Ja, ASAP had het goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:45 schreef Sokolsky het volgende:
Volgens mij is 'ie al geraden en moet Asap asap een nieuwe vraag stellen.
Tot laterquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:55 schreef Sokolsky het volgende:
Volgens mij wordt het niet meer wat deze morgen. Ik ga Kieslowski's Dekalog kijken (te beginnen met deel 1, 't zijn 10 delen van een uur).
Ja ik weet het... doe mijn naam niet echt eer aanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:03 schreef Sheridana het volgende:
is asap onlangs nog gesignaleerd..?
! RuneRose (verdient de naam Asap beterquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:05 schreef RuneRose het volgende:
Bridget Jones Diary 1
Bridget Jones Diary 2
Love Actually
Notting Hill
Four Weddings and a Funeral
Mickey Blue Eyes
About a Boy
Two Weeks Notice
Bitter Moon
Nr. 10 stond in de reply daarna.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:07 schreef Patch het volgende:
heeft RR er niet 9?
ik zie het net ja.quote:
Howdy Sheri en de andere FMT'ersquote:
Beide goed, nog 1 film erbij!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Pier Paolo Pasolini
Salo, o le 120 giornate di Sodoma
The Canterbury Tales?
Even ter verdediging; ik was er gewoon voor 8 uur uit hoor.. Moest op tijd aanwezig zijn hier..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:34 schreef RuneRose het volgende:
Hey Frank en andere die net wakker zijn geworden en meteen zijn gaan FMT'en.![]()
Il Vangelo Secondo Matteo is het officieel, maar hier kan ik wel mee leven, pleur het ff in één reply en je hebt het punt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ah, het tweede evangelie van Mattheüs.
Of, met mijn gebrekkige Italiaanse kennis Il Vangelo Secondo del Matteo.
Ik was tot vier gekomen; naast de hierboven genoemde nog Teorema. Was ooit een Zomergasten-film.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:22 schreef RuneRose het volgende:
Jammer dat Sokolsky weg is, die had het vast geweten!
Hans speelde in Jezus is een palestijn maar kan zijn dat ie geen Jezus speelde. Prochnow speelde een reincarnatie van Jezus in Seventh Sign dat weet ik zeker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hans Teeuwen en Jürgen Prochnow kan ik zo gauw niet vinden als Jezus...
De rest is wel goed.
Ik wil toch echt .... Jesus Christ zien staan...quote:Jürgen Prochnow .... David Bannon
Okay. Ik heb hem ook al zo'n tien jaar niet gezien kan ook wel zijn dat ie een Engel was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik wil toch echt .... Jesus Christ zien staan...
Ik heb die film niet gezien, dus verder kan 'k er geen zinnige uitspraken over doen
Caracas is wel goed.
Sorry, maar bij Medea moet ik toch echt aan een andere regisseur denken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:04 schreef RuneRose het volgende:
Medea had je toch ook wel geweten! :p
Jezus zit ook daadwerkelijk in Life of Brian, als hij staat te preken vanaf die heuvel. Ik heb alleen geen flauw idee wie dat speelt.quote:
Okay tot straks Intrequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dames, heren, ik ga even een uurtje reizen, ben daarna weer thuis en zal wederom antwoorden!
Tot in de nabije toekomst, stel gerust een nieuwe vraag als U zolang niet kunt wachten.
Eh sorry, dat was een flauw grapje van mequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:25 schreef mr_anonimous het volgende:
We hebben tot nu toe:
Harvey Stephens
Jonathan Scott-Taylor
Sam Neill
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:28 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Eh sorry, dat was een flauw grapje van me
het zijn de drie acteurs die Damien, the anti-christ, hebben gespeeld in de Omen Trilogie![]()
Ik kom ook niet verder dan dat zooitje wat ik nu opgenoemd heb.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:33 schreef Sokolsky het volgende:
Doe maar, ik vind dit veel te moeilijk.
Patch +1quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:51 schreef Patch het volgende:
egbert jan weber
oesters van Nam Kee
Van God Los
flirt
Dat was de insteek. Snel vraagje snel antwoord.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:54 schreef Frank79 het volgende:
Jammer, ik zie de vraag net pas.. Inkoppertje..
mr_anonimous + 1quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Daniel Radcliffe
Alan Rickman
Warwick Davis
Gary Oldman
Emma Thompson
Rupert Grind
Robbie Coltrane
John Hurt
Richard Harris
Michael Gambon?
Patch volgens mij komen wij in aanmerking voor de Martin & Lewis award straks.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:09 schreef Patch het volgende:
Stuart Townsend
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Patch volgens mij komen wij in aanmerking voor de Martin & Lewis award straks.
Patch +1
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Raoul Heertje en Eggie?
Jij beschikt over het meeste komisch talent van ons twee dus jij mag Lewis zijn.quote:
Paul Haenen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wim T. Schippers en aachh hoe heet die andere ook alweer.
Ja die bedoelde ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:18 schreef Patch het volgende:
[..]
Paul Haenen?
2 hollandse zangers zoek ik
zal deze maar goed rekenen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:25 schreef RuneRose het volgende:
veldhuis en de kemper?
Europaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Breaking the Waves
Dear Wendy
Dogville
Dancer in the Dark
Riget
Dear Wendy is een von Trier script en Riget is een miniserie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Breaking the Waves![]()
Dear Wendy![]()
Dogville![]()
Dancer in the Dark![]()
Riget![]()
Die haal ik altijd door elkaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:33 schreef RuneRose het volgende:
Nee, Festen is ook een film van Vinterberg, net als Dear Wendy.
Stop maar met tegen de muur beuken. Sokolsky heeft ze al genoemd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Die haal ik altijd door elkaar.
Dan moet ik nog even heeel hard gaan nadenken.![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Stop maar met tegen de muur beuken. Sokolsky heeft ze al genoemd.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:37 schreef RuneRose het volgende:
Goedzo Sokoksly
Sokolky +1
Aleen "Forbidden Elelement" ? Misschien nog een andere titel voor Element of Crime ofzo? Mjah, je had toch genoeg titels dus.![]()
Nee, hij's alleen nog maar aangekondigd volgens IMDB.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:39 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
Had je Wasington ook nog goed gerekend?
Det Perfekte Menneske, oftewel The Perfect Human. Da's alvast goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Volgens mij ging was de film die geremaked moest worden The Perfect nogwat... Human? (gokje)
Ik zat te denken van "damn, hoe kom ik nu van die vraag af". Bij Jörgen moest ik aan Raymann denken en bij "Leth"... tja, toen bleef het even stil. Totdat ik aan Let it Be dacht. Misschien niet zo'n geslaagde hint, maar je moet toch wat als niemand 't weetquote:
Verder kom ik nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:49 schreef ArtyShock het volgende:
Jurgen Fool
Jurgen Yesterday
Jurgen Yellow Submarine
Jurgen Hey Jude
Jurgen Baby
Jurgen A Hard Day's Night
Jurgen When
Jurgen Lady
Jurgen Plea
Jurgen Mise
Jurgen Allm
Jurgen Hold
Jurgen Shes
Jurgen Can't Buy Me Love
Jurgen Revo
Jurgen Lucy In The Sky With Diamonds
Jurgen Dizz
Leuke vraag voor in een ander topic. Welke Beatles titels bedoelde ik hier allemaal.![]()
Jurgen Fool on the HIllquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:49 schreef ArtyShock het volgende:
Jurgen Fool
Jurgen Yest
Jurgen Yell
Jurgen Heyj
Jurgen Baby
Jurgen Ahar
Jurgen When
Jurgen Lady
Jurgen Plea
Jurgen Mise
Jurgen Allm
Jurgen Hold
Jurgen Shes
Jurgen Cant
Jurgen Revo
Jurgen Lucy
Jurgen Dizz
Edit: Lama.
Leuke vraag voor in een ander topic. Welke Beatles titels bedoelde ik hier allemaal.![]()
The man who knew to little?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:28 schreef dolle_hond het volgende:
not yetistanboel san francisco schaduwen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:38 schreef Mennosson het volgende:
Maltese Falcon
Oh neequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh nee Adaptation.
DJ Lady Sheridana +1quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:01 schreef Sheridana het volgende:
Closer?
Inderdaad When I’m 64, Misery en geen Revolver maar Revolution.quote:
mr_ (heet stiekem john, maar eigenlijk garcia) anonimous +1quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Lithgow
Leguizamo
Belushi
Goodman
Cassavetes
Polito
Turturro
Lee Miller
Cusack
Wayne
Wanneer vertrek jij richting Boedapest Sheri?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:33 schreef Sheridana het volgende:
dag Mennosson, tot over twee weken!!
Nee, niet zo bekend.quote:
Ook een film met Nataliequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:38 schreef EricusMaximus het volgende:
Misschien zou het helpen als ik wist over welke film het ging![]()
Okay. Dit weekend veel een-tweetjes zodat je plekkie veilig is dus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:39 schreef Sheridana het volgende:
Maandagochtend om 10.15 vertrekt het vliegtuig als het goed is...maar omdat Mennosson er nooit is in het weekend, zei ik nu alvast gedag
Dat kan ik moeilijk beoordelen.. Ik luister voornamelijk r&b soul enzo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:45 schreef EricusMaximus het volgende:
Oh, die
Uhmmm, hoe bekend is die band dan ongeveer ?
Geen website dus dat mag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:49 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik geloof dat er iets van Coldplay in zat, maar ten eerste is die band heel bekend en ten tweede geloof ik niet dat ze dat liet horen...
Mag ik trouwens winamp raadplegen, aangezien ik de ost op mijn computer heb?
Correct.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:57 schreef EricusMaximus het volgende:
Dan zullen het wel The Shins zijn
Je schenen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:58 schreef RuneRose het volgende:
Shin? Wat voor lichaamsdeel is dat? Of bedoelen we "Chin" maar dan slecht vertaald? :p
Vind het toch niet zo'n leuke manier van puntjes scoren, maar ja, je moet watquote:
Queen is niet goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Who
Elton John
Tina Turner (Mad Max)
Queen (Lethal Weapon?) Zit iig in Loaded Weapon
Die zocht ik inderdaadquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Eric Clapton?
Robert Patrickquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Zijn naam of 3 films met hem
[afbeelding]
Uiteraard!quote:
Vooral die laatste is ijzersterk.quote:
Euh... euh... Danny Glover!quote:
Ach je moet er gewoon weer efkes in komen Patch. Straks klaar je mij weer bij het leven.quote:
[flauw-mode] Dat zei mijn vrouw ook vannacht...[/flauw-mode]quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach je moet er gewoon weer efkes in komen Patch. Straks klaar je mij weer bij het leven.
Dermot Mulroney?quote:
Stiekem moet ik er toch om lachen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:02 schreef Patch het volgende:
[..]
[flauw-mode] Dat zei mijn vrouw ook vannacht...[/flauw-mode]
Je dacht ik roep het maar twee keer voor ik te laat ben?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:03 schreef Patch het volgende:
dermot mulrony
En ik zal nooit weten of dat nou door de Fok! vertraging kwam of m'n eigen sloomheid.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:03 schreef ArtyShock het volgende:
Dermot Mulroney?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je dacht ik roep het maar twee keer voor ik te laat ben?
Patch +1
EricusMaximus + 1quote:
Heb je hem al gezien?quote:
Dus jij gaat geen stem(men) verzorgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:28 schreef Patch het volgende:
ik ga hem volgende week kijken.
Geen idee of er een nederlandse versie komt.
Van Microcosmos en Travelling Birds was er ook geen Nederlandse versie.
Engelse versie met Morgan Freeman voldoet dacht ik zo.
Zoietsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:39 schreef Patch het volgende:
Tijger JungleBook
Hond K9
Kat Aristocats
Kangoeroe Kangaroo Jack
Papegaai 102 Dalmatians
Olifant Robin Hood
Aap Ed
Muis Mousehunt
Walrus 50 First Dates
Orca Free Willy
Konijn Space Jam
zoiets?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:51 schreef One_conundrum het volgende:
Scream
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:24 schreef RuneRose het volgende:
once upon a time in the west
Had 'em een paar dagen geleden nog gezien. En de duitse titel van de film is volgens mij ook iets met danzen vom tot ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:04 schreef RuneRose het volgende:
We zijn er bijna, zal ik vast een nieuw topic maken Mr. A?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |