Eens.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:45 schreef Shreever het volgende:
Lijkt er op alsof ze je zat is. Er zijn mensen die dat op zo'n manier duidelijk willen maken, terwijl het waarschijnlijk stukken makkelijker zou zijn als ze het zou zeggen ipv dat je ernaar moet gaan zitten raden, dan kan je ook geen verkeerde conclusies trekken.
Ik kan me voorstellen dat je er niets van begrijpt. Je gaat met elkaar om en het is gezellig en vervolgens laat ze je vallen als een baksteen(want zo is het toch?). Om zeer pissig van te worden!quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:21 schreef Hunk007 het volgende:
Hallo Allemaal...
Dit is mijn verhaal :
Een paar weken geleden ben ik een leuk meisje tegen gekomen op de sportschool, af en toe kletste we een beetje maar daar bleef het dan ook bij.
Op een gegeven moment stonden we weer wat te kletsen en hebben toen nummers uitgewisseld.
We hebben toen regelmatig gesmst.
Maar ik wist niet of de intresse wederzijds was, heb toen na de training toen zei er een keer niet bij was met een vriendin van haar gekletst, in de hoop dat zei iets los zou laten, maar helaas.
Op een avond paar weken geleden belde ze me ineens en vroeg hoe het met me ging, we hebben toen nog een behoorlijke tijd zitten bellen.
We hadden voor de dag erna wat afgesproken, we zouden naar de film gaan, op het einde van de avond haar thuis afgezet, toen ze vroeg of ik nog zin had om wat te drinken bij haar bedacht ik me natuurlijk geen moment.
We hebben toen nog een hele leuke avond gehad, als je begrijpt wat ik bedoel.
Wist niet wat me overkomen was en voelde me echt happy.
Twee dagen daarna ben ik weer bij haar geweest, en t was wederom een hele gezellige avond.
De dagen erna hebben we nog bijna iedere dag wel ff gebeld of contact gehad, en ik moet zeggen het voelde goed.
Paar dagen daarna weer afgesproken, zijn toen ergens een hapje gaan eten ook wederom heel gezellig, dus ik dacht nu gaat het de goede kant op.
We konden elkaar inmiddels een paar weken.
En ik wist dat ze voor haar werk nog 10 dagen het land uit moest, dus werken en een beetje vakantie...
Voordat ze vertrok dacht ik echt dat het goed zat, omdat we regelmatig afspraken en als we elkaar niet zagen ivm werk dan smste we wel.
De dag dat ze vertrok hebben we nog gebeld, ze zei toen dat ze me nog zou bellen, maar vanaf dat moment heb ik niks meer van haar gehoord.
Heb haar nog een paar keer gebeld toen ze thuis was, gesmst, maar hoor helemaal niks meer van haar.
Toen ik haar belde en haar moeder aan de lijn kreeg zei ze dat ze de boodschap door zou geven, maar daar heb ik niks meer op gehoord
Hoe kan zoiets nu...
Wat denken jullie ervan....? Een verdrietige jongen uit breda![]()
Ben je niet een beetje op haar afgeknapt? ik bedoel heb je zin om met zo iemand om te gaan die jou zo behandeld??? als ik jou was zou ik daar over gaan nadenken!!!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:21 schreef Hunk007 het volgende:
Ja idd, toen ze terug was had ik nog eens gebeld, kreeg ik die ouwe van d'r aan de lijn.
En de dag erna heb ik nog een sms gestuurd...
En daarna niks meer laten horen, ik hoor het wel als ze weer iets moet![]()
Nee tuurlijk maar probeer a.u.b wel zo te denken voor jezelf!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:45 schreef Hunk007 het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ja als je echt iemand leuk vindt dan denk je niet zo.
Misschien was ik inderdaad een neukertje ik weet het niet.
In ieder geval wel raar dat we eerst zo veel contact hadden, en er geen vuiltje aan de lucht was, en vervolgens hoor ik niks meer.
Ben dan zo volwassen en zeg wat er aan de hand is toch....
Als ze weer contact zou zoeken, dan ga je weer op oude voet verder?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:45 schreef Hunk007 het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ja als je echt iemand leuk vindt dan denk je niet zo.
Misschien was ik inderdaad een neukertje ik weet het niet.
In ieder geval wel raar dat we eerst zo veel contact hadden, en er geen vuiltje aan de lucht was, en vervolgens hoor ik niks meer.
Ben dan zo volwassen en zeg wat er aan de hand is toch....
Je hebt er aparte troela's bij!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:52 schreef Hunk007 het volgende:
Ik denk niet dat ze nog contact zou zoeken, want het is nu wel duidelijk dacht ik zo dat ze niks wilt.
Anders had ze in mijn ogen ALLANG iets van zich laten horen.
Dus tja...waarom zou ze dan nog contact zoeken, lijkt me sterk...
Wat hij zegt... zo'n dingen gebeuren... Ik zou persoonlijk wel in m'n nopjes zijn dat ik weer van bil was gegaan en dan op zoek naar de volgende vis in de "oceaan der liefde".quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:23 schreef Nouk het volgende:
Ik denk dat je gewoon even voor de neuk was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |