Die foto en het video-fragment worden vaak gebruikt om de teloorgang van Violala te illustrerenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:07 schreef pos het volgende:
[..]
Jeetje, wat goed Scrut...ik had haar zelf niet eens herkend.
Goedennacht Scrut.... klaar met je andere dingen doen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Viola van Emmenes
Tja was meer alvast een wens voor de kerstquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goedennacht Scrut.... klaar met je andere dingen doen?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Yep
Gelukkig had ik mezelf geen hoge doelen gesteld dus kan ik tevreden zijn
In de file gestaan Diaan?
Dat is een Popple geloof ik. Ook zo'n klote beest waar ik vroeger de tv van door het raam wou smijten.quote:
Jij bent/was wel snel aangebrand cq agressief he Andy? Relax..........quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is een Popple geloof ik. Ook zo'n klote beest waar ik vroeger de tv van door het raam wou smijten.
Mijn bier is op dat zal het wel zijn. Even een nieuw pintje pakken....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij bent/was wel snel aangebrand cq agressief he Andy? Relax..........
Trustenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:23 schreef dartfanaat het volgende:
* zegt iedereen welterusten en tot morgen![]()
Doelloos ronddwalen kan een doel op zich zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]wel een goede methode om je doelen te halen.
Ik rij van hier naar daar meestal in een minuut of 40 maar soms doe ik er ook wel een uur over.quote:Nee niet echt, wel een beetje langzaamrijdend en stilstaand verkeer gehad, maar in 1 uur en 45 minuten hier naartoe gereden in de spits.... niet gek.
Proost!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn bier is op dat zal het wel zijn. Even een nieuw pintje pakken....
Kalm aan een beetjequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn bier is op dat zal het wel zijn. Even een nieuw pintje pakken....
Gracias! Jij een breezer van mij?quote:
Eensquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Trusten
[..]
Doelloos ronddwalen kan een doel op zich zijn
[..]
Dat doe je dan wel snel.....quote:Ik rij van hier naar daar meestal in een minuut of 40 maar soms doe ik er ook wel een uur over.
Nee hoor, ik doe het rustig aan tegenwoordig. Ik heb van de week voor het eerst in maanden weer dure post uit Leeuwarden ontvangen. Ze hebben tegenwoordig wel mooie enveloppenquote:
Die envelop mag jij straks zelf betalen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe het rustig aan tegenwoordig. Ik heb van de week voor het eerst in maanden weer dure post uit Leeuwarden ontvangen. Ze hebben tegenwoordig wel mooie enveloppen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat weer Harold Printer?
Ja lekker... maar malibu mag ook, met spa citron graagquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gracias! Jij een breezer van mij?
Ik doe dat soms in 10 minuutjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik rij van hier naar daar meestal in een minuut of 40 maar soms doe ik er ook wel een uur over.
Wat vind jij belangrijk?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft hij een belangrijke prijs gewonnen?
Dat heb ik niet. Maar omdat dinsdag een schoolvriendin op bezoek kwam heb ik toevallig breezers in huis.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja lekker... maar malibu mag ook, met spa citron graag
Ja ik weet het, ik heb er onlangs ook eentje gehad....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe het rustig aan tegenwoordig. Ik heb van de week voor het eerst in maanden weer dure post uit Leeuwarden ontvangen. Ze hebben tegenwoordig wel mooie enveloppen
Die zie ik nooitquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij vindt de nieuwe enveloppen van het CJIB ook mooi?
Nou, die prijs die hij heeft gewonnen vind ik toch wel belangrijk...., voor hem dan, niet voor mij natuurlijkquote:
Vooruit breezer is ook goed. was het gezellig?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat heb ik niet. Maar omdat dinsdag een schoolvriendin op bezoek kwam heb ik toevallig breezers in huis.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, die prijs die hij heeft gewonnen vind ik toch wel belangrijk...., voor hem dan, niet voor mij natuurlijk![]()
Heeft ie zo'n bekertje dat ie het klas-schaak-tournooi gewonnen heeft?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Dan is het dus een belangrijke prijs... (voor hem dan, niet voor jou natuurlijk).....
Ja hoor. We hadden elkaar dik 8 jaar niet gezien dus veel te bepraten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vooruit breezer is ook goed. was het gezellig?
Via Schoolbank? Of toevallig tegengekomen. Altijd leuk om oude klasgenoten te spreken of te zien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja hoor. We hadden elkaar dik 8 jaar niet gezien dus veel te bepraten.
Echt waar? Lijkt mij helemaal niksquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:44 schreef Diaan73 het volgende:
Altijd leuk om oude klasgenoten te spreken of te zien.
Ze woont niet meer in NL. Ze was een oude vriendin van haar tegengekomen, die had mijn nummer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Via Schoolbank? Of toevallig tegengekomen. Altijd leuk om oude klasgenoten te spreken of te zien.
quote:
Nee, geen schaker....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heeft ie zo'n bekertje dat ie het klas-schaak-tournooi gewonnen heeft?![]()
Nou alleen maar met de klasgenoten die ik toen al leuk of aardig vond natuurlijk...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt waar? Lijkt mij helemaal niks![]()
trein heeft vertragingquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:48 schreef wyccie het volgende:
TH is nog steeds niet wakker....ik mis hem![]()
Heb ik gemaakt ...... en ik heb ze ook opquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:48 schreef peaceman het volgende:
niet dat iemand het wil weten, maar ik heb vanavond asperges met ham op
Ik ook niet allemaal maar voor sommige maak ik een uitzondering.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt waar? Lijkt mij helemaal niks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |