Klopt, behalve het knuffelen natuurlijk, knuffelen doe je maar met de hond. Volgens mij kun je ook geen goede seks hebben met een meisje waar je verder niks mee hebt. Het verschil is dan ook of het ergens heen gaat, of dat het zo blijft als het is, tot het op is.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:19 schreef Nora.. het volgende:
Mijn ervaring is dat jongens ook wel eens doen alsof het alleen om de sex gaat, maar ondertussen willen ze best wel graag op de bank knuffelen en uitstapjes maken. En een relatie, ho maar. Mannen...
klopt lijkt allemaal wel cool.maareh als je dat allemaal hebt dan is het een relatie toch..???quote:Op zondag 8 februari 2009 16:19 schreef Nora.. het volgende:
Mijn ervaring is dat jongens ook wel eens doen alsof het alleen om de sex gaat, maar ondertussen willen ze best wel graag op de bank knuffelen en uitstapjes maken. En een relatie, ho maar. Mannen...
Seks en liefde schijnt vooral voor vrouwen moeilijk uit elkaar te houden te zijn. Maar het is niet onmogelijk.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:54 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik denk dat dat dus vrij vaak voorkomt. Zo niet, bijna altijd. Al wordt het niet vaak toegegeven. Ego-kwestie, lijkt me.
Nee, dat ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:39 schreef Nora.. het volgende:
Dat bedoel ik juist, een seksrelatie, en een vriendschap tegelijk, dan wordt de grens met een relatie wel heel vaag toch? Je kunt alles wel geen relatie blijven noemen...
Klinkt meer als een relatie.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:58 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs heel fijn dat het niet alleen maar om de seks draait, maar dat we ook gewoon lol en een goed gesprek met elkaar kunnen hebben.
Ja, want gesprekken voeren en lol maken is niet iets wat je met anderen normaal gesproken zou doenquote:
Zoals?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ja, want gesprekken voeren en lol maken is niet iets wat je met anderen normaal gesproken zou doen
Een relatie is wel een paar stapjes verder.
Dingen samen doen voor op de lange termijn, samen investeren in bepaalde zaken, samen toeleggen op bepaalde zaken om er samen beter cq gelukkiger van te worden. Dingen bekijken vanuit meer dan alleen een 'ik' beeld.quote:
Maar als het effe kan, nietquote:Op maandag 9 februari 2009 11:58 schreef Copycat het volgende:
Dan wil je toch zoveel mogelijk bij elkaar zijn. Ga je samen romantische dingen doen, op vakantie, naar familiefeesten en met tijd met vrienden doorbrengen. Dat hoeft allemaal niet in een seksrelatie.
quote:
Niet dat ik een hoer ben. Maar meerdere keren seks met een vriend lijkt mij een beter idee dan seks met een compleet vreemde.quote:Belle de Jour in The Intimate Adventures of a London Call Girl
"Most people raise en ayebrow when they find that my closest friends are mostly men, and for the most part, men I've slept with. Strange, I think. Whom else are you going to sleep with besides the people you know? Strangers? Don't answer that..."
Tja, de biologische klok tikt door, en de chronometer begint te lopen zodra je de tweede keer met elkaar het bed induikt en na een maand of 3 tot 6 gaat het alarm af en moet er gekozen worden. Voor mannen is seksen nooit doelloos maar een doel op zich. Dat er hogere doelen zijn, de perfecte vrouw en we leven nog lang en gelukkig, doet daar niet aan af, ze zitten elkaar immers niet in de weg.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:39 schreef Nora.. het volgende:
Ja, dat is waarschijnlijk wel waar... Ik wil ook niet mijn halve leven doelloos aan het sexen zijn.
Op relatievlak misschien wel, maar het is wel wat hygiënischerquote:Op maandag 9 februari 2009 19:13 schreef Nora.. het volgende:
Ik heb in mijn sexrelatie overigens wel de afspraak 'monogaam' te zijn, misschien ook dubieus.
Sorry hoor maar als het zo simpel was dan had mijn PM box waarschijnlijk volgezeten...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:16 schreef Barikat het volgende:
Ik ben nog altijd op zoek naar een SEX relatie, misschien nog dames hier die dat ook willen?
das eigenlijk net zo triestquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:11 schreef Kuron het volgende:
[..]
Ik denk, dat een sexrelatie, net als een gewone relatie, iets is wat je tegenkomt, niet opzoekt...of je moet gewoon naar een kroeg gaan en de domste simpelste neuckslet voldouwen met drank...
Het verschil lijkt mij of je al weet dat het eindig is of dat het ergens heen zou moeten gaan.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:13 schreef Nora.. het volgende:
Dat lijkt me voor een vrouw hetzelfde, ja, sex is een doel op zich, maar er zijn inderdaad hogere doelen.
Nou ja, blijkbaar is de definitie van sexrelatie vatbaar voor discussie...
Nee, lijkt me niet. Althans niet met een ander tussendoor, als je tussentijds de liefde van je leven tegenkomt, of een one night stand die niet te missen is, of een nieuwe seksrelatie dan hoort dat bij de aard van de relatie. Maar dan is daarmee de seksrelatie ook beeindigd lijkt me. Het is natuurlijk maar wat je afspreekt, maar dat verwacht ik wel als je niks afspreekt en dat is ook wat ik zou afspreken. Jaloezie is niet voorbehouden aan complete relaties, en het idee dat er de vorige dag nog een andere kerel aan heeft gezeten vind ik nou ook niet heel uitnodigend.quote:Ik heb in mijn sexrelatie overigens wel de afspraak 'monogaam' te zijn, misschien ook dubieus.
Ook schat ik, het lijkt mij in ieder geval Nederlands.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:37 schreef Nora.. het volgende:
Eindig, is dat Belgisch?
Daar heb ik zelf een hekel aan, het moet beiden wel duidelijk zijn waar je mee bezig bent. Daarom heb ik waarschijnlijk ook vrij veel seksrelaties.quote:OT: Dat lijkt me inderdaad het verschil. Alhoewel ik ook mensen ken die een relatie hebben waarvan ze weten dat het waarschijnlijk niet ergens heen gaat.
Lange tijd ( anderhalf jaar) a friend with benefit gehad, Maar zoals Ringo schrijft ervaarde ik het ook, de eerste tijd gaat het op zich goed maar uiteindelijk ontstaat er gevoel. In dit geval dus aan mijn kant en dan moet je wel erg stevig in je schoenen staan om er mee door te gaan. In dit geval was duideljk dat voor gevoelens geen plaats waren omdat hij niet open stond voor een relatie. Hij was tevreden met zijn leven zoals het was. De vriendschap is nog, maar niet meer zoals het ooit was.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
Heb ook wel eens zo'n seksrelatie gehad. Niet dat we die status quo vantevoren hadden gepland maar het liep zo. Eigenlijk alleen omdat zij ondertussen nog gewoon d'r eigen vriendje had en ik meer een excuus was om van 'm af te raken. Best geil hoor, neuken zonder verplichtingen en dan ook nog in het bed van 'n ander maar zodra zo'n relatie langer duurt dan een paar maanden en je ziet haar regelmatig, moet je ijskonijn zijn, of contactgestoord, om niet verliefd te worden. Als dat gebeurt, is de romantiek snel verdwenen. Dan wordt het vechten tegen je gevoel en dat is een strijd tegen jezelf die je snel verliest.
Uhm ... nee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:10 schreef DeRuphelman het volgende:
sex relaties... dat is net zoiets als gewoon naar de hoeren gaan
kan je even goed dan ook doen
Wat zoek je nog meer dan seks dan? En als het meer is dan volpompen en wegwezen, dan is het toch eigenlijk ook geen sexrelatie?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:18 schreef Strandhuis13 het volgende:
ik vind het toch echt iets anders....
De fun van een relatie alleen dan zonder het gezeur en dan met een meid die hetzelfde denktquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:44 schreef Disorder het volgende:
[..]
Wat zoek je nog meer dan seks dan? En als het meer is dan volpompen en wegwezen, dan is het toch eigenlijk ook geen sexrelatie?
Tip: kap met dat denigrerende "vrouwtje", misschien vinden ze je dan wel interessant....quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:24 schreef Strandhuis13 het volgende:
Ik heb net een relatie achter de rug en ik heb dus helemaal geen zin om weer een serieuze relatie te beginnen en zoek dus eigenlijk een vrouwtje voor een seks relatieBen zelf sportief enzo dus ik dacht dat het geen probleem zou zijn iemand te vinden maar tot nu toe kom ik alleen vrouwtjes tegen die gelijk een serieuze relatie willen...en daar heb ik dus echt geen zin in
Daarnaast heb ik al eens een oproep op een website geplaats maar daar krijg je alleen fake reacties of dames heel ver boven mijn leeftijd (ben 25). Iemand tips om een leuk vrouwtje te vinden?
Een vriendin bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:40 schreef Lastlivingsoul het volgende:
hij zit in een situatie dat hij het niet kan gebruiken dat ik hem ga liggen smsen.
Good lord.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:23 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Hij heeft een open relatie, al 7 jaar ofzo.
Maar sinds een paar maanden ook een zoontje met haar.
Dus ze weet dat hij rondscharrelt maar ze heeft geen id met wie en dat wil ze ook niet weten.
Maargoed, dan wil ik hem dus niet gaan liggen smsen als hij bij zijn vriendin zit
Mjah, om kortaf te zijn tegenover haar : Zij accepteert het, ik ben single dusjah. Ik kan er ook niks aan doenquote:
En het maakt je geen fuck uit dat hij een kind heeft? En je denkt ook niet na waarom zij het toestaat? Ken je haar uberhaupt? Weet je iets over haar achtergrond?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:09 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Mjah, om kortaf te zijn tegenover haar : Zij accepteert het, ik ben single dusjah. Ik kan er ook niks aan doen
Als hij me belt ga ik geen nee zeggen aangezien ik hem gewoon ronduit lekker vind
En in hoeverre is zij verplicht om zich hiermee bezig te houden? Dat is toch niet haar zaak? Zij is die vriendin geen uitleg schuldig, enkel zichzelf en degene die ze batst.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:27 schreef Disorder het volgende:
[..]
En het maakt je geen fuck uit dat hij een kind heeft? En je denkt ook niet na waarom zij het toestaat? Ken je haar uberhaupt? Weet je iets over haar achtergrond?
Echt he.. en bewust zwanger raken zonder dat de ander er op dat moment op zit te wachten heeft sowieso een hoog bitchgehaltequote:Op maandag 9 maart 2009 12:31 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Precies. En sorry. Het is gewoon mijn probleem niet!
Als zij het zelfrespect niet heeft om bij hem weg te gaan na 7 jaar lang nooit alleen met hem te zijn ja sorry, dan kan het mij ook niet schelen.
Ik dacht heel even dat we het over dezelfde hadden trouwensquote:Op maandag 9 maart 2009 12:46 schreef Lastlivingsoul het volgende:
behoorlijk
En 2 jaar geleden heeft ze al een miskraam gehad van em...
Ze doet het gewoon om hem aan zich te binden, kan ik ook wel begrijpen... Hij is echt yummiemwuahaha.
Maargoed, dan nog is een kind niet de manier om dit soort dingen te doen
Aww pas 23 en dan al in zo'n situatie..quote:Op maandag 9 maart 2009 13:07 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Mwuahahaha, lol
Nee, 2 jaar geleden was een ongeluk, heeft ze na 8 maanden bevalling gehad en is toen bevallen van een dood kindje. Wel heftig maargoed.
Nouja, hij wilde nu nog geen kind. Hij zit nog midden in zijn puberfase ( Hij is 23 hoor ) maar hij is echt nog niet eraan toe om fulltime papa te zijn.
Ik vind het van haar ook verkeerd dat ze op zo'n moment een kind neemt.
Heb je zijn monogamie niet geclaimd dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:18 schreef Ik_ben_vrouw het volgende:
en ik denk .. (ik ben 36) dat zo een relatie uit eerlijkheid en in mijn geval monogamie bestond.
Dat is zo fijn aan gewetenloos zijn, niets hoeft jouw probleem te zijn!quote:Op maandag 9 maart 2009 12:31 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Precies. En sorry. Het is gewoon mijn probleem niet!
Als zij het zelfrespect niet heeft om bij hem weg te gaan na 7 jaar lang nooit alleen met hem te zijn ja sorry, dan kan het mij ook niet schelen.
Was hij ook monogaam dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:18 schreef Ik_ben_vrouw het volgende:
7 maanden gehad 2x...
1ste relatie geen gevoel bij gekregen
2de wel maar gelukkig waren de "afspraken duidelijk"
na 4 jaar voel ik nog voor hem maar ...het is zo als het is.. en niet anders
zoete herinneringen... vind het vast nog wel eens
en ik denk .. (ik ben 36) dat zo een relatie uit eerlijkheid en in mijn geval monogamie bestond.
wip niet zomaar met iedereen .... SOA.. vind je voor jij het door hebt
Volgens mij heeft die jongen totaal geen respect voor zijn vriendin. En die vriendin heeft totaal geen zelfrespect, ze laat erg over zich heen lopen. En dan ook nog stiekem stoppen met de pil om zwanger te worden, die is wel heel wanhopig.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:31 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Ccake : Nou ik weet niet of zij andere mannen date, volgens mij niet maar volgens mij zou hij het niet erg vinden. Hij is gewoon niet monogaam aangelegd en als je dat weet en je wilt daar niet mee leven moet je het ook niet doen maar blijkbaar wil zij dat dus wel...
Copycat : Ja van zijn kant kan ik het wel begrijpen, hij mag doen wat hij wil terwijl hij wel altijd een vast vriendinnetje klaar heeft zitten mocht hij niks anders te doen hebben. Van haar kant begrijp ik het inderdaad ook niet, ik zou mijn zelfrespect heel snel kwijt zijn met zo'n vriendje.
Je hebt echt geen gevoel van eigenwaarde of doe je alsof?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:09 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Mjah, om kortaf te zijn tegenover haar : Zij accepteert het, ik ben single dusjah. Ik kan er ook niks aan doen
Als hij me belt ga ik geen nee zeggen aangezien ik hem gewoon ronduit lekker vind
En wie is uiteindelijk de dupe van beide ego's?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:58 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die jongen totaal geen respect voor zijn vriendin. En die vriendin heeft totaal geen zelfrespect, ze laat erg over zich heen lopen. En dan ook nog stiekem stoppen met de pil om zwanger te worden, die is wel heel wanhopig.
Het neukerdje van die jongen heeft ook geen eigenwaarde (lees: is erg goedkoop). Eigenlijk zijn ze alle drie hartstikke triest en het kind dreigt er de dupe van te worden.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:58 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die jongen totaal geen respect voor zijn vriendin. En die vriendin heeft totaal geen zelfrespect, ze laat erg over zich heen lopen. En dan ook nog stiekem stoppen met de pil om zwanger te worden, die is wel heel wanhopig.
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:56 schreef Halcon het volgende:
Het neukerdje van die jongen heeft ook geen eigenwaarde (lees: is erg goedkoop). Eigenlijk zijn ze alle drie hartstikke triest en het kind dreigt er de dupe van te worden.
Een beetje triest om iemand met een andere mening meteen bekrompen te noemen? Je bent dus bekrompen als je dit gedrag niet normaal vindt? Ik vraag me af of je ze wel allemaal op een rijtje hebt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:13 schreef Darkangle het volgende:
Dit topic begon gewoon als een open vraag, jammer dan om te zien dat in plaats van een dialoog mensen zich weer genoodzaakt voelen om hun bekrompenheid ten toon te spreiden door vroolijk met hun persoonlijke normen en waarden te gaan veroordelen.
OT: Sex voor mij zonder liefde is niet vergelijkbaar, dus doen we dat maar niet.
Je moet je eigen psychische issues niet op anderen projecteren, knul.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het neukerdje van die jongen heeft ook geen eigenwaarde (lees: is erg goedkoop). Eigenlijk zijn ze alle drie hartstikke triest en het kind dreigt er de dupe van te worden.
Met mijn eigenwaarde is niets mis. Met die van jou wel?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je moet je eigen psychische issues niet op anderen projecteren, knul.
Nope, maar ik ga ook niet zomaar mensen lopen beoordelen aan de hand van mijn eigen verstoorde visie, zoals jij hier doet.quote:Op zondag 19 april 2009 10:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met mijn eigenwaarde is niets mis. Met die van jou wel?
Klaarblijkelijk is er wel wat mis mee, evenals begrijpend lezen.quote:Op zondag 19 april 2009 10:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met mijn eigenwaarde is niets mis. Met die van jou wel?
ik kom uit een gatquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:57 schreef DeVrouw het volgende:
Een seksrelatie waarbij totaal geen verliefdheid komt kijken is net zo uniek als een relatie waarin twee mensen echt dolverliefd op elkaar zijn.
Ik ben bijna altijd verliefd geworden op mijn seksrelaties maar dat kwam vaak ook omdat er nooit duidelijk over werd gepraat. Dus dat is sowieso erg belangrijk. Van te voren duidelijk maken wat je intenties zijn.
Paar maanden terug leerde ik iemand kennen waar ik niet verliefd op was en ook niet zo snel zou worden. Dat werd een hele fijne seksrelatie waarin we ons helemaal konden laten gaan. Alleen nu heb ik gevoelens gekregen voor een ander dus nu is de seksrelatie over.
Waar ik op zich wel benieuwd naar ben, is of de ' seksrelatie' of ' fuckbuddy' iets is van de stad? Iets hip en moderns? Of hebben mensen in het dorp ook fuckbuddy's. Kan me het namelijk niet herinneren van toen ik nog in het dorp woonde.
Nooouuuuuuuu?quote:Op maandag 20 april 2009 10:57 schreef Pokerking het volgende:
Jammer dat het vrijwel nooit lukt omdat vrouwen het doel van zo'n relatie niet begrijpen
Kom je toch de verkeerde vrouwen tegen.quote:Op maandag 20 april 2009 10:57 schreef Pokerking het volgende:
Jammer dat het vrijwel nooit lukt omdat vrouwen het doel van zo'n relatie niet begrijpen
Als jij dat vind mag dat van mij, maar ik geniet gewoon anders van mijn leven dan dat jij doet en ik heb genoeg eigenwaarde, dit is iets waar ik zelf de keuze heb gemaakt om erin mee te gaan en als ik wilde stoppen had ik dat makkelijk kunnen doen ( Is ondertussen ook alweer gestopt trouwens )quote:Op donderdag 16 april 2009 20:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wilde je hem tijdens en na die miskraam ook doppen?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:07 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Mwuahahaha, lol
Nee, 2 jaar geleden was een ongeluk, heeft ze na 8 maanden bevalling gehad en is toen bevallen van een dood kindje. Wel heftig maargoed.
Nouja, hij wilde nu nog geen kind. Hij zit nog midden in zijn puberfase ( Hij is 23 hoor ) maar hij is echt nog niet eraan toe om fulltime papa te zijn.
Ik vind het van haar ook verkeerd dat ze op zo'n moment een kind neemt.
En wat voor antwoord ik nu ook zou geven, het is toch niet oke.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wilde je hem tijdens en na die miskraam ook doppen?
En hij komt niet jou kant op?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:41 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Over hoe het gaat, wat we gedaan hebben, hoe het met zijn zoontje is... En over het feit dat hij wil dat ik naar hem toe kom maar ik geen zin heb om daarvoor 4 uur in de trein te moeten zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |