Of nog erger.... hoe goed het ze wel niet gaat in hun carrierequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor je het weet sta je in een discussie over hypotheken, lease-auto's of de sta-caravan in Oostenrijk.![]()
Heb jij die?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor je het weet sta je in een discussie over hypotheken, lease-auto's of de sta-caravan in Oostenrijk.![]()
Hee ik ook nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb geen hypotheek, geen lease-auto en geen stacaravan![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens huursubsidie, ik heb geen rijbewijs en ik ga nooit op vakantiequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij kunnen elkaar een hand geven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens huursubsidie, ik heb geen rijbewijs en ik ga nooit op vakantie![]()
waarom krijg jij geen huursubsidie... ik wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens huursubsidie, ik heb geen rijbewijs en ik ga nooit op vakantie![]()
Dat vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
waarom krijg jij geen huursubsidie... ik wel.
belachelijk..... vanaf 2006 via belastingdienst, leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker... yeah right.... nu krijg ik waarschijnlijk ook geen huurtoeslag meerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook afZak Knauf voor het VROM
![]()
Ik was een jaar of wat geleden bij een studievriend in een Vinex-wijkje. Hij verdient flink in de automatisering/concultancy en zij hadden in hun tuin een enorm speeleiland van fel gekleurd kunststof. Nadat zij dat gekocht hadden, hadden hun buren iets soortgelijks van hout gekocht. Dat was voor hen een big issue, het was alleen maar afgunst en competitie. Ik moest beide bekijken en er werd volgens mij ook nog verwacht dat ik daar zoiets als een mening over hadquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of nog erger.... hoe goed het ze wel niet gaat in hun carriere![]()
De lol in hun leven zit al 10 jaar in de diepvries...
voorbeeld:
Festivals? Joh ben je daar niet wat te oud voor?
Gotver nee, moet ik dan net als jij als een bejaarde in mijn viooltjestuin gaan zitten, pleurt op met je hypotheekje.. alsof hypotheek gelijk staat aan geluk![]()
Het gras is altijd groener...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was een jaar of wat geleden bij een studievriend in een Vinex-wijkje. Hij verdient flink in de automatisering/concultancy en zij hadden in hun tuin een enorm speeleiland van fel gekleurd kunststof. Nadat zij dat gekocht hadden, hadden hun buren iets soortgelijks van hout gekocht. Dat was voor hen een big issue, het was alleen maar afgunst en competitie. Ik moest beide bekijken en er werd volgens mij ook nog verwacht dat ik daar zoiets als een mening over had![]()
Je hebt helemaal gelijk...quote:Ouder worden en oud zijn, zijn twee heel verschillende dingen.
* vraagt zich nu af oud of jong Scrut isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was een jaar of wat geleden bij een studievriend in een Vinex-wijkje. Hij verdient flink in de automatisering/concultancy en zij hadden in hun tuin een enorm speeleiland van fel gekleurd kunststof. Nadat zij dat gekocht hadden, hadden hun buren iets soortgelijks van hout gekocht. Dat was voor hen een big issue, het was alleen maar afgunst en competitie. Ik moest beide bekijken en er werd volgens mij ook nog verwacht dat ik daar zoiets als een mening over had![]()
Ouder worden en oud zijn, zijn twee heel verschillende dingen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:08 schreef peaceman het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Jullie horen bij elkaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
* vraagt zich nu af oud of jong Scrut is
Zou je denken?quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zou je denken?![]()
misschien moet ik haar eens op msn aanspreken![]()
ik maak wel een kansje, denk ik![]()
Staat in je profielquote:
Ik ben onlangs 38 geworden. Toen ik dat onlangs iemand op m'n werk vertelde viel haar mond open: "Zo oud?" Zo'n reactie zie ik graag, dat was een goede dagquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener...![]()
[..]
Je hebt helemaal gelijk...
Hoe oud ben jij eigenlijk?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zou je denken?![]()
misschien moet ik haar eens op msn aanspreken![]()
ik maak wel een kansje, denk ik![]()
neequote:
Hehe, Jan Wolkers is een leuke man. Beetje een perv, maar wel okquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben onlangs 38 geworden. Toen ik dat onlangs iemand op m'n werk vertelde viel haar mond open: "Zo oud?" Zo'n reactie zie ik graag, dat was een goede dag![]()
Leeftijdloos zijn is m'n ideaal. Kijk naar Jan Wolkers, bijna 80 maar de geest van een jonge vent. Prachtige en wijze mensen zijn dat.
Ja dat zijn de betere complimenten!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben onlangs 38 geworden. Toen ik dat onlangs iemand op m'n werk vertelde viel haar mond open: "Zo oud?" Zo'n reactie zie ik graag, dat was een goede dag![]()
Leeftijdloos zijn is m'n ideaal. Kijk naar Jan Wolkers, bijna 80 maar de geest van een jonge vent. Prachtige en wijze mensen zijn dat.
Nee, morgen pas.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zal wel naar een herrie-bandje zijn![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja dat zijn de betere complimenten!
Boudewijn Buch vond ik daar ook een prima voorbeeld van. Altijd bijna kinderlijk met die handschoentjes bij B&vD als ie weer 1 of ander flutboekje bij zich had
Onlangs en dat heb je niet even verteld, zodat we je konden feliciteren.... met terugwerkende kracht gefeliciteerd van mij dan maarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |