abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68086097
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:58 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Volgens mij heeft die jongen totaal geen respect voor zijn vriendin. En die vriendin heeft totaal geen zelfrespect, ze laat erg over zich heen lopen. En dan ook nog stiekem stoppen met de pil om zwanger te worden, die is wel heel wanhopig.
Het neukerdje van die jongen heeft ook geen eigenwaarde (lees: is erg goedkoop). Eigenlijk zijn ze alle drie hartstikke triest en het kind dreigt er de dupe van te worden.
pi_68102888
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:56 schreef Halcon het volgende:

Het neukerdje van die jongen heeft ook geen eigenwaarde (lees: is erg goedkoop). Eigenlijk zijn ze alle drie hartstikke triest en het kind dreigt er de dupe van te worden.
pi_68110227
Dit topic begon gewoon als een open vraag, jammer dan om te zien dat in plaats van een dialoog mensen zich weer genoodzaakt voelen om hun bekrompenheid ten toon te spreiden door vroolijk met hun persoonlijke normen en waarden te gaan veroordelen.

OT: Sex voor mij zonder liefde is niet vergelijkbaar, dus doen we dat maar niet.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_68134007
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:13 schreef Darkangle het volgende:
Dit topic begon gewoon als een open vraag, jammer dan om te zien dat in plaats van een dialoog mensen zich weer genoodzaakt voelen om hun bekrompenheid ten toon te spreiden door vroolijk met hun persoonlijke normen en waarden te gaan veroordelen.

OT: Sex voor mij zonder liefde is niet vergelijkbaar, dus doen we dat maar niet.
Een beetje triest om iemand met een andere mening meteen bekrompen te noemen? Je bent dus bekrompen als je dit gedrag niet normaal vindt? Ik vraag me af of je ze wel allemaal op een rijtje hebt.
pi_68144408
quote:

[..]

Je moet je eigen psychische issues niet op anderen projecteren, knul.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_68161772
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 17:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je moet je eigen psychische issues niet op anderen projecteren, knul.
Met mijn eigenwaarde is niets mis. Met die van jou wel?
pi_68172639
quote:
Op zondag 19 april 2009 10:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nope, maar ik ga ook niet zomaar mensen lopen beoordelen aan de hand van mijn eigen verstoorde visie, zoals jij hier doet.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_68189993
Nou, een haat-liefde relatie leid wel tot goeie sex denk ik
Ja hoor, ik praat raar, daarom ben ik speciaal :-)
pi_68195045
quote:
Op zondag 19 april 2009 10:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Klaarblijkelijk is er wel wat mis mee, evenals begrijpend lezen.

Dit topic gaat over sex relaties bespreken. Op zich niet al te ingewikkeld.

Echter, als een jehova op speed moet en zal jij je eigen normen en waarden er doorheen drukken en luidkeels verkondigen, in plaats van deel te nemen aan een discussie.

Enfin, ik zal hier verder weinig woorden aan vuil maken, gezien je vorige antwoorden al aangeven dat je of er weinig van snapt (een te kleine belefenis wereld) of gewoon nog een stuk opgroeien voor de boeg hebt. In beide gevallen zul je dit zien als een aanval, en zeker niet proberen in te zien wat je mist.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_68195830
Jammer dat het vrijwel nooit lukt omdat vrouwen het doel van zo'n relatie niet begrijpen
  maandag 27 april 2009 @ 21:15:04 #286
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_68437456
Maak er voor jezelf vooral niet meer van dan het in werkelijkheid is.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_68462343
ik voel helemaal niks bij haar
ze is wel redelijk aantrekkelijk en we willen allebei graag
who cares gewoon doen dus
als de afspraken maar duidelijk zijn

mijn eerste seksrelatie was nog t beste.
mekaar opgeilen via telefoon/sms of andere manier op afstand
en als je mekaar dan weer ziet heb je zin als nooit tevoren
pi_68465674
Een seksrelatie waarbij totaal geen verliefdheid komt kijken is net zo uniek als een relatie waarin twee mensen echt dolverliefd op elkaar zijn.

Ik ben bijna altijd verliefd geworden op mijn seksrelaties maar dat kwam vaak ook omdat er nooit duidelijk over werd gepraat. Dus dat is sowieso erg belangrijk. Van te voren duidelijk maken wat je intenties zijn.

Paar maanden terug leerde ik iemand kennen waar ik niet verliefd op was en ook niet zo snel zou worden. Dat werd een hele fijne seksrelatie waarin we ons helemaal konden laten gaan. Alleen nu heb ik gevoelens gekregen voor een ander dus nu is de seksrelatie over.

Waar ik op zich wel benieuwd naar ben, is of de ' seksrelatie' of ' fuckbuddy' iets is van de stad? Iets hip en moderns? Of hebben mensen in het dorp ook fuckbuddy's. Kan me het namelijk niet herinneren van toen ik nog in het dorp woonde.
mijn emailadres staat verkeerd l.koorn1@chello.nl is de juiste
pi_68467546
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:57 schreef DeVrouw het volgende:
Een seksrelatie waarbij totaal geen verliefdheid komt kijken is net zo uniek als een relatie waarin twee mensen echt dolverliefd op elkaar zijn.

Ik ben bijna altijd verliefd geworden op mijn seksrelaties maar dat kwam vaak ook omdat er nooit duidelijk over werd gepraat. Dus dat is sowieso erg belangrijk. Van te voren duidelijk maken wat je intenties zijn.

Paar maanden terug leerde ik iemand kennen waar ik niet verliefd op was en ook niet zo snel zou worden. Dat werd een hele fijne seksrelatie waarin we ons helemaal konden laten gaan. Alleen nu heb ik gevoelens gekregen voor een ander dus nu is de seksrelatie over.

Waar ik op zich wel benieuwd naar ben, is of de ' seksrelatie' of ' fuckbuddy' iets is van de stad? Iets hip en moderns? Of hebben mensen in het dorp ook fuckbuddy's. Kan me het namelijk niet herinneren van toen ik nog in het dorp woonde.
ik kom uit een gat , altijd al gekomen
dus ook bij de eerste
  maandag 4 mei 2009 @ 15:51:15 #290
229563 RaVen6
Smokert
pi_68658011
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:57 schreef Pokerking het volgende:
Jammer dat het vrijwel nooit lukt omdat vrouwen het doel van zo'n relatie niet begrijpen
Nooouuuuuuuu?
Daar kan je je wel eens erg in vergissen
  maandag 4 mei 2009 @ 15:52:32 #291
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68658052
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:57 schreef Pokerking het volgende:
Kom je toch de verkeerde vrouwen tegen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_68678103
Wel ik heb op dit moment ook twee van dit soort relaties, bij de ene zijn er totaal geen gevoelens buiten de sex. Geen geknuffel en gepraat. Sex en weg. De sex is ongelofelijk goed ookal is ze niet te mooiste.

De andere is 'friends with benefits' we zijn goede vrienden en hebben daarnaast sex. Werkt voor ons beide prima, aangezien ze een kind heeft en ik daar geen zin in heb. Maar ze is wel ongelofelijk lekker en weet van wanten.

Overigens weten ze van elkaar dat houdt het voor mij makkelijk, hoef ik niet te liegen.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_68843429
Ik heb ook een sexrelatie, ik heb al een aantal relaties gehad maar heb geen zin meer in al dat gedoe dus koos ik hier voor. Ik heb er met een vriendin overgepraat en zij kon een vriend die ook opzoek was naar alleen sex dus heeft ze ons gekoppeld. Nu hebben we geweldige sex samen. Maar ik denk dat vrouwen en mannelijk qua gevoelens anders denken... Die gozer waar ik nu sex mee hebt daar zou ik gemakkelijk verliefd op kunnen worden.... Het oog wilt toch ook wat Maar als ik dan verder denkt van wat er allemaal bij komt kijken in een relatie ben ik blij met alleen de sex
  donderdag 18 juni 2009 @ 23:11:18 #294
229736 Lastlivingsoul
W H A T E V E R
pi_70150732
quote:

[..]

Het neukerdje van die jongen heeft ook geen eigenwaarde (lees: is erg goedkoop)
. Eigenlijk zijn ze alle drie hartstikke triest en het kind dreigt er de dupe van te worden.
Als jij dat vind mag dat van mij, maar ik geniet gewoon anders van mijn leven dan dat jij doet en ik heb genoeg eigenwaarde, dit is iets waar ik zelf de keuze heb gemaakt om erin mee te gaan en als ik wilde stoppen had ik dat makkelijk kunnen doen ( Is ondertussen ook alweer gestopt trouwens )

Dat is geen kwestie van gewetensloos zijn, geen kwestie van gebrek aan zelfrespect. Dat is voor mij gewoon een keuze geweest. Ik vond hem leuk, hij mij, de meest fijne uren met hem doorgebracht, waarom niet?
Het enige wat ik misschien ben is egoistisch omdat ik mijzelf soms op de eerste plek zet en niet de gevoelens van anderen.
pi_70154696
quote:
Op maandag 9 maart 2009 13:07 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Mwuahahaha, lol
Nee, 2 jaar geleden was een ongeluk, heeft ze na 8 maanden bevalling gehad en is toen bevallen van een dood kindje. Wel heftig maargoed.
Nouja, hij wilde nu nog geen kind. Hij zit nog midden in zijn puberfase ( Hij is 23 hoor ) maar hij is echt nog niet eraan toe om fulltime papa te zijn.
Ik vind het van haar ook verkeerd dat ze op zo'n moment een kind neemt.
Wilde je hem tijdens en na die miskraam ook doppen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 20 juni 2009 @ 22:16:06 #296
229736 Lastlivingsoul
W H A T E V E R
pi_70207751
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 03:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wilde je hem tijdens en na die miskraam ook doppen?
En wat voor antwoord ik nu ook zou geven, het is toch niet oke.
maargoed, ik kon hem nog niet in die tijd.
pi_70242565
Jawel hoor.

Van je moraal moet je het sws niet hebben maar het zou je sieren als je op zijn minst afstand zou bewaren. Maar dat zal wel ijdele hoop zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 22 juni 2009 @ 18:03:38 #298
229736 Lastlivingsoul
W H A T E V E R
pi_70260319
Hoe dan ook, ik woon ondertussen 200km van hem af en heb geen contact meer met hem opgenomen terwijl HIJ blijft bellen en ja, eerlijk is eerlijk... Als hij belt neem ik op.
pi_70260636
En waar heb je het dan over?
  maandag 22 juni 2009 @ 18:41:27 #300
229736 Lastlivingsoul
W H A T E V E R
pi_70261698
Over hoe het gaat, wat we gedaan hebben, hoe het met zijn zoontje is... En over het feit dat hij wil dat ik naar hem toe kom maar ik geen zin heb om daarvoor 4 uur in de trein te moeten zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')