volgens mij niet...... maar nu welquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:16 schreef tong80 het volgende:
Hé een naam topic Had ik hier al gepost ?
Ja, waarom is me eigenlijk een raadselquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:16 schreef tong80 het volgende:
je mag hier alleen plaatjes posten Tong !quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:16 schreef tong80 het volgende:
huhquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je mag hier alleen plaatjes posten Tong !
en dan moeten de andere ze raden
Hèhè....dat duurde even....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:16 schreef tong80 het volgende:
Een collega van me vertelde het volgende verhaal: Zij is 32 en stond in het donker buiten bij een tiener-disco. Er kwam een gozertje van een jaar of 16 naar haar toe die vroeg of zij mee naar binnen wou en met hem wou dansen. Hij bleef aandringen en toen zei ze dat ze naar huis moest omdat ze morgen een proefwerk had. Hij was teleurgesteld maar hoopte haar de volgende keer weer te zien. Mijn collega heeft nog weken lopen glunderenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja dat zijn de betere complimenten!
Jij bent nog lang niet jarigquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:16 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een collega van me vertelde het volgende verhaal: Zij is 32 en stond in het donker buiten bij een tiener-disco. Er kwam een gozertje van een jaar of 16 naar haar toe die vroeg of zij mee naar binnen wou en met hem wou dansen. Hij bleef aandringen en toen zei ze dat ze naar huis moest omdat ze morgen een proefwerk had. Hij was teleurgesteld maar hoopte haar de volgende keer weer te zien. Mijn collega heeft nog weken lopen glunderen
let maar iet op mij...drokenmanspraatquote:
Tja, je bent ook weer een jaartje ouder he, dan kan je je wel eens wat vaker op dingen verkijkenquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien heeft-ie nog een vriendin![]()
iet wat snelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:23 schreef Bjoro het volgende:
aukje en Marieke !
Irma was een rooie uit Idolsquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:25 schreef pos het volgende:
bb die er gisteren uitging...ehh...irma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |