Maar s'avonds blijf je toch wel komen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar wel heel veel... ik moet in ieder geval proberen overdag als ik thuis of op mn werk ben.
Zekersssssssss,hij ligt al te pitten volgens mij...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:42 schreef pos het volgende:
[..]
Nou, dan moet je hem maar even feliciteren he...
Hij kreeg bezoek. Denk dat de Privé een interview met hem wou.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:47 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Zekersssssssss,hij ligt al te pitten volgens mij...
Tuurlijk... en overdag ook wel af en toe al moet ik soms ook wel even met mn volleybaladministratie bezig, verslonst een beetje nuquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar s'avonds blijf je toch wel komen?
Dan lees ik het dinsdag wel in de privéquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij kreeg bezoek. Denk dat de Privé een interview met hem wou.
Gelukkig maar. Vind het niet leuk dat al die gezellige mensen afhaken...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tuurlijk... en overdag ook wel af en toe al moet ik soms ook wel even met mn volleybaladministratie bezig, verslonst een beetje nu
Zeker herkenbaar.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Probeer het wel een beetje te beperken tot muz-Trivia en RJPvD![]()
Post het interview dan even hierzo dan kunnen wij ook meegenieten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:52 schreef fotoloog het volgende:
Dan lees ik het dinsdag wel in de priv
[..]
Dan lees ik het dinsdag wel in de privé
Is dit niet "Lisa Bonet"???quote:
Dat kan/mag toch niet...tsss...tis zn verjaardag ...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:47 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Zekersssssssss,hij ligt al te pitten volgens mij...
Geen Cosby kid en zeker geen Lisa Bonet. Ze heeft wel samen met Lisa Bonet gespeeld in A Diffrent world. Tot Lisa van de buis moest van preutse Bill.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:58 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Is dit niet "Lisa Bonet"???
(naar mijn idee in elkgeval iemand uit de Cosby Show)
Zie je wel, toch een linkje.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geen Cosby kid en zeker geen Lisa Bonet. Ze heeft wel samen met Lisa Bonet gespeeld in A Diffrent world. Tot Lisa van de buis moest van preutse Bill.![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:02 schreef Tokay het volgende:
Jasmin Guy?
Renee Gezwelweger idd.quote:
Heb je haar ook weerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:12 schreef Diaan73 het volgende:
Hebben jullie mijn sing/songwriter al geraden? voornaam?
Nee en bij deze dopen we hem om tot:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:12 schreef Diaan73 het volgende:
Hebben jullie mijn sing/songwriter al geraden? voornaam?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:13 schreef Tokay het volgende:
Peter Frampton?
Hij heet vanaf vandaag Sven Macarena!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:15 schreef wyccie het volgende:
Walz toch?
Ja maar dat heb ik bijna weggegeven... omdat ik het gevoel heb dat jullie gewoon verder willen, zal ik zijn voornaam maar verklappen: Christian. Volgende is zijn plaat wonderchild megahit op radio 3...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:15 schreef wyccie het volgende:
Walz toch?
En je wilt het zo graagquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou en daar ga ik dus mee samenwonen....![]()
Arme Diaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
quote:
Screech Powers in Saved by the bell...........quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Dustin Diamond.
Jullie woonde toch al samen? Wij hebben zelfs nog meegeholpen met verhuizen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dank je voor je medeleven. Gelukkig is tie meer lief dan niet.. dus het zal wel mee gaan vallen denk ik.quote:
Je bedoelt TH?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Waar is onze prettig gestoorde handige Harry eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |