Ik steek m'n lul echt niet in iets waar ik niet verliefd op zou kunnen worden (obv de informatie die op dat moment voorhanden is). Eén keer gedaan en ik walgde echt van mezelf dat ik met die goedkope snol had liggen neuken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Niet iemand uitzoeken waar je verliefd op kunt worden
Daarnaast haalt dit direct het geile uit een sexrelatie.
Van te voren duidelijk: als je verliefd wordt drmee kappen.
Daarna is het ieder voor zich qua verantwoordelijkheid.
Klopt, behalve het knuffelen natuurlijk, knuffelen doe je maar met de hond. Volgens mij kun je ook geen goede seks hebben met een meisje waar je verder niks mee hebt. Het verschil is dan ook of het ergens heen gaat, of dat het zo blijft als het is, tot het op is.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:19 schreef Nora.. het volgende:
Mijn ervaring is dat jongens ook wel eens doen alsof het alleen om de sex gaat, maar ondertussen willen ze best wel graag op de bank knuffelen en uitstapjes maken. En een relatie, ho maar. Mannen...
klopt lijkt allemaal wel cool.maareh als je dat allemaal hebt dan is het een relatie toch..???quote:Op zondag 8 februari 2009 16:19 schreef Nora.. het volgende:
Mijn ervaring is dat jongens ook wel eens doen alsof het alleen om de sex gaat, maar ondertussen willen ze best wel graag op de bank knuffelen en uitstapjes maken. En een relatie, ho maar. Mannen...
Seks en liefde schijnt vooral voor vrouwen moeilijk uit elkaar te houden te zijn. Maar het is niet onmogelijk.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:54 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik denk dat dat dus vrij vaak voorkomt. Zo niet, bijna altijd. Al wordt het niet vaak toegegeven. Ego-kwestie, lijkt me.
Nee, dat ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:39 schreef Nora.. het volgende:
Dat bedoel ik juist, een seksrelatie, en een vriendschap tegelijk, dan wordt de grens met een relatie wel heel vaag toch? Je kunt alles wel geen relatie blijven noemen...
Klinkt meer als een relatie.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:58 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs heel fijn dat het niet alleen maar om de seks draait, maar dat we ook gewoon lol en een goed gesprek met elkaar kunnen hebben.
Ja, want gesprekken voeren en lol maken is niet iets wat je met anderen normaal gesproken zou doenquote:
Zoals?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ja, want gesprekken voeren en lol maken is niet iets wat je met anderen normaal gesproken zou doen
Een relatie is wel een paar stapjes verder.
Dingen samen doen voor op de lange termijn, samen investeren in bepaalde zaken, samen toeleggen op bepaalde zaken om er samen beter cq gelukkiger van te worden. Dingen bekijken vanuit meer dan alleen een 'ik' beeld.quote:
Maar als het effe kan, nietquote:Op maandag 9 februari 2009 11:58 schreef Copycat het volgende:
Dan wil je toch zoveel mogelijk bij elkaar zijn. Ga je samen romantische dingen doen, op vakantie, naar familiefeesten en met tijd met vrienden doorbrengen. Dat hoeft allemaal niet in een seksrelatie.
quote:
Niet dat ik een hoer ben. Maar meerdere keren seks met een vriend lijkt mij een beter idee dan seks met een compleet vreemde.quote:Belle de Jour in The Intimate Adventures of a London Call Girl
"Most people raise en ayebrow when they find that my closest friends are mostly men, and for the most part, men I've slept with. Strange, I think. Whom else are you going to sleep with besides the people you know? Strangers? Don't answer that..."
Tja, de biologische klok tikt door, en de chronometer begint te lopen zodra je de tweede keer met elkaar het bed induikt en na een maand of 3 tot 6 gaat het alarm af en moet er gekozen worden. Voor mannen is seksen nooit doelloos maar een doel op zich. Dat er hogere doelen zijn, de perfecte vrouw en we leven nog lang en gelukkig, doet daar niet aan af, ze zitten elkaar immers niet in de weg.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:39 schreef Nora.. het volgende:
Ja, dat is waarschijnlijk wel waar... Ik wil ook niet mijn halve leven doelloos aan het sexen zijn.
Op relatievlak misschien wel, maar het is wel wat hygiënischerquote:Op maandag 9 februari 2009 19:13 schreef Nora.. het volgende:
Ik heb in mijn sexrelatie overigens wel de afspraak 'monogaam' te zijn, misschien ook dubieus.
Sorry hoor maar als het zo simpel was dan had mijn PM box waarschijnlijk volgezeten...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:16 schreef Barikat het volgende:
Ik ben nog altijd op zoek naar een SEX relatie, misschien nog dames hier die dat ook willen?
das eigenlijk net zo triestquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:11 schreef Kuron het volgende:
[..]
Ik denk, dat een sexrelatie, net als een gewone relatie, iets is wat je tegenkomt, niet opzoekt...of je moet gewoon naar een kroeg gaan en de domste simpelste neuckslet voldouwen met drank...
Het verschil lijkt mij of je al weet dat het eindig is of dat het ergens heen zou moeten gaan.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:13 schreef Nora.. het volgende:
Dat lijkt me voor een vrouw hetzelfde, ja, sex is een doel op zich, maar er zijn inderdaad hogere doelen.
Nou ja, blijkbaar is de definitie van sexrelatie vatbaar voor discussie...
Nee, lijkt me niet. Althans niet met een ander tussendoor, als je tussentijds de liefde van je leven tegenkomt, of een one night stand die niet te missen is, of een nieuwe seksrelatie dan hoort dat bij de aard van de relatie. Maar dan is daarmee de seksrelatie ook beeindigd lijkt me. Het is natuurlijk maar wat je afspreekt, maar dat verwacht ik wel als je niks afspreekt en dat is ook wat ik zou afspreken. Jaloezie is niet voorbehouden aan complete relaties, en het idee dat er de vorige dag nog een andere kerel aan heeft gezeten vind ik nou ook niet heel uitnodigend.quote:Ik heb in mijn sexrelatie overigens wel de afspraak 'monogaam' te zijn, misschien ook dubieus.
Ook schat ik, het lijkt mij in ieder geval Nederlands.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:37 schreef Nora.. het volgende:
Eindig, is dat Belgisch?
Daar heb ik zelf een hekel aan, het moet beiden wel duidelijk zijn waar je mee bezig bent. Daarom heb ik waarschijnlijk ook vrij veel seksrelaties.quote:OT: Dat lijkt me inderdaad het verschil. Alhoewel ik ook mensen ken die een relatie hebben waarvan ze weten dat het waarschijnlijk niet ergens heen gaat.
Lange tijd ( anderhalf jaar) a friend with benefit gehad, Maar zoals Ringo schrijft ervaarde ik het ook, de eerste tijd gaat het op zich goed maar uiteindelijk ontstaat er gevoel. In dit geval dus aan mijn kant en dan moet je wel erg stevig in je schoenen staan om er mee door te gaan. In dit geval was duideljk dat voor gevoelens geen plaats waren omdat hij niet open stond voor een relatie. Hij was tevreden met zijn leven zoals het was. De vriendschap is nog, maar niet meer zoals het ooit was.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
Heb ook wel eens zo'n seksrelatie gehad. Niet dat we die status quo vantevoren hadden gepland maar het liep zo. Eigenlijk alleen omdat zij ondertussen nog gewoon d'r eigen vriendje had en ik meer een excuus was om van 'm af te raken. Best geil hoor, neuken zonder verplichtingen en dan ook nog in het bed van 'n ander maar zodra zo'n relatie langer duurt dan een paar maanden en je ziet haar regelmatig, moet je ijskonijn zijn, of contactgestoord, om niet verliefd te worden. Als dat gebeurt, is de romantiek snel verdwenen. Dan wordt het vechten tegen je gevoel en dat is een strijd tegen jezelf die je snel verliest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |