quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Raoul Heertje en Eggie?
Jij beschikt over het meeste komisch talent van ons twee dus jij mag Lewis zijn.quote:
Paul Haenen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wim T. Schippers en aachh hoe heet die andere ook alweer.
Ja die bedoelde ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:18 schreef Patch het volgende:
[..]
Paul Haenen?
2 hollandse zangers zoek ik
zal deze maar goed rekenen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:25 schreef RuneRose het volgende:
veldhuis en de kemper?
Europaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Breaking the Waves
Dear Wendy
Dogville
Dancer in the Dark
Riget
Dear Wendy is een von Trier script en Riget is een miniserie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Breaking the Waves![]()
Dear Wendy![]()
Dogville![]()
Dancer in the Dark![]()
Riget![]()
Die haal ik altijd door elkaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:33 schreef RuneRose het volgende:
Nee, Festen is ook een film van Vinterberg, net als Dear Wendy.
Stop maar met tegen de muur beuken. Sokolsky heeft ze al genoemd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Die haal ik altijd door elkaar.
Dan moet ik nog even heeel hard gaan nadenken.![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Stop maar met tegen de muur beuken. Sokolsky heeft ze al genoemd.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:37 schreef RuneRose het volgende:
Goedzo Sokoksly
Sokolky +1
Aleen "Forbidden Elelement" ? Misschien nog een andere titel voor Element of Crime ofzo? Mjah, je had toch genoeg titels dus.![]()
Nee, hij's alleen nog maar aangekondigd volgens IMDB.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:39 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
Had je Wasington ook nog goed gerekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |