bedoel je Fok!-naam natuurlijkquote:
quote:
en dames ookquote:
Ahhh...je bedoeld Gerbils....Daar hebben wij er 4 van en volgende week krijgen we nog 2 ratjes...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Digger mooie kindje!
Mooie naam ook, beetje Ierse invloeden niet waar? In die optiek vind ik Eimeár ook een mooie meisjes naam.
Het samenwonen is geweldig, we hebben 2 woestijnratjes te leen, en krijgen van het weekend twee vissen....... en Maartje wilt nog steeds een kat!
Volgende week komt de parket al!
gelukkig maarquote:
crisis-bijeenkomst? cewl, dat heb ik nog nooit gehadquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:18 schreef SCH het volgende:
wij hebben zo een crisis-bijeenkomst hier, heb ik ook eens een baan
wat heb je nu weer uitgespooktquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:18 schreef SCH het volgende:
Met de nieuwe NL11-tal tenues, heb jij toch ook wel vertrouwen gekregen in de WK-winst hè?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:18 schreef SCH het volgende:
spannendquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:18 schreef SCH het volgende:
heeft u ook foto's ??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Met de nieuwe NL11-tal tenues, heb jij toch ook wel vertrouwen gekregen in de WK-winst hè?
Goedemorgen trouwens.
Nee, ik zoek me een ongeluk.quote:
oh , die met haar prachtige omroepvoorstellen.....jammer dat doodverwensingen niet mogen hequote:
Same here!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:13 schreef Lionheaad het volgende:
En samenwonen bevalt ons ook zeer goed....al moet er nog steeds een hoop gedaan worden thuis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |