Toch geen stretcher he ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een echte strakke zwarte broek gekocht, met nauwe pijpen![]()
Je moet er tegenwoordig stad en land voor af, voor een fatsoenlijke broek. Ik heb nooit kunnen wennen aan die fladderpijpen![]()
Strakke broek, sokken eroverheen, laarsjes! Of kisten of gympjes. Schoenen kopen is ook al 10 jaar een hel.![]()
Maar na de opvoeding en training:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:28 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Een typisch Amerikaans burger. Weerloos en onderdanig.
Geen idee, download 'm maar 's. Tis gewoon een vrolijk liedje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:38 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Is dat niet dat nummer waar opeens "gescrétsjcht" wordt .. en dat voor een songfestival nummer,
Maar Ruth Jacott is gewoon een nette blanke amsterdamse zangeres (Joods natuurlijk, zie de naam, natuurlijk zoals alle amsterdamse entertainers, op André Hazes na dan, alhoewel die best joods was geworden, ware het niet dat er geen koosjere unox-knakworstjes zijn).
Zo'n meisje hoeft toch niet te vervallen in van die negermuziek-stijlen?
Wat z'n effect weer heeft op de jeugdige Amerikanen:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar na de opvoeding en training:
[afbeelding]
Ik hou van gezellige amsterdamse volksmuziek, maar Ruth Jacott is me teveel een blanke die negermuziek nadoet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Geen idee, download 'm maar 's. Tis gewoon een vrolijk liedje.
Ow ja baby, stretch! En niet van dat enge plastik spul , gewoon doffe zwarte katoen Met ritsjes onder aan de pijpenquote:
Ach langs de grote baas en dat is weer verdwenenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:49 schreef pberends het volgende:
Wat z'n effect weer heeft op de jeugdige Amerikanen:
[afbeelding]
In shock en getraumatiseerd.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:50 schreef RM-rf het volgende:
Ik hou van gezellige amsterdamse volksmuziek, maar Ruth Jacott is me teveel een blanke die negermuziek nadoet.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:30 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hoe jij altijd aan die typische plaatjes komt
Ruth Jacott *blank*? Dat is nou nog nooit bij me opgekomen. Je bedoelt toch deze:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:38 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Is dat niet dat nummer waar opeens "gescrétsjcht" wordt .. en dat voor een songfestival nummer,
Maar Ruth Jacott is gewoon een nette blanke amsterdamse zangeres (Joods natuurlijk, zie de naam, natuurlijk zoals alle amsterdamse entertainers, op André Hazes na dan, alhoewel die best joods was geworden, ware het niet dat er geen koosjere unox-knakworstjes zijn).
Zo'n meisje hoeft toch niet te vervallen in van die negermuziek-stijlen?
quote:Ruth Jacott wordt geboren in 1960 in Paramaribo, Suriname. Op negenjarige leeftijd verhuist ze met haar familie naar Nederland waar ze op zeventienjarige leeftijd aan een zangcarrière begint. Onder begeleiding van diverse orkesten - waaronder The Skymasters, het VARA dansorkest en het Metropole orkest - treedt ze regelmatig op in Nederland, Duitsland en Zuid Amerika. Daarnaast is ze een veelgevraagd sessiemuzikante.
In 1986 wint Ruth met het VARA-team de eerste prijs op het Knokke Festival, en kan het grote werk beginnen. Wanneer ze in 1987 auditie doet voor de musical Cats van Andrew Lloyd Webber, wordt ze uit talloze kandidaten gekozen om de rol van Grisabella te spelen. Deze rol levert haar unaniem lovende recensies op. Na Cats volgt in 1989 de hoofdrol in A Night at the Cotton Club, die zij niet alleen in Nederland vertolkt, maar ook in België, Duitsland en Zwitserland. Voor haar prestaties in beide musicals ontvangt Ruth Jacott een Zilveren Harp, uitgereikt door de Stichting Conamus.
In 1993 neemt haar carrière een belangrijke wending als Ruth gevraagd wordt om Nederland te vertegenwoordigen tijdens het Eurovisie Songfestival in Ierland. Met het nummer 'Vrede' bereikt ze een mooie zesde plaats.
http://www.trouw.nl/dever(...)rantenstroom+stoppenquote:Alleen economische ontwikkeling van Afrika kan migrantenstroom stoppen
Veertien doden, honderden opengesneden handen, aan flarden gescheurde kleding in scheermesdraad: de bestorming van Fort Europa levert mensonterende beelden op. Ditmaal waren vooral de Spaanse enclaves in Marokko, Melilla en Ceuta, het doelwit. Maar slachtoffers vallen langs de hele zuidflank van ons continent: jaarlijks sterven honderden illegalen bij hun poging de Europese kusten te bereiken.
Voor het overgrote deel gaat het om economische vluchtelingen, om mensen die volstrekt begrijpelijk hopen in de EU een goed bestaan te kunnen opbouwen. In eigen land zijn er voor hen weinig kansen, door droogte, door oorlogen, door wanbestuur, etcetera. Dat de redenen begrijpelijk zijn, betekent echter niet dat de EU iedereen kan toelaten. Daartoe ontbeert de unie de capaciteit. Zo kampt ze met hoge werkloosheid en kan zij al gearriveerde migranten en asielzoekers nauweljks verwerken. Eventueel ruimhartig toelatingsbeleid moet als eerste van toepassing zijn op hen die om politieke, etnische of religieuze redenen vervolgd worden, en het is al moeilijk genoeg steun onder de Europese bevolking te houden voor zo'n ruimhartig beleid.
Dat betekent niet dat er niets moet gebeuren. Marokko en andere Noord-Afrikaanse landen moeten volop steun krijgen om dit soort crises het hoofd te bieden. Hoewel kan worden geëist dat ze illegalen humaan behandelen en legale zwarte migranten niet als illegalen behandelen, zoals helaas is gebeurd in Marokko, hebben ze een Europees probleem, niet een eigen probleem. Opvang en repatriëring van illegalen moet zo humaan mogelijk kunnen gebeuren.
Verder ontkomt de EU niet aan gemeenschappelijk migratiebeleid, hoe verschillend lidstaten hierover ook mogen denken. Het vaststellen wie wel en wie niet toegang krijgen tot een unie waar vrij verkeer van personen de norm is, zal uiteindelijk gezamenlijk moeten gebeuren. Een Europese immigratiepolitiek lost het probleem van illegaliteit niet op – getuige de zuidgrens van de VS – maar schept wel duidelijkheid. En dat kan op zich al afschrikwekkend werken.
Op lange termijn kan alleen de economische ontwikkeling van Afrika de stroom stoppen. Deze week lanceerde de EU over dat onderwerp weer een nieuwe ’strategie’. Zo die ontwikkeling er komt, dan komt zij slechts op de zeer lange termijn. Voorlopig zullen mensonterende toestanden zoals in Ceuta en Melilla dan ook helaas blijven terugkeren.
Ik pleit voor een welvaartsniveau van Luxemburg voor alle wereldburgers. Dag natuur!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:00 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/dever(...)rantenstroom+stoppen
Je moet mensen niet alleen op hun huidskleur beoordelen of op hun afkomst...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ruth Jacott *blank*? Dat is nou nog nooit bij me opgekomen.
Voedselhulp aan de VSquote:124 Teletekst za 15 okt
VS:geen voedselhulp met Brits vlees
WASHINGTON De Verenigde Staten kunnen
bijna 400.000 voedselpakketten die zijn
geschonken niet kwijt.De maaltijden uit
Europa waren bedoeld als noodhulp voor
de slachtoffers van de orkaan Katrina.
Door de strenge regels die in Amerika
gelden voor de invoer van voedsel
mochten de pakketten niet uitgedeeld
worden.In de voedselpakketten zit Brits
rundvlees en omdat de VS bang is voor
de gekkekoeienziekte mag het vlees het
land niet in.Amerika hoopt dat andere
landen de pakketten wel willen hebben.
De landen die het eten stuurden,zoals
Groot-Brittannië en Duitsland,willen de
pakketten in ieder geval niet terug.
Wat een walgelijk PvdA babyboom verhaal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:00 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/dever(...)rantenstroom+stoppen
dat geloof ik goed, 6 miljard mensen op een gebied ter grote van Gelderlandquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik pleit voor een welvaartsniveau van Luxemburg voor alle wereldburgers. Dag natuur!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Wat een walgelijk PvdA babyboom verhaal.
Zwarte mensen zijn zielig![]()
Uiteraard wordt er niet vermeld dat ze miljoenen aan ontwikkelingsgelden hebben gespendeerd aan AK74's.
Ik had het over het welvaartsniveau, niet over een gebied.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:07 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
dat geloof ik goed, 6 miljard mensen op een gebied ter grote van Gelderland![]()
RM-rf, zoals ik al schreef had ik nooit bedacht dat Ruth Jacott blank zou *kunnen* zijn. Ik vind haar enorm zwart overkomen. Jouw post deed mij bedenken dat ik me daar best eens in kon vergissen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Je moet mensen niet alleen op hun huidskleur beoordelen of op hun afkomst...
Puur op de feitelijke persoon en haar zangstem gericht is Ruth gewoon een Blanke...
dan zijn wij allemaal Luxemburgersquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik had het over het welvaartsniveau, niet over een gebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |