Vind het toch niet zo'n leuke manier van puntjes scoren, maar ja, je moet watquote:
Queen is niet goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Who
Elton John
Tina Turner (Mad Max)
Queen (Lethal Weapon?) Zit iig in Loaded Weapon
Die zocht ik inderdaadquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Eric Clapton?
Robert Patrickquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Zijn naam of 3 films met hem
[afbeelding]
Uiteraard!quote:
Vooral die laatste is ijzersterk.quote:
Euh... euh... Danny Glover!quote:
Ach je moet er gewoon weer efkes in komen Patch. Straks klaar je mij weer bij het leven.quote:
[flauw-mode] Dat zei mijn vrouw ook vannacht...[/flauw-mode]quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach je moet er gewoon weer efkes in komen Patch. Straks klaar je mij weer bij het leven.
Dermot Mulroney?quote:
Stiekem moet ik er toch om lachen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:02 schreef Patch het volgende:
[..]
[flauw-mode] Dat zei mijn vrouw ook vannacht...[/flauw-mode]
Je dacht ik roep het maar twee keer voor ik te laat ben?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:03 schreef Patch het volgende:
dermot mulrony
En ik zal nooit weten of dat nou door de Fok! vertraging kwam of m'n eigen sloomheid.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:03 schreef ArtyShock het volgende:
Dermot Mulroney?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je dacht ik roep het maar twee keer voor ik te laat ben?
Patch +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |