Ik was tot vier gekomen; naast de hierboven genoemde nog Teorema. Was ooit een Zomergasten-film.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:22 schreef RuneRose het volgende:
Jammer dat Sokolsky weg is, die had het vast geweten!
Hans speelde in Jezus is een palestijn maar kan zijn dat ie geen Jezus speelde. Prochnow speelde een reincarnatie van Jezus in Seventh Sign dat weet ik zeker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hans Teeuwen en Jürgen Prochnow kan ik zo gauw niet vinden als Jezus...
De rest is wel goed.
Ik wil toch echt .... Jesus Christ zien staan...quote:Jürgen Prochnow .... David Bannon
Okay. Ik heb hem ook al zo'n tien jaar niet gezien kan ook wel zijn dat ie een Engel was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik wil toch echt .... Jesus Christ zien staan...
Ik heb die film niet gezien, dus verder kan 'k er geen zinnige uitspraken over doen
Caracas is wel goed.
Sorry, maar bij Medea moet ik toch echt aan een andere regisseur denken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:04 schreef RuneRose het volgende:
Medea had je toch ook wel geweten! :p
Jezus zit ook daadwerkelijk in Life of Brian, als hij staat te preken vanaf die heuvel. Ik heb alleen geen flauw idee wie dat speelt.quote:
Okay tot straks Intrequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dames, heren, ik ga even een uurtje reizen, ben daarna weer thuis en zal wederom antwoorden!
Tot in de nabije toekomst, stel gerust een nieuwe vraag als U zolang niet kunt wachten.
Eh sorry, dat was een flauw grapje van mequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:25 schreef mr_anonimous het volgende:
We hebben tot nu toe:
Harvey Stephens
Jonathan Scott-Taylor
Sam Neill
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:28 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Eh sorry, dat was een flauw grapje van me
het zijn de drie acteurs die Damien, the anti-christ, hebben gespeeld in de Omen Trilogie![]()
Ik kom ook niet verder dan dat zooitje wat ik nu opgenoemd heb.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:33 schreef Sokolsky het volgende:
Doe maar, ik vind dit veel te moeilijk.
Patch +1quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:51 schreef Patch het volgende:
egbert jan weber
oesters van Nam Kee
Van God Los
flirt
Dat was de insteek. Snel vraagje snel antwoord.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:54 schreef Frank79 het volgende:
Jammer, ik zie de vraag net pas.. Inkoppertje..
mr_anonimous + 1quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Daniel Radcliffe
Alan Rickman
Warwick Davis
Gary Oldman
Emma Thompson
Rupert Grind
Robbie Coltrane
John Hurt
Richard Harris
Michael Gambon?
Patch volgens mij komen wij in aanmerking voor de Martin & Lewis award straks.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:09 schreef Patch het volgende:
Stuart Townsend
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Patch volgens mij komen wij in aanmerking voor de Martin & Lewis award straks.
Patch +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |