Maud zelf ookquote:
Ik zoek helemaal geen steun dikbil, ik vertel gewoon wat me dwars zit, dat doe je namelijk in de kroeg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk.
Het siert SCH inderdaad niet om hier in Hools te verwijzen naar andere topics waarin hij loopt te trollen of te flamen of niet van iedereen gelijk krijgt om hier steun te zoeken.
Hee samenwonertquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Digger mooie kindje!
Mooie naam ook, beetje Ierse invloeden niet waar? In die optiek vind ik Eimeár ook een mooie meisjes naam.
Het samenwonen is geweldig, we hebben 2 woestijnratjes te leen, en krijgen van het weekend twee vissen....... en Maartje wilt nog steeds een kat!
Volgende week komt de parket al!
nei, hei Diek heet !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:00 schreef Lionheaad het volgende:
jij spraakgebrek heb??
quote:
en vanavond natuurlijk, dan spelen wij !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Morgen
bedoel je Fok!-naam natuurlijkquote:
quote:
en dames ookquote:
Ahhh...je bedoeld Gerbils....Daar hebben wij er 4 van en volgende week krijgen we nog 2 ratjes...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Digger mooie kindje!
Mooie naam ook, beetje Ierse invloeden niet waar? In die optiek vind ik Eimeár ook een mooie meisjes naam.
Het samenwonen is geweldig, we hebben 2 woestijnratjes te leen, en krijgen van het weekend twee vissen....... en Maartje wilt nog steeds een kat!
Volgende week komt de parket al!
gelukkig maarquote:
crisis-bijeenkomst? cewl, dat heb ik nog nooit gehadquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:18 schreef SCH het volgende:
wij hebben zo een crisis-bijeenkomst hier, heb ik ook eens een baan
wat heb je nu weer uitgespooktquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:18 schreef SCH het volgende:
Met de nieuwe NL11-tal tenues, heb jij toch ook wel vertrouwen gekregen in de WK-winst hè?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:18 schreef SCH het volgende:
spannendquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:18 schreef SCH het volgende:
heeft u ook foto's ??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Met de nieuwe NL11-tal tenues, heb jij toch ook wel vertrouwen gekregen in de WK-winst hè?
Goedemorgen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |