Valt het heel erg op?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Die Tokavia kan niet met mes en vork eten....
'k trek er ook net één open...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Iemand een biertje?
Liever champagne.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Iemand een biertje?
De jarige is meer van de Chocomel met vodka maar omdat jij zo'n lieve stalkster bent:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:47 schreef Tokay het volgende:
[..]
Liever champagne.We hebben toch een jarige in ons midden?
Tsja, jij ziet dat natuurlijk meteen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Vanessa H. Williams.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:57 schreef Tokay het volgende:
[..]
Tsja, jij ziet dat natuurlijk meteen.![]()
Dank voor de champie.
Nóg een reden tot feest: vandaag vier ik mijn tweede jaar op Fok!![]()
Je kunt beter vragen waar is iedereen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:36 schreef peaceman het volgende:
Waar is het feestvarken?
Okay zal hem eens bekijken. Ik heb ook een tip voor jullie. The Jacket met Adrien Brody en Keiraquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:39 schreef peaceman het volgende:
Hey Ano, we hebben net een goede film zitten kijken. Fail Safe, aanradertje!
Why not? Te druk met de kleine?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:25 schreef Berkery het volgende:
Ik heb geen idee, ben hier ook al een topic of wat niet geweest
Ik was naar Lost kijken maar ben er nu weer hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen waar is iedereen?
Nee, meer een poging om minder te fok!-en en wat nuttigere dingen te doenquote:
Ah anti-verslaving?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, meer een poging om minder te fok!-en en wat nuttigere dingen te doen
Ik ook, lukt best aardig en zonder moeite...hoe gaat het jou af?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
Is mode geloof ik. DH komt minder vaak langs, SOK stopt met FMT.... Wordt steeds minder gezellig zo...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nou zeg.....je bent er net.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
Het lijkt mij erg moeilijk, maar ik moet misschien ook maar eens een poging wagen..
Mwaaah...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:30 schreef pos het volgende:
[..]
Ik ook, lukt best aardig en zonder moeite...hoe gaat het jou af?
quote:
Nou, ik lees nog wel veel, maar vroegah had ik alleen Fok! Muziek Trivia en het Muziekassociatiespel, maar dat werd Fok! Muziek Trivia, het Muziekassociatiespel, RJPvD, De radio en TV-kwis. Ik kan al die spelletjes niet meer bijhoudenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is mode geloof ik. DH komt minder vaak langs, SOK stopt met FMT.... Wordt steeds minder gezellig zo...
Maar wel heel veel... ik moet in ieder geval proberen overdag als ik thuis of op mn werk ben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou zeg.....je bent er net.....![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:35 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nou, ik lees nog wel veel, maar vroegah had ik alleen Fok! Muziek Trivia en het Muziekassociatiespel, maar dat werd Fok! Muziek Trivia, het Muziekassociatiespel, RJPvD, De radio en TV-kwis. Ik kan al die spelletjes niet meer bijhouden
Het begon bij mij met Filmassociatiespel daarna VoetbalQuiz, FMT, RJPvD, Personenassociatiespel en Het Zaakwaarnemersspel en nu ook de radio en tv Quiz.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:35 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nou, ik lees nog wel veel, maar vroegah had ik alleen Fok! Muziek Trivia en het Muziekassociatiespel, maar dat werd Fok! Muziek Trivia, het Muziekassociatiespel, RJPvD, De radio en TV-kwis. Ik kan al die spelletjes niet meer bijhouden
Neuh...hoe kom je erbij?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:38 schreef fotoloog het volgende:
tong jarig ?
Mwaah,als ik zo naar de topic titel kijk....quote:
Nou, dan moet je hem maar even feliciteren he...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:41 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Mwaah,als ik zo naar de topic titel kijk....
Maar s'avonds blijf je toch wel komen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar wel heel veel... ik moet in ieder geval proberen overdag als ik thuis of op mn werk ben.
Zekersssssssss,hij ligt al te pitten volgens mij...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:42 schreef pos het volgende:
[..]
Nou, dan moet je hem maar even feliciteren he...
Hij kreeg bezoek. Denk dat de Privé een interview met hem wou.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:47 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Zekersssssssss,hij ligt al te pitten volgens mij...
Tuurlijk... en overdag ook wel af en toe al moet ik soms ook wel even met mn volleybaladministratie bezig, verslonst een beetje nuquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar s'avonds blijf je toch wel komen?
Dan lees ik het dinsdag wel in de privéquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij kreeg bezoek. Denk dat de Privé een interview met hem wou.
Gelukkig maar. Vind het niet leuk dat al die gezellige mensen afhaken...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tuurlijk... en overdag ook wel af en toe al moet ik soms ook wel even met mn volleybaladministratie bezig, verslonst een beetje nu
Zeker herkenbaar.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Probeer het wel een beetje te beperken tot muz-Trivia en RJPvD![]()
Post het interview dan even hierzo dan kunnen wij ook meegenieten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:52 schreef fotoloog het volgende:
Dan lees ik het dinsdag wel in de priv
[..]
Dan lees ik het dinsdag wel in de privé
Is dit niet "Lisa Bonet"???quote:
Dat kan/mag toch niet...tsss...tis zn verjaardag ...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:47 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Zekersssssssss,hij ligt al te pitten volgens mij...
Geen Cosby kid en zeker geen Lisa Bonet. Ze heeft wel samen met Lisa Bonet gespeeld in A Diffrent world. Tot Lisa van de buis moest van preutse Bill.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:58 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Is dit niet "Lisa Bonet"???
(naar mijn idee in elkgeval iemand uit de Cosby Show)
Zie je wel, toch een linkje.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geen Cosby kid en zeker geen Lisa Bonet. Ze heeft wel samen met Lisa Bonet gespeeld in A Diffrent world. Tot Lisa van de buis moest van preutse Bill.![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:02 schreef Tokay het volgende:
Jasmin Guy?
Renee Gezwelweger idd.quote:
Heb je haar ook weerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:12 schreef Diaan73 het volgende:
Hebben jullie mijn sing/songwriter al geraden? voornaam?
Nee en bij deze dopen we hem om tot:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:12 schreef Diaan73 het volgende:
Hebben jullie mijn sing/songwriter al geraden? voornaam?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:13 schreef Tokay het volgende:
Peter Frampton?
Hij heet vanaf vandaag Sven Macarena!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:15 schreef wyccie het volgende:
Walz toch?
Ja maar dat heb ik bijna weggegeven... omdat ik het gevoel heb dat jullie gewoon verder willen, zal ik zijn voornaam maar verklappen: Christian. Volgende is zijn plaat wonderchild megahit op radio 3...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:15 schreef wyccie het volgende:
Walz toch?
En je wilt het zo graagquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou en daar ga ik dus mee samenwonen....![]()
Arme Diaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
quote:
Screech Powers in Saved by the bell...........quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Dustin Diamond.
Jullie woonde toch al samen? Wij hebben zelfs nog meegeholpen met verhuizen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dank je voor je medeleven. Gelukkig is tie meer lief dan niet.. dus het zal wel mee gaan vallen denk ik.quote:
Je bedoelt TH?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Waar is onze prettig gestoorde handige Harry eigenlijk?
Ciao Berkquote:
Ik had kale er bij moeten zetten dan was het duidelijker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bedoelt TH?![]()
Hijs is waarschijnlijk aan het slapen. Hij moest vanochtend heel vroeg op en is de hele dag onderweg geweest.
Ik zou bijna vragen.......wie anders???quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Marco Bakker?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Marco Bakker?
Hij wordt vast zo wel wakkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Geen klef kwartiertje dus vanavond![]()
Dan sla we hem weer in coma.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:37 schreef pos het volgende:
Isa Hoes
Je hebt je ogen dichtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Waarom zie ik niks?
misschien even ctrl F5 doen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Waarom zie ik niks?
Ik ook.... FF?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zie dont hotlink large images.
Goed gedacht, maar hoe heet deze meneer?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:42 schreef dartfanaat het volgende:
Rechts is de acteur die Onno P. Wassenaar speelde in GTST........weet alleen niet meer hoe hij heet
quote:
Die is grappig.quote:
quote:
Volgens mij nemen ze ons in de maling Wyccie......quote:
Sorry juf.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik voel een agressieve sfeer opkomen....
quote:
Wilde ik net zeggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik voel een agressieve sfeer opkomen....
Dat is niet gedacht....dat wist ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Goed gedacht, maar hoe heet deze meneer?
welke acteur?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:58 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Dat is niet gedacht....dat wist ik![]()
Maar hoe heet de acteur nu.....jemig PvdT
Tuurlijk......nu je het zegtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:55 schreef peaceman het volgende:
Tom Pompert was het...
The Care Bearsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen![]()
Daarom nu een lief plaatje.
[afbeelding]
Die zijn hartstikke lief, en ik vind het een heel mooi plaatje hoor Wyccie.quote:
Jeetje, wat goed Scrut...ik had haar zelf niet eens herkend.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Viola van Emmenes
Ik krijg altijd de neiging om de asbak door de tv te gooien als mijn neefjes en nichtjes er naar kijken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die zijn hartstikke lief, en ik vind het een heel mooi plaatje hoor Wyccie.
Jij bent ook snel aangebrand zeg.....quote:
Die foto en het video-fragment worden vaak gebruikt om de teloorgang van Violala te illustrerenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:07 schreef pos het volgende:
[..]
Jeetje, wat goed Scrut...ik had haar zelf niet eens herkend.
Goedennacht Scrut.... klaar met je andere dingen doen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Viola van Emmenes
Tja was meer alvast een wens voor de kerstquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goedennacht Scrut.... klaar met je andere dingen doen?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Yep
Gelukkig had ik mezelf geen hoge doelen gesteld dus kan ik tevreden zijn
In de file gestaan Diaan?
Dat is een Popple geloof ik. Ook zo'n klote beest waar ik vroeger de tv van door het raam wou smijten.quote:
Jij bent/was wel snel aangebrand cq agressief he Andy? Relax..........quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is een Popple geloof ik. Ook zo'n klote beest waar ik vroeger de tv van door het raam wou smijten.
Mijn bier is op dat zal het wel zijn. Even een nieuw pintje pakken....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij bent/was wel snel aangebrand cq agressief he Andy? Relax..........
Trustenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:23 schreef dartfanaat het volgende:
* zegt iedereen welterusten en tot morgen![]()
Doelloos ronddwalen kan een doel op zich zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]wel een goede methode om je doelen te halen.
Ik rij van hier naar daar meestal in een minuut of 40 maar soms doe ik er ook wel een uur over.quote:Nee niet echt, wel een beetje langzaamrijdend en stilstaand verkeer gehad, maar in 1 uur en 45 minuten hier naartoe gereden in de spits.... niet gek.
Proost!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn bier is op dat zal het wel zijn. Even een nieuw pintje pakken....
Kalm aan een beetjequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn bier is op dat zal het wel zijn. Even een nieuw pintje pakken....
Gracias! Jij een breezer van mij?quote:
Eensquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Trusten
[..]
Doelloos ronddwalen kan een doel op zich zijn
[..]
Dat doe je dan wel snel.....quote:Ik rij van hier naar daar meestal in een minuut of 40 maar soms doe ik er ook wel een uur over.
Nee hoor, ik doe het rustig aan tegenwoordig. Ik heb van de week voor het eerst in maanden weer dure post uit Leeuwarden ontvangen. Ze hebben tegenwoordig wel mooie enveloppenquote:
Die envelop mag jij straks zelf betalen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe het rustig aan tegenwoordig. Ik heb van de week voor het eerst in maanden weer dure post uit Leeuwarden ontvangen. Ze hebben tegenwoordig wel mooie enveloppen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat weer Harold Printer?
Ja lekker... maar malibu mag ook, met spa citron graagquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gracias! Jij een breezer van mij?
Ik doe dat soms in 10 minuutjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik rij van hier naar daar meestal in een minuut of 40 maar soms doe ik er ook wel een uur over.
Wat vind jij belangrijk?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft hij een belangrijke prijs gewonnen?
Dat heb ik niet. Maar omdat dinsdag een schoolvriendin op bezoek kwam heb ik toevallig breezers in huis.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja lekker... maar malibu mag ook, met spa citron graag
Ja ik weet het, ik heb er onlangs ook eentje gehad....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe het rustig aan tegenwoordig. Ik heb van de week voor het eerst in maanden weer dure post uit Leeuwarden ontvangen. Ze hebben tegenwoordig wel mooie enveloppen
Die zie ik nooitquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij vindt de nieuwe enveloppen van het CJIB ook mooi?
Nou, die prijs die hij heeft gewonnen vind ik toch wel belangrijk...., voor hem dan, niet voor mij natuurlijkquote:
Vooruit breezer is ook goed. was het gezellig?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat heb ik niet. Maar omdat dinsdag een schoolvriendin op bezoek kwam heb ik toevallig breezers in huis.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, die prijs die hij heeft gewonnen vind ik toch wel belangrijk...., voor hem dan, niet voor mij natuurlijk![]()
Heeft ie zo'n bekertje dat ie het klas-schaak-tournooi gewonnen heeft?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Dan is het dus een belangrijke prijs... (voor hem dan, niet voor jou natuurlijk).....
Ja hoor. We hadden elkaar dik 8 jaar niet gezien dus veel te bepraten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vooruit breezer is ook goed. was het gezellig?
Via Schoolbank? Of toevallig tegengekomen. Altijd leuk om oude klasgenoten te spreken of te zien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja hoor. We hadden elkaar dik 8 jaar niet gezien dus veel te bepraten.
Echt waar? Lijkt mij helemaal niksquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:44 schreef Diaan73 het volgende:
Altijd leuk om oude klasgenoten te spreken of te zien.
Ze woont niet meer in NL. Ze was een oude vriendin van haar tegengekomen, die had mijn nummer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Via Schoolbank? Of toevallig tegengekomen. Altijd leuk om oude klasgenoten te spreken of te zien.
quote:
Nee, geen schaker....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heeft ie zo'n bekertje dat ie het klas-schaak-tournooi gewonnen heeft?![]()
Nou alleen maar met de klasgenoten die ik toen al leuk of aardig vond natuurlijk...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt waar? Lijkt mij helemaal niks![]()
trein heeft vertragingquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:48 schreef wyccie het volgende:
TH is nog steeds niet wakker....ik mis hem![]()
Heb ik gemaakt ...... en ik heb ze ook opquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:48 schreef peaceman het volgende:
niet dat iemand het wil weten, maar ik heb vanavond asperges met ham op
Ik ook niet allemaal maar voor sommige maak ik een uitzondering.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt waar? Lijkt mij helemaal niks![]()
Wel jammer dat ze al op zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb ik gemaakt ...... en ik heb ze ook op
En die nu enorme verzuurde, veels te serieuze, krampachtig de schijn ophoudende kopiën van hun ouders zijn geworden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou alleen maar met de klasgenoten die ik toen al leuk of aardig vond natuurlijk...![]()
Tja misschien morgenavond weer, maar in ieder geval volgende week zaterdag.quote:
Daar heb je wel een punt, veel mensen worden te serieus als ze ouder zijn en begrijpen totaal niet de dingen waar jij nog wel lol in hebt, zoals asperges etenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En die nu enorme verzuurde, veels te serieuze, krampachtig de schijn ophoudende kopiën van hun ouders zijn geworden.
aardbeien kan je ook hele jaar kopenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is toch helegaar geen asperge-tijd?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En die nu enorme verzuurde, veels te serieuze, krampachtig de schijn ophoudende kopiën van hun ouders zijn geworden.
Ik ben in een rare bui![]()
Voor je het weet sta je in een discussie over hypotheken, lease-auto's of de sta-caravan in Oostenrijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, veel mensen worden te serieus als ze ouder zijn en begrijpen totaal niet de dingen waar jij nog wel lol in hebt, zoals asperges eten![]()
asperges uit blik met ham is ook heel erg lekkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is toch helegaar geen asperge-tijd?
Of nog erger.... hoe goed het ze wel niet gaat in hun carrierequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor je het weet sta je in een discussie over hypotheken, lease-auto's of de sta-caravan in Oostenrijk.![]()
Heb jij die?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor je het weet sta je in een discussie over hypotheken, lease-auto's of de sta-caravan in Oostenrijk.![]()
Hee ik ook nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb geen hypotheek, geen lease-auto en geen stacaravan![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens huursubsidie, ik heb geen rijbewijs en ik ga nooit op vakantiequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij kunnen elkaar een hand geven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens huursubsidie, ik heb geen rijbewijs en ik ga nooit op vakantie![]()
waarom krijg jij geen huursubsidie... ik wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens huursubsidie, ik heb geen rijbewijs en ik ga nooit op vakantie![]()
Dat vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
waarom krijg jij geen huursubsidie... ik wel.
belachelijk..... vanaf 2006 via belastingdienst, leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker... yeah right.... nu krijg ik waarschijnlijk ook geen huurtoeslag meerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook afZak Knauf voor het VROM
![]()
Ik was een jaar of wat geleden bij een studievriend in een Vinex-wijkje. Hij verdient flink in de automatisering/concultancy en zij hadden in hun tuin een enorm speeleiland van fel gekleurd kunststof. Nadat zij dat gekocht hadden, hadden hun buren iets soortgelijks van hout gekocht. Dat was voor hen een big issue, het was alleen maar afgunst en competitie. Ik moest beide bekijken en er werd volgens mij ook nog verwacht dat ik daar zoiets als een mening over hadquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of nog erger.... hoe goed het ze wel niet gaat in hun carriere![]()
De lol in hun leven zit al 10 jaar in de diepvries...
voorbeeld:
Festivals? Joh ben je daar niet wat te oud voor?
Gotver nee, moet ik dan net als jij als een bejaarde in mijn viooltjestuin gaan zitten, pleurt op met je hypotheekje.. alsof hypotheek gelijk staat aan geluk![]()
Het gras is altijd groener...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was een jaar of wat geleden bij een studievriend in een Vinex-wijkje. Hij verdient flink in de automatisering/concultancy en zij hadden in hun tuin een enorm speeleiland van fel gekleurd kunststof. Nadat zij dat gekocht hadden, hadden hun buren iets soortgelijks van hout gekocht. Dat was voor hen een big issue, het was alleen maar afgunst en competitie. Ik moest beide bekijken en er werd volgens mij ook nog verwacht dat ik daar zoiets als een mening over had![]()
Je hebt helemaal gelijk...quote:Ouder worden en oud zijn, zijn twee heel verschillende dingen.
* vraagt zich nu af oud of jong Scrut isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was een jaar of wat geleden bij een studievriend in een Vinex-wijkje. Hij verdient flink in de automatisering/concultancy en zij hadden in hun tuin een enorm speeleiland van fel gekleurd kunststof. Nadat zij dat gekocht hadden, hadden hun buren iets soortgelijks van hout gekocht. Dat was voor hen een big issue, het was alleen maar afgunst en competitie. Ik moest beide bekijken en er werd volgens mij ook nog verwacht dat ik daar zoiets als een mening over had![]()
Ouder worden en oud zijn, zijn twee heel verschillende dingen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:08 schreef peaceman het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Jullie horen bij elkaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
* vraagt zich nu af oud of jong Scrut is
Zou je denken?quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zou je denken?![]()
misschien moet ik haar eens op msn aanspreken![]()
ik maak wel een kansje, denk ik![]()
Staat in je profielquote:
Ik ben onlangs 38 geworden. Toen ik dat onlangs iemand op m'n werk vertelde viel haar mond open: "Zo oud?" Zo'n reactie zie ik graag, dat was een goede dagquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener...![]()
[..]
Je hebt helemaal gelijk...
Hoe oud ben jij eigenlijk?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zou je denken?![]()
misschien moet ik haar eens op msn aanspreken![]()
ik maak wel een kansje, denk ik![]()
neequote:
Hehe, Jan Wolkers is een leuke man. Beetje een perv, maar wel okquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben onlangs 38 geworden. Toen ik dat onlangs iemand op m'n werk vertelde viel haar mond open: "Zo oud?" Zo'n reactie zie ik graag, dat was een goede dag![]()
Leeftijdloos zijn is m'n ideaal. Kijk naar Jan Wolkers, bijna 80 maar de geest van een jonge vent. Prachtige en wijze mensen zijn dat.
Ja dat zijn de betere complimenten!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben onlangs 38 geworden. Toen ik dat onlangs iemand op m'n werk vertelde viel haar mond open: "Zo oud?" Zo'n reactie zie ik graag, dat was een goede dag![]()
Leeftijdloos zijn is m'n ideaal. Kijk naar Jan Wolkers, bijna 80 maar de geest van een jonge vent. Prachtige en wijze mensen zijn dat.
Nee, morgen pas.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zal wel naar een herrie-bandje zijn![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja dat zijn de betere complimenten!
Boudewijn Buch vond ik daar ook een prima voorbeeld van. Altijd bijna kinderlijk met die handschoentjes bij B&vD als ie weer 1 of ander flutboekje bij zich had
Onlangs en dat heb je niet even verteld, zodat we je konden feliciteren.... met terugwerkende kracht gefeliciteerd van mij dan maarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
volgens mij niet...... maar nu welquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:16 schreef tong80 het volgende:
Hé een naam topic Had ik hier al gepost ?
Ja, waarom is me eigenlijk een raadselquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:16 schreef tong80 het volgende:
je mag hier alleen plaatjes posten Tong !quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:16 schreef tong80 het volgende:
huhquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je mag hier alleen plaatjes posten Tong !
en dan moeten de andere ze raden
Hèhè....dat duurde even....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:16 schreef tong80 het volgende:
Een collega van me vertelde het volgende verhaal: Zij is 32 en stond in het donker buiten bij een tiener-disco. Er kwam een gozertje van een jaar of 16 naar haar toe die vroeg of zij mee naar binnen wou en met hem wou dansen. Hij bleef aandringen en toen zei ze dat ze naar huis moest omdat ze morgen een proefwerk had. Hij was teleurgesteld maar hoopte haar de volgende keer weer te zien. Mijn collega heeft nog weken lopen glunderenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja dat zijn de betere complimenten!
Jij bent nog lang niet jarigquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:16 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een collega van me vertelde het volgende verhaal: Zij is 32 en stond in het donker buiten bij een tiener-disco. Er kwam een gozertje van een jaar of 16 naar haar toe die vroeg of zij mee naar binnen wou en met hem wou dansen. Hij bleef aandringen en toen zei ze dat ze naar huis moest omdat ze morgen een proefwerk had. Hij was teleurgesteld maar hoopte haar de volgende keer weer te zien. Mijn collega heeft nog weken lopen glunderen
let maar iet op mij...drokenmanspraatquote:
Tja, je bent ook weer een jaartje ouder he, dan kan je je wel eens wat vaker op dingen verkijkenquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien heeft-ie nog een vriendin![]()
iet wat snelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:23 schreef Bjoro het volgende:
aukje en Marieke !
Irma was een rooie uit Idolsquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:25 schreef pos het volgende:
bb die er gisteren uitging...ehh...irma?
Yepsquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:25 schreef Bjoro het volgende:
Linda uit BB ?
Dat zou ook best kunnenquote:
Trusten familie Peacemanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:27 schreef peaceman het volgende:
Hey Diaan, ga je mee pitten? Tong80 mag dan Dione nodig hebben.. wij hebben elkaar![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:27 schreef peaceman het volgende:
Hey Diaan, ga je mee pitten? Tong80 mag dan Dione nodig hebben.. wij hebben elkaar![]()
Nu je het zegt......quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:27 schreef Bjoro het volgende:lijjkt wel de vader van Geert Wilders !
Heeft-ie een niet zo heel erg belangrijke prijs gewonnen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:27 schreef wyccie het volgende:
Misschien weet Tong deze wel:
[afbeelding]
Poging drie
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft-ie een niet zo heel erg belangrijke prijs gewonnen?
Weltruste peacemanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:29 schreef peaceman het volgende:
Trusten Tong80, Pos, Bjoro, Wyccie, Mr_A, Tokay, Scrut
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:29 schreef peaceman het volgende:
Trusten Tong80, Pos, Bjoro, Wyccie, Mr_A, Tokay, Scrut
Wel een succes zeg, dat plaatje van jouquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:32 schreef wyccie het volgende:
The Man Booker Prize 2005
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel een succes zeg, dat plaatje van jou![]()
Ziet ie eruit alsof hij zingt in een band ofzo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Zingt-ie in een band?
Ik wist zelf niet hoe die eruitziet. Heb het even opgezocht....da's best wel faliekant foutquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:44 schreef Tokay het volgende:
Roddy Doyle?![]()
(mocht het faliekant fout zijn... het is al laat)
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wist zelf niet hoe die eruitziet. Heb het even opgezocht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |