nee dat komt ze niet dus daar hebben wij goede regels en afspraken over dat ze dat niet erg vind maar ene sex relatie heb ik nog niet ernaast de zoektocht is nog niet voorbij hahaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo? Komt Ramona niet genoeg aan je behoeften tegemoet?
Ik heb momenteel ook een seksrelatie en het principe van wel de lusten, niet de lasten bevalt me prima.
Vind je het niet vreemd dat je al zo vroeg in een relatie al niet meer aan je trekken komt bij je vriendin? De eerste maanden moet je toch de sterren van de hemel willen neuken...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:12 schreef RobbieRicardo het volgende:
nee dat komt ze niet dus daar hebben wij goede regels en afspraken over dat ze dat niet erg vind maar ene sex relatie heb ik nog niet ernaast de zoektocht is nog niet voorbij haha
Sowieso moet je gevoelens niet hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een man met gevoelens, dat moet je niet hebben.
jij begrijpt niet wat ik bedoel ik ben een man van regels dat weet je 1 van mij regels is Niet met onder 18 en pas 3 november is ramona 18 het is al moeilijk voor mij met een vrouw in het huis waar je niet mee magquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind je het niet vreemd dat je al zo vroeg in een relatie al niet meer aan je trekken komt bij je vriendin? De eerste maanden moet je toch de sterren van de hemel willen neuken...
Ah, okay.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:29 schreef RobbieRicardo het volgende:
jij begrijpt niet wat ik bedoel ik ben een man van regels dat weet je 1 van mij regels is Niet met onder 18 en pas 3 november is ramona 18 het is al moeilijk voor mij met een vrouw in het huis waar je niet mee mag
dat zij vroeger andere regels had als ik dat is niet mijn probleem toch? nu zijn we het eensquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah, okay.
Nobel hoor, maar Ramona heeft al een zoontje, dus zo'n ongerept, onbeschreven blad is ze nu ook weer niet...
give up the hope dudequote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:56 schreef Hunk007 het volgende:
We kunnen het goed met elkaar vinden, ondanks dat het allemaal een beetje oppervlakkig blijft.
Af en toe spreken we af, en dat spatten de vonken ervan af....beleve me ;-)
Dus er moet zeker een bepaalde aantrekkingskracht zijn, anders zou ik er niet zo van kunnen genieten lijkt me, dat zal voor haar ook wel zo zijn.
misschien dat we over een tijdje, helemaal niet meer zonder elkaar kunnen, wie weet !!!
Maar op het moment is het gewoon leuk en spannend.....dus waarom niet![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:29 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
jij begrijpt niet wat ik bedoel ik ben een man van regels dat weet je 1 van mij regels is Niet met onder 18 en pas 3 november is ramona 18 het is al moeilijk voor mij met een vrouw in het huis waar je niet mee mag
Als je haar bed maar niet met rozenblaadjes overlaadt en kaarsjes aansteektquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:37 schreef Hunk007 het volgende:
hallo lezende dames, een paar tips gevraagd !!!
Op welke manier zouden jullie verwend willen worden, of wat zouden jullie echt het einde vinden?
Wil haar eens gaan verwennen zoals ze nog nooit is verwend... ;-)
Kom maar op met die TIPS...![]()
waarheid als een koe!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:16 schreef Xennia het volgende:
Het is zo overduidelijk dat jij gekwetst gaat worden... Je spreekt jezelf voortdurend tegen
Ha die gozer heeft het nog niet door maar hij is flink verliefd hahahaquote:
je nodigt je buurmeisje van 15 uit om "iets" te komen drinkenquote:Op maandag 26 mei 2008 00:24 schreef lionhearth het volgende:
hoe hebbe jullie zo'n sexrelaties gevonden?
ben pas 18 en ik mis toch iets
Internet?quote:Op maandag 26 mei 2008 12:45 schreef lionhearth het volgende:
heb geen buurmeisje dude;p
andere optie ^^?
vul voor buurmeisjequote:Op maandag 26 mei 2008 12:45 schreef lionhearth het volgende:
heb geen buurmeisje dude;p
andere optie ^^?
Het moet wel klikken hè? Oftewel er moet wel onderling een enorme lichamelijke aantrekkingskracht zijn, op z'n minst.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:10 schreef lionhearth het volgende:
hoe kwam jij er dan bij? vroeg je t gewoon ?
wil nog geen vaste relatie,,
je zegt gewoon: ik vind je heel lief, vooral in bed...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:10 schreef lionhearth het volgende:
hoe kwam jij er dan bij? vroeg je t gewoon ?
wil nog geen vaste relatie,,
Neuhh...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:19 schreef Derailed het volgende:
(ookal is het waarschijnlijk niet normaal om er een extratje naast je partner op na te houden)
waarom wil je onze mening dan weten?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:19 schreef Derailed het volgende:
Ik heb nu al bijna 2 en half jaar een seksrelatie met mn ex terwijl ik nu ook ruim 3 jaar een vriend heb.. ik weet niet echt of het een echte seksrelatie is, misschien zijn er wel meerdere gevoelens in het spel, maar niet genoeg om verliefd te worden, er is toch zeker wel een soort van vonk die nadat het uitging nooit is weggegaan.. maar het is gewoon niet genoeg om een echte relatie te beginnen.. hij heeft zelf ook een vriendin, zowel mijn vriend als zijn vriendin weten van niks, maar het is gewoon prettig en fijn om samen te kunnen zijn en helemaal los te kunnen gaan,is mijn mening zonder dat er verdere verplichtingen aan vast zitten,bovendien is onze relatie toen der tijd heel intens en intiem geweest waardoor we precies weten wat we lekker vinden van elkaar en waar de grenzen liggen..
wat denken jullie.. is dit nou een seksrelatie of eigenlijk gewoon een tweede "normale" relatie (ookal is het waarschijnlijk niet normaal om er een extratje naast je partner op na te houden)
lionheart wil weten of je datebaar ben, en geen meisje van 14quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:58 schreef Kluts het volgende:
Is dat van belang?
Afgaand op haar fotoboek is ze:quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:11 schreef Godshand het volgende:
lionheart wil weten of je datebaar ben, en geen meisje van 14
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |