Oh damn, hoe kon ik irritante Iago vergeten...quote:
Patch +1quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:55 schreef Patch het volgende:
Dombo / Dumbo
Ah oke...ik vond de Genie wel erg leuk gedaan...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:56 schreef Patch het volgende:
Ik heb vertaalwerk gedaan en 2 piepkleine stemmetjes bij Aladdin
dankjewelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:57 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ah oke...ik vond de Genie wel erg leuk gedaan...
da's geen speelfilm van ze, da's een shorty toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:17 schreef ArtyShock het volgende:
Dan doneer ik nog The Fixer Uppers, die alleen is blijven hangen omdat ik dat vroeger zo'n grappige titel vond...
Ai moet ik nu ook een foto posten voor je mij inruilt voor Arty?quote:
Zou wel eens tijd worden ja....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ai moet ik nu ook een foto posten voor je mij inruilt voor Arty?
Geen idee. Dat is de enige titel die zo bij me opkomt bij de term Laurel & Hardy.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:22 schreef Patch het volgende:
da's geen speelfilm van ze, da's een shorty toch?
Is geen speelfilm helaas, net even bij de expert gechecked.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Geen idee. Dat is de enige titel die zo bij me opkomt bij de term Laurel & Hardy.
4 goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:58 schreef Sokolsky het volgende:
Swiss Miss
Bonnie Scotland
Babes in Toyland
Way out West
Way out East
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:58 schreef Sokolsky het volgende:
Swiss Miss
Bonnie Scotland
Babes in Toyland
Way out West
Way out East
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Swiss Miss
Bonnie Scotland
Babes in Toyland
Way out West
The Gypsies?
GUH-weldige zangstem heeft Hardy overigensquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik weet wel dat die in het vreemdelingenlegioen in de Johnsons wordt vertoond. Dan zingt Hardy Shine on.
Op welk gebied bedoel je?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Zitten er nog nieuwe Patchprojecten aan te komen?
Of we je weer op het witte doek kunnen verwachten binnenkort.quote:
qua stem wel, qua lichaam vrij weinigquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of we je weer op het witte doek kunnen verwachten binnenkort.
Er gaan geruchten over Harold & Kumar in Amsterdam. Misschien is dat iets voor je?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:26 schreef Patch het volgende:
[..]
qua stem wel, qua lichaam vrij weinig
1 van de films die ik na een half uurtje afgezet heb.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er gaan geruchten over Harold & Kumar in Amsterdam. Misschien is dat iets voor je?
Zo erg was die nou toch ook weer niet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:28 schreef Patch het volgende:
[..]
1 van de films die ik na een half uurtje afgezet heb.....![]()
Geloof me, ik heb vreemdere titels op dat lijstje staan...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo erg was die nou toch ook weer niet?
Ik ben nieuwsgierig. Post er eens een paar in het slowchat topic?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:32 schreef Patch het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb vreemdere titels op dat lijstje staan...
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Swiss Miss
Bonnie Scotland
Babes in Toyland
Way out West
Peter van Hoof?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Swiss Miss
Bonnie Scotland
Babes in Toyland
Way out West
Kees Prins?
mr_anonimous + 1quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Swiss Miss
Bonnie Scotland
Babes in Toyland
Way out West
Andre van Duin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |