had je hem nodig dan??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:42 schreef Againzender het volgende:
Krijg nou wat, onze helpdesk heeft een andere baan gevonden
ze is de beste helpdesk die we hier ooit hebben gehad. scheelt mij een hoop zeurende gebruikers!quote:
Dus je zit nu op bierkratjes en slaapt op een luchtbedje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Same here!
Maar als de parket er ligt zijn we al een goed eind in de richting.
Nog een keer de IKEA-horror voor lampen, en dan op de meubels wachten!
Ze heeft dan vast een goede keuze gemaakt....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze is de beste helpdesk die we hier ooit hebben gehad. scheelt mij een hoop zeurende gebruikers!
preventief indrinkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:07 schreef JaWi het volgende:
Zoooooooo.
Wakker.
Vandaag vrij genomen voor de topper tegen Thun.
Straks maar eens naar de stad om het verdriet alvast te verdrinken.
inderdaad, dat is denk ik een beetje de oorzaak van haar vertrek. alleen baggerhelpdesks blijven lang zitten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:09 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ze heeft dan vast een goede keuze gemaakt....
een goede helpdesk bestaat niet (lang)![]()
Hahaha! Nee zo erg is het niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:03 schreef Suijk het volgende:
Dus je zit nu op bierkratjes en slaapt op een luchtbedje?
nog iemand die er weinig vertrouwen in heeft !quote:
Komt goed, komt goed...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nog iemand die er weinig vertrouwen in heeft !
so am I
ach, ik kan toch niet fietsen vandaag, misschien moet ik het ook maar op een zuipen zettenquote:
ja....maar niet dit seizoen alquote:
borstholte is volgens mij de juiste vertaling...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:40 schreef Bjoro het volgende:
ben geen medicus, maar thorax is toch gewoon de borstkas
Het gaat erom dat het boedvaatje (de open verbinding) tussen de hoofdader en de hoofdader van de longen, uit zichzelf niet sluit (wat zou moeten).quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:40 schreef Bjoro het volgende:
ben geen medicus, maar thorax is toch gewoon de borstkas
lekker met dat gewicht trouwens
DIGGER: bedoel je een vernauwde aorta?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:36 schreef DIGGER het volgende:
Kady Update:
Kady heeft net haar 3e keer medicatie gehad voor de thorax. Als gevolg hiervan plast ze wat minder (standaard bijwerking).
Ook moet ze toch weer aan het neusbrilletje met zuurstof daar haar zuurstofgehalte in het bloed nu soms net wat te laag is, het schommelt te veel en duikt af en toe door de ondergrens.
Vermoedelijk komt dit dus doordat die thorax open is, zuurstofrijk bloed stroomt dan niet verder door het lichaam, maar ook voor een deel direct naar de longen terug.
Lijkt erop dat die thorax het laatste obstakel is, maar wel een vervelend en risicovol obstakel.
Nu mag een baby, zoals wellicht bekend, max. 10% van het geboortegewicht verliezen en moet de baby daarna uiterlijk 7 dagen na de geboorte weer terug zijn op minimaal het geboorte gewicht.
Kady was 1980 gram bij geboorte, woog zaterdag 1865 gram, maandagmorgen 1920 gram en vanmorgen alweer 2015 gram , dus dat gaat als een speer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |