Niet vergeten dat de tegenstanders van Barça de afgelopen weken Deportivo, Zaragoza, Valencia, Atlético Madrid en Betis waren.. buiten Atlético moet Real deze nog allemaal treffen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:27 schreef M0NTANA het volgende:
Ronaldo is er een maandje uit, kunnen Robinho en Baptista zich mooi gaan bewijzen.
Real Madrid is voor mij de grote meevaller dit seizoen, Barça en (opnieuw) Atlético Madrid de tegenvallers.
Maar ze staan wel mooi achterquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:45 schreef Ludacriss het volgende:
Osasuna doet niets anders dan verdedigen ( met wat smerige overtredingen er tussen ) en hopen op een counter.
kneusquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:44 schreef Shreyas het volgende:
Minuut 38, Deco heeft geblesseerd het veld verlaten, zijn vervanger: prutser Van Bommel!
Wat lul je nou, Van Bommel is gewoon slecht!quote:
Goh.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
ALs hij 6 jaar terug voor jullie had gekozen lulde je anders.
Wie is "jullie" ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
ALs hij 6 jaar terug voor jullie had gekozen lulde je anders.
Zo hee! Je argumentatie wordt steeds beterquote:
je clubje. of is dat moeilijk te snappen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zo hee! Je argumentatie wordt steeds beter![]()
Waar baseer je dat op? Arjen Robben stond ook voor de keuze Ajax of PSV en hij koos voor PSV. Nu hij voor Chelsea speelt vind ik het nogsteeds een fantastische speler.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
je clubje. of is dat moeilijk te snappen.
Da's misschien een groter TV-spektakel dan Tyson vs Foreham.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:59 schreef Ludacriss het volgende:
Davids en van Bommel op het middenveld
![]()
Van der Vaart is een klasse beter dan Van Bommel, hij maakt zulke belangrijke doelpunten voor Oranje. Zeker nu hij bij HSV speelt is hij bijna niet meer weg te denken uit Oranje, ik vraag me af of Cocu nog de voorkeur boven hem gaat krijgen op het WK.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Van Bommel is 1 van de beste middenvelders die we hebben in Nederland.
Van Basten gebruikt hem verkeerd.
EN dan laat hij wel een VdV zijn eigen rol spelen.
Onrechtvaardig.
Landzaat hoeft van mij ook niet geselecteerd te worden. Sneijder is terecht bankzitter, maar hij kan heel belangrijk zijn voor Oranje, of ben je de wedstrijd Nederland-Schotland al weer vergeten. Zó belangrijk is Van Bommel nog nooit voor Oranje geweest en hij liep al heel wat langer mee met Oranje.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat laat de concurentie zien
Maduro doet het goed.
Maar Landzaat en Sneijderniets meer. En dan ook nog eerst een Heitinga
boven hem kiezen.
En van Bommel kan belangrijk zijn dat heeft hij laten zien bij Fortuna en PSV waar van Marwijk en Hiddink hem juist gebruikten.
Van Basten wil wereldkampioen wordenquote:Zeker nu hij bij HSV speelt is hij bijna niet meer weg te denken uit Oranje, ik vraag me af of Cocu nog de voorkeur boven hem gaat krijgen op het WK.
Dat rood was natuurlijk overdreven maar daarom niet minder leuk.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:47 schreef pascalheister het volgende:
Valancia netjes, rood voor Beckham heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |