Good lord.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:23 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Hij heeft een open relatie, al 7 jaar ofzo.
Maar sinds een paar maanden ook een zoontje met haar.
Dus ze weet dat hij rondscharrelt maar ze heeft geen id met wie en dat wil ze ook niet weten.
Maargoed, dan wil ik hem dus niet gaan liggen smsen als hij bij zijn vriendin zit
Mjah, om kortaf te zijn tegenover haar : Zij accepteert het, ik ben single dusjah. Ik kan er ook niks aan doenquote:
En het maakt je geen fuck uit dat hij een kind heeft? En je denkt ook niet na waarom zij het toestaat? Ken je haar uberhaupt? Weet je iets over haar achtergrond?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:09 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Mjah, om kortaf te zijn tegenover haar : Zij accepteert het, ik ben single dusjah. Ik kan er ook niks aan doen
Als hij me belt ga ik geen nee zeggen aangezien ik hem gewoon ronduit lekker vind
En in hoeverre is zij verplicht om zich hiermee bezig te houden? Dat is toch niet haar zaak? Zij is die vriendin geen uitleg schuldig, enkel zichzelf en degene die ze batst.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:27 schreef Disorder het volgende:
[..]
En het maakt je geen fuck uit dat hij een kind heeft? En je denkt ook niet na waarom zij het toestaat? Ken je haar uberhaupt? Weet je iets over haar achtergrond?
Echt he.. en bewust zwanger raken zonder dat de ander er op dat moment op zit te wachten heeft sowieso een hoog bitchgehaltequote:Op maandag 9 maart 2009 12:31 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Precies. En sorry. Het is gewoon mijn probleem niet!
Als zij het zelfrespect niet heeft om bij hem weg te gaan na 7 jaar lang nooit alleen met hem te zijn ja sorry, dan kan het mij ook niet schelen.
Ik dacht heel even dat we het over dezelfde hadden trouwensquote:Op maandag 9 maart 2009 12:46 schreef Lastlivingsoul het volgende:
behoorlijk
En 2 jaar geleden heeft ze al een miskraam gehad van em...
Ze doet het gewoon om hem aan zich te binden, kan ik ook wel begrijpen... Hij is echt yummiemwuahaha.
Maargoed, dan nog is een kind niet de manier om dit soort dingen te doen
Aww pas 23 en dan al in zo'n situatie..quote:Op maandag 9 maart 2009 13:07 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Mwuahahaha, lol
Nee, 2 jaar geleden was een ongeluk, heeft ze na 8 maanden bevalling gehad en is toen bevallen van een dood kindje. Wel heftig maargoed.
Nouja, hij wilde nu nog geen kind. Hij zit nog midden in zijn puberfase ( Hij is 23 hoor ) maar hij is echt nog niet eraan toe om fulltime papa te zijn.
Ik vind het van haar ook verkeerd dat ze op zo'n moment een kind neemt.
Heb je zijn monogamie niet geclaimd dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:18 schreef Ik_ben_vrouw het volgende:
en ik denk .. (ik ben 36) dat zo een relatie uit eerlijkheid en in mijn geval monogamie bestond.
Dat is zo fijn aan gewetenloos zijn, niets hoeft jouw probleem te zijn!quote:Op maandag 9 maart 2009 12:31 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Precies. En sorry. Het is gewoon mijn probleem niet!
Als zij het zelfrespect niet heeft om bij hem weg te gaan na 7 jaar lang nooit alleen met hem te zijn ja sorry, dan kan het mij ook niet schelen.
Was hij ook monogaam dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:18 schreef Ik_ben_vrouw het volgende:
7 maanden gehad 2x...
1ste relatie geen gevoel bij gekregen
2de wel maar gelukkig waren de "afspraken duidelijk"
na 4 jaar voel ik nog voor hem maar ...het is zo als het is.. en niet anders
zoete herinneringen... vind het vast nog wel eens
en ik denk .. (ik ben 36) dat zo een relatie uit eerlijkheid en in mijn geval monogamie bestond.
wip niet zomaar met iedereen .... SOA.. vind je voor jij het door hebt
Volgens mij heeft die jongen totaal geen respect voor zijn vriendin. En die vriendin heeft totaal geen zelfrespect, ze laat erg over zich heen lopen. En dan ook nog stiekem stoppen met de pil om zwanger te worden, die is wel heel wanhopig.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:31 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Ccake : Nou ik weet niet of zij andere mannen date, volgens mij niet maar volgens mij zou hij het niet erg vinden. Hij is gewoon niet monogaam aangelegd en als je dat weet en je wilt daar niet mee leven moet je het ook niet doen maar blijkbaar wil zij dat dus wel...
Copycat : Ja van zijn kant kan ik het wel begrijpen, hij mag doen wat hij wil terwijl hij wel altijd een vast vriendinnetje klaar heeft zitten mocht hij niks anders te doen hebben. Van haar kant begrijp ik het inderdaad ook niet, ik zou mijn zelfrespect heel snel kwijt zijn met zo'n vriendje.
Je hebt echt geen gevoel van eigenwaarde of doe je alsof?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:09 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Mjah, om kortaf te zijn tegenover haar : Zij accepteert het, ik ben single dusjah. Ik kan er ook niks aan doen
Als hij me belt ga ik geen nee zeggen aangezien ik hem gewoon ronduit lekker vind
En wie is uiteindelijk de dupe van beide ego's?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:58 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die jongen totaal geen respect voor zijn vriendin. En die vriendin heeft totaal geen zelfrespect, ze laat erg over zich heen lopen. En dan ook nog stiekem stoppen met de pil om zwanger te worden, die is wel heel wanhopig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |