Het neukerdje van die jongen heeft ook geen eigenwaarde (lees: is erg goedkoop). Eigenlijk zijn ze alle drie hartstikke triest en het kind dreigt er de dupe van te worden.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:58 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die jongen totaal geen respect voor zijn vriendin. En die vriendin heeft totaal geen zelfrespect, ze laat erg over zich heen lopen. En dan ook nog stiekem stoppen met de pil om zwanger te worden, die is wel heel wanhopig.
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:56 schreef Halcon het volgende:
Het neukerdje van die jongen heeft ook geen eigenwaarde (lees: is erg goedkoop). Eigenlijk zijn ze alle drie hartstikke triest en het kind dreigt er de dupe van te worden.
Een beetje triest om iemand met een andere mening meteen bekrompen te noemen? Je bent dus bekrompen als je dit gedrag niet normaal vindt? Ik vraag me af of je ze wel allemaal op een rijtje hebt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:13 schreef Darkangle het volgende:
Dit topic begon gewoon als een open vraag, jammer dan om te zien dat in plaats van een dialoog mensen zich weer genoodzaakt voelen om hun bekrompenheid ten toon te spreiden door vroolijk met hun persoonlijke normen en waarden te gaan veroordelen.
OT: Sex voor mij zonder liefde is niet vergelijkbaar, dus doen we dat maar niet.
Je moet je eigen psychische issues niet op anderen projecteren, knul.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het neukerdje van die jongen heeft ook geen eigenwaarde (lees: is erg goedkoop). Eigenlijk zijn ze alle drie hartstikke triest en het kind dreigt er de dupe van te worden.
Met mijn eigenwaarde is niets mis. Met die van jou wel?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je moet je eigen psychische issues niet op anderen projecteren, knul.
Nope, maar ik ga ook niet zomaar mensen lopen beoordelen aan de hand van mijn eigen verstoorde visie, zoals jij hier doet.quote:Op zondag 19 april 2009 10:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met mijn eigenwaarde is niets mis. Met die van jou wel?
Klaarblijkelijk is er wel wat mis mee, evenals begrijpend lezen.quote:Op zondag 19 april 2009 10:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met mijn eigenwaarde is niets mis. Met die van jou wel?
ik kom uit een gatquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:57 schreef DeVrouw het volgende:
Een seksrelatie waarbij totaal geen verliefdheid komt kijken is net zo uniek als een relatie waarin twee mensen echt dolverliefd op elkaar zijn.
Ik ben bijna altijd verliefd geworden op mijn seksrelaties maar dat kwam vaak ook omdat er nooit duidelijk over werd gepraat. Dus dat is sowieso erg belangrijk. Van te voren duidelijk maken wat je intenties zijn.
Paar maanden terug leerde ik iemand kennen waar ik niet verliefd op was en ook niet zo snel zou worden. Dat werd een hele fijne seksrelatie waarin we ons helemaal konden laten gaan. Alleen nu heb ik gevoelens gekregen voor een ander dus nu is de seksrelatie over.
Waar ik op zich wel benieuwd naar ben, is of de ' seksrelatie' of ' fuckbuddy' iets is van de stad? Iets hip en moderns? Of hebben mensen in het dorp ook fuckbuddy's. Kan me het namelijk niet herinneren van toen ik nog in het dorp woonde.
Nooouuuuuuuu?quote:Op maandag 20 april 2009 10:57 schreef Pokerking het volgende:
Jammer dat het vrijwel nooit lukt omdat vrouwen het doel van zo'n relatie niet begrijpen
Kom je toch de verkeerde vrouwen tegen.quote:Op maandag 20 april 2009 10:57 schreef Pokerking het volgende:
Jammer dat het vrijwel nooit lukt omdat vrouwen het doel van zo'n relatie niet begrijpen
Als jij dat vind mag dat van mij, maar ik geniet gewoon anders van mijn leven dan dat jij doet en ik heb genoeg eigenwaarde, dit is iets waar ik zelf de keuze heb gemaakt om erin mee te gaan en als ik wilde stoppen had ik dat makkelijk kunnen doen ( Is ondertussen ook alweer gestopt trouwens )quote:Op donderdag 16 april 2009 20:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wilde je hem tijdens en na die miskraam ook doppen?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:07 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Mwuahahaha, lol
Nee, 2 jaar geleden was een ongeluk, heeft ze na 8 maanden bevalling gehad en is toen bevallen van een dood kindje. Wel heftig maargoed.
Nouja, hij wilde nu nog geen kind. Hij zit nog midden in zijn puberfase ( Hij is 23 hoor ) maar hij is echt nog niet eraan toe om fulltime papa te zijn.
Ik vind het van haar ook verkeerd dat ze op zo'n moment een kind neemt.
En wat voor antwoord ik nu ook zou geven, het is toch niet oke.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wilde je hem tijdens en na die miskraam ook doppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |