Die aap is geweldig toch??quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:07 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik heb net George of the Jungle gekeken, en zelfs af en toe gelachen...![]()
maffiafilms....vind ik over het algemeen ook goed...mijn ex was een maffiafreak, dus heb er heel wat versleten...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik maffiafilms en Star Wars.
Met de stem van Jonh Cleese.quote:
Exen of Maffiafilms?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:10 schreef Sheridana het volgende:
[..]
maffiafilms....vind ik over het algemeen ook goed...mijn ex was een maffiafreak, dus heb er heel wat versleten...
Als je het over een aap hebt.quote:
precies!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:11 schreef victorinox het volgende:
[..]
Met de stem van Jonh Cleese.
En John is altijd wel leuk.
Ik heb hem stoned gezien, toen was ie zeer leuk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:13 schreef Sheridana het volgende:
[..]
precies!!
ik ging die film kijken met lage verwachtingen...daardoor viel het erg mee en heb ik me best vermaakt
Is dan niet elke comedy leuk ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb hem stoned gezien, toen was ie zeer leuk.
Peter Jackson -quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als je het over een aap hebt.
Ik kijk uit naar die nieuwe kong film![]()
Elke film wel volgens mij....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Is dan niet elke comedy leuk ?![]()
Nee, Jane Austens Maffia was niet grappig, ook niet dronken of stoned. Zit maar 1 leuke grap in die film. Wie hem gezien heeft weet welke ik bedoel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Is dan niet elke comedy leuk ?![]()
The Battle of Three Armiesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:16 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Peter Jackson -![]()
En daarna mag hij wel eens aan de Hobbit beginnen...
LIjkt me geweldig!! En dan Sean Connery de stem van Smaug!! Of James E.JOnes...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:18 schreef victorinox het volgende:
[..]
The Battle of Three Armies![]()
Die scene wil ik graag gefilmd zien worden.
Sean moet Radegast The Brown spelen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:20 schreef Sheridana het volgende:
[..]
LIjkt me geweldig!! En dan Sean Connery de stem van Smaug!! Of James E.JOnes...
En dan geen Things to do in Denver gezien.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:14 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik wist dat dat zou komen....
Maffiafilms...
Als ik terug ben uit Boedapest, dan ga ik 'm gelijk huren...goed?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En dan geen Things to do in Denver gezien.....![]()
*Zwaait naar exotische schone*quote:
Ja hoor zit je maar te plagen. Maar hij is echt tof hoor, al vond TM weer van niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:23 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Als ik terug ben uit Boedapest, dan ga ik 'm gelijk huren...goed?
The Godfather heb ik ook pas twee jaar geleden voor het eerst gezien...heel erg, maar ja...
Dus, pas als je een foto toont wordt je ingeruild voor mij? Is het zo ernstig met je uiterlijk gesteld?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Ai moet ik nu ook een foto posten voor je mij inruilt voor Arty?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
*Zwaait naar exotische schone*
Nog één dagje van je vakantie af begrijp ik?
Ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dus, pas als je een foto toont wordt je ingeruild voor mij? Is het zo ernstig met je uiterlijk gesteld?![]()
Lekker, vakantie. Ik ben al veel te lang niet echt meer op vakantie geweest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:28 schreef Sheridana het volgende:
Gisteren een koffer op wieltjes gekochtstraks camera zoeken en paspoort....weet echt niet meer waar dat ding ligt...
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dus, pas als je een foto toont wordt je ingeruild voor mij? Is het zo ernstig met je uiterlijk gesteld?![]()
Is voor mij ook de eerste keer in vijf jaar....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Lekker, vakantie. Ik ben al veel te lang niet echt meer op vakantie geweest.Volgend jaar wel.
Denk ik.
Dan zou ik maar geen foto tonen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja.
Daarom heb ik ook geen fotoboek.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dan zou ik maar geen foto tonen.
Alhoewel, als ik mezelf momenteel op de gevoelige CCD zet zie ik er volgens mij ook niet uit. Mèn 6 uur uit m'n nest vanochtend, naar Duitsland naar een spellenbeurs gereden en nu weer terug. *Gaap* Dit wordt niet lang FMT'en vanavond.
Nou, vooral weg. En een beetje warm, met een beetje cultuur en vooral veel lekker eten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:31 schreef Sheridana het volgende:
Is voor mij ook de eerste keer in vijf jaar....
Waar wil je heen volgend jaar?
Tenzij je op deze gast lijkt...:quote:
Ach zo erg is het niet met mij gesteld maar ik vind mijzelf niet tot de categorie hunks behoren. Andere mensen kunnen daar anders over denken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:34 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Tenzij je op deze gast lijkt...:
[afbeelding]
kan ik me niet voorstellen dat het zo slecht met je is gesteld....
Die gast is echt het vleesgeworden woord lelijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:34 schreef Sheridana het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die gast is echt het vleesgeworden woord lelijk![]()
Richard Kiel en Peter Mayhew horen ook wel in die categorie thuis denk ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die gast is echt het vleesgeworden woord lelijk![]()
Vast welquote:
uhhuh...dus wanneer komt die foto?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach zo erg is het niet met mij gesteld maar ik vind mijzelf niet tot de categorie hunks behoren. Andere mensen kunnen daar anders over denken.
Of die andere gast uit One Flew over the Cuckoo's nest:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:34 schreef Sheridana het volgende:
[afbeelding]
Holy Moses!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Of die andere gast uit One Flew over the Cuckoo's nest:
[afbeelding]
Na je vakantie zal ik hem mailen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:40 schreef Sheridana het volgende:
[..]
uhhuh...dus wanneer komt die foto?
Ik word steeds nieuwsgieriger zo!!
Gollum leeftquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Of die andere gast uit One Flew over the Cuckoo's nest:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:41 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Holy Moses!!!
Is die niet ook uit the Goonies?
Deal!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Na je vakantie zal ik hem mailen.
Oh? Dat valt nog reuze mee....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Dit is John Matuszak uit The Goonies:
[afbeelding]
Oh verhip ja. Toen kwam 'ie op de motor het feestje binnenrijden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij is ook uit The Hills have Eyes en Weird Science.
Klopt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:44 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh verhip ja. Toen kwam 'ie op de motor het feestje binnenrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |