abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65936786
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 00:11 schreef Kuron het volgende:

[..]

Ik denk, dat een sexrelatie, net als een gewone relatie, iets is wat je tegenkomt, niet opzoekt...of je moet gewoon naar een kroeg gaan en de domste simpelste neuckslet voldouwen met drank...
das eigenlijk net zo triest
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_65948284
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:13 schreef Nora.. het volgende:
Dat lijkt me voor een vrouw hetzelfde, ja, sex is een doel op zich, maar er zijn inderdaad hogere doelen.

Nou ja, blijkbaar is de definitie van sexrelatie vatbaar voor discussie...
Het verschil lijkt mij of je al weet dat het eindig is of dat het ergens heen zou moeten gaan.
quote:
Ik heb in mijn sexrelatie overigens wel de afspraak 'monogaam' te zijn, misschien ook dubieus.
Nee, lijkt me niet. Althans niet met een ander tussendoor, als je tussentijds de liefde van je leven tegenkomt, of een one night stand die niet te missen is, of een nieuwe seksrelatie dan hoort dat bij de aard van de relatie. Maar dan is daarmee de seksrelatie ook beeindigd lijkt me. Het is natuurlijk maar wat je afspreekt, maar dat verwacht ik wel als je niks afspreekt en dat is ook wat ik zou afspreken. Jaloezie is niet voorbehouden aan complete relaties, en het idee dat er de vorige dag nog een andere kerel aan heeft gezeten vind ik nou ook niet heel uitnodigend.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_65967621
Eindig, is dat Belgisch?

OT: Dat lijkt me inderdaad het verschil. Alhoewel ik ook mensen ken die een relatie hebben waarvan ze weten dat het waarschijnlijk niet ergens heen gaat.
pi_66093296
Ben op zoek naar een sexrelatie.
pi_66098365
Wat doe je dan achter je computer? De kroeg in jij
pi_66098519
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:37 schreef Nora.. het volgende:
Eindig, is dat Belgisch?
Ook schat ik, het lijkt mij in ieder geval Nederlands.
quote:
OT: Dat lijkt me inderdaad het verschil. Alhoewel ik ook mensen ken die een relatie hebben waarvan ze weten dat het waarschijnlijk niet ergens heen gaat.
Daar heb ik zelf een hekel aan, het moet beiden wel duidelijk zijn waar je mee bezig bent. Daarom heb ik waarschijnlijk ook vrij veel seksrelaties.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_66595444
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 02:52 schreef Ringo het volgende:

[..]

Heb ook wel eens zo'n seksrelatie gehad. Niet dat we die status quo vantevoren hadden gepland maar het liep zo. Eigenlijk alleen omdat zij ondertussen nog gewoon d'r eigen vriendje had en ik meer een excuus was om van 'm af te raken. Best geil hoor, neuken zonder verplichtingen en dan ook nog in het bed van 'n ander maar zodra zo'n relatie langer duurt dan een paar maanden en je ziet haar regelmatig, moet je ijskonijn zijn, of contactgestoord, om niet verliefd te worden. Als dat gebeurt, is de romantiek snel verdwenen. Dan wordt het vechten tegen je gevoel en dat is een strijd tegen jezelf die je snel verliest.
Lange tijd ( anderhalf jaar) a friend with benefit gehad, Maar zoals Ringo schrijft ervaarde ik het ook, de eerste tijd gaat het op zich goed maar uiteindelijk ontstaat er gevoel. In dit geval dus aan mijn kant en dan moet je wel erg stevig in je schoenen staan om er mee door te gaan. In dit geval was duideljk dat voor gevoelens geen plaats waren omdat hij niet open stond voor een relatie. Hij was tevreden met zijn leven zoals het was. De vriendschap is nog, maar niet meer zoals het ooit was.
"Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step."
pi_66664208
Lekker makkelijk toch. Je zit nergens aan vast enzo.
Even bellen of een smsje dat je zin hebt. En als het zo loopt dan loopt het zo, gewoon erin meegaan en ervan genieten.

Zolang er maar niet eentje iets gaat voelen voor de ander.
pi_66664633
Wat dus 9 van de 10x gebeurt bij sexrelaties. Denk dat ze vaker mislukken dan dat het goed blíjft gaan. Gevoelens enzo
pi_66664733
ik ook, maar dan zonder de kroeg in te moeten
pi_66674842
Ik ben er klaar mee, voor goed. Wat een gedoe zeg.
pi_66677111
dat is het klote aan een seks relatie.... je krijgt uiteindelijk altijd wel een klein beetje gevoel voor diegene... als dat gebeurt dan wegweze als je niet toe bent aan een echte relatie.
pi_66732243
Ik heb net een relatie achter de rug en ik heb dus helemaal geen zin om weer een serieuze relatie te beginnen en zoek dus eigenlijk een vrouwtje voor een seks relatie Ben zelf sportief enzo dus ik dacht dat het geen probleem zou zijn iemand te vinden maar tot nu toe kom ik alleen vrouwtjes tegen die gelijk een serieuze relatie willen...en daar heb ik dus echt geen zin in Daarnaast heb ik al eens een oproep op een website geplaats maar daar krijg je alleen fake reacties of dames heel ver boven mijn leeftijd (ben 25). Iemand tips om een leuk vrouwtje te vinden?
  donderdag 5 maart 2009 @ 17:10:35 #239
233083 DeRuphelman
To the moon and beyond
pi_66733991
sex relaties... dat is net zoiets als gewoon naar de hoeren gaan kan je even goed dan ook doen
pi_66734269
ik vind het toch echt iets anders....
  donderdag 5 maart 2009 @ 17:20:25 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66734332
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:10 schreef DeRuphelman het volgende:
sex relaties... dat is net zoiets als gewoon naar de hoeren gaan kan je even goed dan ook doen
Uhm ... nee.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_66747723
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:18 schreef Strandhuis13 het volgende:
ik vind het toch echt iets anders....
Wat zoek je nog meer dan seks dan? En als het meer is dan volpompen en wegwezen, dan is het toch eigenlijk ook geen sexrelatie?
pi_66752229
Any of you girls in here hew really wanna have just some fun ??????????????????? Only nice girls Please
pi_66761934
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:44 schreef Disorder het volgende:

[..]

Wat zoek je nog meer dan seks dan? En als het meer is dan volpompen en wegwezen, dan is het toch eigenlijk ook geen sexrelatie?
De fun van een relatie alleen dan zonder het gezeur en dan met een meid die hetzelfde denkt
pi_66762838
dom toch

[ Bericht 93% gewijzigd door consultant op 06-03-2009 13:24:01 ]
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:15:10 #246
108913 Godshand
guide4you
pi_66763351
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:24 schreef Strandhuis13 het volgende:
Ik heb net een relatie achter de rug en ik heb dus helemaal geen zin om weer een serieuze relatie te beginnen en zoek dus eigenlijk een vrouwtje voor een seks relatie Ben zelf sportief enzo dus ik dacht dat het geen probleem zou zijn iemand te vinden maar tot nu toe kom ik alleen vrouwtjes tegen die gelijk een serieuze relatie willen...en daar heb ik dus echt geen zin in Daarnaast heb ik al eens een oproep op een website geplaats maar daar krijg je alleen fake reacties of dames heel ver boven mijn leeftijd (ben 25). Iemand tips om een leuk vrouwtje te vinden?
Tip: kap met dat denigrerende "vrouwtje", misschien vinden ze je dan wel interessant....
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 12:05:21 #247
229736 Lastlivingsoul
W H A T E V E R
pi_66794437
Heb momenteel een sexrelatie met een gast ( Al euhm, bijna een jaar ofzo ).
Zo nu en dan belt ie me, roken we een joint, hebben we sex, kijken we een film, babbelen we bij & ga ikw eer naar huis.
PERFECT!!!

Geen gezeik aan je kop en hij is nog lekker ook.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 16:31:29 #248
27929 piere
doe mij maar bier
pi_66800711
That's the way LLS.
Alleen... bel jij hem ook weleens als je zin hebt?
fok you ja!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 16:40:50 #249
229736 Lastlivingsoul
W H A T E V E R
pi_66800949
moet eerlijk zeggen dat ik dat grootendeels van de tijd aan hem overlaat, hij zit in een situatie dat hij het niet kan gebruiken dat ik hem ga liggen smsen.

Ik doe het wel soms gewoon hoor, absoluut. Maar niet zo vaak, MEESTAL laat ik het aan hem over.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 17:14:38 #250
27929 piere
doe mij maar bier
pi_66801896
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 16:40 schreef Lastlivingsoul het volgende:
hij zit in een situatie dat hij het niet kan gebruiken dat ik hem ga liggen smsen.
Een vriendin bijvoorbeeld?
Naughty!
fok you ja!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')