abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 oktober 2005 @ 20:21:17 #1
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31154526
Hallo Allemaal...

Dit is mijn verhaal :

Een paar weken geleden ben ik een leuk meisje tegen gekomen op de sportschool, af en toe kletste we een beetje maar daar bleef het dan ook bij.
Op een gegeven moment stonden we weer wat te kletsen en hebben toen nummers uitgewisseld.
We hebben toen regelmatig gesmst.

Maar ik wist niet of de intresse wederzijds was, heb toen na de training toen zei er een keer niet bij was met een vriendin van haar gekletst, in de hoop dat zei iets los zou laten, maar helaas.

Op een avond paar weken geleden belde ze me ineens en vroeg hoe het met me ging, we hebben toen nog een behoorlijke tijd zitten bellen.
We hadden voor de dag erna wat afgesproken, we zouden naar de film gaan, op het einde van de avond haar thuis afgezet, toen ze vroeg of ik nog zin had om wat te drinken bij haar bedacht ik me natuurlijk geen moment.

We hebben toen nog een hele leuke avond gehad, als je begrijpt wat ik bedoel.
Wist niet wat me overkomen was en voelde me echt happy.
Twee dagen daarna ben ik weer bij haar geweest, en t was wederom een hele gezellige avond.
De dagen erna hebben we nog bijna iedere dag wel ff gebeld of contact gehad, en ik moet zeggen het voelde goed.

Paar dagen daarna weer afgesproken, zijn toen ergens een hapje gaan eten ook wederom heel gezellig, dus ik dacht nu gaat het de goede kant op.

We konden elkaar inmiddels een paar weken.
En ik wist dat ze voor haar werk nog 10 dagen het land uit moest, dus werken en een beetje vakantie...

Voordat ze vertrok dacht ik echt dat het goed zat, omdat we regelmatig afspraken en als we elkaar niet zagen ivm werk dan smste we wel.

De dag dat ze vertrok hebben we nog gebeld, ze zei toen dat ze me nog zou bellen, maar vanaf dat moment heb ik niks meer van haar gehoord.

Heb haar nog een paar keer gebeld toen ze thuis was, gesmst, maar hoor helemaal niks meer van haar.
Toen ik haar belde en haar moeder aan de lijn kreeg zei ze dat ze de boodschap door zou geven, maar daar heb ik niks meer op gehoord

Hoe kan zoiets nu...

Wat denken jullie ervan....? Een verdrietige jongen uit breda :'(
pi_31154572
Ik denk dat je gewoon even voor de neuk was.
  maandag 3 oktober 2005 @ 20:25:15 #3
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_31154642
Smerig om niets meer te laten horen...

Die ben je beter kwijt dan rijk denk ik.
* VaLkyRie so sorry
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_31155011
ik ken het gevoel

ben een vrij lange tijd verliefd geweest op een meisje. Maar zij wilde nooit wat omdat we collega's zijn.
Had later toch met haar gezoend, en daarna hadden we leuk contact wat wel tot iets uit zou lopen. Toen ben ik op vakantie gegaan voor drie weken. Op vakantie ook nog gesmst, maar toen ging mijn telefoon kapot. Heb een week geen contact gehad en ik kwam thuis, had helemaal geen gevoel meer voor haar. Heb nog een keer met haar gezoend puur om te kijken of mijn kutgeest de draad mss wel weer op zou pakken. Maar nee. En nu is het allemaal wat raar. We zijn weer puur collega's en hebben het er eigenlijk weinig over.

Echt fucking rare situatie maar het bewijst maar weer wat er kan gebeuren. Veel sterkte.
  maandag 3 oktober 2005 @ 20:45:07 #5
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_31155281
Lijkt er op alsof ze je zat is. Er zijn mensen die dat op zo'n manier duidelijk willen maken, terwijl het waarschijnlijk stukken makkelijker zou zijn als ze het zou zeggen ipv dat je ernaar moet gaan zitten raden, dan kan je ook geen verkeerde conclusies trekken.
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_31155437
waarom ga je niet ff langs dan?
  maandag 3 oktober 2005 @ 21:03:50 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31155908
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:45 schreef Shreever het volgende:
Lijkt er op alsof ze je zat is. Er zijn mensen die dat op zo'n manier duidelijk willen maken, terwijl het waarschijnlijk stukken makkelijker zou zijn als ze het zou zeggen ipv dat je ernaar moet gaan zitten raden, dan kan je ook geen verkeerde conclusies trekken.
Eens.

Nogal kinderachtige manier, maar kan er met de beste wil van de wereld niets meer van maken.
Op de sportschool komt ze inmiddels trouwens ook niet meer?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_31156213
Vervelend voor je zeg!

Zijn meerdere dingen die het kunnen zijn:
misschien is ze je idd zat
misschien gaat het haar een beetje te snel
of heeft ze misschien een andere jongen leren kennen...

Als ik jou was zou ik zelf geen contact meer zoeken...
pi_31157750
ik zie het idd niet echt positief in...maar misschien is ze wel gewoon heel erg druk? ik weet t ook niet hoor
  maandag 3 oktober 2005 @ 22:18:01 #10
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_31158575
Echt kut dude..
Het moeilijkste is om haar niet achterna te lopen.. ik bedoel jij hebt nu je best gedaan om contact te zoeken, en blijkbaar heeft ze daar geen behoefte aan. Wel lelijk dat ze dat dan niet gewoon zegt, maar daar is het een vrouw voor...

Als je haar nog meer gaat bellen/sms-en dan heeft zij het gevoel dat je achter haar aanhuppelt, wat je eigenlijk ook doet dan.. en daar moeten de vrouwtjes NIETS van hebben. Dan is de spanning eraf ofzo... blijkbaar.
Dus hoe moeilijk het ook is.. als ze behoefte heeft om je te zien/horen dan merk je dat wel.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_31158646
Laat haar contact maken, je hebt genoeg gedaan.
  maandag 3 oktober 2005 @ 22:21:48 #12
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31158725
Ja idd, toen ze terug was had ik nog eens gebeld, kreeg ik die ouwe van d'r aan de lijn.
En de dag erna heb ik nog een sms gestuurd...
En daarna niks meer laten horen, ik hoor het wel als ze weer iets moet
pi_31158993
en op de sportsschool dan? is ze daar ook weg?
al geprobeerd om die vriendin van haar aan te spreken?
weet je zeker dat ze niet op vakantie is zoek geraakt?
Islam=facisme
pi_31159317
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:21 schreef Hunk007 het volgende:
Hallo Allemaal...

Dit is mijn verhaal :

Een paar weken geleden ben ik een leuk meisje tegen gekomen op de sportschool, af en toe kletste we een beetje maar daar bleef het dan ook bij.
Op een gegeven moment stonden we weer wat te kletsen en hebben toen nummers uitgewisseld.
We hebben toen regelmatig gesmst.

Maar ik wist niet of de intresse wederzijds was, heb toen na de training toen zei er een keer niet bij was met een vriendin van haar gekletst, in de hoop dat zei iets los zou laten, maar helaas.

Op een avond paar weken geleden belde ze me ineens en vroeg hoe het met me ging, we hebben toen nog een behoorlijke tijd zitten bellen.
We hadden voor de dag erna wat afgesproken, we zouden naar de film gaan, op het einde van de avond haar thuis afgezet, toen ze vroeg of ik nog zin had om wat te drinken bij haar bedacht ik me natuurlijk geen moment.

We hebben toen nog een hele leuke avond gehad, als je begrijpt wat ik bedoel.
Wist niet wat me overkomen was en voelde me echt happy.
Twee dagen daarna ben ik weer bij haar geweest, en t was wederom een hele gezellige avond.
De dagen erna hebben we nog bijna iedere dag wel ff gebeld of contact gehad, en ik moet zeggen het voelde goed.

Paar dagen daarna weer afgesproken, zijn toen ergens een hapje gaan eten ook wederom heel gezellig, dus ik dacht nu gaat het de goede kant op.

We konden elkaar inmiddels een paar weken.
En ik wist dat ze voor haar werk nog 10 dagen het land uit moest, dus werken en een beetje vakantie...

Voordat ze vertrok dacht ik echt dat het goed zat, omdat we regelmatig afspraken en als we elkaar niet zagen ivm werk dan smste we wel.

De dag dat ze vertrok hebben we nog gebeld, ze zei toen dat ze me nog zou bellen, maar vanaf dat moment heb ik niks meer van haar gehoord.

Heb haar nog een paar keer gebeld toen ze thuis was, gesmst, maar hoor helemaal niks meer van haar.
Toen ik haar belde en haar moeder aan de lijn kreeg zei ze dat ze de boodschap door zou geven, maar daar heb ik niks meer op gehoord

Hoe kan zoiets nu...

Wat denken jullie ervan....? Een verdrietige jongen uit breda
Ik kan me voorstellen dat je er niets van begrijpt. Je gaat met elkaar om en het is gezellig en vervolgens laat ze je vallen als een baksteen(want zo is het toch?). Om zeer pissig van te worden!
Helemaal als ze je de indruk geeft dat alles koek en ei is en dat een leuke toekomst samen mogelijk is.
Zou dit nu typisch vrouwelijk zijn?
pi_31159475
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 22:21 schreef Hunk007 het volgende:
Ja idd, toen ze terug was had ik nog eens gebeld, kreeg ik die ouwe van d'r aan de lijn.
En de dag erna heb ik nog een sms gestuurd...
En daarna niks meer laten horen, ik hoor het wel als ze weer iets moet
Ben je niet een beetje op haar afgeknapt? ik bedoel heb je zin om met zo iemand om te gaan die jou zo behandeld??? als ik jou was zou ik daar over gaan nadenken!!!!
  maandag 3 oktober 2005 @ 22:45:04 #16
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31159559
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ja als je echt iemand leuk vindt dan denk je niet zo.
Misschien was ik inderdaad een neukertje ik weet het niet.

In ieder geval wel raar dat we eerst zo veel contact hadden, en er geen vuiltje aan de lucht was, en vervolgens hoor ik niks meer.

Ben dan zo volwassen en zeg wat er aan de hand is toch....
pi_31159677
Het kan gewoon zijn dat je het ineens benauwd krijgt en hysterisch die kerel niet meer wil spreken. Achteraf zie je dan dat je ook niet zo had hoeven reageren, maar ja.
pi_31159708
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 22:45 schreef Hunk007 het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ja als je echt iemand leuk vindt dan denk je niet zo.

In ieder geval wel raar dat we eerst zo veel contact hadden, en er geen vuiltje aan de lucht was, en vervolgens hoor ik niks meer.

Nee tuurlijk maar probeer a.u.b wel zo te denken voor jezelf!
Je hebt helemaal gelijk ze had idd beter kunnen zeggen wat er aan de hand is dan jou zo te laten zitten..dat is gewoon een k*streek.
Als ik jou was zou ik er maar vanuit gaan dat het niks wordt en over is...als ze achteraf een goed excuus heeft of wat dan ook dan is dat mooi meegenomen!
pi_31159719
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 22:45 schreef Hunk007 het volgende:

Als ze weer contact zou zoeken, dan ga je weer op oude voet verder?
  maandag 3 oktober 2005 @ 22:52:15 #20
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31159845
Ik denk niet dat ze nog contact zou zoeken, want het is nu wel duidelijk dacht ik zo dat ze niks wilt.
Anders had ze in mijn ogen ALLANG iets van zich laten horen.

Dus tja...waarom zou ze dan nog contact zoeken, lijkt me sterk...
pi_31159989
Wanneer komt ze terug?
pi_31160283
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 22:52 schreef Hunk007 het volgende:
Ik denk niet dat ze nog contact zou zoeken, want het is nu wel duidelijk dacht ik zo dat ze niks wilt.
Anders had ze in mijn ogen ALLANG iets van zich laten horen.

Dus tja...waarom zou ze dan nog contact zoeken, lijkt me sterk...
Je hebt er aparte troela's bij!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:23:36 #23
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31181228
Ze is al terug.
En idd heb je er apparte troela's bij, zeg dan gewoon wat je er van denkt vindt ik.
En niet van vandaag op morgen van gedachte veranderen
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:02:59 #24
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_31191950
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:23 schreef Nouk het volgende:
Ik denk dat je gewoon even voor de neuk was.
Wat hij zegt... zo'n dingen gebeuren... Ik zou persoonlijk wel in m'n nopjes zijn dat ik weer van bil was gegaan en dan op zoek naar de volgende vis in de "oceaan der liefde".
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 01:19:50 #25
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31193905
Zeg.. "hunk" ( )..anders ga je even langs om verhaal te halen...
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')