abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juni 2008 @ 01:40:48 #153
216258 lionhearth
lionhearth
pi_59161310
en hoe oud ben je dan ?
-
pi_59173184
Is dat van belang?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:19:02 #155
219130 Derailed
the girl next door
pi_59546985
Ik heb nu al bijna 2 en half jaar een seksrelatie met mn ex terwijl ik nu ook ruim 3 jaar een vriend heb.. ik weet niet echt of het een echte seksrelatie is, misschien zijn er wel meerdere gevoelens in het spel, maar niet genoeg om verliefd te worden, er is toch zeker wel een soort van vonk die nadat het uitging nooit is weggegaan.. maar het is gewoon niet genoeg om een echte relatie te beginnen.. hij heeft zelf ook een vriendin, zowel mijn vriend als zijn vriendin weten van niks, maar het is gewoon prettig en fijn om samen te kunnen zijn en helemaal los te kunnen gaan,is mijn mening zonder dat er verdere verplichtingen aan vast zitten,bovendien is onze relatie toen der tijd heel intens en intiem geweest waardoor we precies weten wat we lekker vinden van elkaar en waar de grenzen liggen..
wat denken jullie.. is dit nou een seksrelatie of eigenlijk gewoon een tweede "normale" relatie (ookal is het waarschijnlijk niet normaal om er een extratje naast je partner op na te houden)
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:04:14 #156
130803 Gripper
Get a grip
pi_59548174
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:19 schreef Derailed het volgende:
(ookal is het waarschijnlijk niet normaal om er een extratje naast je partner op na te houden)
Neuhh...

Hoe je het ook moet noemen, je gaat dus vreemd met je ex omdat je bij je vriendje niet de sex krijgt die je wilt? Goeie relatie
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:10:39 #157
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_59548366
Sex relaties zijn toch prima? Het voorziet in een behoefte.

En al dat ingewikkelde gedoe met vaste relaties, huisje, boompje, beestje toestanden. Ik zeg, dank je de koekoek (waar komt deze uitdrukking in vredesnaam vandaag? Googlet...)

Vreemdgaan daarentegen, Derailed, is niet zo tof!

Sex is leuk maar als je anderen er mee loopt te bedriegen overschreidt je een grens (vind ik).
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:10:49 #158
108913 Godshand
guide4you
pi_59548375
quote:
Ik heb nu al bijna 2 en half jaar een seksrelatie met mn ex terwijl ik nu ook ruim 3 jaar een vriend heb.. ik weet niet echt of het een echte seksrelatie is, misschien zijn er wel meerdere gevoelens in het spel, maar niet genoeg om verliefd te worden, er is toch zeker wel een soort van vonk die nadat het uitging nooit is weggegaan.. maar het is gewoon niet genoeg om een echte relatie te beginnen.. hij heeft zelf ook een vriendin, zowel mijn vriend als zijn vriendin weten van niks, maar het is gewoon prettig en fijn om samen te kunnen zijn en helemaal los te kunnen gaan,is mijn mening zonder dat er verdere verplichtingen aan vast zitten,bovendien is onze relatie toen der tijd heel intens en intiem geweest waardoor we precies weten wat we lekker vinden van elkaar en waar de grenzen liggen..
wat denken jullie.. is dit nou een seksrelatie of eigenlijk gewoon een tweede "normale" relatie (ookal is het waarschijnlijk niet normaal om er een extratje naast je partner op na te houden)
waarom wil je onze mening dan weten?

moeten we advocaat van de duivel gaan spelen ofzo, zodat jij er lekker tegenin kan gaan? :p
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:11:44 #159
108913 Godshand
guide4you
pi_59548410
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:58 schreef Kluts het volgende:
Is dat van belang?
lionheart wil weten of je datebaar ben, en geen meisje van 14
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:16:16 #160
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_59548570
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 13:11 schreef Godshand het volgende:
lionheart wil weten of je datebaar ben, en geen meisje van 14
Afgaand op haar fotoboek is ze:

a) Errug lekkah!
b) Uit 1983, dus legaal.

Ik zeg, ga lang (of hard of een andere foute metafoor voor het mannelijk geslacht in erecte staat)
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_59549128
klinkt meer als een lovecomplex iedereen kent het nummer wel "max dont have sex with your ex " in dit geval heet ze geen max hahahaha
plain vreemd gaan idd!!! vind het ontzetten klote voor de beidepartners ik moet er niet aan denken dat mij vriend dat zou flikken, zou echt het vetrouwen in mensen kwijtraken op deze manier
als je niet weet wat je wilt maak het lekker uit met je partner en ga lekker terug na je ex!

[ Bericht 0% gewijzigd door DramaQ op 20-06-2008 13:42:02 ]
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:35:09 #162
219130 Derailed
the girl next door
pi_59549138
hahaha nee hoor, dat hoeven jullie niet,ik vroeg me gewoon af hoe jullie erover denken..
en over het vreemdgaan kan ik jullie alleen maar gelijk geven ik weet dat het niet tof is
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:36:10 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59549160
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 13:34 schreef DramaQ het volgende:
klinkt meer als een lovecomplex iedereen kent het nummer wel "max dont have sex with your ex " in dit geval heet ze geen max hahahaha
plain vreemd gaan idd!!! vind het ontzetten klote voor de beidepartners ik moet er niet aan denken dat mij vriend dat zou flikken, zou echt het vetrouwen in een mensen kwijtraken op deze manier
als je niet weet wat je wilt maak het lekker uit met je partner en ga lekker terug na je ex!
Na je ex, en ervoor dan?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Fry Palestine!!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:36:25 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59549167
Maar als ik het dus goed begrijp, had je net een half jaartje een nieuwe relatie toen je besloot een seksrelatie met je ex te onderhouden?
Ik vraag me dan af wat de waarde van je 'echte' relatie is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59549208
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 13:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Na je ex, en ervoor dan?
naar der ex!!!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 15:40:54 #166
219130 Derailed
the girl next door
pi_59552513
Er is niets mis met mijn relatie met mn vriend. Het is ook niet dat ik zomaar besloot een sexrelatie te beginnen met mn ex, hoe dat is ontstaan is een heel ander verhaal dan hoe jullie een sexrelatie zijn begonnen. En de reden dat ik niet terug naar mijn ex ga is omdat we beide weten dat het nooit zal werken, en ook heel gelukkig zijn met onze huidige nieuwe relaties.
Hoe stom dat ook klinkt, maar ik heb geen sexrelatie met mn ex omdat ik iets te kort kom bij mn huidige vriend
pi_59552648
quote:
Hoe stom dat ook klinkt, maar ik heb geen sexrelatie met mn ex omdat ik iets te kort kom bij mn huidige vriend
Dat klinkt idd stom ja
  vrijdag 20 juni 2008 @ 15:53:11 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59552812
Ik vraag me af of jouw vriend ook vindt dat er niets mis is met de relatie wanneer hij erachter komt dat je hem vanaf zes maanden samen belazert met je ex.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 17:37:58 #169
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_59555260
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 15:40 schreef Derailed het volgende:
Er is niets mis met mijn relatie met mn vriend. Het is ook niet dat ik zomaar besloot een sexrelatie te beginnen met mn ex, hoe dat is ontstaan is een heel ander verhaal dan hoe jullie een sexrelatie zijn begonnen. En de reden dat ik niet terug naar mijn ex ga is omdat we beide weten dat het nooit zal werken, en ook heel gelukkig zijn met onze huidige nieuwe relaties.
Je komt niks te kort, dit is dan gewoon een extraatje?
  vrijdag 20 juni 2008 @ 20:12:40 #170
82136 Xennia
gekroond
pi_59558943
quote:
1. ik vind het hoogverraad, buitengewoon egoistisch en kwetsend
2. of het een tweede normale relatie is, hangt af van wat jullie nog meer met elkaar delen buiten de seks
  zondag 22 juni 2008 @ 13:21:52 #171
108913 Godshand
guide4you
pi_59601955
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 20:12 schreef Xennia het volgende:

[..]

1. ik vind het hoogverraad, buitengewoon egoistisch en kwetsend
2. of het een tweede normale relatie is, hangt af van wat jullie nog meer met elkaar delen buiten de seks
natuurlijk piepen als mevrouw vriendin of meneer vriend erachter komt
  donderdag 26 juni 2008 @ 01:03:08 #172
219130 Derailed
the girl next door
pi_59695036
eigenlijk niet..
ik vroeg om jullie mening en die heb ik gekregen en ik ben daar heel blij mee ik ben ermee gestopt, heb alles (en ja, echt alles) aan mn vriend opgebiecht en hij wil me (wat niet echt te begrijpen is, maar waar ik wel heel blij mee ben) een tweede kans geven
Ik denk dat ik er zo in mee gesleurd ben geraakt dat ik er niet meer helder over nadacht waar ik mee bezig was. Ik zie nu in (en ja hoor, ik hoor de opmerkingen al komen van "nu pas" "werd eens tijd" enzv enzv) dat ik echt enorm verkeerd bezig ben geweest al die tijd.
in ieder geval, wou ik jullie wel bedanken voor jullie eerlijke mening hierover en het heeft echt mn ogen geopend (ja, die zaten inderdaad wel heel erg dicht)..
toch bedankt!
pi_59695403
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 01:03 schreef Derailed het volgende:
eigenlijk niet..
ik vroeg om jullie mening en die heb ik gekregen en ik ben daar heel blij mee ik ben ermee gestopt, heb alles (en ja, echt alles) aan mn vriend opgebiecht en hij wil me (wat niet echt te begrijpen is, maar waar ik wel heel blij mee ben) een tweede kans geven
Gatver, ben je niet alsnog op hem afgeknapt nadat hij geen greintje zelfrespect toonde
  donderdag 26 juni 2008 @ 01:45:40 #174
219130 Derailed
the girl next door
pi_59695558
hij heeft me natuurlijk niet zomaar vergeven.. het was natuurlijk niet een "o schatje, maakt niet uit, hier heb je een tweede kans"..

maar om dan elk smeuig detail te gaan vertellen over hoe alles verlopen is dan ben ik nog wel even bezig.
pi_59696924
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 01:03 schreef Derailed het volgende:
eigenlijk niet..
Ik denk dat ik er zo in mee gesleurd ben geraakt dat ik er niet meer helder over nadacht waar ik mee bezig was. Ik zie nu in (en ja hoor, ik hoor de opmerkingen al komen van "nu pas" "werd eens tijd" enzv enzv) dat ik echt enorm verkeerd bezig ben geweest al die tijd.
in ieder geval, wou ik jullie wel bedanken voor jullie eerlijke mening hierover en het heeft echt mn ogen geopend (ja, die zaten inderdaad wel heel erg dicht)..
toch bedankt!

Klinkt behoorlijk ongeloofwaardig, vind je zelf ook niet?
Als ik zou weten dat mn vriend van de 3 jaar, 2,5 jaar is vreemdgegaan met zn ex dan krijgt ie een paar hoeken
  donderdag 26 juni 2008 @ 09:06:21 #176
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59697167
Hoe komen mensen toch altijd bij die zwart wit verhouding sexrelatie / liefdesrelatie?

Ik kom echt niet van m'n reet af om m'n pik ergens in te steken waar ik verder toch 0,0 voor voel. Kan 1 keer gebeuren, maar dan is het ook klaar. Natuurlijk moet je niks verwachten, en er op uit zijn is vrij zinloos... Maar het hier ad nauseum herhaalde credo dat een relatie tussen twee neukertjes onmogelijk is, is echt je reinste lulkoek.

Beetje autistisch gedoe vind ik het.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 26 juni 2008 @ 11:36:42 #177
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_59700720
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 15:40 schreef Derailed het volgende:
Liegen tegen je vriend.. goed bezig! Met een beetje pech geef je 'm nog onbewust een geslachtsziekte ook.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 26 juni 2008 @ 11:38:41 #178
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59700785
Van mij zouden jij en je ex een pak rammel krijgen waar jullie de rest van jullie leven herinneringen aan zouden kunnen ophalen, op de revalidatieclub
  donderdag 26 juni 2008 @ 13:14:30 #179
219130 Derailed
the girl next door
pi_59703305
dan s het maar goed dat wij jou niet kennen ik ben gewoon blij dat het nu voorbij is
  donderdag 26 juni 2008 @ 14:08:08 #180
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59704996
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 13:14 schreef Derailed het volgende:
dan s het maar goed dat wij jou niet kennen ik ben gewoon blij dat het nu voorbij is
Als ik je huidige vriend was dan he?

Anders kan het me niet zo heel veel schelen
pi_59714341
Dus dankzij Fok ging je inzien dat je het beter kon opbiechten?
pi_59715496
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:44 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Dus dankzij Fok ging je inzien dat je het beter kon opbiechten?
waar Fok! al niet goed voor is!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 01:43:54 #183
242963 mrgotidea
brilliant idee
pi_65337426
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 22:22 schreef Darkwolf het volgende:
Ik heb sex met mijn ex sinds kort.
Wij zijn heel close geworden na onze relatie als hechte vrienden.
Nu hebben we ook weer sex erbij.

Zij was daar makkelijker in dan ik maar ik ben over de drempel heen gestapt met veel praten.
En het zat inderdaad heel veel tussen de oren bij mij want na 10 maanden is het even zo fijn en vertrouwt als toen!
Vanaf de eerste keer ging het gewoon smooth and automatic!

We zijn open naar elkaar en weten wat we aan elkaar hebben.
We pushen elkaar ook nergens mee.

Heerlijk!
daar wil ik dus vanaf vandaag mee begonnen....
we hadden eerst hele tijd ruzie enzo...
vandaag na veel luisteren op het idee gekomen om een sexrelatie te beginnen,.. terwijl we eerst 21 maanden relatie hadden...
dinsdag wordt de eerste keer..
ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken....
pi_65395648
Fuckbuddies

Er is niks beter dan een meid waar je gewoon zo nu en dan lekker mee kan sexen, zonder achterliggende bedoelingen of verplichtingen. Als je echt gevoelens voor iemand hebt moet je daar sowieso niet aan beginnen, sexrelatie is pure lust.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sins op 25-01-2009 19:51:07 ]
pi_65428569
wie in groningen wilt een sexrelatie met mij :$?
pi_65430361
quote:
Op maandag 26 januari 2009 18:42 schreef _AntiiKill het volgende:
wie in groningen wilt een sexrelatie met mij :$?
Ik
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 januari 2009 @ 19:54:20 #187
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65431187
veel plezier heren
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_65435889
Sex relatie's
Ik heb een chick die ik al een halfjaar lang kan bellen als ik wil dat ze langskomt
Je kan zeggen wat je wil maar volgensmij is het in de meeste gevallen dat 1 "hoger" op de ladder staat dan de ander, of het moet indd zoiets zijn als met je ex
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_65440178
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Sex relatie's
Ik heb een chick die ik al een halfjaar lang kan bellen als ik wil dat ze langskomt
Je kan zeggen wat je wil maar volgensmij is het in de meeste gevallen dat 1 "hoger" op de ladder staat dan de ander, of het moet indd zoiets zijn als met je ex
Duidelijk ja. De meisjes die zich zo laten gebruiken hebben vaak problemen met hun zelfbeeld of acceptatie van zaken waar ze mee zitten.
Een vriend van me had ook ooit zo'n sletje... Hij belde haar gewoon af en toe op en dan kwam ze langs. Na te zijn volgespoten ging ze er weer van door. Verder is hij altijd eerlijk geweest over zijn bedoelingen en zij is daar mee akkoord gegaan.

Hoewel het geen "misbruik" is, zijn deze meisjes wel echt heel laag. Ik zou het verschrikkelijk vinden als mijn vriendin in het verleden ook zo'n opbel-sletje zou zijn geweest voor een jongen die ze leuk vond
pi_65440353
Heb er sinds 3 weken ofzo ook 1 Bevalt me prima, geen gezeik aan je kop, god had ik het maar eerder bedacht
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:51:04 #191
125316 razorfish69
A dirty mind is a joy forever.
pi_65446273
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:26 schreef zomoetdat het volgende:Hoewel het geen "misbruik" is, zijn deze meisjes wel echt heel laag. Ik zou het verschrikkelijk vinden als mijn vriendin in het verleden ook zo'n opbel-sletje zou zijn geweest voor een jongen die ze leuk vond
En als man zijnde mag het zeker wel? Ik heb in het verleden ook diverse sex relaties gehad met een meisje, maar waarom zou zo'n meisje dan een "sletje" zijn? Sorry hoor, maar dat slaat echt nergens op ...
You only live once, but if you do it right, once is enough...
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:53:56 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65446341
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:51 schreef razorfish69 het volgende:
En als man zijnde mag het zeker wel? Ik heb in het verleden ook diverse sex relaties gehad met een meisje, maar waarom zou zo'n meisje dan een "sletje" zijn? Sorry hoor, maar dat slaat echt nergens op ...
Inderdaad. Als zij precies dezelfde insteek heeft: gewoon seks en fun en verder geen gezeik, is er toch geen enkel verschil? Het wordt anders als de intentie anders is. Als ze bijvoorbeeld verliefd is en zo hoopt zijn liefde te winnen.
pi_65453411
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:26 schreef zomoetdat het volgende:
Duidelijk ja. De meisjes die zich zo laten gebruiken hebben vaak problemen met hun zelfbeeld of acceptatie van zaken waar ze mee zitten.
Een vriend van me had ook ooit zo'n sletje... Hij belde haar gewoon af en toe op en dan kwam ze langs. Na te zijn volgespoten ging ze er weer van door. Verder is hij altijd eerlijk geweest over zijn bedoelingen en zij is daar mee akkoord gegaan.

Hoewel het geen "misbruik" is, zijn deze meisjes wel echt heel laag. Ik zou het verschrikkelijk vinden als mijn vriendin in het verleden ook zo'n opbel-sletje zou zijn geweest voor een jongen die ze leuk vond
Volgens mij is het al bijna een jaar of 50 geleden dat het Vaticaan heeft erkend dat ook vrouwen een libido hebben.

De vrouwen die ik van seksrelaties ken zijn allemaal zeer zelfstandige typjes die heel goed weten wat ze willen en wat ze niet willen. Je doet het voorkomen alsof die meisjes eigenlijk zo'n jongen aan hun ouders zouden willen voorstellen als de grote eeuwige liefde, maar vrouwen kunnen ook gewoon seks willen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_65457114
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:41 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Volgens mij is het al bijna een jaar of 50 geleden dat het Vaticaan heeft erkend dat ook vrouwen een libido hebben.

De vrouwen die ik van seksrelaties ken zijn allemaal zeer zelfstandige typjes die heel goed weten wat ze willen en wat ze niet willen. Je doet het voorkomen alsof die meisjes eigenlijk zo'n jongen aan hun ouders zouden willen voorstellen als de grote eeuwige liefde, maar vrouwen kunnen ook gewoon seks willen.
En dat het dus niets te maken heeft met problemen met hun zelfbeeld of acceptatie van zaken waar ze mee zitten..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:17:14 #195
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_65457207
quote:

[..]

Hoe zou je het vinden als je vrienden meisjes hebben waar ze langs kunnen?

-edit-
Ik zie dat er al door anderen beter op in wordt gegaan. Typische jaren 50 houding van je, overigens. Mannen wel, impliceer je, maar vrouwen mogen het niet.
pi_65472783
quote:

[..]

Die vriend van jou liet zich dus gewoon misbruiken als sletje, en was op afroep beschikbaar? Hij heeft zeker problemen met zijn zelfbeeld of acceptatie van zaken waar hij mee zit?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_65477583
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 11:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
Van mij zouden jij en je ex een pak rammel krijgen waar jullie de rest van jullie leven herinneringen aan zouden kunnen ophalen, op de revalidatieclub

Beetje oude opmerking maar mijn dag is nu al goed.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_65830413
Voor diegenen die een 'hechte vriendschap' met hun ex hebben en daar nu ook een sexrelatie mee begonnen zijn:

Heb je dan niet gewoon een relatie?
pi_65846263
Sexrelatie moet je niet teveel bij nadenken. Gewoon neuken en de volgende ochtend weer wegwezen. Niet iets leuks gaan doen bijv.
Zo heb ik het maximaal 6 weken volgehouden, totdat ze ook meer wilde dan alleen sex
pi_65848681
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Inderdaad. Als zij precies dezelfde insteek heeft: gewoon seks en fun en verder geen gezeik, is er toch geen enkel verschil? Het wordt anders als de intentie anders is. Als ze bijvoorbeeld verliefd is en zo hoopt zijn liefde te winnen.
Ik denk dat dat dus vrij vaak voorkomt. Zo niet, bijna altijd. Al wordt het niet vaak toegegeven. Ego-kwestie, lijkt me.
pi_65852344
Mijn ervaring is dat jongens ook wel eens doen alsof het alleen om de sex gaat, maar ondertussen willen ze best wel graag op de bank knuffelen en uitstapjes maken. En een relatie, ho maar. Mannen...
  zondag 8 februari 2009 @ 16:23:30 #202
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_65852473
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:16 schreef Mukie het volgende:

[..]

Niet iemand uitzoeken waar je verliefd op kunt worden
Daarnaast haalt dit direct het geile uit een sexrelatie.
Van te voren duidelijk: als je verliefd wordt drmee kappen.
Daarna is het ieder voor zich qua verantwoordelijkheid.

Ik steek m'n lul echt niet in iets waar ik niet verliefd op zou kunnen worden (obv de informatie die op dat moment voorhanden is). Eén keer gedaan en ik walgde echt van mezelf dat ik met die goedkope snol had liggen neuken.

Niet dat er met een beetje cheap iets mis overigens
pi_65852869
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:19 schreef Nora.. het volgende:
Mijn ervaring is dat jongens ook wel eens doen alsof het alleen om de sex gaat, maar ondertussen willen ze best wel graag op de bank knuffelen en uitstapjes maken. En een relatie, ho maar. Mannen...
Klopt, behalve het knuffelen natuurlijk, knuffelen doe je maar met de hond. Volgens mij kun je ook geen goede seks hebben met een meisje waar je verder niks mee hebt. Het verschil is dan ook of het ergens heen gaat, of dat het zo blijft als het is, tot het op is.

Mijn ervaring is wel dat zo na een maand of 3 tot een half jaar het de vrouwen zijn die het niet meer trekken, of het moet een relatie worden, dus die ergens heen gaat, of het moet ophouden. Dat lijkt me toch iets biologisch want ik hoor het meer, ook van vrouwen.
pi_65853126
Ja, dat is waarschijnlijk wel waar... Ik wil ook niet mijn halve leven doelloos aan het sexen zijn.
pi_65856546
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:19 schreef Nora.. het volgende:
klopt lijkt allemaal wel cool.maareh als je dat allemaal hebt dan is het een relatie toch..???
of ben ik dan gek. Tja ik denk gewoon dat jij met te foute gaste omgaat, gewoon van die gozers die lomp zijn, vind het dat dan wel weer jammer dat je dan gelijk dit generaliseert naar alle jongens toe!
want ik kan me bijv. helemaal niet in vinden in wt jij schrijft.
Veni,Vidi, Vici
pi_65856680
maar om het over sexrelaties te hebben:
alleen doen als je beide alleen sex wil.wil de een meer, dan niet doen/dan en realtie beginnen
Veni,Vidi, Vici
  zondag 8 februari 2009 @ 20:51:20 #207
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_65861115
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:54 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ik denk dat dat dus vrij vaak voorkomt. Zo niet, bijna altijd. Al wordt het niet vaak toegegeven. Ego-kwestie, lijkt me.
Seks en liefde schijnt vooral voor vrouwen moeilijk uit elkaar te houden te zijn. Maar het is niet onmogelijk.

Ik wil echt geen relatie met mijn FB. We zijn vrienden, dus niet alleen seks. Goede gesprekken, heerlijke seks en natuurlijk wel tot elkaar aangetrokken, ook op niet seksueel gebied, maar een relatie met hem, daar heb ik echt geen belang bij... En hij ook niet.

Zodra er sterkere gevoelens (vooral jaloezie!) bij komen kap ik het wel af. Lijkt me een slecht plan...
pi_65862782
Dat bedoel ik juist, een seksrelatie, en een vriendschap tegelijk, dan wordt de grens met een relatie wel heel vaag toch? Je kunt alles wel geen relatie blijven noemen...

@ Angelonfire: Natuurlijk gebeurt dat niet vaak, ik generaliseer alleen een beetje omdat dat in de rest van het topic ook gebeurt. Waar ik het over heb, dat zijn bijvoorbeeld jongens met bindingsangst, etc, maar die toch een beetje behoefte hebben aan elementen uit een relatie.
pi_65870085
quote:
Op zondag 8 februari 2009 21:39 schreef Nora.. het volgende:
Dat bedoel ik juist, een seksrelatie, en een vriendschap tegelijk, dan wordt de grens met een relatie wel heel vaag toch? Je kunt alles wel geen relatie blijven noemen...
Nee, dat ben ik niet met je eens.

Allereerst ben je in een relatie "verliefd". Ten tweede is een relatie exclusief. Seks en vriendschap is niet hetzelfde als seks en liefde. Ik denk zelfs dat ik niet alleen maar seks met iemand zou kunnen hebben, zonder verdere gesprekken. Voor een one-night-stand hoef je natuurlijk niets met elkaar gemeen te hebben. Maar wanneer het vaker gebeurd en er van tevoren afgesproken wordt, moet er toch wel sprake zijn van iets meer dan alleen lichamelijke aantrekkingskracht.

Ik vind het zelfs heel fijn dat het niet alleen maar om de seks draait, maar dat we ook gewoon lol en een goed gesprek met elkaar kunnen hebben.
pi_65874457
quote:
Op maandag 9 februari 2009 01:58 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Ik vind het zelfs heel fijn dat het niet alleen maar om de seks draait, maar dat we ook gewoon lol en een goed gesprek met elkaar kunnen hebben.
Klinkt meer als een relatie.
  maandag 9 februari 2009 @ 11:04:26 #211
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_65874495
quote:
Op maandag 9 februari 2009 11:03 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ja, want gesprekken voeren en lol maken is niet iets wat je met anderen normaal gesproken zou doen

Een relatie is wel een paar stapjes verder.
  maandag 9 februari 2009 @ 11:06:36 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65874571
Inderdaad. Op iemand met wie ik verder totaal geen raakvlakken heb, met wie ik geen boom op kan zetten (buiten een vleesboom) of met wie ik niet kan lachen, ben ik ook in een seksrelatie snel uitgekeken.
Maar dat betekent niet dat ik met die persoon een echte relatie zou willen, daar is net wat meer voor nodig.
  maandag 9 februari 2009 @ 11:08:17 #213
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_65874623
Naast wippen met een vreemde kun je er idd ook leuk vrijuit mee ouwehoeren. Soms nog leerzaam ook.
pi_65876210
quote:
Op maandag 9 februari 2009 11:04 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ja, want gesprekken voeren en lol maken is niet iets wat je met anderen normaal gesproken zou doen

Een relatie is wel een paar stapjes verder.
Zoals?
  maandag 9 februari 2009 @ 11:58:10 #215
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65876259
Dan wil je toch zoveel mogelijk bij elkaar zijn. Ga je samen romantische dingen doen, op vakantie, naar familiefeesten en met tijd met vrienden doorbrengen. Dat hoeft allemaal niet in een seksrelatie.
  maandag 9 februari 2009 @ 11:58:46 #216
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_65876277
quote:
Op maandag 9 februari 2009 11:56 schreef Disorder het volgende:

[..]

Zoals?
Dingen samen doen voor op de lange termijn, samen investeren in bepaalde zaken, samen toeleggen op bepaalde zaken om er samen beter cq gelukkiger van te worden. Dingen bekijken vanuit meer dan alleen een 'ik' beeld.

Klinkt heel heftig, maar in een prettige relatie gaat het m.i. vrij natuurlijk.
  maandag 9 februari 2009 @ 11:59:28 #217
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_65876294
quote:
Op maandag 9 februari 2009 11:58 schreef Copycat het volgende:
Dan wil je toch zoveel mogelijk bij elkaar zijn. Ga je samen romantische dingen doen, op vakantie, naar familiefeesten en met tijd met vrienden doorbrengen. Dat hoeft allemaal niet in een seksrelatie.
Maar als het effe kan, niet
pi_65876936
quote:
Op maandag 9 februari 2009 11:03 schreef Disorder het volgende:

[..]

quote:
Belle de Jour in The Intimate Adventures of a London Call Girl
"Most people raise en ayebrow when they find that my closest friends are mostly men, and for the most part, men I've slept with. Strange, I think. Whom else are you going to sleep with besides the people you know? Strangers? Don't answer that..."
Niet dat ik een hoer ben. Maar meerdere keren seks met een vriend lijkt mij een beter idee dan seks met een compleet vreemde.
pi_65878622
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:39 schreef Nora.. het volgende:
Ja, dat is waarschijnlijk wel waar... Ik wil ook niet mijn halve leven doelloos aan het sexen zijn.
Tja, de biologische klok tikt door, en de chronometer begint te lopen zodra je de tweede keer met elkaar het bed induikt en na een maand of 3 tot 6 gaat het alarm af en moet er gekozen worden. Voor mannen is seksen nooit doelloos maar een doel op zich. Dat er hogere doelen zijn, de perfecte vrouw en we leven nog lang en gelukkig, doet daar niet aan af, ze zitten elkaar immers niet in de weg.
pi_65889383
Dat lijkt me voor een vrouw hetzelfde, ja, sex is een doel op zich, maar er zijn inderdaad hogere doelen.

Nou ja, blijkbaar is de definitie van sexrelatie vatbaar voor discussie...
Ik heb in mijn sexrelatie overigens wel de afspraak 'monogaam' te zijn, misschien ook dubieus.
pi_65889531
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:13 schreef Nora.. het volgende:

Ik heb in mijn sexrelatie overigens wel de afspraak 'monogaam' te zijn, misschien ook dubieus.
Op relatievlak misschien wel, maar het is wel wat hygiënischer
pi_65898112
Ja :-)
pi_65908826
Ik ben nog altijd op zoek naar een SEX relatie, misschien nog dames hier die dat ook willen?
pi_65933662
Ik geloof dat ik met mijn laatste bezig ben. Ik vind het alleen maar ingewikkelder, haha.
  woensdag 11 februari 2009 @ 00:11:07 #225
144851 Kuron
Zinloos geweldig
pi_65935096
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:16 schreef Barikat het volgende:
Ik ben nog altijd op zoek naar een SEX relatie, misschien nog dames hier die dat ook willen?
Sorry hoor maar als het zo simpel was dan had mijn PM box waarschijnlijk volgezeten...

Misschien een beetje moeite doen, wat mensen leren kennen, dan eens wat voorstellen...zo out of the blue een beetje neerschrijven dat je wil palen is zo hopeloos wanhopig dat de tegenpartij wel even wanhopig moet zijn...en of je daar nu op zit te wachten...

Ik denk, dat een sexrelatie, net als een gewone relatie, iets is wat je tegenkomt, niet opzoekt...of je moet gewoon naar een kroeg gaan en de domste simpelste neuckslet voldouwen met drank...
"That's when you know you've found someone special: when you can just shut the fuck up for a moment and comfortably share silence..."
pi_65936786
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 00:11 schreef Kuron het volgende:

[..]

Ik denk, dat een sexrelatie, net als een gewone relatie, iets is wat je tegenkomt, niet opzoekt...of je moet gewoon naar een kroeg gaan en de domste simpelste neuckslet voldouwen met drank...
das eigenlijk net zo triest
pi_65948284
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:13 schreef Nora.. het volgende:
Dat lijkt me voor een vrouw hetzelfde, ja, sex is een doel op zich, maar er zijn inderdaad hogere doelen.

Nou ja, blijkbaar is de definitie van sexrelatie vatbaar voor discussie...
Het verschil lijkt mij of je al weet dat het eindig is of dat het ergens heen zou moeten gaan.
quote:
Nee, lijkt me niet. Althans niet met een ander tussendoor, als je tussentijds de liefde van je leven tegenkomt, of een one night stand die niet te missen is, of een nieuwe seksrelatie dan hoort dat bij de aard van de relatie. Maar dan is daarmee de seksrelatie ook beeindigd lijkt me. Het is natuurlijk maar wat je afspreekt, maar dat verwacht ik wel als je niks afspreekt en dat is ook wat ik zou afspreken. Jaloezie is niet voorbehouden aan complete relaties, en het idee dat er de vorige dag nog een andere kerel aan heeft gezeten vind ik nou ook niet heel uitnodigend.
pi_65967621
Eindig, is dat Belgisch?

OT: Dat lijkt me inderdaad het verschil. Alhoewel ik ook mensen ken die een relatie hebben waarvan ze weten dat het waarschijnlijk niet ergens heen gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')