Dat is denk ik het grote verschil tussen Barcelona en Real Madrid, Barca wil echt voetballen, Real niet, die loert vooral op dit soort kansjes, als je er dan 2 in vijf minuten krijgt, kun je zo een wedstrijd natuurlijk niet meer verliezen.quote:Op zondag 6 november 2005 20:55 schreef Saviola het volgende:
Ongelofelijk inderdaad.. ze missen de eerste, ach geen probleem, paar minuten later mogen ze het nog eens proberen. En beide pingels waren erg licht gegeven![]()
Giuly.quote:Op zondag 6 november 2005 22:26 schreef jimjim1983 het volgende:
mijn god wat een prachtige aanval
helemaal vanaf achteren. prachtig.
wie scoorde 'm?
In de basis.quote:Op zondag 6 november 2005 22:58 schreef pascalheister het volgende:
speelde van Bommel nog?
Robinho wilde de tweede weer nemen maar werd op z'n plek gezet door Roberto Carlos die de bal opeiste en wel scoorde.quote:Op zondag 6 november 2005 20:41 schreef Shreyas het volgende:
1-0 Real Madrid. Ze krijgen in 5 minuten 2 penalties (hoezo lucky?). De eerste werd gemist (door Robinho dacht ik), de tweede werd door Roberto Carlos wel gescoord.
Niet dat hij verder nog een rol van betekenis heeft gehad, maar goed, hij staat in ieder geval in de basis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |