Andy wil me weghebben, hij pest me altijd, en als ik hem terug pest, zo:quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:17 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, je hebt het helemaal verkeerd begrepen. Het is mr_A's bedoeling dat jij ook op vakantie gaat.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:20 schreef Sokolsky het volgende:
Maar Sheri is nu weg... en ik sta aan jouw kant.
Aah dat is niet liefquote:Op zondag 16 oktober 2005 02:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Andy wil me weghebben, hij pest me altijd, en als ik hem terug pest, zo:, dan roept ie de hulp in van Sheri
![]()
Niet zo snel he...quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:20 schreef Sokolsky het volgende:
Maar Sheri is nu weg... en ik sta aan jouw kant.
Er zijn ook vaak opsommingsvragen...quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die trivia is veel te moeilijk voor mij![]()
Zo nu en dan komt er een bekend gezicht langs en dan is de taak héél simpel. Op tijd de naam intikken en dan heb je een punt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die trivia is veel te moeilijk voor mij![]()
Uiteraard geen feest zonder Sokolsky!quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:07 schreef Sokolsky het volgende:
Mag ik ook meedoen?
Zit je me zwart te maken bij mij No Ma'am collegas?quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Andy wil me weghebben, hij pest me altijd, en als ik hem terug pest, zo:, dan roept ie de hulp in van Sheri
![]()
Ik nam het al voor je op.quote:
Ik heb mijn excuses aangeboden...quote:
Ik zal je niet met een schuldgevoel je vakantie insturen, dus het zij je vergeven.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:00 schreef Sheridana het volgende:
Ik heb mijn excuses aangeboden...
En ik vraag nederig om vergeving...
Ciao lieve Sheri tot over een weekje en veel plezier daar in Budapest.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:06 schreef Sheridana het volgende:
Jongens...ik denk dat ik er vandoor ga...vanavond ben ik er niet..dus ik zie jullie over een week!! Gedraag jullie he, als ik weg ben...
Tot gauw!!![]()
Nou er staat net een vraag open dus shoot!quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:18 schreef RuneRose het volgende:
Doewiej Sheri!
(M'n engelse maat staat onder de douche, ff kijekn of ik nog een punt kan pakken:D)
Fok! is een beetje langzaam...quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Is er nog iemand hier?
Beetje erg inderdaad...quote:
En nu is het weer snel...quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:17 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik hier een bericht had gepost. De voltallige tekst was ":Y".
(ziet het al voor zich)
ArtyShock +shirt
Ja ik snap er ook niks van een koelkast vol bier, de Jenna Jameson vragen bij de hand, NO MA'AM shirt aan en niemand die gezellig mee doet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:10 schreef Sokolsky het volgende:
mr_A... die feestweek loopt helemaal in het honderd. Niemand beantwoordt meer een vraag. Wanneer komt Sheri weer terug?
Ja, hállo. Ik heb een sociaal leven èn ik heb het momenteel erg druk op m'n werk... En FMT is pas leuk als er tegelijk minstens 4 à 5 mensen meedoen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja ik snap er ook niks van een koelkast vol bier, de Jenna Jameson vragen bij de hand, NO MA'AM shirt aan en niemand die gezellig mee doet.![]()
![]()
Hij bedoelt natuurlijk ook 's avonds! Oh....of werk je 's avonds?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:27 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja, hállo. Ik heb een sociaal leven èn ik heb het momenteel erg druk op m'n werk... En FMT is pas leuk als er tegelijk minstens 4 à 5 mensen meedoen.
IK HEB HET WEL GEZIEN HOOR!!!!!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:27 schreef Sokolsky het volgende:
*kuch*
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:40 schreef Sokolsky het volgende:
Ja, wat hij allemaal voor fakequotes maakt weet ik niet hoor...
Ik zei Pompidompidom hoor!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat Andy gequote heeft natuurlijk.![]()
We hadden je gewaarschuwd!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn god.... het begint nu echt uit de hand te lopen....![]()
* neemt biertje graag aan!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:46 schreef Sokolsky het volgende:
*deelt pils uit*
Heb jij ook zo'n leuke vraag Arty? Ik heb er ook al een klaar liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |