Wat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:58 schreef Monidique het volgende:
Hey, alsof een sint niet heilig is!
Ik zeg dat het mij niet doet denken aan een 'Sinterklaasgevoel', maar eerder aan iets heiligs. Daarentegen is een sint uiteraard heilig, dus kan het fijne, blije Sinterklaasgevoel net zo goed heilig zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar waarom zou je opmerken: ''Alsof een sint niet heilig is!'' Ontregeling?
Nee, maar de conclusie was zeker dat Bin Laden de aanslag liet uitvoeren om zo verzekerd te zijn van de steun van de Taliban?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Heeft iemand trouwens donderdag de documentaire over Masoud gezien?
Ja, altijd erg treurig als iemand zulke vijanden heeft en dan aan zijn einde komt als een bloedspletter aan de muur.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Heeft iemand trouwens donderdag de documentaire over Masoud gezien?
Nee, dan ga ik niet oprecht twijfelen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ja en volgens de documentaire kwam dat geld zuiver uit datzelfde Westen. Dan ga je toch oprecht twijfelen uit de bewering dat "de meeste moslims niet slecht zijn".
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
gaat dat filmpje nog ergens verder, of komt er nog een vervolg op ? ik vind het wel interessant hoe dat platgebombardeerde smurfendorop hier weer bovenop gaat komen. Verder verbroederen rampen, dus wellicht dat gargamel wel hulp gaat geven aan het getroffen smurfendorp.
10 miljoen komt niet zomaar uit het niets.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik niet oprecht twijfelen.
Nee. Maar hoe ontkracht dat die kennelijke bewering?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
10 miljoen komt niet zomaar uit het niets.
Dat er -kennelijk- nogal wat "liefdadigheids-organisaties" en mensen zijn die maar al te graag geld geven om een "vijand van de islam" op te ruimen. Ogen sluiten en naief doen helpt niet meer, dat geld is gegeven om Massoud uit de weg te ruimen en dat geld kwam voornamelijk van moslims in Europa.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee. Maar hoe ontkracht dat die kennelijke bewering?
Hoe blijkt hier uit dat de meeste moslims slecht zijn?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat er -kennelijk- nogal wat "liefdadigheids-organisaties" en mensen zijn die maar al te graag geld geven om een "vijand van de islam" op te ruimen. Ogen sluiten en naief doen helpt niet meer, dat geld is gegeven om Massoud uit de weg te ruimen en dat geld kwam voornamelijk van moslims in Europa.
Aborteer dit gebazel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:42 schreef Monidique het volgende:
Ja. Sorry.
http://seattletimes.nwsou(...)346_globewarm11.htmlquote:John M. Wallace tried to steer Al Gore away from global warming.
The year was 1994 and the vice president was convinced rising temperatures were responsible for recent floods in the Mississippi River Valley.
He invited Wallace, a distinguished climate researcher from the University of Washington, to join a small group of scientists for a breakfast discussion in Washington, D.C.
As Gore sipped Diet Coke, Wallace nervously left the eggs on his own plate untouched.
"It was one of the more awkward audiences I've ever had," he recalled with a chuckle. "I was trying, in a polite way, to tell him he was coming on too strong about global warming."
Like many of his peers, Wallace wasn't convinced greenhouse gases were altering the world's climate, and he thought Gore was straining scientific credibility to score political points.
Wolligheid en warmtequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:53 schreef sigme het volgende:
Dag jongens
Ik heb de liefste kapster van de hele wereld, in de meest gemoedlijke kapsalon ter wereld, maarrrr...
het kost dan ook altijd een halve dag! Voor een beetje knippen en wat epileerwerk! Als ik nou zoals de meeste daar de hele boel moest laten ontkroezen en gladfohnen en weet ik veel wat..Een efficiente kapper werkt mij binnen het kwartier af. Ik hou niet van efficientie.
Dat zijn de grootste nichten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:00 schreef sigme het volgende:
Nee, het is typisch een mannensalon. Met veel grote *zwarte* mannen.
Ver voor het krieken van de dag, toen ik maar eens ging kijken wat ik zoal gemist had na gisteravond half acht, kwam ook de kleur terug in mijn bevallig achterwerk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:12 schreef Johan_de_With het volgende:
En je hebt weer kleur.
Samir A. heeft zijn bekomst.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:21 schreef MrX1982 het volgende:
Werken is ranzig
Maar is Samir A ook ranzigquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:22 schreef Johan_de_With het volgende:
Samir A. heeft zijn bekomst.
Damn straight.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:21 schreef MrX1982 het volgende:
Werken is ranzig
Misschien hebben onze Jantjes daarom handschoenen aangetrokken.quote:
Ali G over mijnwerkers:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Damn straight.
[afbeelding]
Nu wachten of het OM de juiste bokshandschoenen aantrekt om Samir A figuurlijk knock-out te slaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Misschien hebben onze Jantjes daarom handschoenen aangetrokken.
Bokshandschoenen, wel te verstaan,!
http://www.refdag.nl/arti(...)l+aan%26quot%3B.htmlquote:„Washington biedt Syrië deal aan"
LONDEN (ANP) – De Verenigde Staten hebben Syrië aangeboden het land uit zijn internationale isolatie te halen. Syrië moet dan wel voldoen aan vier voorwaarden, waaronder het staken van steun aan militante groeperingen als Hamas. Dat heeft de Britse krant The Times zaterdag gemeld.
Een beetje steun kan president Bashar al–Assad wel gebruiken. Komende week verschijnt het eindrapport van een VN–commissie die de moord op de voormalige Libanese premier Rafik al–Hariri onderzoekt. Velen denken dat Syrië achter de moord zat. In buurland Libanon zijn al vier pro–Syrische generaals aangeklaagd voor de moord op al–Hariri. De oud–premier kwam in februari om het leven door een bomaanslag.
Al–Hariri had zich tegen de al jarenlange Syrische aanwezigheid in Libanon gekeerd en was daarom volgens veel mensen doelwit van een door Syrië georkestreerde aanslag. Damascus ontkent elke betrokkenheid bij de moord.
„Al–Assad staan moeilijke tijden te wachten. Hij heeft nog weinig vrienden over", stelt een anonieme Arabische diplomaat in de krant. De diplomaat verwacht daarom dat de Syrische president het aanbod van Washington met beide handen aanpakt. Een andere bron rond al–Assad bevestigt dat de president er inderdaad voor voelt.
De VS willen de betrekkingen met Syrië weer herstellen, omdat ze denken dat dat de hele situatie in de regio verbetert, aldus The Times. „Dat brengt rust in Libanon, maakt korte metten met de opstand in Irak en opent de weg naar vrede tussen Israël en de Palestijnen". Syrië moet dan wel volledig meewerken in het onderzoek naar de moord op al–Hariri, de handen aftrekken van Libanon, niet langer militante groepen als Hamas, Hezbollah en Islamitische Jihad steunen en geen Iraakse opstandelingen meer financieren en trainen.
Werken is niet leuk. Over arbeidsethiek en oorlog.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:21 schreef MrX1982 het volgende:
Werken is ranzig
quote:Miljoenen werklozen in het 'Vrije Westen' wachten momenteel als hulpeloze kinderen op redding. Stuurloos drijven ze rond, vervreemd van hun eigen bestaan, losgeslagen van hun voorgeprogrammeerde normen en waarden. De materiële welvaart waaraan ze enige tijd hebben mogen ruiken, ontvalt hen stukje bij beetje. Met lege handen blijven ze achter, letterlijk en figuurlijk. Is hen namelijk niet van kindsbeen af voorgeschoteld dat juist die materiële welvaart de maatstaf bij uitstek is van de culturele vooruitgang en de kwaliteit van hun bestaan? Is hen ook niet geleerd dat werken alleszaligmakend is en dat er zonder werk geen toekomst is? Daarom is men zelfs bereid het meest irrationele 'alternatief' te accepteren: oorlog. "Dat alles kapotgegooid wordt. D'r is nou toch geen toekomst?" De Westerse arbeidsethiek leidt tot zelfvernietiging. Duidelijk zal zijn dat we niet te maken hebben met een economische crisis, maar veeleer met een diepe culturele crisis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |