abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65852344
Mijn ervaring is dat jongens ook wel eens doen alsof het alleen om de sex gaat, maar ondertussen willen ze best wel graag op de bank knuffelen en uitstapjes maken. En een relatie, ho maar. Mannen...
  zondag 8 februari 2009 @ 16:23:30 #202
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_65852473
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:16 schreef Mukie het volgende:

[..]

Niet iemand uitzoeken waar je verliefd op kunt worden
Daarnaast haalt dit direct het geile uit een sexrelatie.
Van te voren duidelijk: als je verliefd wordt drmee kappen.
Daarna is het ieder voor zich qua verantwoordelijkheid.

Ik steek m'n lul echt niet in iets waar ik niet verliefd op zou kunnen worden (obv de informatie die op dat moment voorhanden is). Eén keer gedaan en ik walgde echt van mezelf dat ik met die goedkope snol had liggen neuken.

Niet dat er met een beetje cheap iets mis overigens
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_65852869
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:19 schreef Nora.. het volgende:
Mijn ervaring is dat jongens ook wel eens doen alsof het alleen om de sex gaat, maar ondertussen willen ze best wel graag op de bank knuffelen en uitstapjes maken. En een relatie, ho maar. Mannen...
Klopt, behalve het knuffelen natuurlijk, knuffelen doe je maar met de hond. Volgens mij kun je ook geen goede seks hebben met een meisje waar je verder niks mee hebt. Het verschil is dan ook of het ergens heen gaat, of dat het zo blijft als het is, tot het op is.

Mijn ervaring is wel dat zo na een maand of 3 tot een half jaar het de vrouwen zijn die het niet meer trekken, of het moet een relatie worden, dus die ergens heen gaat, of het moet ophouden. Dat lijkt me toch iets biologisch want ik hoor het meer, ook van vrouwen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_65853126
Ja, dat is waarschijnlijk wel waar... Ik wil ook niet mijn halve leven doelloos aan het sexen zijn.
pi_65856546
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:19 schreef Nora.. het volgende:
klopt lijkt allemaal wel cool.maareh als je dat allemaal hebt dan is het een relatie toch..???
of ben ik dan gek. Tja ik denk gewoon dat jij met te foute gaste omgaat, gewoon van die gozers die lomp zijn, vind het dat dan wel weer jammer dat je dan gelijk dit generaliseert naar alle jongens toe!
want ik kan me bijv. helemaal niet in vinden in wt jij schrijft.
Veni,Vidi, Vici
pi_65856680
maar om het over sexrelaties te hebben:
alleen doen als je beide alleen sex wil.wil de een meer, dan niet doen/dan en realtie beginnen
Veni,Vidi, Vici
  zondag 8 februari 2009 @ 20:51:20 #207
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_65861115
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:54 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ik denk dat dat dus vrij vaak voorkomt. Zo niet, bijna altijd. Al wordt het niet vaak toegegeven. Ego-kwestie, lijkt me.
Seks en liefde schijnt vooral voor vrouwen moeilijk uit elkaar te houden te zijn. Maar het is niet onmogelijk.

Ik wil echt geen relatie met mijn FB. We zijn vrienden, dus niet alleen seks. Goede gesprekken, heerlijke seks en natuurlijk wel tot elkaar aangetrokken, ook op niet seksueel gebied, maar een relatie met hem, daar heb ik echt geen belang bij... En hij ook niet.

Zodra er sterkere gevoelens (vooral jaloezie!) bij komen kap ik het wel af. Lijkt me een slecht plan...
pi_65862782
Dat bedoel ik juist, een seksrelatie, en een vriendschap tegelijk, dan wordt de grens met een relatie wel heel vaag toch? Je kunt alles wel geen relatie blijven noemen...

@ Angelonfire: Natuurlijk gebeurt dat niet vaak, ik generaliseer alleen een beetje omdat dat in de rest van het topic ook gebeurt. Waar ik het over heb, dat zijn bijvoorbeeld jongens met bindingsangst, etc, maar die toch een beetje behoefte hebben aan elementen uit een relatie.
pi_65870085
quote:
Op zondag 8 februari 2009 21:39 schreef Nora.. het volgende:
Dat bedoel ik juist, een seksrelatie, en een vriendschap tegelijk, dan wordt de grens met een relatie wel heel vaag toch? Je kunt alles wel geen relatie blijven noemen...
Nee, dat ben ik niet met je eens.

Allereerst ben je in een relatie "verliefd". Ten tweede is een relatie exclusief. Seks en vriendschap is niet hetzelfde als seks en liefde. Ik denk zelfs dat ik niet alleen maar seks met iemand zou kunnen hebben, zonder verdere gesprekken. Voor een one-night-stand hoef je natuurlijk niets met elkaar gemeen te hebben. Maar wanneer het vaker gebeurd en er van tevoren afgesproken wordt, moet er toch wel sprake zijn van iets meer dan alleen lichamelijke aantrekkingskracht.

Ik vind het zelfs heel fijn dat het niet alleen maar om de seks draait, maar dat we ook gewoon lol en een goed gesprek met elkaar kunnen hebben.
pi_65874457
quote:
Op maandag 9 februari 2009 01:58 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Ik vind het zelfs heel fijn dat het niet alleen maar om de seks draait, maar dat we ook gewoon lol en een goed gesprek met elkaar kunnen hebben.
Klinkt meer als een relatie.
  maandag 9 februari 2009 @ 11:04:26 #211
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_65874495
quote:
Op maandag 9 februari 2009 11:03 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ja, want gesprekken voeren en lol maken is niet iets wat je met anderen normaal gesproken zou doen

Een relatie is wel een paar stapjes verder.
  maandag 9 februari 2009 @ 11:06:36 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65874571
Inderdaad. Op iemand met wie ik verder totaal geen raakvlakken heb, met wie ik geen boom op kan zetten (buiten een vleesboom) of met wie ik niet kan lachen, ben ik ook in een seksrelatie snel uitgekeken.
Maar dat betekent niet dat ik met die persoon een echte relatie zou willen, daar is net wat meer voor nodig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 9 februari 2009 @ 11:08:17 #213
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_65874623
Naast wippen met een vreemde kun je er idd ook leuk vrijuit mee ouwehoeren. Soms nog leerzaam ook.
pi_65876210
quote:
Op maandag 9 februari 2009 11:04 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ja, want gesprekken voeren en lol maken is niet iets wat je met anderen normaal gesproken zou doen

Een relatie is wel een paar stapjes verder.
Zoals?
  maandag 9 februari 2009 @ 11:58:10 #215
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65876259
Dan wil je toch zoveel mogelijk bij elkaar zijn. Ga je samen romantische dingen doen, op vakantie, naar familiefeesten en met tijd met vrienden doorbrengen. Dat hoeft allemaal niet in een seksrelatie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 9 februari 2009 @ 11:58:46 #216
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_65876277
quote:
Op maandag 9 februari 2009 11:56 schreef Disorder het volgende:

[..]

Zoals?
Dingen samen doen voor op de lange termijn, samen investeren in bepaalde zaken, samen toeleggen op bepaalde zaken om er samen beter cq gelukkiger van te worden. Dingen bekijken vanuit meer dan alleen een 'ik' beeld.

Klinkt heel heftig, maar in een prettige relatie gaat het m.i. vrij natuurlijk.
  maandag 9 februari 2009 @ 11:59:28 #217
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_65876294
quote:
Op maandag 9 februari 2009 11:58 schreef Copycat het volgende:
Dan wil je toch zoveel mogelijk bij elkaar zijn. Ga je samen romantische dingen doen, op vakantie, naar familiefeesten en met tijd met vrienden doorbrengen. Dat hoeft allemaal niet in een seksrelatie.
Maar als het effe kan, niet
pi_65876936
quote:
Op maandag 9 februari 2009 11:03 schreef Disorder het volgende:

[..]

quote:
Belle de Jour in The Intimate Adventures of a London Call Girl
"Most people raise en ayebrow when they find that my closest friends are mostly men, and for the most part, men I've slept with. Strange, I think. Whom else are you going to sleep with besides the people you know? Strangers? Don't answer that..."
Niet dat ik een hoer ben. Maar meerdere keren seks met een vriend lijkt mij een beter idee dan seks met een compleet vreemde.
pi_65878622
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:39 schreef Nora.. het volgende:
Ja, dat is waarschijnlijk wel waar... Ik wil ook niet mijn halve leven doelloos aan het sexen zijn.
Tja, de biologische klok tikt door, en de chronometer begint te lopen zodra je de tweede keer met elkaar het bed induikt en na een maand of 3 tot 6 gaat het alarm af en moet er gekozen worden. Voor mannen is seksen nooit doelloos maar een doel op zich. Dat er hogere doelen zijn, de perfecte vrouw en we leven nog lang en gelukkig, doet daar niet aan af, ze zitten elkaar immers niet in de weg.
pi_65889383
Dat lijkt me voor een vrouw hetzelfde, ja, sex is een doel op zich, maar er zijn inderdaad hogere doelen.

Nou ja, blijkbaar is de definitie van sexrelatie vatbaar voor discussie...
Ik heb in mijn sexrelatie overigens wel de afspraak 'monogaam' te zijn, misschien ook dubieus.
pi_65889531
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:13 schreef Nora.. het volgende:

Ik heb in mijn sexrelatie overigens wel de afspraak 'monogaam' te zijn, misschien ook dubieus.
Op relatievlak misschien wel, maar het is wel wat hygiënischer
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_65898112
Ja :-)
pi_65908826
Ik ben nog altijd op zoek naar een SEX relatie, misschien nog dames hier die dat ook willen?
pi_65933662
Ik geloof dat ik met mijn laatste bezig ben. Ik vind het alleen maar ingewikkelder, haha.
  woensdag 11 februari 2009 @ 00:11:07 #225
144851 Kuron
Zinloos geweldig
pi_65935096
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:16 schreef Barikat het volgende:
Ik ben nog altijd op zoek naar een SEX relatie, misschien nog dames hier die dat ook willen?
Sorry hoor maar als het zo simpel was dan had mijn PM box waarschijnlijk volgezeten...

Misschien een beetje moeite doen, wat mensen leren kennen, dan eens wat voorstellen...zo out of the blue een beetje neerschrijven dat je wil palen is zo hopeloos wanhopig dat de tegenpartij wel even wanhopig moet zijn...en of je daar nu op zit te wachten...

Ik denk, dat een sexrelatie, net als een gewone relatie, iets is wat je tegenkomt, niet opzoekt...of je moet gewoon naar een kroeg gaan en de domste simpelste neuckslet voldouwen met drank...
"That's when you know you've found someone special: when you can just shut the fuck up for a moment and comfortably share silence..."
pi_65936786
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 00:11 schreef Kuron het volgende:

[..]

Ik denk, dat een sexrelatie, net als een gewone relatie, iets is wat je tegenkomt, niet opzoekt...of je moet gewoon naar een kroeg gaan en de domste simpelste neuckslet voldouwen met drank...
das eigenlijk net zo triest
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_65948284
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:13 schreef Nora.. het volgende:
Dat lijkt me voor een vrouw hetzelfde, ja, sex is een doel op zich, maar er zijn inderdaad hogere doelen.

Nou ja, blijkbaar is de definitie van sexrelatie vatbaar voor discussie...
Het verschil lijkt mij of je al weet dat het eindig is of dat het ergens heen zou moeten gaan.
quote:
Nee, lijkt me niet. Althans niet met een ander tussendoor, als je tussentijds de liefde van je leven tegenkomt, of een one night stand die niet te missen is, of een nieuwe seksrelatie dan hoort dat bij de aard van de relatie. Maar dan is daarmee de seksrelatie ook beeindigd lijkt me. Het is natuurlijk maar wat je afspreekt, maar dat verwacht ik wel als je niks afspreekt en dat is ook wat ik zou afspreken. Jaloezie is niet voorbehouden aan complete relaties, en het idee dat er de vorige dag nog een andere kerel aan heeft gezeten vind ik nou ook niet heel uitnodigend.
pi_65967621
Eindig, is dat Belgisch?

OT: Dat lijkt me inderdaad het verschil. Alhoewel ik ook mensen ken die een relatie hebben waarvan ze weten dat het waarschijnlijk niet ergens heen gaat.
pi_66093296
Ben op zoek naar een sexrelatie.
pi_66098365
Wat doe je dan achter je computer? De kroeg in jij
pi_66098519
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:37 schreef Nora.. het volgende:
Eindig, is dat Belgisch?
Ook schat ik, het lijkt mij in ieder geval Nederlands.
quote:
OT: Dat lijkt me inderdaad het verschil. Alhoewel ik ook mensen ken die een relatie hebben waarvan ze weten dat het waarschijnlijk niet ergens heen gaat.
Daar heb ik zelf een hekel aan, het moet beiden wel duidelijk zijn waar je mee bezig bent. Daarom heb ik waarschijnlijk ook vrij veel seksrelaties.
pi_66595444
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 02:52 schreef Ringo het volgende:

[..]

Heb ook wel eens zo'n seksrelatie gehad. Niet dat we die status quo vantevoren hadden gepland maar het liep zo. Eigenlijk alleen omdat zij ondertussen nog gewoon d'r eigen vriendje had en ik meer een excuus was om van 'm af te raken. Best geil hoor, neuken zonder verplichtingen en dan ook nog in het bed van 'n ander maar zodra zo'n relatie langer duurt dan een paar maanden en je ziet haar regelmatig, moet je ijskonijn zijn, of contactgestoord, om niet verliefd te worden. Als dat gebeurt, is de romantiek snel verdwenen. Dan wordt het vechten tegen je gevoel en dat is een strijd tegen jezelf die je snel verliest.
Lange tijd ( anderhalf jaar) a friend with benefit gehad, Maar zoals Ringo schrijft ervaarde ik het ook, de eerste tijd gaat het op zich goed maar uiteindelijk ontstaat er gevoel. In dit geval dus aan mijn kant en dan moet je wel erg stevig in je schoenen staan om er mee door te gaan. In dit geval was duideljk dat voor gevoelens geen plaats waren omdat hij niet open stond voor een relatie. Hij was tevreden met zijn leven zoals het was. De vriendschap is nog, maar niet meer zoals het ooit was.
"Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step."
pi_66664208
Lekker makkelijk toch. Je zit nergens aan vast enzo.
Even bellen of een smsje dat je zin hebt. En als het zo loopt dan loopt het zo, gewoon erin meegaan en ervan genieten.

Zolang er maar niet eentje iets gaat voelen voor de ander.
pi_66664633
Wat dus 9 van de 10x gebeurt bij sexrelaties. Denk dat ze vaker mislukken dan dat het goed blíjft gaan. Gevoelens enzo
pi_66664733
ik ook, maar dan zonder de kroeg in te moeten
pi_66674842
Ik ben er klaar mee, voor goed. Wat een gedoe zeg.
pi_66677111
dat is het klote aan een seks relatie.... je krijgt uiteindelijk altijd wel een klein beetje gevoel voor diegene... als dat gebeurt dan wegweze als je niet toe bent aan een echte relatie.
pi_66732243
Ik heb net een relatie achter de rug en ik heb dus helemaal geen zin om weer een serieuze relatie te beginnen en zoek dus eigenlijk een vrouwtje voor een seks relatie Ben zelf sportief enzo dus ik dacht dat het geen probleem zou zijn iemand te vinden maar tot nu toe kom ik alleen vrouwtjes tegen die gelijk een serieuze relatie willen...en daar heb ik dus echt geen zin in Daarnaast heb ik al eens een oproep op een website geplaats maar daar krijg je alleen fake reacties of dames heel ver boven mijn leeftijd (ben 25). Iemand tips om een leuk vrouwtje te vinden?
  donderdag 5 maart 2009 @ 17:10:35 #239
233083 DeRuphelman
To the moon and beyond
pi_66733991
sex relaties... dat is net zoiets als gewoon naar de hoeren gaan kan je even goed dan ook doen
pi_66734269
ik vind het toch echt iets anders....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')