Wat heeft geluk met penalties te maken?quote:Op zondag 6 november 2005 20:41 schreef Shreyas het volgende:
1-0 Real Madrid. Ze krijgen in 5 minuten 2 penalties (hoezo lucky?). De eerste werd gemist (door Robinho dacht ik), de tweede werd door Roberto Carlos wel gescoord.
Of je er wel of geen krijgt.quote:Op maandag 7 november 2005 05:22 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wat heeft geluk met penalties te maken?
Wat een onzin!! Real kan op het moment gewoon niet beter, dat is heel wat anders. Ze missen op het moment gewoon de stootkracht van Ronaldo en Baptista...en al veel langer een echte spelbepaler, maar dat terzijde.quote:Op zondag 6 november 2005 20:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is denk ik het grote verschil tussen Barcelona en Real Madrid, Barca wil echt voetballen, Real niet
Kijk er nou al naar uit.quote:Op maandag 7 november 2005 09:25 schreef wolfrolf het volgende:
De huidige stand van zaken in de PD:
[afbeelding]
Osasuna!die bijven maar winnen joh!
Op naar Real Madrid - Barcelona 20 november
quote:Voor 100 miljoen op het shirt van Real
Real Madrid heeft een nieuwe financiële mijlpaal bereikt. De club ontvangt 100 miljoen euro van de nieuwe shirtsponsor. BenQ, de Aziatische partner van Reals huidige shirtsponsor Siemens, betaalt dat bedrag om de komende vijf seizoenen op het witte shirt van de Koninklijke te mogen prijken. Siemens houdt ook een plek op het tenue van Real.
Zanussi was in 1982 voor 500 miljoen peseta, tegenwoordig ongeveer 3 miljoen euro, de eerste shirtsponsor van Real Madrid. Sindsdien sierden Parmalat, Reny Picot, Otasya, Teka en Siemens het shirt. De Duitse multinational telde drie jaar geleden 12 miljoen per jaar neer voor een plaats op het shirt van Real. BenQ betaalt 20 miljoen per jaar.
Als we er gewoon vanuit gaan dat de arbitrage een ker geen fouten maakt is t geen geluk. Penalties die Barca krijgt die swalbes zijn, dat is geluk.quote:
quote:Ronaldo bemachtigt Spaans paspoort
Real Madrid kan een extra speler van buiten de EU aantrekken doordat Ronaldo een Spaans paspoort heeft weten te bemachtigen.
Door de regels in Spanje mogen de clubs nog maar drie spelers van buiten de EU in hun selectie hebben. Wel kunnen spelers die al langer in Spanje spelen een Spaans paspoort aanvragen en als voetbal-Spanjaard door het leven gaan. Clubs en spelers maken gretig van die mogelijkheid gebruik.
De regels om voor het felbegeerde papiertje in aanmerking te komen, verschillen per nationaliteit. Zo dienen Brazilianen drie jaar onafgebroken in Spanje te spelen alvorens een aanvraag te kunnen doen. Ronaldo is bezig aan zijn vierde seizoen bij De Koninklijke.
Afgelopen zomer kreeg ook Roberto Carlos een Spaans paspoort en kon Real Madrid Robinho vastleggen. Het nieuwe Braziliaanse wonderkind bezet samen met landgenoot Julio Baptista nu twee van de drie niet-EU plaatsen in de selectie van het Madrileense sterrenensemble. Voor de derde positie zou Real de Braziliaanse verdediger Cicinho van Sao Paulo op het oog hebben.
geinigquote:Op zondag 13 november 2005 18:34 schreef DIGGER het volgende:
De nieuwe Nike met Ronaldinho: http://nikefootball.nike.(...)front.jsp?language=1
Als de desbetreffende spelers de dubbele nationaliteit (in de geval de Spaanse of Italiaanse) hebben (ik noem een Ronaldo, Roberto Carlos, Diogo, Pablo Garcia) is het geen probleem, bij Real niet en zelfs bij andere clubs niet...quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:24 schreef fernando_redondo het volgende:
Dus kan je gewoon met 6 niet-EU spelers spelen en een halen in de winterstop terwijl er maar 3 mogen spelen.
Of Villareal de juiste keuze is geweest voor Kromkamp betwijfel ik. Hij komt nog niet echt veel aan spelen toe. Hij had beter nog een jaar bij AZ kunnen blijven denk ik, maar goed hij verdient nu wel een lekker zakcentje...quote:Op maandag 14 november 2005 10:44 schreef DeVinger het volgende:
Villareal bestaat toch ook voor het grootste deel uit Zuid-Amerikaanse 'Spanjaarden', en Kromkamp.
Tsjah, als je Marco moet geloven selecteert hij alleen mensen die spelen. Dat doet Kromkamp niet...quote:Op donderdag 17 november 2005 12:08 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Of Villareal de juiste keuze is geweest voor Kromkamp betwijfel ik. Hij komt nog niet echt veel aan spelen toe. Hij had beter nog een jaar bij AZ kunnen blijven denk ik, maar goed hij verdient nu wel een lekker zakcentje...
Ik hoop dat het een fantastische wedstrijd wordt met veel goals, daar gaat het om. Ik hoop en denk dat het 2-3 wordt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
Straks de topper tussen Real en Barcelona. Moeilijk te voorspellen wat dat gaat worden, ik hou het op een gelijkspel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |