abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:00:32 #51
125316 razorfish69
A dirty mind is a joy forever.
pi_31539029
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:16 schreef Hunk007 het volgende:
even een vraag aan iedereen die een sexrelatie heeft, of heeft gehad.

Hoe vaak doen, of deden jullie het gemiddeld???
Vooral in het weekend. Meestal 2 keer 's avonds / 's nachts en dan natuurlijk 's morgens nog een keertje (om het af te leren )

In de zomer / vakantie was 't vaak iedere dag raak trouwens...
You only live once, but if you do it right, once is enough...
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:02:19 #52
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31539061
Gaat het alleen puur om de sex, of heb je ook gevoelens voor hem.
En waarom zou je met hem iedere dag wel willen neuken, wat is er zo bijzonder aan hem dan.

Mijn buddy, moet ik altijd uitnodigen, misschien durft zei dat niet of zo, ik weet het niet.
Maar de sex is iig super.

Kon makkelijk verliefd op haar worden, maar hou me nog in.
Ze belt regelmatig, of ze maild en ongeveer 1 x per 2 weken,komt ze naar mij, of ga ik naar haar.
pi_31539097
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:02 schreef Hunk007 het volgende:
Gaat het alleen puur om de sex, of heb je ook gevoelens voor hem.
Het klikt gewoon. We hebben een hoop lol samen.
quote:
En waarom zou je met hem iedere dag wel willen neuken, wat is er zo bijzonder aan hem dan.
Hij's gewoon lekker en hij is overal voor in.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:14:23 #54
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31539347
Mijn buddy, belt of mailt regelmatig.
Maar verder moet het van mij uitkomen heb ik zo het idee.
Maar als ik vraag wilt ze wel meestal wat afspreken :-(

Moet eigenlijk van twee kanten komen vindt ik.
Maar als ik weer een paar dagen niks van me laat horen, neemt zij wel weer contact op.
En dan moet ik het verder afmaken (haar uitnodigen)zeg maar.

Ik weet ook verder niet wat haar bedoelingen zijn of wat ze wilt.

ik denk zelf als ze verliefd was, ze wel vaker iets van zich liet horen, of vaker iets wilde afspreken, maar dat doet ze niet.
T blijft allemaal een beetje oppervlakkig, en dan is het moeilijk in te schatten wat iemand nu precies wilt.

En rechtstreeks vragen wil ik niet, omdat ik het anders mss verpest, dus een moeilijke situatie, zeg maar.
Maasr wel lekker op z'n tijd... :-)
  woensdag 19 oktober 2005 @ 07:26:37 #55
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_31552468
neej, dat is een relatie TS
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 19 oktober 2005 @ 07:53:06 #56
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_31552567
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:14 schreef Hunk007 het volgende:
Mijn buddy, belt of mailt regelmatig.
Maar verder moet het van mij uitkomen heb ik zo het idee.
Maar als ik vraag wilt ze wel meestal wat afspreken :-(

Moet eigenlijk van twee kanten komen vindt ik.
Maar als ik weer een paar dagen niks van me laat horen, neemt zij wel weer contact op.
En dan moet ik het verder afmaken (haar uitnodigen)zeg maar.

Ik weet ook verder niet wat haar bedoelingen zijn of wat ze wilt.

ik denk zelf als ze verliefd was, ze wel vaker iets van zich liet horen, of vaker iets wilde afspreken, maar dat doet ze niet.
T blijft allemaal een beetje oppervlakkig, en dan is het moeilijk in te schatten wat iemand nu precies wilt.

En rechtstreeks vragen wil ik niet, omdat ik het anders mss verpest, dus een moeilijke situatie, zeg maar.
Maasr wel lekker op z'n tijd... :-)
Oppervlakkigheid is wat het onderscheid maakt tussen een sexrelatie en een liefdesrelatie. Zij hoeft geen rekening met jou te houden en andersom.
Als zij zin heeft belt ze je wel. Doet ze het niet, heeft ze momenteel geen zin in je
Ik denk eerder dat jij er iets teveel waarde aan hecht.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_31552618
Heerlijk zolang het duurt.
Wanneer er diepere gevoelens zijn, zal het langer duren en zul je proberen er meer uit te halen.
Lukt dat niet, zul je waarschijnlijk na verloop van tijd "iets" gaan missen.
Geniet er van zo lang het duurt.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:43:26 #58
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31554961
Ok dus het zal waarschijnlijk alleen om de sex gaan.
Heb nog nooit een sexrelatie gehad, is voor mij ook nieuw.
Hoe pakken jullie het aan zeg maar als je zin hebt in haar of hem.

Stuur je dan gewoon een geil sms-je, of bel je gewoon op en vraag je of ze zin heeft om wat te komen drinken?

Wat is de beste aanpak,ofwel, wat werkt het beste...

Tis voor mij ook nieuw allemaal dus..

Hoe doen jullie het???
  woensdag 19 oktober 2005 @ 11:45:23 #59
133062 johntravolta
Live in the Now!
pi_31556211
Waar kan ik me aanmelden? Hoe lang zijn de wachtlijsten?
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd,
Een dag niet dansen is een dag zonder kansen,
Als waren kreeften recht door zee,
Fok je ff lekker met me mee?
  woensdag 19 oktober 2005 @ 12:04:33 #60
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31556547
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:43 schreef Hunk007 het volgende:

Stuur je dan gewoon een geil sms-je, of bel je gewoon op en vraag je of ze zin heeft om wat te komen drinken?

Hoe doen jullie het???
Het mooie is dat dit een van de zeldzame situaties is waarin
quote:
nuecken?
wel gepast is

En om het op gang te laten komen werkt vaak het beste om elkaar te versieren en duidelijk te laten weten geen zin in een relatie te hebben. En vervolgens toch weer doorgaan met versieren.
Vampire Romance O+
  woensdag 19 oktober 2005 @ 12:13:10 #61
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_31556657
quote:

Hoe doen jullie het???
smsen of bellen, vragen of ie zin heeft om langs te komen.
pi_31571958
De meeste vrouwen waar ik een sexrelatie mee heb gehad zijn nu goeie vriendinnen. Dus ja, ik voel meestal iets voor ze, maar geen verliefdheid. Van sommigen kan ik ook echt zeggen dat ik van ze hou, maar dan nog alleen als goeie vriendin.

Sexrelaties die eindigen in hechte vriendschappen zijn ok! Met die mensen kan ik ook veel opener over dingen praten omdat we gewoon ook veel closer zijn.
pi_31571974
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 08:05 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Geniet er van zo lang het duurt.
pi_31572055
quote:

Hoe doen jullie het???
Bij mij is het zo triest gesteld dat we agenda's moeten trekken. Meestal een weekendje per maand
pi_31572103
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 01:12 schreef Xennia het volgende:

[..]

Bij mij is het zo triest gesteld dat we agenda's moeten trekken. Meestal een weekendje per maand
Dat is idd niet echt leuk/spontaan meer.

But then again... sex = sex.
pi_31573255
zolang het gebeurt is het leuk...

momenteel heb ik nu niks, dus mensen van het andere geslacht mogen zich aanmelden
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 10:17:48 #67
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31575893
Zal ik haar een leuk sms-je sturen, en vragen of ze vanavond zin heeft in een gezellige avond,met een lekker flesje wijn.
Wie weet hoe ze zal reageren...
pi_31577690
Zal ìk haar een leuk sms-je sturen?
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:06:46 #69
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31685141
Nou het is weer zover,kwam haar van de week weer tegen,nog ff gekletst.
Toen ik thuis was had ze me nog 3 keer gebeld gewoon zomaar,ze vroeg om deze week wat af te spreken na het sporten
Dat is dus a.s. vrijdag,daarna gaan we gezellig naar mijn huisje,en wie weet wat er dan weer allemaal gaat gebeuren.
Wel spannend en moet zeggen verheug me er nu al op ;-)
pi_31685487
Nou het is mij helaas nog nooit gelukt om niet verliefd te worden/meer te voelen voor die persoon,op zich vind ik dat niet erg want om zomaar sex met iemand te hebben lijkt me eigenlijk ook niks maarja aan de andere kant is het wel eens handig als je het wel kan..
01-08-2008
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:25:35 #71
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31685602
Tja in eerste instantie was ik ook wel een beetje verliefd zeg maar.
maar omdat er van haar kant niet meer uitkwam dan af en toe bellen,wat mailen enz, had ik al gauw in de gaten dat ze waarschijnlijk op die manier niet is geintreseerd.
En gewoon alleen maar af en toe wil sexen...
Want zeg eerlijk als ze echt iets wilde had ik het toch allang gemerkt.
En ik kan me niet voorstellen dat iemand na een of twee maanden pas verliefd gaat worden.
dat moet er gewoon zijn vanaf het begin denk ik.
maar goed wat niet is kan nog altijd komen zeg maar, maar op het moment vindt ik het zo ook wel prima hoor...
  woensdag 26 oktober 2005 @ 02:04:02 #72
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_31692540
dat zeiden we ook
  woensdag 26 oktober 2005 @ 02:07:07 #73
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31692566
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 20:25 schreef Hunk007 het volgende:
Tja in eerste instantie was ik ook wel een beetje verliefd zeg maar.
maar omdat er van haar kant niet meer uitkwam dan af en toe bellen,wat mailen enz, had ik al gauw in de gaten dat ze waarschijnlijk op die manier niet is geintreseerd.
En gewoon alleen maar af en toe wil sexen...
Want zeg eerlijk als ze echt iets wilde had ik het toch allang gemerkt.
En ik kan me niet voorstellen dat iemand na een of twee maanden pas verliefd gaat worden.
dat moet er gewoon zijn vanaf het begin denk ik.

maar goed wat niet is kan nog altijd komen zeg maar, maar op het moment vindt ik het zo ook wel prima hoor...
Dus jij gelooft alleen maar in liefde op het eerste gezicht en absoluut niet in die mensen die verliefd worden op iemand na verloop van tijd vanwege het karakter e.d.?

Lullig voor je
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_31693146
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 02:07 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dus jij gelooft alleen maar in liefde op het eerste gezicht en absoluut niet in die mensen die verliefd worden op iemand na verloop van tijd vanwege het karakter e.d.?

Lullig voor je
Jah idd en hij is zichzelf ook nog eens aant tegenspreken "maarjah wat niet is kan nog komen"
Liefde is blind, daarom kan ze me niet vinden.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 08:01:56 #75
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_31694101
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 02:59 schreef nikminator het volgende:

[..]

Jah idd en hij is zichzelf ook nog eens aant tegenspreken "maarjah wat niet is kan nog komen"
ts is zelf verliefd, maar weigert het toe teg geven, want zij ziet niets meer in hem dan een lustobject. Plus het feit dat dit ook nog niet geheel klopt, want het moet steeds van hem uitkomen.

Jammer van die hoop TS, want dat gaat niet komen, kan ik je op een briefje geven
pi_31697836
Wat belangrijk is in een sexrelatie is dat je allebei duidelijk stelt wat je ervan verwacht. Vervolgens moet je het er nog steeds regelmatig over hebben. Het kan namelij kzijn dat de 1 gevoelsn ontwikkelt, en de ander niet. Het kan ook zijn dat jullie allebei hopeloos verliefd op elkaar worden en dat nooit van elkaar zullen weten als de 1 het niet naar buiten brengt. Verliefdheid is moeilijk te merken in een sexrelatie omdat je bewust heel afstandelijk bent op het persoonlijke vlak.

Het klinkt heel emo, maar praten is echt belangrijk in een sexrelatie, zeker als je elkaar regelmatig spreekt. 'Verkeerde' gevoelens kunnen snel ontstaan.
pi_31697969
Ik zou het zeker niet meteen afkappen zodra jij verliefd bent en zij niet, tenzij je echt zo verliefd bent dat je het niet meer aan kunt ofzo. Maar ja, als je iemand leuk vind wil je toch bij diegene zijn, dus dan is nuecken -zoals dat hier boven mooi stond- toch prima? Kijk wel uit dat die persoon geen "lover" krijgt want dan is het meestal gauw over...
Of het gebeurt nog wel, maar iemand ziet het, en dan wilt diegene je nooit meer zien -in de angst dat het uit komt-
maar goed, ik denk dat de "sexrelatie" steeds meer en meer voorkomt, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk
pi_31698422
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:26 schreef Mystikvm het volgende:
Het klinkt heel emo, maar praten is echt belangrijk in een sexrelatie
Praten is dodelijk voor de seksdrive

Vooraf duidelijk aangeven wat je motieven zijn, krijgt hij onverhoopt gevoelens dan direct een punt erachter zetten.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 13:16:26 #79
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_31698899
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:26 schreef Mystikvm het volgende:
Wat belangrijk is in een sexrelatie is dat je allebei duidelijk stelt wat je ervan verwacht. Vervolgens moet je het er nog steeds regelmatig over hebben. Het kan namelij kzijn dat de 1 gevoelsn ontwikkelt, en de ander niet. Het kan ook zijn dat jullie allebei hopeloos verliefd op elkaar worden en dat nooit van elkaar zullen weten als de 1 het niet naar buiten brengt. Verliefdheid is moeilijk te merken in een sexrelatie omdat je bewust heel afstandelijk bent op het persoonlijke vlak.

Het klinkt heel emo, maar praten is echt belangrijk in een sexrelatie, zeker als je elkaar regelmatig spreekt. 'Verkeerde' gevoelens kunnen snel ontstaan.
Niet iemand uitzoeken waar je verliefd op kunt worden
Daarnaast haalt dit direct het geile uit een sexrelatie.
Van te voren duidelijk: als je verliefd wordt drmee kappen.
Daarna is het ieder voor zich qua verantwoordelijkheid.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 13:21:41 #80
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31699010
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:52 schreef Xennia het volgende:

[..]

Vooraf duidelijk aangeven wat je motieven zijn, krijgt hij onverhoopt gevoelens dan direct een punt erachter zetten.
Gewoon niet elke keer echt alleen maar neuken. Een keertje samen een terasje pikken oid zonder dat er seks aan te pas komt is ook niet verkeerd.
Vampire Romance O+
pi_31699062
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:52 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja
Dat weten mannen dus ook, en zullen het dus niet tegen je zeggen, want ze vinden je leuk/zijn verliefd, en willen je niet kwijt.

Praten hoeft natuurlijk helemaal niet dodelijk te zijn voor de sexdrive, als het alleen maar gaat om een piemel, en verder helemaal niets met de persoon te maken heeft, kan je ook een dildo pakken. Het gaat er alleen om dat je de gesprekken luchtig houdt, en met humor voert. Als jij het idee hebt dat de ander je leuk vind, zeg dan gewoon: "Ik kreeg het idee dat ik laatst sterretjes in je ogen zag." (of iets dergelijks) en als hij dan zegt: "huh? nee hoor. Aardig en al, maar verliefd " accepteer dat ook. Als het gevoel niet weggaat, gewoon nog eens over beginnen. Als hij het dan nog niet toegeeft, en jij krijgt het gevoel niet weg, dan voel jij je er alsnog niet lekker bij, dus toch ophouden. Je hebt een sexrelatie alleen omdat -jij- je er lekker bij voelt.

euh ja, dus...
monoloog
And the druids turn to stone...
pi_31699107
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:21 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Gewoon niet elke keer echt alleen maar neuken. Een keertje samen een terasje pikken oid zonder dat er seks aan te pas komt is ook niet verkeerd.
Dat doe ik wel met mijn vriendinnen
pi_31699230
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:24 schreef Panthera1984 het volgende:

[..]

Ja
Dat weten mannen dus ook, en zullen het dus niet tegen je zeggen, want ze vinden je leuk/zijn verliefd, en willen je niet kwijt.
Dan is het zijn verantwoordelijkheid dat hij gekwetst gaat worden. Ik ben hierover duidelijk geweest.
pi_31699255
Dat is natuurlijk wel zijn verantwoordelijkheid, maar als hij het niet zegt, stop je ook niet.
And the druids turn to stone...
pi_31699596
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:32 schreef Panthera1984 het volgende:
Dat is natuurlijk wel zijn verantwoordelijkheid, maar als hij het niet zegt, stop je ook niet.
Nee, prima toch. Heb ik nog even goede seks
  woensdag 26 oktober 2005 @ 13:50:27 #86
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_31699675
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:21 schreef MouseOver het volgende:

[..]

dat doe je niet met je fuckbuddy
Daar heb ik vrienden voor
  woensdag 26 oktober 2005 @ 13:51:25 #87
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_31699701
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:24 schreef Panthera1984 het volgende:

[..]

Ja

Praten hoeft natuurlijk helemaal niet dodelijk te zijn voor de sexdrive, als het alleen maar gaat om een piemel, en verder helemaal niets met de persoon te maken heeft, kan je ook een dildo pakken. Het gaat er alleen om dat je de gesprekken luchtig houdt, en met humor voert. Als jij het idee hebt dat de ander je leuk vind, zeg dan gewoon: "Ik kreeg het idee dat ik laatst sterretjes in je ogen zag." (of iets dergelijks) en als hij dan zegt: "huh? nee hoor. Aardig en al, maar verliefd " accepteer dat ook. Als het gevoel niet weggaat, gewoon nog eens over beginnen. Als hij het dan nog niet toegeeft, en jij krijgt het gevoel niet weg, dan voel jij je er alsnog niet lekker bij, dus toch ophouden. Je hebt een sexrelatie alleen omdat -jij- je er lekker bij voelt.

euh ja, dus...
monoloog
een dildo kan niet zoenen
pi_31699730
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:51 schreef Mukie het volgende:

[..]

een dildo kan niet zoenen
is niet warm en vurig, heeft geen begeerte in zijn ogen, is niet woest aantrekkelijk en kan je nooit verrassen want doet precies wat jij hem laat doen. Ik zoek de wisselwerking, de hartstocht.
pi_31700237
Xennia: Ik ben het wel eens met Panthera, als je verliefd wordt dan wil je de relatie niet opgeven. Je wilt de sex niet missen, maar je weet ook dat wanneer je afspraken gemaakt hebt en het dus vertelt wanneer je verliefd wordt dat je dan de relatie kwijtraakt.

En alleen sex...Ik weet het niet, ik kan me moeilijk voorstellen dat ik sex heb met een persoon en verder nooit iets anders doe met haar. Dat is het heel onpersoonlijk. Er moeten toch zekere gevoelens zijn voor een persoon om op regelmatige basis sex te kunnen hebben, en die kunnen snel doorslaan naar verliefdheid.
pi_31700809
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:10 schreef Mystikvm het volgende:
Xennia: Ik ben het wel eens met Panthera, als je verliefd wordt dan wil je de relatie niet opgeven. Je wilt de sex niet missen, maar je weet ook dat wanneer je afspraken gemaakt hebt en het dus vertelt wanneer je verliefd wordt dat je dan de relatie kwijtraakt.

En alleen sex...Ik weet het niet, ik kan me moeilijk voorstellen dat ik sex heb met een persoon en verder nooit iets anders doe met haar. Dat is het heel onpersoonlijk. Er moeten toch zekere gevoelens zijn voor een persoon om op regelmatige basis sex te kunnen hebben, en die kunnen snel doorslaan naar verliefdheid.
Als je daarmee zit wordt het lastig inderdaad.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_31701068
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:37 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als je daarmee zit wordt het lastig inderdaad.
Ik bedoel niet direct verliefdheid, maar je moet toch enige waarde hechten aan sex met die ene persoon, anders is het alleen maar een gratis substituut voor hoeren en zou je dus makkelijk zonder kunnen. Kan me ook niet voorstellen dat de sex goed is dan, er moet toch aantrekkingskracht zijn?
pi_31701305
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:51 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik bedoel niet direct verliefdheid, maar je moet toch enige waarde hechten aan sex met die ene persoon, anders is het alleen maar een gratis substituut voor hoeren en zou je dus makkelijk zonder kunnen. Kan me ook niet voorstellen dat de sex goed is dan, er moet toch aantrekkingskracht zijn?
Aantrekkingskracht is wel zo prettig, maar dat wil toch nog niet zeggen dat je meteen emotionele waarde hecht aan je neukmaatje.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 26 oktober 2005 @ 15:30:07 #93
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_31701957
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:51 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Een fuckbuddy (voor mij) is iemand waar je regelmatig sex mee hebt omdat je geen zin hebt in gewone one-night-stands. Waarbij je een dierlijke aantrekkingskracht voelt, maar het daar ook bij blijft. Liefde en sex zie je hier totaal gescheiden. Zelfs vriendschap en sex.

Dit geldt voor mij iig, niet voor iedereen
pi_31702544
Nou voor mij ook Mukie. Volgens mij is dat ook het idee daarachter maar goed
pi_31702808
Ik moet iemand wel echt aardig vinden om een seksrelatie met diegene te willen hebben. Maar verliefd zijn hoeft zeker niet. En eerlijk gezegd vind ik seks leuker als ik niet verliefd ben. Dan voel ik me namelijk minder kwetsbaar en durf ik me meer te laten gaan.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 16:30:18 #96
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_31703397
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:53 schreef Xennia het volgende:

[..]

is niet warm en vurig, heeft geen begeerte in zijn ogen, is niet woest aantrekkelijk en kan je nooit verrassen want doet precies wat jij hem laat doen. Ik zoek de wisselwerking, de hartstocht.
exact
pi_31703504
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik moet iemand wel echt aardig vinden om een seksrelatie met diegene te willen hebben. Maar verliefd zijn hoeft zeker niet. En eerlijk gezegd vind ik seks leuker als ik niet verliefd ben. Dan voel ik me namelijk minder kwetsbaar en durf ik me meer te laten gaan.
Ik heb dat ook, je bent niet direct verliefd. Echter als je iemand al aardig vindt dan kan het voorkomen dat je dat wel wordt. Da's mijn punt.

Als je iemand neukt om het neuken en verder echt helemaal niks, zelfs niet een terrasje pakken ofzo dan kan het wat mij betreft ook wel bij 1 keer blijven. Welke reden heb je dan om nog een keer te willen?
pi_31703718
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:35 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb dat ook, je bent niet direct verliefd. Echter als je iemand al aardig vindt dan kan het voorkomen dat je dat wel wordt. Da's mijn punt.

Als je iemand neukt om het neuken en verder echt helemaal niks, zelfs niet een terrasje pakken ofzo dan kan het wat mij betreft ook wel bij 1 keer blijven. Welke reden heb je dan om nog een keer te willen?
Heerlijke seks? Het feit dat seks steeds leuker wordt naarmate je elkaar op dat gebied beter kent? Leuke gesprekken? Heel veel lol maken samen? Magoed, dan gaat het dus niet puur en alleen om seks en om eerlijk te zijn vind ik dat ook niet zo interessant. Het moet verder ook een beetje klikken, want dan is het de moeite waard om het te laten voortduren.

One-night-stand vind ik geen zak aan. Seks is gewoon helemaal niet zo leuk als je elkaar niet of nauwelijks kent. Ik kom pas echt los als ik het vaker met iemand gedaan heb.

En als je verliefd wordt, nou ja, dan word je verliefd. Dat is nou ook weer niet zo'n ramp. Alleen een beetje pijnlijk als de ander geen gevoelens heeft voor jou. Maar er zijn ergere dingen in de wereld.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 17:12:11 #99
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_31704402
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:35 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Lekkere sex zonder verdere verplichtingen of gezeik.
pi_31707501
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:10 schreef Mystikvm het volgende:
Zoals gezegd, als hij niet aangeeft dat hij verliefd is geworden en ik het dus niet weet seksen we vrolijk verder.
quote:
Lustgevoelens zijn er. Er is een seksuele spanning en verder geen gezeur. Wel de lusten, niet de lasten. Ik word niet zo snel verliefd dus daar heb ik wel vertrouwen in. Ik vind die ander ook echt wel leuk en aardig maar zou er geen relatie mee kunnen/willen hebben. Het voordeel tov een one-night stand is dat je hier tenminste zeker weet dat de seks goed is en dat je aan je trekken komt. Dat is met een one-night stand nog maar even afwachten. Plus dat je het hele versieringsspel over kan slaan maar gewoon kan afspreken naar behoefte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')