Geen seksrelatie beginnen met iemand waar je verliefd op zou kunnen worden.quote:
exactquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:02 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Geen seksrelatie beginnen met iemand waar je verliefd op zou kunnen worden.
Vertel eens.. hoe deden ze dat vroeger dan?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:38 schreef coz het volgende:
hoe komt men tegenwoordig nog aan een sexrelatie ?![]()
Via Fok.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:38 schreef coz het volgende:
hoe komt men tegenwoordig nog aan een sexrelatie ?![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:10 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Vertel eens.. hoe deden ze dat vroeger dan?
Ik ben hetero.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:04 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hoi met GoLLeM,
Ik wil wel een seksrelatie met jou.
Ja duh, dat kun je van te voren toch niet weten?quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:02 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nou, niet met zekerheid.. maar meestal heb je wel een redelijke indicatie.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:51 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ja duh, dat kun je van te voren toch niet weten?
ja inderdaad, thank god for the nymphos .quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:08 schreef rubbereend het volgende:
een sexrelatie is ideaal voor als je vrijgezel bent
je zou er nog eentje doorsturen hè .. niet vergetenquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ja inderdaad, thank god for the nymphos .
betalen voor sexquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Viezerik, ga dan naar een meisje van plezier...
Ik gaan betalen voor iets waar we beiden veel plezier aan beleven. Ik dacht ut toch ff niet. Of ik heb echt geen zin om er veel moeite in te steken. Voorlopig wil ik nog wel wat moeite ondernemen om een leuke dame tegen te komen en heb ik er de tijd en middelen voor over.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Viezerik, ga dan naar een meisje van plezier...
dus nooit een sexrelatie...quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:02 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Heb ook wel eens zo'n seksrelatie gehad. Niet dat we die status quo vantevoren hadden gepland maar het liep zo. Eigenlijk alleen omdat zij ondertussen nog gewoon d'r eigen vriendje had en ik meer een excuus was om van 'm af te raken. Best geil hoor, neuken zonder verplichtingen en dan ook nog in het bed van 'n ander maar zodra zo'n relatie langer duurt dan een paar maanden en je ziet haar regelmatig, moet je ijskonijn zijn, of contactgestoord, om niet verliefd te worden. Als dat gebeurt, is de romantiek snel verdwenen. Dan wordt het vechten tegen je gevoel en dat is een strijd tegen jezelf die je snel verliest.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:37 schreef DarkDancer het volgende:
dus nooit een sexrelatie...
er moet toch wel een bepaalde aantrekkingskraht zijn om een sex-relatie te beginnen. en voor en na de sex praat je wel eens, dus wie weet word je vliefd![]()
Weinig procedure aan. Het gebeurt gewoon.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:54 schreef Ringo het volgende:
Dan moet je mij die procedure maar eens uitleggen.
Ik zat er dus 1 keer enorm naast... werden we beide verliefd... ach ja...quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nou, niet met zekerheid.. maar meestal heb je wel een redelijke indicatie.
Meld zich aan voor gang bangquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:25 schreef mikki_is_lief het volgende:
ik ben ook meer voor sex relaties dan al dat andere gedoe!tis alleen zo jammer dat ik vaker wil dan die gozer
En daarom heb ik er ook meer dan 1!
![]()
Drie of vier keer op een dag ofzo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:16 schreef Hunk007 het volgende:
even een vraag aan iedereen die een sexrelatie heeft, of heeft gehad.
Hoe vaak doen, of deden jullie het gemiddeld???
Oh, nou een of twee weekendjes per maand ofzo. Gemiddelden zijn lastig te geven aangezien deze fuckbuddy nog spiksplinternieuw is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:34 schreef Hunk007 het volgende:
Ik bedoel eigenlijk hoe vaak zien of zagen jullie elkaar?
Met deze wil ik elke dag wel vier keer neuken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:54 schreef Hunk007 het volgende:
Zou je vaker willen dan?
Tot de seks zelf of tot het maken van een afspraak? Voor beide geldt dat we dat allebei wel doen.quote:En wie neemt bij jullie altijd het initiatief?
Eh, yeah, I guess.quote:Ik neem aan dat het op een subtiele wijze gaat, gewoon afspreken en dan gaat de rest vanzelf toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |