Jurgen Fool on the HIllquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:49 schreef ArtyShock het volgende:
Jurgen Fool
Jurgen Yest
Jurgen Yell
Jurgen Heyj
Jurgen Baby
Jurgen Ahar
Jurgen When
Jurgen Lady
Jurgen Plea
Jurgen Mise
Jurgen Allm
Jurgen Hold
Jurgen Shes
Jurgen Cant
Jurgen Revo
Jurgen Lucy
Jurgen Dizz
Edit: Lama.
Leuke vraag voor in een ander topic. Welke Beatles titels bedoelde ik hier allemaal.![]()
The man who knew to little?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:28 schreef dolle_hond het volgende:
not yetistanboel san francisco schaduwen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:38 schreef Mennosson het volgende:
Maltese Falcon
Oh neequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh nee Adaptation.
DJ Lady Sheridana +1quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:01 schreef Sheridana het volgende:
Closer?
Inderdaad When I’m 64, Misery en geen Revolver maar Revolution.quote:
mr_ (heet stiekem john, maar eigenlijk garcia) anonimous +1quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Lithgow
Leguizamo
Belushi
Goodman
Cassavetes
Polito
Turturro
Lee Miller
Cusack
Wayne
Wanneer vertrek jij richting Boedapest Sheri?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:33 schreef Sheridana het volgende:
dag Mennosson, tot over twee weken!!
Nee, niet zo bekend.quote:
Ook een film met Nataliequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:38 schreef EricusMaximus het volgende:
Misschien zou het helpen als ik wist over welke film het ging![]()
Okay. Dit weekend veel een-tweetjes zodat je plekkie veilig is dus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:39 schreef Sheridana het volgende:
Maandagochtend om 10.15 vertrekt het vliegtuig als het goed is...maar omdat Mennosson er nooit is in het weekend, zei ik nu alvast gedag
Dat kan ik moeilijk beoordelen.. Ik luister voornamelijk r&b soul enzo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:45 schreef EricusMaximus het volgende:
Oh, die
Uhmmm, hoe bekend is die band dan ongeveer ?
Geen website dus dat mag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:49 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik geloof dat er iets van Coldplay in zat, maar ten eerste is die band heel bekend en ten tweede geloof ik niet dat ze dat liet horen...
Mag ik trouwens winamp raadplegen, aangezien ik de ost op mijn computer heb?
Correct.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:57 schreef EricusMaximus het volgende:
Dan zullen het wel The Shins zijn
Je schenen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:58 schreef RuneRose het volgende:
Shin? Wat voor lichaamsdeel is dat? Of bedoelen we "Chin" maar dan slecht vertaald? :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |