Dus, pas als je een foto toont wordt je ingeruild voor mij? Is het zo ernstig met je uiterlijk gesteld?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Ai moet ik nu ook een foto posten voor je mij inruilt voor Arty?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
*Zwaait naar exotische schone*
Nog één dagje van je vakantie af begrijp ik?
Ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dus, pas als je een foto toont wordt je ingeruild voor mij? Is het zo ernstig met je uiterlijk gesteld?![]()
Lekker, vakantie. Ik ben al veel te lang niet echt meer op vakantie geweest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:28 schreef Sheridana het volgende:
Gisteren een koffer op wieltjes gekochtstraks camera zoeken en paspoort....weet echt niet meer waar dat ding ligt...
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dus, pas als je een foto toont wordt je ingeruild voor mij? Is het zo ernstig met je uiterlijk gesteld?![]()
Is voor mij ook de eerste keer in vijf jaar....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Lekker, vakantie. Ik ben al veel te lang niet echt meer op vakantie geweest.Volgend jaar wel.
Denk ik.
Dan zou ik maar geen foto tonen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja.
Daarom heb ik ook geen fotoboek.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dan zou ik maar geen foto tonen.
Alhoewel, als ik mezelf momenteel op de gevoelige CCD zet zie ik er volgens mij ook niet uit. Mèn 6 uur uit m'n nest vanochtend, naar Duitsland naar een spellenbeurs gereden en nu weer terug. *Gaap* Dit wordt niet lang FMT'en vanavond.
Nou, vooral weg. En een beetje warm, met een beetje cultuur en vooral veel lekker eten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:31 schreef Sheridana het volgende:
Is voor mij ook de eerste keer in vijf jaar....
Waar wil je heen volgend jaar?
Tenzij je op deze gast lijkt...:quote:
Ach zo erg is het niet met mij gesteld maar ik vind mijzelf niet tot de categorie hunks behoren. Andere mensen kunnen daar anders over denken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:34 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Tenzij je op deze gast lijkt...:
[afbeelding]
kan ik me niet voorstellen dat het zo slecht met je is gesteld....
Die gast is echt het vleesgeworden woord lelijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:34 schreef Sheridana het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die gast is echt het vleesgeworden woord lelijk![]()
Richard Kiel en Peter Mayhew horen ook wel in die categorie thuis denk ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die gast is echt het vleesgeworden woord lelijk![]()
Vast welquote:
uhhuh...dus wanneer komt die foto?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach zo erg is het niet met mij gesteld maar ik vind mijzelf niet tot de categorie hunks behoren. Andere mensen kunnen daar anders over denken.
Of die andere gast uit One Flew over the Cuckoo's nest:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:34 schreef Sheridana het volgende:
[afbeelding]
Holy Moses!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Of die andere gast uit One Flew over the Cuckoo's nest:
[afbeelding]
Na je vakantie zal ik hem mailen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:40 schreef Sheridana het volgende:
[..]
uhhuh...dus wanneer komt die foto?
Ik word steeds nieuwsgieriger zo!!
Gollum leeftquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Of die andere gast uit One Flew over the Cuckoo's nest:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:41 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Holy Moses!!!
Is die niet ook uit the Goonies?
Deal!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Na je vakantie zal ik hem mailen.
Oh? Dat valt nog reuze mee....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Dit is John Matuszak uit The Goonies:
[afbeelding]
Oh verhip ja. Toen kwam 'ie op de motor het feestje binnenrijden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij is ook uit The Hills have Eyes en Weird Science.
Klopt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:44 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh verhip ja. Toen kwam 'ie op de motor het feestje binnenrijden.
Mijn oom...maar die is met vakantie.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:49 schreef Sheridana het volgende:
weet iemand Patch' vraag eigenlijk...? die arme jongen zit daar in zijn eentje...
laat 'm terugkomen!! dit is een noodgeval...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn oom...maar die is met vakantie.....
Eigenlijk wel...maar ik denk dat ie mij dan opknoopt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:52 schreef Sheridana het volgende:
[..]
laat 'm terugkomen!! dit is een noodgeval...
Ik heb vroeger best veel L&H's gezien, maar dat waren voornamelijk de korte filmpjes. De lange films vond ik destijds minder boeiend. En ik heb al dat materiaal gezien op een moment dat ik nou niet bepaald op titels lette...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:49 schreef Sheridana het volgende:
weet iemand Patch' vraag eigenlijk...? die arme jongen zit daar in zijn eentje...
niet echt..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Geen lekkere F5 vraag dit.
Jaguarsized was er gewoon hoor vandaagquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Geloof dat die op vakantie is met de kids.
*deja-vu*quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Geloof dat die op vakantie is met de kids.
Is dat een kloon van DH dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jaguarsized was er gewoon hoor vandaag![]()
Ze zeggen dat het zijn zoon isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is dat een kloon van DH dan?
DH heeft volgens mij alleen dochters.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het zijn zoon is
Mag ik dan de Nederlandse stem vertolken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:20 schreef Sheridana het volgende:
[..]
LIjkt me geweldig!! En dan Sean Connery de stem van Smaug!! Of James E.JOnes...
Van mij wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:23 schreef Patch het volgende:
[..]
Mag ik dan de Nederlandse stem vertolken?
graag zelfs!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:23 schreef Patch het volgende:
[..]
Mag ik dan de Nederlandse stem vertolken?
Aan de telefoon gehangen. Net weer terug. De film opzetten mag toch hè?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Is iedereen weg?
Wat mij betreft wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Aan de telefoon gehangen. Net weer terug. De film opzetten mag toch hè?
Sheri is een verwoed msn'er en fan van Engelse detectives dus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:02 schreef Sheridana het volgende:
heftige discussie op msn...en ik kijk half naar Inspector Lynley....
hahha, dat verwoed msn'en valt op zich wel mee....maar toevallig is er nu iemand online die ik een tijdje niet gesproken heb...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sheri is een verwoed msn'er en fan van Engelse detectives dus.
Je bent een lezer dus. Lezen is bij mij voorgoed verpest op de middelbare school.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:14 schreef Sheridana het volgende:
[..]
hahha, dat verwoed msn'en valt op zich wel mee....maar toevallig is er nu iemand online die ik een tijdje niet gesproken heb...
Engelse detectives, absoluut!! Heb ook alle Agatha Christies hierin de kast staan...en Sherlock Holmes.. Old school!!!
Ik zei toch dat ik een nerd ben...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent een lezer dus. Lezen is bij mij voorgoed verpest op de middelbare school.
Ik basketbalde liever op mijn 14e.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:20 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik een nerd ben...![]()
![]()
Op mijn 14e had ik driekwart van Tolkien gelezen...
ik heb nu een boekenkast waar mijn favoriete boeken instaan...de rest opgeslagen in dozen, omdat het niet in mijn flat (lees kippenhok) past...
Een meisjes-nerd!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:20 schreef Sheridana het volgende:
Ik zei toch dat ik een nerd ben...![]()
![]()
Op mijn 14e had ik driekwart van Tolkien gelezen...
ik heb nu een boekenkast waar mijn favoriete boeken instaan...de rest opgeslagen in dozen, omdat het niet in mijn flat (lees kippenhok) past...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |