Die staan gemiddeld zo'n 4 maanden open toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:56 schreef victorinox het volgende:
Zo, weer een deel vol.
We gaan al bijna sneller dan de Pauzeknopdelen.
beidequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ga je er vandoor Sheri of is dit gewoon een tvp?
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die staan gemiddeld zo'n 4 maanden open toch?
Nee joh, ik ga ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie is er nog wel tot een uurtje of 6.![]()
Okay dus dit weekend nog even flink cashen dus net als Sheri.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:08 schreef RuneRose het volgende:
Ik zal deze week (tot donderdag) geen punten pakken. Komt een vriend uit Engeland logeren.Eerste internationale internet meeting.
![]()
zeg maar gewoon dat ik weer tot lekker laat gewerkt heb.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo Chiel jij was er al vroeg uit zeg.
Ah je bent er nu net weer uit dus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:09 schreef Chielus het volgende:
[..]
zeg maar gewoon dat ik weer tot lekker laat gewerkt heb.
Naah, ik stap om 1 uur in de auto om 'em bij schiphol op te gaan halen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay dus dit weekend nog even flink cashen dus net als Sheri.
Nou dan wordt het wel stil straks zeg.... Sheri weg, jij weg, SOK gestopt, DH is er ook al niet.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:13 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Naah, ik stap om 1 uur in de auto om 'em bij schiphol op te gaan halen.![]()
Alvast een prettige vakantie Sheri!![]()
Das waar... Malebonding week in FMT.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:16 schreef RuneRose het volgende:
Menno, Patch, Intre, Arty, Frank en Victor zijn er ook nog
Ach vanaf donderdag doe jij weer mee toch? Dan is Sheri nog niet terug. Dus kun je nog mee doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:22 schreef RuneRose het volgende:
Damn, moet ik dat allemaal weer missen.![]()
Kan ik ook nog even m'n manlijkheid laten zien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach vanaf donderdag doe jij weer mee toch? Dan is Sheri nog niet terug. Dus kun je nog mee doen.
Deze week dragen we ook allemaal dit shirt:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:32 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Kan ik ook nog even m'n manlijkheid laten zien.![]()
Met veel fotomateriaal uiteraard!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:34 schreef Chielus het volgende:
alleen maar vragen over tieten en konten of over biermerken.
Het is vandaag mooi weer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:16 schreef RuneRose het volgende:
Menno, Patch, Intre, Arty, Frank en Victor zijn er ook nog
hmm, that's my kind of party. Die shirts zijn ook retecool natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met veel fotomateriaal uiteraard!![]()
Waarschijnlijk eindigt dit feestje ook op de plek van het plaatje van Al......quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:38 schreef RuneRose het volgende:
[..]
hmm, that's my kind of party. Die shirts zijn ook retecool natuurlijk.
Als de vrouwen weer terug komen zeker.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eindigt dit feestje ook op de plek van het plaatje van Al......![]()
Ik denk dat we inderdaad flink op ons lazer krijgen van Sheri als ze weer terug komt en de puinzooi ziet die wij gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:45 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Als de vrouwen weer terug komen zeker.![]()
Ja is die strengquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat we inderdaad flink op ons lazer krijgen van Sheri als ze weer terug komt en de puinzooi ziet die wij gemaakt hebben.
Denk het niet. Sheri zegt dan dat ze heel erg teleurgesteld is in ons. Dat doet nog meer pijn dan klappen denk ik.quote:
Geen idee ik ken Sheri nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Denk het niet. Sheri zegt dan dat ze heel erg teleurgesteld is in ons. Dat doet nog meer pijn dan klappen denk ik.
Nee ik kwam eerst alleen in de Showchat en ben nu een beetje overal aan het rondkijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Als ik zo in active topics neus kom ik je in alle slowchat topics wel tegen geloof ik Maik. Ben jij een beroeps ouwehoer?
Showchat? Daar beppen ze over zeepseries enzo toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee ik kwam eerst alleen in de Showchat en ben nu een beetje overal aan het rondkijken![]()
De naam hebben we wel jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Showchat? Daar beppen ze over zeepseries enzo toch?
wordt er dan ook over series als Lost, The Shield en 24 gepraat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
De naam hebben we wel ja![]()
Maar dat valt reuze mee![]()
Nee dat niet maar onderewerpen zo als puzzelboekjes, Tennis en BB komen vaker voorbij en dan een ONM of een GTSTquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
wordt er dan ook over series als Lost, The Shield en 24 gepraat?
Nee dat is niks voor mij..ONM nooit gezien, GTST toen ik en mijn zus nog in 1 huis woonde, tennis kijk ik niet meer sinds Anna Kournikova gestopt is en van puzzelboekjes krijg ik stekende hoofdpijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee dat niet maar onderewerpen zo als puzzelboekjes, Tennis en BB komen vaker voorbij en dan een ONM of een GTST![]()
Ach Anna ja jammer dat ze gestopt is was eigenlijk ook de reden waarom ik wel eens tennis keekquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee dat is niks voor mij..ONM nooit gezien, GTST toen ik en mijn zus nog in 1 huis woonde, tennis kijk ik niet meer sinds Anna Kournikova gestopt is en van puzzelboekjes krijg ik stekende hoofdpijn.
Hopelijk verschijnt ze nu in films. Of ze kan acteren interesseert mij geen zak. Als ze er maar leuk uit ziet. Dan verdwijnt Paris Hilton hopelijk snel van de het scherm en de tv.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ach Anna ja jammer dat ze gestopt is was eigenlijk ook de reden waarom ik wel eens tennis keek![]()
Paris Hiltonquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hopelijk verschijnt ze nu in films. Of ze kan acteren interesseert mij geen zak. Als ze er maar leuk uit ziet. Dan verdwijnt Paris Hilton hopelijk snel van de het scherm en de tv.
Ach Elisha Cuthbert zat ook alleen maar in 24 om mannelijke kijkers te lokken en vast te houden. Haar rol had totaal geen betekenis in het verhaal en elke week moesten ze weer kunstgrepen uithalen om haar op het scherm te houden. Maar ze ziet er wel leuk uit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Paris Hilton![]()
Ik ben het met je eens een blond mooi koppie hoeft niet te kunnen acteren om leuk te zijn in films![]()
Een soort Jessica Alba die dezelfde functie had in Fantastic Four,quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach Elisha Cuthbert zat ook alleen maar in 24 om mannelijke kijkers te lokken en vast te houden. Haar rol had totaal geen betekenis in het verhaal en elke week moesten ze weer kunstgrepen uithalen om haar op het scherm te houden. Maar ze ziet er wel leuk uit.
In Sin City was ze wel cool. Maar dat was ook een goede film.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Een soort Jessica Alba die dezelfde functie had in Fantastic Four,
Al was die hele film gewoon kut![]()
Sin City was geweldig ja,quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In Sin City was ze wel cool. Maar dat was ook een goede film.
Fight club vond ik gewoon goed... beetje overrated zelfs... AHX vond ik ook gewoon goed. SIn City staat denk ik wel in mijn top 20.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Sin City was geweldig ja,![]()
Samen met Fightclub en AmericanhistoryX behoort die film in mijn top-3
En wat staat er in je top5 dan??quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Fight club vond ik gewoon goed... beetje overrated zelfs... AHX vond ik ook gewoon goed. SIn City staat denk ik wel in mijn top 20.
Verschillende titels. Niet de meest voor de hand liggende. Ik heb een vreemde voorkeur.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En wat staat er in je top5 dan??
Niet zo zeer low budget maar wel films die een ander als gewoon goed zou bestempelen die vind ik steengoed. De top 3 bestaat op dit moment uit Leon, Things to do in Denver en Garden state.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Low budget films die toch goed blijken te zijn?
Zo zag ik laatst eentje over een blanke man die moest toezien hoe zijn zwarte vriendin werd verkracht. Ze pleegde een dag daarna zelfmoord en uit wraak ging hij undercover bij de skinheads om ze vervolgens helemaal kapot te maken. Je kon zien dat het goedkoop was maar wat een acteer werk![]()
Het sfeertje in die film is heel apart. Veel mensen zeggen dat het een Tarantino rip-off is maar dat vind ik niet. Ik vind deze film iets origineels uitstralen terwijl ik bij Tarantino zoiets heb van ja dat heb ik al eens elders gezien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Things to do in Denver heb ik een paar maanden terug gezien.
Goeie film![]()
Ach Tarantino is gewoon overrated Kill bill vond ik ook niet zogeweldig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het sfeertje in die film is heel apart. Veel mensen zeggen dat het een Tarantino rip-off is maar dat vind ik niet. Ik vind deze film iets origineels uitstralen terwijl ik bij Tarantino zoiets heb van ja dat heb ik al eens elders gezien.
Tarantino leent een beetje hier en een beetje daar. Rodriguez vind ik over meer talent beschikken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ach Tarantino is gewoon overrated Kill bill vond ik ook niet zogeweldig.
Doe mij maar Tim Burton die maakt veel mooiere films![]()
Vinnie Jones als Juggernaut......quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Of Bryan Singer ook een leuke jammer dat hij niet terugkomt voor xmen3![]()
Ik vind het een schande dat het personage Gambit er niet inzit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vinnie Jones als Juggernaut......Had toch liever Dolph Lundgren ofzo gezien.
Ik las ergens dat Josh Holloway van Lost mogelijk gecast ging worden voor Gambit. Die vind ik perfect voor die rol. Echt een Gambitkop heeft die.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik vind het een schande dat het personage Gambit er niet inzit.![]()
Daar zijn ze dan laat mee want hij staat niet bij de cast op IMDB,quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Josh Holloway van Lost mogelijk gecast ging worden voor Gambit. Die vind ik perfect voor die rol. Echt een Gambitkop heeft die.
Ach jeugdsentiment.... die boekjes las ik altijd....quote:
Ik heb de tekenfilmserie wel eens gezien...maar de films vind ik leuker (lees Hugh Jackman)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach jeugdsentiment.... die boekjes las ik altijd....![]()
27quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:39 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik heb de tekenfilmserie wel eens gezien...maar de films vind ik leuker (lees Hugh Jackman)
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Ik bestel ze nog steedsquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach jeugdsentiment.... die boekjes las ik altijd....![]()
Ja echt he. Ben echt een van de jongste geloof ik in de FMT.quote:
Ik ben op een geven moment maar gestopt. Ik had het wel gezien. Ben over gestapt op Battle Royale en Star Wars......quote:
Niet als ik hier vaker blijf kome ik ben namelijk 10jaar jonger dan jouwquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja echt he. Ben echt een van de jongste geloof ik in de FMT.
Ik denk het ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja echt he. Ben echt een van de jongste geloof ik in de FMT.
Oke, jij bent helemaal een juniorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Niet als ik hier vaker blijf kome ik ben namelijk 10jaar jonger dan jouw![]()
STAR WARS!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben op een geven moment maar gestopt. Ik had het wel gezien. Ben over gestapt op Battle Royale en Star Wars......![]()
Jazeker nu is het nog leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:46 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Oke, jij bent helemaal een junior
Je blijft toch wel vaker komen?
Nu is het helemaal bout dus....Er op tijd mee genokt dus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jazeker nu is het nog leuk
@mr_anonimous
The house of M is net geweest wat inhoud dat veel mutants nu gewoon human zijn..
Mwah ik vind het wel leuk een van mijn favoriete personages (Sage)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nu is het helemaal bout dus....Er op tijd mee genokt dus.
Ik ben gestopt nadat Garrisson Kane gemold werd. Toen was ik het zat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Mwah ik vind het wel leuk een van mijn favoriete personages (Sage)
Komt weer terug in een maandelijke serie.
ja??quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Star Wars krijgt een nieuwe tekenfilmserie!![]()
Leuk voor de fansquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Star Wars krijgt een nieuwe tekenfilmserie!![]()
Die moet de tussenliggende periodes van de films gaan vullen. Maar geen Thrawn Saga, Jedi Academy of Yuuzhan vong......quote:
Ik maffiafilms en Star Wars.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:05 schreef Sheridana het volgende:
Ach, iedere gek heeft zijn gebrek....
Ben ook gek op StarTrek en Agatha Christie verfilmingen....past ook niet echt bij elkaar....
Ik heb net George of the Jungle gekeken, en zelfs af en toe gelachen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:05 schreef Sheridana het volgende:
Ach, iedere gek heeft zijn gebrek....
Die aap is geweldig toch??quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:07 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik heb net George of the Jungle gekeken, en zelfs af en toe gelachen...![]()
maffiafilms....vind ik over het algemeen ook goed...mijn ex was een maffiafreak, dus heb er heel wat versleten...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik maffiafilms en Star Wars.
Met de stem van Jonh Cleese.quote:
Exen of Maffiafilms?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:10 schreef Sheridana het volgende:
[..]
maffiafilms....vind ik over het algemeen ook goed...mijn ex was een maffiafreak, dus heb er heel wat versleten...
Als je het over een aap hebt.quote:
precies!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:11 schreef victorinox het volgende:
[..]
Met de stem van Jonh Cleese.
En John is altijd wel leuk.
Ik heb hem stoned gezien, toen was ie zeer leuk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:13 schreef Sheridana het volgende:
[..]
precies!!
ik ging die film kijken met lage verwachtingen...daardoor viel het erg mee en heb ik me best vermaakt
Is dan niet elke comedy leuk ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb hem stoned gezien, toen was ie zeer leuk.
Peter Jackson -quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als je het over een aap hebt.
Ik kijk uit naar die nieuwe kong film![]()
Elke film wel volgens mij....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Is dan niet elke comedy leuk ?![]()
Nee, Jane Austens Maffia was niet grappig, ook niet dronken of stoned. Zit maar 1 leuke grap in die film. Wie hem gezien heeft weet welke ik bedoel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Is dan niet elke comedy leuk ?![]()
The Battle of Three Armiesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:16 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Peter Jackson -![]()
En daarna mag hij wel eens aan de Hobbit beginnen...
LIjkt me geweldig!! En dan Sean Connery de stem van Smaug!! Of James E.JOnes...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:18 schreef victorinox het volgende:
[..]
The Battle of Three Armies![]()
Die scene wil ik graag gefilmd zien worden.
Sean moet Radegast The Brown spelen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:20 schreef Sheridana het volgende:
[..]
LIjkt me geweldig!! En dan Sean Connery de stem van Smaug!! Of James E.JOnes...
En dan geen Things to do in Denver gezien.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:14 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik wist dat dat zou komen....
Maffiafilms...
Als ik terug ben uit Boedapest, dan ga ik 'm gelijk huren...goed?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En dan geen Things to do in Denver gezien.....![]()
*Zwaait naar exotische schone*quote:
Ja hoor zit je maar te plagen. Maar hij is echt tof hoor, al vond TM weer van niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:23 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Als ik terug ben uit Boedapest, dan ga ik 'm gelijk huren...goed?
The Godfather heb ik ook pas twee jaar geleden voor het eerst gezien...heel erg, maar ja...
Dus, pas als je een foto toont wordt je ingeruild voor mij? Is het zo ernstig met je uiterlijk gesteld?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Ai moet ik nu ook een foto posten voor je mij inruilt voor Arty?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
*Zwaait naar exotische schone*
Nog één dagje van je vakantie af begrijp ik?
Ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dus, pas als je een foto toont wordt je ingeruild voor mij? Is het zo ernstig met je uiterlijk gesteld?![]()
Lekker, vakantie. Ik ben al veel te lang niet echt meer op vakantie geweest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:28 schreef Sheridana het volgende:
Gisteren een koffer op wieltjes gekochtstraks camera zoeken en paspoort....weet echt niet meer waar dat ding ligt...
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dus, pas als je een foto toont wordt je ingeruild voor mij? Is het zo ernstig met je uiterlijk gesteld?![]()
Is voor mij ook de eerste keer in vijf jaar....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Lekker, vakantie. Ik ben al veel te lang niet echt meer op vakantie geweest.Volgend jaar wel.
Denk ik.
Dan zou ik maar geen foto tonen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja.
Daarom heb ik ook geen fotoboek.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dan zou ik maar geen foto tonen.
Alhoewel, als ik mezelf momenteel op de gevoelige CCD zet zie ik er volgens mij ook niet uit. Mèn 6 uur uit m'n nest vanochtend, naar Duitsland naar een spellenbeurs gereden en nu weer terug. *Gaap* Dit wordt niet lang FMT'en vanavond.
Nou, vooral weg. En een beetje warm, met een beetje cultuur en vooral veel lekker eten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:31 schreef Sheridana het volgende:
Is voor mij ook de eerste keer in vijf jaar....
Waar wil je heen volgend jaar?
Tenzij je op deze gast lijkt...:quote:
Ach zo erg is het niet met mij gesteld maar ik vind mijzelf niet tot de categorie hunks behoren. Andere mensen kunnen daar anders over denken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:34 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Tenzij je op deze gast lijkt...:
[afbeelding]
kan ik me niet voorstellen dat het zo slecht met je is gesteld....
Die gast is echt het vleesgeworden woord lelijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:34 schreef Sheridana het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die gast is echt het vleesgeworden woord lelijk![]()
Richard Kiel en Peter Mayhew horen ook wel in die categorie thuis denk ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die gast is echt het vleesgeworden woord lelijk![]()
Vast welquote:
uhhuh...dus wanneer komt die foto?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach zo erg is het niet met mij gesteld maar ik vind mijzelf niet tot de categorie hunks behoren. Andere mensen kunnen daar anders over denken.
Of die andere gast uit One Flew over the Cuckoo's nest:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:34 schreef Sheridana het volgende:
[afbeelding]
Holy Moses!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Of die andere gast uit One Flew over the Cuckoo's nest:
[afbeelding]
Na je vakantie zal ik hem mailen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:40 schreef Sheridana het volgende:
[..]
uhhuh...dus wanneer komt die foto?
Ik word steeds nieuwsgieriger zo!!
Gollum leeftquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Of die andere gast uit One Flew over the Cuckoo's nest:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:41 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Holy Moses!!!
Is die niet ook uit the Goonies?
Deal!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Na je vakantie zal ik hem mailen.
Oh? Dat valt nog reuze mee....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Dit is John Matuszak uit The Goonies:
[afbeelding]
Oh verhip ja. Toen kwam 'ie op de motor het feestje binnenrijden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij is ook uit The Hills have Eyes en Weird Science.
Klopt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:44 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh verhip ja. Toen kwam 'ie op de motor het feestje binnenrijden.
Mijn oom...maar die is met vakantie.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:49 schreef Sheridana het volgende:
weet iemand Patch' vraag eigenlijk...? die arme jongen zit daar in zijn eentje...
laat 'm terugkomen!! dit is een noodgeval...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn oom...maar die is met vakantie.....
Eigenlijk wel...maar ik denk dat ie mij dan opknoopt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:52 schreef Sheridana het volgende:
[..]
laat 'm terugkomen!! dit is een noodgeval...
Ik heb vroeger best veel L&H's gezien, maar dat waren voornamelijk de korte filmpjes. De lange films vond ik destijds minder boeiend. En ik heb al dat materiaal gezien op een moment dat ik nou niet bepaald op titels lette...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:49 schreef Sheridana het volgende:
weet iemand Patch' vraag eigenlijk...? die arme jongen zit daar in zijn eentje...
niet echt..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Geen lekkere F5 vraag dit.
Jaguarsized was er gewoon hoor vandaagquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Geloof dat die op vakantie is met de kids.
*deja-vu*quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Geloof dat die op vakantie is met de kids.
Is dat een kloon van DH dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jaguarsized was er gewoon hoor vandaag![]()
Ze zeggen dat het zijn zoon isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is dat een kloon van DH dan?
DH heeft volgens mij alleen dochters.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het zijn zoon is
Mag ik dan de Nederlandse stem vertolken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:20 schreef Sheridana het volgende:
[..]
LIjkt me geweldig!! En dan Sean Connery de stem van Smaug!! Of James E.JOnes...
Van mij wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:23 schreef Patch het volgende:
[..]
Mag ik dan de Nederlandse stem vertolken?
graag zelfs!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:23 schreef Patch het volgende:
[..]
Mag ik dan de Nederlandse stem vertolken?
Aan de telefoon gehangen. Net weer terug. De film opzetten mag toch hè?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Is iedereen weg?
Wat mij betreft wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Aan de telefoon gehangen. Net weer terug. De film opzetten mag toch hè?
Sheri is een verwoed msn'er en fan van Engelse detectives dus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:02 schreef Sheridana het volgende:
heftige discussie op msn...en ik kijk half naar Inspector Lynley....
hahha, dat verwoed msn'en valt op zich wel mee....maar toevallig is er nu iemand online die ik een tijdje niet gesproken heb...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sheri is een verwoed msn'er en fan van Engelse detectives dus.
Je bent een lezer dus. Lezen is bij mij voorgoed verpest op de middelbare school.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:14 schreef Sheridana het volgende:
[..]
hahha, dat verwoed msn'en valt op zich wel mee....maar toevallig is er nu iemand online die ik een tijdje niet gesproken heb...
Engelse detectives, absoluut!! Heb ook alle Agatha Christies hierin de kast staan...en Sherlock Holmes.. Old school!!!
Ik zei toch dat ik een nerd ben...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent een lezer dus. Lezen is bij mij voorgoed verpest op de middelbare school.
Ik basketbalde liever op mijn 14e.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:20 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik een nerd ben...![]()
![]()
Op mijn 14e had ik driekwart van Tolkien gelezen...
ik heb nu een boekenkast waar mijn favoriete boeken instaan...de rest opgeslagen in dozen, omdat het niet in mijn flat (lees kippenhok) past...
Een meisjes-nerd!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:20 schreef Sheridana het volgende:
Ik zei toch dat ik een nerd ben...![]()
![]()
Op mijn 14e had ik driekwart van Tolkien gelezen...
ik heb nu een boekenkast waar mijn favoriete boeken instaan...de rest opgeslagen in dozen, omdat het niet in mijn flat (lees kippenhok) past...
OMG!! Ik ook!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een meisjes-nerd!Daar heb ik vandaag héél veel van gezien.
Ik heb tijdens mijn middelbare schooltijd jarenlang ge-D&D't.
's Werelds grootste spellenbeurs in Essen (DL). Erg gaaf. D&D vind ik mezelf een te grote jongen voor, maar ik doe nog wel veel bordspellen. Ik heb zelfs ooit aan het Nederlands kampioenschap Magic meegedaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:26 schreef Sheridana het volgende:
OMG!! Ik ook!!
Aanvankelijk omdat de jongen waar ik gek op was het ook deed.....ik sleepte mijn beste vriendin mee...maar later vond ik het echt leuk gewoon!!
WAar was jij dan vandaag?
Cool!!! Hoever ben je gekomen??quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
's Werelds grootste spellenbeurs in Essen (DL). Erg gaaf. D&D vind ik mezelf een te grote jongen voor, maar ik doe nog wel veel bordspellen. Ik heb zelfs ooit aan het Nederlands kampioenschap Magic meegedaan.
Jij bent nog steeds mijn nr 1 hoor....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Drat Sheri is nu definitief gevallen voor Arty.
Oef....gelukkig maar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:32 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds mijn nr 1 hoor....
Bovendien wil ik geen ruzie met Arty's vriendin...
Meisjes nerds kunnen best pittig zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een meisjes-nerd!Daar heb ik vandaag héél veel van gezien.
Ik heb tijdens mijn middelbare schooltijd jarenlang ge-D&D't.
Jij spreekt uit ervaring...?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Meisjes nerds kunnen best pittig zijn![]()
Ik heb een Munchkin avatar...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:33 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Maar je weet wel wat het betekent!!
Nooit hoog genoeg om ook uitgenodigd te worden voor de Pro-Tour. Ik deed het tè veel voor de lol. Helemaal vandaag de dag moet je veel tijd en veel focus hebben wil je hoog eindigen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:30 schreef Sheridana het volgende:
Cool!!! Hoever ben je gekomen??
't Is dat ze je niet kan bannen van Fok! Maar ze lurkt hier wel eens...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:32 schreef Sheridana het volgende:
Jij bent nog steeds mijn nr 1 hoor....
Bovendien wil ik geen ruzie met Arty's vriendin...
Fjieuw...ben blij dat ze me niet kan bannen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
't Is dat ze je niet kan bannen van Fok! Maar ze lurkt hier wel eens...
foto's?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:35 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nooit hoog genoeg om ook uitgenodigd te worden voor de Pro-Tour. Ik deed het tè veel voor de lol. Helemaal vandaag de dag moet je veel tijd en veel focus hebben wil je hoog eindigen.
Maar vandaag heb ik life-roleplayers in vol ornaat zwaargevechten zien houden, oefeningen met ontwapenen door middel van een zweep zien doen, elven oortjes, maskers, vampier outfits, samurai harnassen etc... Ik heb me maar bij de bordspelletjes gehouden.
Euh, niet gemaakt. Ik was teveel met andere dingen bezig. Oh wacht m'n telefoontje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:39 schreef Sheridana het volgende:
foto's?
ja, leuk!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:43 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Euh, niet gemaakt. Ik was teveel met andere dingen bezig. Oh wacht m'n telefoontje.
Hmm. Nee. Te slecht van kwaliteit. Ik zou wat foto's van de beurs van vorig jaar kunnen opsnorren.
Ja verdomme. Ik maar kramp en rijen lang voor die toiletten natuurlijk...quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Zit jij daar op plaatje twee in die stand Arty?
Ik ben dit jaar pas voor de tweede keer heengeweest. Maar volgend jaar ga ik zeker weer. Alleen wil ik dit keer iets van overnachting regelen, want één dagje is toch wel kort hoor...quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:05 schreef Sheridana het volgende:
dat ziet er gaaf uit!! Ga je er elk jaar heen?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja verdomme. Ik maar kramp en rijen lang voor die toiletten natuurlijk...
my preeeeeecious!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En toen ze om een kwartje vroegen riep je: They stole them from us.
Nope mij zegt het niksquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Niemand die on is heeft die geweldige film dus gezien.....
Welles. Meerdere keren. Ik heb 'm hier zelfs als eh... Xvid.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Niemand die on is heeft die geweldige film dus gezien.....
31 -01-06 komt de box uit. Die gaat mooi in mijn dvdkastje prijken!quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Welles. Meerdere keren. Ik heb 'm hier zelfs als eh... Xvid.
Dat was allemaal nog niet zo'n ramp, maar zie je hoe m'n haar zit toen ze net stiekem een foto namen? Ik sta er echt altijd op m'n slechts op.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:10 schreef mr_anonimous het volgende:
En toen ze om een kwartje vroegen riep je: They stole them from us.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat was allemaal nog niet zo'n ramp, maar zie je hoe m'n haar zit toen ze net stiekem een foto namen? Ik sta er echt altijd op m'n slechts op.
In het vorige topic ook?quote:
Ik had het verkeerde plaatje gepakt volgens mij. En in de haastige poging dat te verhelpen zat het topic vol.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij heeft hem er later bijgeplakt ofzo dan want er stond echt geen foto ook geen kruisje.
Had gevraagd wie die kerel met snor was dan had ik hem wel geweten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:06 schreef ArtyShock het volgende:
Tja, zodra ik de hoofdpersoon post, weet iedereen de film.
ik ook, sinds Spiderman pas....HAHAHAHquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Had gevraagd wie die kerel met snor was dan had ik hem wel geweten.
Geen Oz kijker dus. Jammer.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:09 schreef Sheridana het volgende:
[..]
ik ook, sinds Spiderman pas....HAHAHAH
ik wilde het wel volgen...maar ik was er nooit op de avond dat het werd uitgezonden....is het nu weer op?quote:
Nee te weinig kijkers. Die Seniele klote cowboy Walker nog wel.....quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:11 schreef Sheridana het volgende:
[..]
ik wilde het wel volgen...maar ik was er nooit op de avond dat het werd uitgezonden....is het nu weer op?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee te weinig kijkers. Die Seniele klote cowboy Walker nog wel.....![]()
Geld te veel Sheri?quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:16 schreef Sheridana het volgende:
[..]
![]()
De soprano's heb ik ook compleet gemist...dus ik koop volgende maand maar eens wat dvdboxen denk ik...
...met de voor politieke correctheid toegevoegde Trivette. Ach, ik heb meer van die serie gezien dan goed voor een mens is. Huidige series ken ik niet eens meer. Alleen voor Discovery, Netwerk/Nova of een film gaat de tv nog aan...quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee te weinig kijkers. Die Seniele klote cowboy Walker nog wel.....![]()
Mythbustersquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
...met de voor politieke correctheid toegevoegde Trivette. Ach, ik heb meer van die serie gezien dan goed voor een mens is. Huidige series ken ik niet eens meer. Alleen voor Discovery, Netwerk/Nova of een film gaat de tv nog aan...
Wat een boutprogramma dat Walker. Het lievelingsprogramma van George Bush jr. Dat zegt mij al genoeg. Er zijn veel toffe series hoor zoals Lost.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
...met de voor politieke correctheid toegevoegde Trivette. Ach, ik heb meer van die serie gezien dan goed voor een mens is. Huidige series ken ik niet eens meer. Alleen voor Discovery, Netwerk/Nova of een film gaat de tv nog aan...
Das altijd leuk!quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:19 schreef Sheridana het volgende:
[..]
meevallertje gehad ja....
Welterusten en tot morgen!!
Trusten!quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:19 schreef Sheridana het volgende:
meevallertje gehad ja....
Welterusten en tot morgen!!
Gaan we dan dagelijks een grouphug doen en met een opgeblazen condoom op ons hoofd beloven dat we alleen maar vragen gaan stellen over shagadellic actrices enzo?quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Arty jij doet toch ook mee met FMT Male Bonding Week?
We dragen allemaal een No Ma'am shirtje. We gaan veel bier drinken, het Wilhelmus en filmtitels boeren, vragen over pornoactrices stellen met veel fotomateriaal en junkfood eten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Gaan we dan dagelijks een grouphug doen en met een opgeblazen condoom op ons hoofd beloven dat we alleen maar vragen gaan stellen over shagadellic actrices enzo?
Okee. Maar wat is er dan precies anders dan anders?quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:34 schreef mr_anonimous het volgende:
We dragen allemaal een No Ma'am shirtje. We gaan veel bier drinken, het Wilhelmus en filmtitels boeren, vragen over pornoactrices stellen met veel fotomateriaal en junkfood eten.
Dat er geen dames zijn die zeggen dat we ons moeten gedragen. Dit is een Men Behaving Badly Week.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:38 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Okee. Maar wat is er dan precies anders dan anders?
Schaker met humor... en je kunt ook nog eens boeren???quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:07 schreef Sokolsky het volgende:
Mag ik ook meedoen?
Andy wil me weghebben, hij pest me altijd, en als ik hem terug pest, zo:quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:17 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, je hebt het helemaal verkeerd begrepen. Het is mr_A's bedoeling dat jij ook op vakantie gaat.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:20 schreef Sokolsky het volgende:
Maar Sheri is nu weg... en ik sta aan jouw kant.
Aah dat is niet liefquote:Op zondag 16 oktober 2005 02:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Andy wil me weghebben, hij pest me altijd, en als ik hem terug pest, zo:, dan roept ie de hulp in van Sheri
![]()
Niet zo snel he...quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:20 schreef Sokolsky het volgende:
Maar Sheri is nu weg... en ik sta aan jouw kant.
Er zijn ook vaak opsommingsvragen...quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die trivia is veel te moeilijk voor mij![]()
Zo nu en dan komt er een bekend gezicht langs en dan is de taak héél simpel. Op tijd de naam intikken en dan heb je een punt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die trivia is veel te moeilijk voor mij![]()
Uiteraard geen feest zonder Sokolsky!quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:07 schreef Sokolsky het volgende:
Mag ik ook meedoen?
Zit je me zwart te maken bij mij No Ma'am collegas?quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Andy wil me weghebben, hij pest me altijd, en als ik hem terug pest, zo:, dan roept ie de hulp in van Sheri
![]()
Ik nam het al voor je op.quote:
Ik heb mijn excuses aangeboden...quote:
Ik zal je niet met een schuldgevoel je vakantie insturen, dus het zij je vergeven.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:00 schreef Sheridana het volgende:
Ik heb mijn excuses aangeboden...
En ik vraag nederig om vergeving...
Ciao lieve Sheri tot over een weekje en veel plezier daar in Budapest.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:06 schreef Sheridana het volgende:
Jongens...ik denk dat ik er vandoor ga...vanavond ben ik er niet..dus ik zie jullie over een week!! Gedraag jullie he, als ik weg ben...
Tot gauw!!![]()
Nou er staat net een vraag open dus shoot!quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:18 schreef RuneRose het volgende:
Doewiej Sheri!
(M'n engelse maat staat onder de douche, ff kijekn of ik nog een punt kan pakken:D)
Fok! is een beetje langzaam...quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Is er nog iemand hier?
Beetje erg inderdaad...quote:
En nu is het weer snel...quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:17 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik hier een bericht had gepost. De voltallige tekst was ":Y".
(ziet het al voor zich)
ArtyShock +shirt
Ja ik snap er ook niks van een koelkast vol bier, de Jenna Jameson vragen bij de hand, NO MA'AM shirt aan en niemand die gezellig mee doet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:10 schreef Sokolsky het volgende:
mr_A... die feestweek loopt helemaal in het honderd. Niemand beantwoordt meer een vraag. Wanneer komt Sheri weer terug?
Ja, hállo. Ik heb een sociaal leven èn ik heb het momenteel erg druk op m'n werk... En FMT is pas leuk als er tegelijk minstens 4 à 5 mensen meedoen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja ik snap er ook niks van een koelkast vol bier, de Jenna Jameson vragen bij de hand, NO MA'AM shirt aan en niemand die gezellig mee doet.![]()
![]()
Hij bedoelt natuurlijk ook 's avonds! Oh....of werk je 's avonds?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:27 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja, hállo. Ik heb een sociaal leven èn ik heb het momenteel erg druk op m'n werk... En FMT is pas leuk als er tegelijk minstens 4 à 5 mensen meedoen.
IK HEB HET WEL GEZIEN HOOR!!!!!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:27 schreef Sokolsky het volgende:
*kuch*
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:40 schreef Sokolsky het volgende:
Ja, wat hij allemaal voor fakequotes maakt weet ik niet hoor...
Ik zei Pompidompidom hoor!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat Andy gequote heeft natuurlijk.![]()
We hadden je gewaarschuwd!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn god.... het begint nu echt uit de hand te lopen....![]()
* neemt biertje graag aan!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:46 schreef Sokolsky het volgende:
*deelt pils uit*
Heb jij ook zo'n leuke vraag Arty? Ik heb er ook al een klaar liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |