Vooral in het weekend. Meestal 2 keer 's avonds / 's nachts en dan natuurlijk 's morgens nog een keertje (om het af te lerenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:16 schreef Hunk007 het volgende:
even een vraag aan iedereen die een sexrelatie heeft, of heeft gehad.
Hoe vaak doen, of deden jullie het gemiddeld???
Het klikt gewoon. We hebben een hoop lol samen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:02 schreef Hunk007 het volgende:
Gaat het alleen puur om de sex, of heb je ook gevoelens voor hem.
Hij's gewoon lekker en hij is overal voor in.quote:En waarom zou je met hem iedere dag wel willen neuken, wat is er zo bijzonder aan hem dan.
Oppervlakkigheid is wat het onderscheid maakt tussen een sexrelatie en een liefdesrelatie. Zij hoeft geen rekening met jou te houden en andersom.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:14 schreef Hunk007 het volgende:
Mijn buddy, belt of mailt regelmatig.
Maar verder moet het van mij uitkomen heb ik zo het idee.
Maar als ik vraag wilt ze wel meestal wat afspreken :-(
Moet eigenlijk van twee kanten komen vindt ik.
Maar als ik weer een paar dagen niks van me laat horen, neemt zij wel weer contact op.
En dan moet ik het verder afmaken (haar uitnodigen)zeg maar.
Ik weet ook verder niet wat haar bedoelingen zijn of wat ze wilt.
ik denk zelf als ze verliefd was, ze wel vaker iets van zich liet horen, of vaker iets wilde afspreken, maar dat doet ze niet.
T blijft allemaal een beetje oppervlakkig, en dan is het moeilijk in te schatten wat iemand nu precies wilt.
En rechtstreeks vragen wil ik niet, omdat ik het anders mss verpest, dus een moeilijke situatie, zeg maar.
Maasr wel lekker op z'n tijd... :-)
Het mooie is dat dit een van de zeldzame situaties is waarinquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:43 schreef Hunk007 het volgende:
Ok dus het zal waarschijnlijk alleen om de sex gaan.
Heb nog nooit een sexrelatie gehad, is voor mij ook nieuw.
Hoe pakken jullie het aan zeg maar als je zin hebt in haar of hem.
Stuur je dan gewoon een geil sms-je, of bel je gewoon op en vraag je of ze zin heeft om wat te komen drinken?
Wat is de beste aanpak,ofwel, wat werkt het beste...
Tis voor mij ook nieuw allemaal dus..
Hoe doen jullie het???![]()
wel gepast isquote:nuecken?
smsen of bellen, vragen of ie zin heeft om langs te komen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:43 schreef Hunk007 het volgende:
Stuur je dan gewoon een geil sms-je, of bel je gewoon op en vraag je of ze zin heeft om wat te komen drinken?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:05 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Geniet er van zo lang het duurt.
Bij mij is het zo triest gesteld dat we agenda's moeten trekken. Meestal een weekendje per maandquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:43 schreef Hunk007 het volgende:
Dat is idd niet echt leuk/spontaan meer.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Bij mij is het zo triest gesteld dat we agenda's moeten trekken. Meestal een weekendje per maand
Dus jij gelooft alleen maar in liefde op het eerste gezicht en absoluut niet in die mensen die verliefd worden op iemand na verloop van tijd vanwege het karakter e.d.?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:25 schreef Hunk007 het volgende:
Tja in eerste instantie was ik ook wel een beetje verliefd zeg maar.
maar omdat er van haar kant niet meer uitkwam dan af en toe bellen,wat mailen enz, had ik al gauw in de gaten dat ze waarschijnlijk op die manier niet is geintreseerd.
En gewoon alleen maar af en toe wil sexen...
Want zeg eerlijk als ze echt iets wilde had ik het toch allang gemerkt.
En ik kan me niet voorstellen dat iemand na een of twee maanden pas verliefd gaat worden.
dat moet er gewoon zijn vanaf het begin denk ik.
maar goed wat niet is kan nog altijd komen zeg maar, maar op het moment vindt ik het zo ook wel prima hoor...![]()
Jah idd en hij is zichzelf ook nog eens aant tegenspreken "maarjah wat niet is kan nog komen"quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus jij gelooft alleen maar in liefde op het eerste gezicht en absoluut niet in die mensen die verliefd worden op iemand na verloop van tijd vanwege het karakter e.d.?
Lullig voor je
ts is zelf verliefd, maar weigert het toe teg geven, want zij ziet niets meer in hem dan een lustobject. Plus het feit dat dit ook nog niet geheel klopt, want het moet steeds van hem uitkomen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:59 schreef nikminator het volgende:
[..]
Jah idd en hij is zichzelf ook nog eens aant tegenspreken "maarjah wat niet is kan nog komen"
Praten is dodelijk voor de seksdrivequote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:26 schreef Mystikvm het volgende:
Het klinkt heel emo, maar praten is echt belangrijk in een sexrelatie
Niet iemand uitzoeken waar je verliefd op kunt wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:26 schreef Mystikvm het volgende:
Wat belangrijk is in een sexrelatie is dat je allebei duidelijk stelt wat je ervan verwacht. Vervolgens moet je het er nog steeds regelmatig over hebben. Het kan namelij kzijn dat de 1 gevoelsn ontwikkelt, en de ander niet. Het kan ook zijn dat jullie allebei hopeloos verliefd op elkaar worden en dat nooit van elkaar zullen weten als de 1 het niet naar buiten brengt. Verliefdheid is moeilijk te merken in een sexrelatie omdat je bewust heel afstandelijk bent op het persoonlijke vlak.
Het klinkt heel emo, maar praten is echt belangrijk in een sexrelatie, zeker als je elkaar regelmatig spreekt. 'Verkeerde' gevoelens kunnen snel ontstaan.
Gewoon niet elke keer echt alleen maar neuken. Een keertje samen een terasje pikken oid zonder dat er seks aan te pas komt is ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Praten is dodelijk voor de seksdrive![]()
Vooraf duidelijk aangeven wat je motieven zijn, krijgt hij onverhoopt gevoelens dan direct een punt erachter zetten.
Jaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Praten is dodelijk voor de seksdrive![]()
Vooraf duidelijk aangeven wat je motieven zijn, krijgt hij onverhoopt gevoelens dan direct een punt erachter zetten.
Dat doe ik wel met mijn vriendinnenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:21 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Gewoon niet elke keer echt alleen maar neuken. Een keertje samen een terasje pikken oid zonder dat er seks aan te pas komt is ook niet verkeerd.
Dan is het zijn verantwoordelijkheid dat hij gekwetst gaat worden. Ik ben hierover duidelijk geweest.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:24 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Ja
Dat weten mannen dus ook, en zullen het dus niet tegen je zeggen, want ze vinden je leuk/zijn verliefd, en willen je niet kwijt.
Nee, prima toch. Heb ik nog even goede seksquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:32 schreef Panthera1984 het volgende:
Dat is natuurlijk wel zijn verantwoordelijkheid, maar als hij het niet zegt, stop je ook niet.
dat doe je niet met je fuckbuddyquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:21 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Gewoon niet elke keer echt alleen maar neuken. Een keertje samen een terasje pikken oid zonder dat er seks aan te pas komt is ook niet verkeerd.
een dildo kan niet zoenenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:24 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Ja
Dat weten mannen dus ook, en zullen het dus niet tegen je zeggen, want ze vinden je leuk/zijn verliefd, en willen je niet kwijt.
Praten hoeft natuurlijk helemaal niet dodelijk te zijn voor de sexdrive, als het alleen maar gaat om een piemel, en verder helemaal niets met de persoon te maken heeft, kan je ook een dildo pakken. Het gaat er alleen om dat je de gesprekken luchtig houdt, en met humor voert. Als jij het idee hebt dat de ander je leuk vind, zeg dan gewoon: "Ik kreeg het idee dat ik laatst sterretjes in je ogen zag." (of iets dergelijks) en als hij dan zegt: "huh? nee hoor. Aardig en al, maar verliefd" accepteer dat ook. Als het gevoel niet weggaat, gewoon nog eens over beginnen. Als hij het dan nog niet toegeeft, en jij krijgt het gevoel niet weg, dan voel jij je er alsnog niet lekker bij, dus toch ophouden. Je hebt een sexrelatie alleen omdat -jij- je er lekker bij voelt.
euhja, dus...
monoloog
is niet warm en vurig, heeft geen begeerte in zijn ogen, is niet woest aantrekkelijk en kan je nooit verrassen want doet precies wat jij hem laat doen. Ik zoek de wisselwerking, de hartstocht.quote:
Als je daarmee zit wordt het lastig inderdaad.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:10 schreef Mystikvm het volgende:
Xennia: Ik ben het wel eens met Panthera, als je verliefd wordt dan wil je de relatie niet opgeven. Je wilt de sex niet missen, maar je weet ook dat wanneer je afspraken gemaakt hebt en het dus vertelt wanneer je verliefd wordt dat je dan de relatie kwijtraakt.
En alleen sex...Ik weet het niet, ik kan me moeilijk voorstellen dat ik sex heb met een persoon en verder nooit iets anders doe met haar. Dat is het heel onpersoonlijk. Er moeten toch zekere gevoelens zijn voor een persoon om op regelmatige basis sex te kunnen hebben, en die kunnen snel doorslaan naar verliefdheid.
Ik bedoel niet direct verliefdheid, maar je moet toch enige waarde hechten aan sex met die ene persoon, anders is het alleen maar een gratis substituut voor hoeren en zou je dus makkelijk zonder kunnen. Kan me ook niet voorstellen dat de sex goed is dan, er moet toch aantrekkingskracht zijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je daarmee zit wordt het lastig inderdaad.
Aantrekkingskracht is wel zo prettig, maar dat wil toch nog niet zeggen dat je meteen emotionele waarde hecht aan je neukmaatje.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik bedoel niet direct verliefdheid, maar je moet toch enige waarde hechten aan sex met die ene persoon, anders is het alleen maar een gratis substituut voor hoeren en zou je dus makkelijk zonder kunnen. Kan me ook niet voorstellen dat de sex goed is dan, er moet toch aantrekkingskracht zijn?
Een fuckbuddy (voor mij) is iemand waar je regelmatig sex mee hebt omdat je geen zin hebt in gewone one-night-stands. Waarbij je een dierlijke aantrekkingskracht voelt, maar het daar ook bij blijft. Liefde en sex zie je hier totaal gescheiden. Zelfs vriendschap en sex.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik bedoel niet direct verliefdheid, maar je moet toch enige waarde hechten aan sex met die ene persoon, anders is het alleen maar een gratis substituut voor hoeren en zou je dus makkelijk zonder kunnen. Kan me ook niet voorstellen dat de sex goed is dan, er moet toch aantrekkingskracht zijn?
exactquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
is niet warm en vurig, heeft geen begeerte in zijn ogen, is niet woest aantrekkelijk en kan je nooit verrassen want doet precies wat jij hem laat doen. Ik zoek de wisselwerking, de hartstocht.
Ik heb dat ook, je bent niet direct verliefd. Echter als je iemand al aardig vindt dan kan het voorkomen dat je dat wel wordt. Da's mijn punt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik moet iemand wel echt aardig vinden om een seksrelatie met diegene te willen hebben. Maar verliefd zijn hoeft zeker niet. En eerlijk gezegd vind ik seks leuker als ik niet verliefd ben. Dan voel ik me namelijk minder kwetsbaar en durf ik me meer te laten gaan.
Heerlijke seks? Het feit dat seks steeds leuker wordt naarmate je elkaar op dat gebied beter kent? Leuke gesprekken? Heel veel lol maken samen? Magoed, dan gaat het dus niet puur en alleen om seks en om eerlijk te zijn vind ik dat ook niet zo interessant. Het moet verder ook een beetje klikken, want dan is het de moeite waard om het te laten voortduren.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:35 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb dat ook, je bent niet direct verliefd. Echter als je iemand al aardig vindt dan kan het voorkomen dat je dat wel wordt. Da's mijn punt.
Als je iemand neukt om het neuken en verder echt helemaal niks, zelfs niet een terrasje pakken ofzo dan kan het wat mij betreft ook wel bij 1 keer blijven. Welke reden heb je dan om nog een keer te willen?
Lekkere sex zonder verdere verplichtingen of gezeik.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, je bent niet direct verliefd. Echter als je iemand al aardig vindt dan kan het voorkomen dat je dat wel wordt. Da's mijn punt.
Als je iemand neukt om het neuken en verder echt helemaal niks, zelfs niet een terrasje pakken ofzo dan kan het wat mij betreft ook wel bij 1 keer blijven. Welke reden heb je dan om nog een keer te willen?
Zoals gezegd, als hij niet aangeeft dat hij verliefd is geworden en ik het dus niet weet seksen we vrolijk verder.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:10 schreef Mystikvm het volgende:
Xennia: Ik ben het wel eens met Panthera, als je verliefd wordt dan wil je de relatie niet opgeven. Je wilt de sex niet missen, maar je weet ook dat wanneer je afspraken gemaakt hebt en het dus vertelt wanneer je verliefd wordt dat je dan de relatie kwijtraakt.
Lustgevoelens zijn er. Er is een seksuele spanning en verder geen gezeur. Wel de lusten, niet de lasten. Ik word niet zo snel verliefd dus daar heb ik wel vertrouwen in. Ik vind die ander ook echt wel leuk en aardig maar zou er geen relatie mee kunnen/willen hebben. Het voordeel tov een one-night stand is dat je hier tenminste zeker weet dat de seks goed is en dat je aan je trekken komt. Dat is met een one-night stand nog maar even afwachten. Plus dat je het hele versieringsspel over kan slaan maar gewoon kan afspreken naar behoefte.quote:En alleen sex...Ik weet het niet, ik kan me moeilijk voorstellen dat ik sex heb met een persoon en verder nooit iets anders doe met haar. Dat is het heel onpersoonlijk. Er moeten toch zekere gevoelens zijn voor een persoon om op regelmatige basis sex te kunnen hebben, en die kunnen snel doorslaan naar verliefdheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |