Ik snap sowieso niet waarom die naar Valencia ging. Hij kan beter gewoon naar een club gaan waar HIJ de man is (een subtopper in Europa). Ajax zou bv een hele leuke zijn, in navolging van vele andere 'oud topspelers/trainers' die terugkeren. Daar is hij de man en speelt alles, goed voor zijn vertrouwen, goed voor zijn kansen als WK-ganger en goed voor het Nederlandse voetbal. Het is ontzettend jammer dat Nederland zoveel goede spitsen heeft (huhquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:27 schreef M0NTANA het volgende:
Waar zal PK volgend seizoen op de bank zitten? Of zal hij komende winter al vertrekken bij Valencia?
Barça de komende week 2 thuismatchen, tegen Malaga en Sociedad. Terwijl Real naar Depor en Betis moet..quote:
Als je nou even naar de lijst kijkt die ik erboven zet kun je redeneren dat als we een beetje realistisch zijn Real weer op 5 punten staat na deze 2 partijen. Aangezien Malaga evenveel punten heeft als Depor en Sociedad 4 punten meer heeft dan Betis.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:31 schreef Saviola het volgende:
[..]
Barça de komende week 2 thuismatchen, tegen Malaga en Sociedad. Terwijl Real naar Depor en Betis moet..Met een beetje geluk staan we zondag 4 punten voor
![]()
Depor doet het naar mijn weten altijd wel goed tegen Real Madrid, en Betis is natuurlijk op zoek naar eerherstel na de afgangen tegen Chelsea en Malaga, en hoe kun je dat beter doen dan met een overwinning op Madrid ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:39 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Als je nou even naar de lijst kijkt die ik erboven zet kun je redeneren dat als we een beetje realistisch zijn Real weer op 5 punten staat na deze 2 partijen. Aangezien Malaga evenveel punten heeft als Depor en Sociedad 4 punten meer heeft dan Betis.![]()
Mag het eens een keertje, ze hebben het hele seizoen al pech.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:17 schreef Saviola het volgende:
Penalty Barça 10 minuten voor tijd na een schwalbe van Ronaldinho![]()
1-0![]()
3-1 inmiddels, misschien kan het nogquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
3-0 Deportivo
Voor het 4de of 5de jaar op rij nu dat Real daar dik klop krijgt?
Jij volgt het Spaanse voetbal zeker niet zo goed. Barca krijgt het hele seizoen al foute beslissingen in het voordeel mee.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mag het eens een keertje, ze hebben het hele seizoen al pech.![]()
Niet normaal veel ballen op de paal en lat, vooral Eto'o heeft daar last van.
Volgens eurosport zit hij de bank warm te houden...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Staat Kluivert in de basisgaat Valencia verliezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |