zal deze maar goed rekenen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:25 schreef RuneRose het volgende:
veldhuis en de kemper?
Europaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Breaking the Waves
Dear Wendy
Dogville
Dancer in the Dark
Riget
Dear Wendy is een von Trier script en Riget is een miniserie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Breaking the Waves![]()
Dear Wendy![]()
Dogville![]()
Dancer in the Dark![]()
Riget![]()
Die haal ik altijd door elkaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:33 schreef RuneRose het volgende:
Nee, Festen is ook een film van Vinterberg, net als Dear Wendy.
Stop maar met tegen de muur beuken. Sokolsky heeft ze al genoemd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Die haal ik altijd door elkaar.
Dan moet ik nog even heeel hard gaan nadenken.![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Stop maar met tegen de muur beuken. Sokolsky heeft ze al genoemd.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:37 schreef RuneRose het volgende:
Goedzo Sokoksly
Sokolky +1
Aleen "Forbidden Elelement" ? Misschien nog een andere titel voor Element of Crime ofzo? Mjah, je had toch genoeg titels dus.![]()
Nee, hij's alleen nog maar aangekondigd volgens IMDB.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:39 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
Had je Wasington ook nog goed gerekend?
Det Perfekte Menneske, oftewel The Perfect Human. Da's alvast goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Volgens mij ging was de film die geremaked moest worden The Perfect nogwat... Human? (gokje)
Ik zat te denken van "damn, hoe kom ik nu van die vraag af". Bij Jörgen moest ik aan Raymann denken en bij "Leth"... tja, toen bleef het even stil. Totdat ik aan Let it Be dacht. Misschien niet zo'n geslaagde hint, maar je moet toch wat als niemand 't weetquote:
Verder kom ik nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:49 schreef ArtyShock het volgende:
Jurgen Fool
Jurgen Yesterday
Jurgen Yellow Submarine
Jurgen Hey Jude
Jurgen Baby
Jurgen A Hard Day's Night
Jurgen When
Jurgen Lady
Jurgen Plea
Jurgen Mise
Jurgen Allm
Jurgen Hold
Jurgen Shes
Jurgen Can't Buy Me Love
Jurgen Revo
Jurgen Lucy In The Sky With Diamonds
Jurgen Dizz
Leuke vraag voor in een ander topic. Welke Beatles titels bedoelde ik hier allemaal.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |