quote:op zondag 16 oktober 2005 23:52 schreef faratjuh het volgende:
hoeveel poten heeft een koe.
is een bal rond?
wat voor kleur is blauw.
ik weet het! als ze recht zijn vallen ze om! whehe!quote:op zondag 16 oktober 2005 23:45 schreef biancavia het volgende:
met sinterklaas spelen wij altijd een gezellig spel met een dobbelsteen en cadeautjes enzo. [afbeelding]
aangezien het na drie jaar wel een beetje suf begint te worden, wilden we voor dit jaar een ander spelelement toevoegen, namelijk een soort van triviant, maar dan wel met hele flauwe vragen.
ik heb er al een aantal verzonnen, maar natuurlijk heb ik er heel erg veel nodig en jullie weten er vast wel veel meer te verzinnen. [afbeelding]
ik heb nu vragen zoals:
- waarom zijn bananen krom?
hebben jullie verder nog inspiratie? [afbeelding]
ook een goeie!quote:op zondag 16 oktober 2005 23:56 schreef houniet het volgende:
"als het 12 uur is bij je buurman, die 2345 meter verderop woont, hoelaat is het dan bij jou thuis?"
ofzo
fout!quote:op zondag 16 oktober 2005 23:58 schreef furious het volgende:
[..]
ik weet het! als ze recht zijn vallen ze om! whehe!![]()
![]()
ech nie!quote:op maandag 17 oktober 2005 00:00 schreef biancavia het volgende:
[..]
fout!
omdat ze anders niet in hun schil passen natuurlijk!![]()
quote:op maandag 17 oktober 2005 00:02 schreef cerror het volgende:
is een potvis nu een lesbische zeemeermin?
quote:op maandag 17 oktober 2005 00:06 schreef zwansen het volgende:
ok, en dan gaan we nu over naar de laatste vraag van vanavond met nog 3 tegenspelers.
welke persoon zei ooit het volgende: "als mijn naam ooit nog eens als een antwoord in een quizvraag wordt gevraagd dan pleeg ik zelfmoord."![]()
![]()
maar wat is het antwoord dan?quote:op maandag 17 oktober 2005 00:06 schreef zwansen het volgende:
ok, en dan gaan we nu over naar de laatste vraag van vanavond met nog 3 tegenspelers.
welke persoon zei ooit het volgende: "als mijn naam ooit nog eens als een antwoord in een quizvraag wordt gevraagd dan pleeg ik zelfmoord."![]()
![]()
dat is toch geen vraag.quote:op maandag 17 oktober 2005 00:10 schreef houniet het volgende:
"biancavia vind een cavia, maar de cavia vind van niet."
quote:op maandag 17 oktober 2005 00:09 schreef missymirjam het volgende:
welke vorm heeft een appel?
welke kleur heeft een smurf?
welke kleur krijgt een smurf als je zijn keel dichtknijpt?
bassie en..?
or ork ork, soep eet je met een...?
sinterklaas is jarig op...?
dames en heren..? [appels en peren, hoe flauw is dat]
geweldig!quote:op maandag 17 oktober 2005 00:20 schreef dwc_ruffryder het volgende:
neem 5, tel daar 3 bij op, deel het door 2, trek er 1 van af, vermenigvuldigen met 22. hoeveel keer heb ik de letter 'e' gezegd?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
schone kleding, het is pas was als ze vies zijn...quote:wat was de was voordat de was was was?
6 keerquote:op maandag 17 oktober 2005 00:20 schreef dwc_ruffryder het volgende:
neem 5, tel daar 3 bij op, deel het door 2, trek er 1 van af, vermenigvuldigen met 22. hoeveel keer heb ik de letter 'e' gezegd?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
blauw is een onintelligente variant op hooloovoo.quote:op zondag 16 oktober 2005 23:52 schreef faratjuh het volgende:
hoeveel poten heeft een koe.
is een bal rond?
wat voor kleur is blauw.
de vraag is niet "heb je dat" maar "heb je het in je hoofd"quote:op maandag 17 oktober 2005 10:39 schreef pingwingei het volgende:
120 liter + 5 liter + 3 liter, heb je dat?
waterhoofd
quote:op maandag 17 oktober 2005 10:56 schreef r_one het volgende:
voor de (te ver) doordenkers:waarom heeft een brandweerman koperen knopen aan z'n jas? hoe ver kan een konijn het bos inrennen? hoeveel sneedjes kun je van een heel brood snijden? leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hahaha, die is echt leukquote:op maandag 17 oktober 2005 13:16 schreef davemaster het volgende:
beantwoord deze vraag voor de hoofdprijs---»»»http://www.linkdumper.com/video/guess-catchphrase/
ik snap hem nietquote:op maandag 17 oktober 2005 13:16 schreef davemaster het volgende:
beantwoord deze vraag voor de hoofdprijs---»»»http://www.linkdumper.com/video/guess-catchphrase/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:op maandag 17 oktober 2005 13:16 schreef davemaster het volgende:
theoretisch wel...quote:op maandag 17 oktober 2005 10:37 schreef pingwingei het volgende:
[..]
6 keer
kan iemand van 22 jaar oud oma zijn?
het is alleen maar een stoplicht als het licht rood isquote:moet je stoppen voor een groen stoplicht?
verkeerslicht.quote:op maandag 17 oktober 2005 14:46 schreef jegorex het volgende:
[..]
het is alleen maar een stoplicht als het licht rood is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo lang is z'n zusquote:op donderdag 20 oktober 2005 18:56 schreef partyyboyy het volgende:
hoe lang is een chinees.
quote:op woensdag 19 oktober 2005 17:01 schreef mcmarco het volgende:
stel je hebt 20 euro, waarvan je 6 euro geeft aan een vriendin, 4 euro aan een andere en 7 aan weer een andere. wat heb je dan?- stel je hebt 20 euro, je geeft ze alle 20 weg. wat heb je nog over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- is het warm of koud in een koelkast? (geavanceerdere: waar is het kouder: in een koelkast of een vriezer?)
- op welke dag is sinterklaas jarig?
- wat zijn je hobby's?
- wat doe je op een voetbalveld?
- stel je zit in een restaurant en je hebt heel erg honger, nu wordt er eten voor je geserveerd, wat doe je?
- wat gebeurde er op 11 september 2001 in new york?Sommige dingen zijn moeilijk te voorspellen, met name de toekomst..
http://youtube.com/watch?v=DUf32hm8FRM
http://icecast.freeteam.nl:8000/repo
niet op 5 december in elk gevalquote:op donderdag 20 oktober 2005 22:37 schreef strijkplank het volgende:
[..]
- op welke dag is sinterklaas jarig?
nou bedankt hoor, maar daar heb ik natuurlijk allemaal niets aan!quote:
kutvraag, tijdzonesquote:op zondag 16 oktober 2005 23:56 schreef houniet het volgende:
"als het 12 uur is bij je buurman, die 2345 meter verderop woont, hoelaat is het dan bij jou thuis?"
ofzo
ja joh, quote die post nog eensquote:op donderdag 20 oktober 2005 23:54 schreef biancavia het volgende:
[..]
nou bedankt hoor, maar daar heb ik natuurlijk allemaal niets aan!
puike quotequote:op donderdag 20 oktober 2005 23:54 schreef biancavia het volgende:
[..]
nou bedankt hoor, maar daar heb ik natuurlijk allemaal niets aan!
ja!quote:op vrijdag 21 oktober 2005 00:27 schreef dwc_ruffryder het volgende:
[..]
ja joh, quote die post nog eens.
3 m/squote:op maandag 17 oktober 2005 01:54 schreef r2k2 het volgende:
als een vlieg met 3 mtr. p/sec in een tram van achter naar voren vliegt, en de tram rijd 2 mtr. per seconde, hoe snel vliegt die vlieg?
(antwoord moet ik schuldig blijven...)
nou vooruit, omdat je uit papendrecht komtquote:
quote:
quote:op zaterdag 22 oktober 2005 00:49 schreef #ANONIEM het volgende:
hoe hou ik mijn vriendin bevredigd (hard neuken)
welnee, dat ligt eraan waar je bent. [insert algemene relativiteits theorie]quote:
iedereen zou eigenlijk het 1e en het 6e couplet moeten kunnen zingen... mijn broertjes hadden al moeite met de eerste 2 zinnen van het 1e couplet.quote:op maandag 17 oktober 2005 14:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
theoretisch wel...
welke kleuren heeft de nederlandse vlag
moet je stoppen voor een groen stoplicht
zing het wilhelmus
quote:op donderdag 17 november 2005 21:12 schreef stefmans het volgende:
hoeveel caloriën heeft en postzegel dies echt sneaky was en keer bij de achmea kennis quiz met en vriend van me![]()
oh, dat klinkt wel heel interessant!quote:op vrijdag 18 november 2005 11:43 schreef -boosbloempje- het volgende:
doet me een beetje denken aan het mad spel.. bordspelletje van vroeger..hoewel dat met opdrachten was.
geef je beste imitatie van een steen.
spring in de lucht, als je 32 seconden weet te blijven hangen win je een cadeautje
beetje dat soort..
helaas.quote:op vrijdag 18 november 2005 12:04 schreef -boosbloempje- het volgende:
nu is het natuurlijk de bedoeling dat ik met allerlei voorbeelden kom van de opdrachten uit dat spel, maar ik kan het me niet zo goed meer herinneren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn vader had zo ook een leuke:quote:op vrijdag 18 november 2005 13:37 schreef badharing het volgende:
deze vraag moet je rustig voorleggen aan een zatlap in de kroeg:
in een bus zitten 20 mensen.... bij de eerste halte stappen er 7 uit.... bij de tweede halte stappen er 2 in ... bij de derde halte stappen er 5 in en bij de vierde halte stappen er 15 uit .... nu is de vraag ...
hoe heet de buschauffeur??
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
iets van 5 of 50 ik meen 50quote:op vrijdag 18 november 2005 11:21 schreef biancavia het volgende:
[..]achmea kennisquiz.
maar wat was het antwoord dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als rozijnen liggen te wellen maar het blijken krenten te zijn,
is dit dan zinloos geweld?
*spel uit kast haalt en stof eraf blaast*quote:op vrijdag 18 november 2005 12:04 schreef -boosbloempje- het volgende:
nu is het natuurlijk de bedoeling dat ik met allerlei voorbeelden kom van de opdrachten uit dat spel, maar ik kan het me niet zo goed meer herinneren
haha, juist ja!quote:op vrijdag 18 november 2005 20:49 schreef damart het volgende:
-mad spel-
quote:op vrijdag 18 november 2005 18:15 schreef sportfreak het volgende:
3. ergens staat een huis. elke kant heeft uitzicht op het zuiden. er loopt een beer langs! welke kleur heeft de beer?ik ken deze in een andere variant:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je staat voor je huis met je jachtgeweer. je loopt 1 km naar het zuiden, 1 km naar het oosten en 980 meter naar het noorden. opeens zie je een beer voor je huis staan en legt aan om hem neer te schieten. welke kleur heeft de beer?
zelfde antwoord uiteraard!
verder af en toe erg mooie postsdat madspel lijkt me ook wel wat
Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ruim appartement met garage in centrum van Sittard te koop! PM voor meer info!
www.botergeel.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |