Niet vergeten dat de tegenstanders van Barça de afgelopen weken Deportivo, Zaragoza, Valencia, Atlético Madrid en Betis waren.. buiten Atlético moet Real deze nog allemaal treffen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:27 schreef M0NTANA het volgende:
Ronaldo is er een maandje uit, kunnen Robinho en Baptista zich mooi gaan bewijzen.
Real Madrid is voor mij de grote meevaller dit seizoen, Barça en (opnieuw) Atlético Madrid de tegenvallers.
Maar ze staan wel mooi achterquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:45 schreef Ludacriss het volgende:
Osasuna doet niets anders dan verdedigen ( met wat smerige overtredingen er tussen ) en hopen op een counter.
kneusquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:44 schreef Shreyas het volgende:
Minuut 38, Deco heeft geblesseerd het veld verlaten, zijn vervanger: prutser Van Bommel!
Wat lul je nou, Van Bommel is gewoon slecht!quote:
Goh.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
ALs hij 6 jaar terug voor jullie had gekozen lulde je anders.
Wie is "jullie" ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
ALs hij 6 jaar terug voor jullie had gekozen lulde je anders.
Zo hee! Je argumentatie wordt steeds beterquote:
je clubje. of is dat moeilijk te snappen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zo hee! Je argumentatie wordt steeds beter![]()
Waar baseer je dat op? Arjen Robben stond ook voor de keuze Ajax of PSV en hij koos voor PSV. Nu hij voor Chelsea speelt vind ik het nogsteeds een fantastische speler.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
je clubje. of is dat moeilijk te snappen.
Da's misschien een groter TV-spektakel dan Tyson vs Foreham.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:59 schreef Ludacriss het volgende:
Davids en van Bommel op het middenveld
![]()
Van der Vaart is een klasse beter dan Van Bommel, hij maakt zulke belangrijke doelpunten voor Oranje. Zeker nu hij bij HSV speelt is hij bijna niet meer weg te denken uit Oranje, ik vraag me af of Cocu nog de voorkeur boven hem gaat krijgen op het WK.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Van Bommel is 1 van de beste middenvelders die we hebben in Nederland.
Van Basten gebruikt hem verkeerd.
EN dan laat hij wel een VdV zijn eigen rol spelen.
Onrechtvaardig.
Landzaat hoeft van mij ook niet geselecteerd te worden. Sneijder is terecht bankzitter, maar hij kan heel belangrijk zijn voor Oranje, of ben je de wedstrijd Nederland-Schotland al weer vergeten. Zó belangrijk is Van Bommel nog nooit voor Oranje geweest en hij liep al heel wat langer mee met Oranje.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat laat de concurentie zien
Maduro doet het goed.
Maar Landzaat en Sneijderniets meer. En dan ook nog eerst een Heitinga
boven hem kiezen.
En van Bommel kan belangrijk zijn dat heeft hij laten zien bij Fortuna en PSV waar van Marwijk en Hiddink hem juist gebruikten.
Van Basten wil wereldkampioen wordenquote:Zeker nu hij bij HSV speelt is hij bijna niet meer weg te denken uit Oranje, ik vraag me af of Cocu nog de voorkeur boven hem gaat krijgen op het WK.
Dat rood was natuurlijk overdreven maar daarom niet minder leuk.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:47 schreef pascalheister het volgende:
Valancia netjes, rood voor Beckham heerlijk
Ik snap sowieso niet waarom die naar Valencia ging. Hij kan beter gewoon naar een club gaan waar HIJ de man is (een subtopper in Europa). Ajax zou bv een hele leuke zijn, in navolging van vele andere 'oud topspelers/trainers' die terugkeren. Daar is hij de man en speelt alles, goed voor zijn vertrouwen, goed voor zijn kansen als WK-ganger en goed voor het Nederlandse voetbal. Het is ontzettend jammer dat Nederland zoveel goede spitsen heeft (huhquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:27 schreef M0NTANA het volgende:
Waar zal PK volgend seizoen op de bank zitten? Of zal hij komende winter al vertrekken bij Valencia?
Barça de komende week 2 thuismatchen, tegen Malaga en Sociedad. Terwijl Real naar Depor en Betis moet..quote:
Als je nou even naar de lijst kijkt die ik erboven zet kun je redeneren dat als we een beetje realistisch zijn Real weer op 5 punten staat na deze 2 partijen. Aangezien Malaga evenveel punten heeft als Depor en Sociedad 4 punten meer heeft dan Betis.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:31 schreef Saviola het volgende:
[..]
Barça de komende week 2 thuismatchen, tegen Malaga en Sociedad. Terwijl Real naar Depor en Betis moet..Met een beetje geluk staan we zondag 4 punten voor
![]()
Depor doet het naar mijn weten altijd wel goed tegen Real Madrid, en Betis is natuurlijk op zoek naar eerherstel na de afgangen tegen Chelsea en Malaga, en hoe kun je dat beter doen dan met een overwinning op Madrid ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:39 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Als je nou even naar de lijst kijkt die ik erboven zet kun je redeneren dat als we een beetje realistisch zijn Real weer op 5 punten staat na deze 2 partijen. Aangezien Malaga evenveel punten heeft als Depor en Sociedad 4 punten meer heeft dan Betis.![]()
Mag het eens een keertje, ze hebben het hele seizoen al pech.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:17 schreef Saviola het volgende:
Penalty Barça 10 minuten voor tijd na een schwalbe van Ronaldinho![]()
1-0![]()
3-1 inmiddels, misschien kan het nogquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
3-0 Deportivo
Voor het 4de of 5de jaar op rij nu dat Real daar dik klop krijgt?
Jij volgt het Spaanse voetbal zeker niet zo goed. Barca krijgt het hele seizoen al foute beslissingen in het voordeel mee.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mag het eens een keertje, ze hebben het hele seizoen al pech.![]()
Niet normaal veel ballen op de paal en lat, vooral Eto'o heeft daar last van.
Volgens eurosport zit hij de bank warm te houden...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Staat Kluivert in de basisgaat Valencia verliezen
Celta had ik gezien de selectie nog wel verwacht in de bovenste helft, Osasuna al iets minder en Getafe totaal niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:22 schreef M0NTANA het volgende:
Real Betis, Espanyol en Athletic de Bilbao had ik wel wat meer van verwacht, net als Barcelona, Real Madrid en Atlético Madrid. Eigenlijk presteert iedere (sub)topper ondermaats. Osasuna, Getafe en Celta de Vigo in de Top 5, heel vaag.
Welke?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Valencia is te zien op verschillende kanalen.
Grote dank!quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Live wedstrijden via Internet Streams #4
Directe link
Jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:56 schreef Dos37 het volgende:
Speelt Kluivert?
Volgens mij hebben ze op 3 wedstrijden na alles gelijk gespeeld. Schiet natuurlijk niet op.quote:
Een zwaluw maakt nog geen zomer.quote:
Inter vorig ook veel gelijk...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:37 schreef ErikT het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze op 3 wedstrijden na alles gelijk gespeeld. Schiet natuurlijk niet op.
14 Zaragoza 10 1 7 2 10 12-14quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:37 schreef ErikT het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze op 3 wedstrijden na alles gelijk gespeeld. Schiet natuurlijk niet op.
Hij staat in de basis vanavondquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar speelt Kromkamp bij Villarreal ?
Ach, november is traditioneel een rampmaand voor Barcelona.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een zwaluw maakt nog geen zomer.
Wel leuk dat Barcelona juist nu weer in vorm is. De komende maand is cruciaal voor de Spaanse landskampioen. Barcelona![]()
We zullen zien.....quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:07 schreef nikk het volgende:
[..]
Ach, november is traditioneel een rampmaand voor Barcelona.
Dat is denk ik het grote verschil tussen Barcelona en Real Madrid, Barca wil echt voetballen, Real niet, die loert vooral op dit soort kansjes, als je er dan 2 in vijf minuten krijgt, kun je zo een wedstrijd natuurlijk niet meer verliezen.quote:Op zondag 6 november 2005 20:55 schreef Saviola het volgende:
Ongelofelijk inderdaad.. ze missen de eerste, ach geen probleem, paar minuten later mogen ze het nog eens proberen. En beide pingels waren erg licht gegeven![]()
Giuly.quote:Op zondag 6 november 2005 22:26 schreef jimjim1983 het volgende:
mijn god wat een prachtige aanval
helemaal vanaf achteren. prachtig.
wie scoorde 'm?
In de basis.quote:Op zondag 6 november 2005 22:58 schreef pascalheister het volgende:
speelde van Bommel nog?
Robinho wilde de tweede weer nemen maar werd op z'n plek gezet door Roberto Carlos die de bal opeiste en wel scoorde.quote:Op zondag 6 november 2005 20:41 schreef Shreyas het volgende:
1-0 Real Madrid. Ze krijgen in 5 minuten 2 penalties (hoezo lucky?). De eerste werd gemist (door Robinho dacht ik), de tweede werd door Roberto Carlos wel gescoord.
Niet dat hij verder nog een rol van betekenis heeft gehad, maar goed, hij staat in ieder geval in de basis.quote:
Wat heeft geluk met penalties te maken?quote:Op zondag 6 november 2005 20:41 schreef Shreyas het volgende:
1-0 Real Madrid. Ze krijgen in 5 minuten 2 penalties (hoezo lucky?). De eerste werd gemist (door Robinho dacht ik), de tweede werd door Roberto Carlos wel gescoord.
Of je er wel of geen krijgt.quote:Op maandag 7 november 2005 05:22 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wat heeft geluk met penalties te maken?
Wat een onzin!! Real kan op het moment gewoon niet beter, dat is heel wat anders. Ze missen op het moment gewoon de stootkracht van Ronaldo en Baptista...en al veel langer een echte spelbepaler, maar dat terzijde.quote:Op zondag 6 november 2005 20:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is denk ik het grote verschil tussen Barcelona en Real Madrid, Barca wil echt voetballen, Real niet
Kijk er nou al naar uit.quote:Op maandag 7 november 2005 09:25 schreef wolfrolf het volgende:
De huidige stand van zaken in de PD:
[afbeelding]
Osasuna!die bijven maar winnen joh!
Op naar Real Madrid - Barcelona 20 november
quote:Voor 100 miljoen op het shirt van Real
Real Madrid heeft een nieuwe financiële mijlpaal bereikt. De club ontvangt 100 miljoen euro van de nieuwe shirtsponsor. BenQ, de Aziatische partner van Reals huidige shirtsponsor Siemens, betaalt dat bedrag om de komende vijf seizoenen op het witte shirt van de Koninklijke te mogen prijken. Siemens houdt ook een plek op het tenue van Real.
Zanussi was in 1982 voor 500 miljoen peseta, tegenwoordig ongeveer 3 miljoen euro, de eerste shirtsponsor van Real Madrid. Sindsdien sierden Parmalat, Reny Picot, Otasya, Teka en Siemens het shirt. De Duitse multinational telde drie jaar geleden 12 miljoen per jaar neer voor een plaats op het shirt van Real. BenQ betaalt 20 miljoen per jaar.
Als we er gewoon vanuit gaan dat de arbitrage een ker geen fouten maakt is t geen geluk. Penalties die Barca krijgt die swalbes zijn, dat is geluk.quote:
quote:Ronaldo bemachtigt Spaans paspoort
Real Madrid kan een extra speler van buiten de EU aantrekken doordat Ronaldo een Spaans paspoort heeft weten te bemachtigen.
Door de regels in Spanje mogen de clubs nog maar drie spelers van buiten de EU in hun selectie hebben. Wel kunnen spelers die al langer in Spanje spelen een Spaans paspoort aanvragen en als voetbal-Spanjaard door het leven gaan. Clubs en spelers maken gretig van die mogelijkheid gebruik.
De regels om voor het felbegeerde papiertje in aanmerking te komen, verschillen per nationaliteit. Zo dienen Brazilianen drie jaar onafgebroken in Spanje te spelen alvorens een aanvraag te kunnen doen. Ronaldo is bezig aan zijn vierde seizoen bij De Koninklijke.
Afgelopen zomer kreeg ook Roberto Carlos een Spaans paspoort en kon Real Madrid Robinho vastleggen. Het nieuwe Braziliaanse wonderkind bezet samen met landgenoot Julio Baptista nu twee van de drie niet-EU plaatsen in de selectie van het Madrileense sterrenensemble. Voor de derde positie zou Real de Braziliaanse verdediger Cicinho van Sao Paulo op het oog hebben.
geinigquote:Op zondag 13 november 2005 18:34 schreef DIGGER het volgende:
De nieuwe Nike met Ronaldinho: http://nikefootball.nike.(...)front.jsp?language=1
Als de desbetreffende spelers de dubbele nationaliteit (in de geval de Spaanse of Italiaanse) hebben (ik noem een Ronaldo, Roberto Carlos, Diogo, Pablo Garcia) is het geen probleem, bij Real niet en zelfs bij andere clubs niet...quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:24 schreef fernando_redondo het volgende:
Dus kan je gewoon met 6 niet-EU spelers spelen en een halen in de winterstop terwijl er maar 3 mogen spelen.
Of Villareal de juiste keuze is geweest voor Kromkamp betwijfel ik. Hij komt nog niet echt veel aan spelen toe. Hij had beter nog een jaar bij AZ kunnen blijven denk ik, maar goed hij verdient nu wel een lekker zakcentje...quote:Op maandag 14 november 2005 10:44 schreef DeVinger het volgende:
Villareal bestaat toch ook voor het grootste deel uit Zuid-Amerikaanse 'Spanjaarden', en Kromkamp.
Tsjah, als je Marco moet geloven selecteert hij alleen mensen die spelen. Dat doet Kromkamp niet...quote:Op donderdag 17 november 2005 12:08 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Of Villareal de juiste keuze is geweest voor Kromkamp betwijfel ik. Hij komt nog niet echt veel aan spelen toe. Hij had beter nog een jaar bij AZ kunnen blijven denk ik, maar goed hij verdient nu wel een lekker zakcentje...
Ik hoop dat het een fantastische wedstrijd wordt met veel goals, daar gaat het om. Ik hoop en denk dat het 2-3 wordt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
Straks de topper tussen Real en Barcelona. Moeilijk te voorspellen wat dat gaat worden, ik hou het op een gelijkspel.
quote:Alves geeft hint aan Spaanse bondcoach
Daniel Alves da Silva heeft afgelopen zaterdag een duidelijke hint gegeven aan de Spaanse bondcoach Luis Aragonés. De rechtsback van Sevilla kwam namelijk voor de stadsderby tegen Betis Sevilla het veld op met een geverfd kapsel in de kleuren van de Spaanse vlag.
De tot Spanjaard genaturaliseerde Braziliaan heeft al meerdere malen aangegeven dat hij beschikbaar is om het Spaanse elftal te vertegenwoordigen, wanneer de bondscoach beroep op hem zou doen. De speler kreeg voor aanvang van het huidige seizoen het Spaanse paspoort overhandigd.
Zouden die Brazilianen(zoals bijvoorbeeld ook Baptista die in Spanje wilde blijven) zich Spanjaard voelen of spelen ze zo voor Brazilie als de bondscoach van Brazilie komt?quote:
Beetje jammer dat Real het weer net redt, maar goed, ze hebben in ieder geval puntverlies geleden, dus ik kan ermee leven.quote:
Gebeurt ook niet vaakquote:Op zondag 27 november 2005 21:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ronaldinho heeft al een penalty gemist voor Barca.
Het is te volgen via SopCast Channel: MRC.quote:Op zondag 27 november 2005 21:31 schreef jimjim1983 het volgende:
wie lukt het hier Barca te volgen via een stream?
Als je het over de stream van Barcelona hebt, dan is brakjes nog zwak uitgedrukt, het is bij tenminste amper te volgen. Maar goed, liever iets dan niets.quote:Op zondag 27 november 2005 21:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
CCTV heeft AS Roma. Kwaliteit is wel brakjes hoor
21:00 uurquote:
Mij nietquote:Op zondag 27 november 2005 21:31 schreef jimjim1983 het volgende:
wie lukt het hier Barca te volgen via een stream?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:07 schreef nikk het volgende:
[..]
Ach, november is traditioneel een rampmaand voor Barcelona.
Die kennen we nu wel hequote:Op woensdag 30 november 2005 21:06 schreef venomsnake het volgende:
Ronaldinho RULEZZZZ de pan uit...
http://www.dailyhaha.com/_vids/Ronaldinho.htm
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:13 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Die kennen we nu wel he, en hijs ook nog nep
![]()
Goed nieuws voor Real, óók Iván Helguera verlengt aflopende contract.quote:Iván Helguera volgt voorbeeld Iker Casillas
In navolging van Iker Casillas heeft Iván Helguera zijn contract bij Real Madrid tussentijds verlengd. De dertigjarige verdediger had een aflopende verbintenis.
Het nieuwe contract van Helguera heeft een minder lange looptijd dan die van Casillas, die enkele uren eerder zijn verbintenis had verlengd tot 2011. De verdediger, die sinds 1999 in Bernabeu speelt, zette zijn handtekening die hem tot medio 2009 in Madrid houdt.
Ja, dat zal voor Barcelona zeker geen makkelijke wedstrijd worden en ze spelen ook nog eens uit.quote:
Paul Le Guen zit ook op een telefoontje te wachten uit Madrid...quote:Op zondag 4 december 2005 18:50 schreef tong80 het volgende:
Er was spoedvergadering bij Real vanmiddag het lijkt er op dat Sachi Luxembourgo gaat vervangen meldde Langs de Lijn
Doe dan maar Sacchi.quote:Op zondag 4 december 2005 18:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Paul Le Guen zit ook op een telefoontje te wachten uit Madrid...
19.00.quote:Op zondag 4 december 2005 19:32 schreef tong80 het volgende:
Maakt niet uit,k hij zit
Half 8 begonnen ?
Tuurlijk, 0-2 Decoquote:Op zondag 4 december 2005 20:08 schreef versteegrob het volgende:
Maken ze nog een goal denken jullie?
zeker een van richting veranderd schotquote:Op zondag 4 december 2005 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
0-2 Deco.
Neen.quote:Op zondag 4 december 2005 22:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Speelde Kromkamp ?
Hij zal het ook niet echt naar zijn zin hebben daar....quote:
jou is het dus ook al opgevallenquote:Op zondag 4 december 2005 20:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
zeker een van richting veranderd schot![]()
Ik heb de goal niet gezien, maar als Deco scoort is het 9 van de 10 keer een van richting veranderd schotquote:Op zondag 4 december 2005 23:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jou is het dus ook al opgevallen
Door die 9 vd 10 keer lijkt me dat idd ook een eerder kwaliteit dan gelukquote:Op zondag 4 december 2005 23:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb de goal niet gezien, maar als Deco scoort is het 9 van de 10 keer een van richting veranderd schot
ik zeg ook nergens dat hij alleen maar gelukkige doelpunten maakt, ik zeg alleen dat hij vaak scoort met een van richting veranderd schot.. en als je dat zo vaak voor elkaar krijgt als hem dan lijkt het er inderdaad op dat dat aan de kwaliteiten van Deco ligt en dat hij niet steeds uit een vaatje vol geluk taptquote:Op maandag 5 december 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
Dat is ook een kwaliteit natuurlijk. Weer een belangrijke goal in een belangrijk duel.
Nou, het is wel erg vroeg om dat te roepen, maar ik geloof dat we meer concurrentie van Osasuna gaan krijgen dan van Real Madrid.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | 2. Osasuna 15 11 1 3 34 22-14 3. Real Madrid 15 9 1 5 28 27-16 4. Villarreal 15 7 5 3 26 23-15 5. Dep.Coruña 15 7 5 3 26 20-14 6. Valencia 15 7 5 3 26 22-17 7. Celta Vigo 15 8 2 5 26 18-16 8. Sevilla 15 6 5 4 23 14-10 9. Getafe 15 6 3 6 21 21-21 10. Atlético M. 15 4 6 5 18 15-15 11. Sociedad 15 5 3 7 18 22-31 12. Zaragoza 15 3 8 4 17 15-18 13. Málaga 15 4 3 8 15 21-22 14. Santander 15 3 6 6 15 11-18 15. Mallorca 15 4 3 8 15 14-23 16. Cádiz 15 3 5 7 14 10-16 17. Espanyol 15 3 5 7 14 11-18 18. Athl.Bilbao 15 2 6 7 12 14-20 19. Dep.Alavés 15 2 6 7 12 14-23 20. Real Betis 15 2 6 7 12 10-22 |
Inderdaad, ze hebben zelfs een wedstrijd meer gewonnen dan Barça. Hun uitslagen tot nu toe:quote:Op maandag 12 december 2005 00:34 schreef DutchGooner het volgende:
Ik begin toch steeds meer respect te krijgen voor Osasuna.
Als ze,zo naar het lijkt,een oppermachtig Barca kunnen bijblijven verdiend dat alleen maar respect mijn inziens
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 17/12/05 Athletic - Betis 17/12/05 Cádiz - Barcelona 18/12/05 Villarreal - Getafe 18/12/05 Sevilla - Real Sociedad 18/12/05 Espanyol - Zaragoza 18/12/05 Alavés - Valencia 18/12/05 Racing - Málaga 18/12/05 Mallorca - Atlético 18/12/05 Real Madrid - Osasuna |
Real Madrid kan simpelweg niet beter spelen dan ze tot nu toe hebben gedaan.quote:Op maandag 12 december 2005 11:07 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Gezien die 2 afzonderlijke wedstrijden misschien, misschien leek het van ongekend hoog niveau omdat de tegenstander "ongekend" slecht was. Gister was alleen het 2de doelpunt van ongekend niveau, verder was het niet bijzonder...ze mochten zelfs van geluk spreken dat ze zo snel weer gelijk kwamen.
Maar goed, dat Osasuna dan toch gelijk met ze staat maakt die prestatie alleen maar bewonderenswaardiger en een slecht Real op slechts 6 punten vind ik ook knap...kan je nagaan als die goed zouden spelen.![]()
Ben benieuwd naar Real - Osasuna van volgend weekend, vind het hartstikke leuk voor Osasuna...maar dan even niet.
Wat!? Pure mazzel was vorige week tegen Getafe, verder hebben ze weinig gemazzeld dacht ik, het is eerder andersom. Thuis tegen Celta hadden ze minstens gelijk moeten spelen, Celta kreeg een doelpunt kado en volgens mij is Real ook een penalty door de neus geboord. Laatst tegen Real Sociedad kregen ze onterecht een penalty tegen terwijl ze zelf op dat moment de wedstrijd in handen hadden. Gebeurt dat niet, dan was het wellicht anders gelopen. Verder hebben al behoorlijk wat basisspelers een blessure gehad. Ze mogen van geluk spelen dat sommige spelers de individuele klasse bezitten om een wedstrijd te beslissen, want als team presteren ze echt belabberd...daar schort het gewoon aan tot nu toe.quote:Op maandag 12 december 2005 11:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze enkele overwinningen binnen hebben gehaald door pure mazzel.
Dat geldt misschien ook voor Barcelona, maar die hebben in minstens zoveel wedstrijden punten laten liggen door pech.
quote:'Als we alle spelers die we zouden willen hebben contracteren, hadden we 60 man'
Florentino Peréz, voorzitter van Real Madrid, over de geruchten dat Roy Keane en Antonio Cassano in januari naar De Koninklijke komen (Reuters)
wat een onzinpost.quote:Op maandag 12 december 2005 11:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Real Madrid kan simpelweg niet beter spelen dan ze tot nu toe hebben gedaan.
Vergeet niet dat ze enkele overwinningen binnen hebben gehaald door pure mazzel.
Dat geldt misschien ook voor Barcelona, maar die hebben in minstens zoveel wedstrijden punten laten liggen door pech.
En wel raar dat Real en Osasuna ongekend slecht waren tegen Barcelona, dat zijn toch de wedstrijden waar het omgaat in de Primera Division, als je dan ongekend slecht speelt, dan doe je toch iets niet goed.
Wat betreft de confrontatie van volgende week: ik zie Real Madrid niet winnen van Osasuna, dus misschien dat het gelijk wordt, maar grote kans dat ook Osasuna weet te winnen van Real.
Stiekem hoop ik van niet, omdat Osasuna de enige concurrent van Barcelona is, voor de landstitel en het natuurlijk leuk is als die punten laten liggen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |