En de mensen die straks de topictitel zien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 05:54 schreef DIGGER het volgende:
Was wel leuk daarstraks om mensen uit bed te bellen. Sja als je zegt dat je direct op de hoogte gehouden wilt worden van alle belangrijke zaken in deze, dan ben je aan de beurt, daar houd ik me aan
Ja, zo lang het maar niet de nieuwe (zoveelste) vlam van Barbara Streisand betreft of zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 05:59 schreef Gollemrulez het volgende:
Wat is pril levensgeluk toch mooi he!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 05:20 schreef DIGGER het volgende:
Zo, terug uit het Sophia en vader van een schitterende dochter
Alles verliep gesmeerd, was al om 1.20 uur in het ziekenhuis (don't ask), Anna was natuurlijk nerveus voor de operatie/baby maar wel erg blij dat aan de onzekerheid snel een end zou komen.
Denk dat de operatie zelf zo rond 2.05 begon en om 2.20 uur was die kleine er met de 1e kreetjes.
Overige stats: 31 weken, 1980 gram (Normaal is volgens de arts 1700 gram bij 32 weken), gezond, volle bos gitzwart haar, gezicht erg lijkend op dat van moeder.
Dit keer uiteraard geen navelstreng doorknippen en zo erbij, daarvoor was de boel te kritiek. Maar als snel kon ik naar de aparte kamer om haar goed te bekijken en aan te raken.
Ze ligt nu op de IC voor 24 uur, krijgt antibiotica via infuus, had alleen een ietsiepietsie laag suikerniveau en ademt dus zelfstandig maar om uitputting te voorkomen krijgt ze 30% zuurstof ondersteuning.
Anna werd ruim een uur na de geboorte ook met bed en al naar de IC gereden om de kleine te kunnen bekijken en aanraken. Schijnt dat ze straks naar de kaakchirurg moet omdat de grijns vast bleef staan
Als alles goed gaat, en er is voorlopig geen enkele reden om aan te nemen dat dat niet zo zou lopen, kan de IC na 24 uur ingeruild worden voor de HC (High Care).
Verder is het nog even bekijken hoe lang Anna moet blijven en hoe lang die kleine.
Tot slot de naam van de nieuwe Mascotte. Da's (wederom) een Ierse (Gaellic) naam, nl.
Kady Máire (dat laatste spreek je uit als Morja). Máire is een Gaellic vorm van Mary (roepnaam mijn moeder) en de Italiaanse evenknie daarvan is Maria - de naam van Anna haar moeder.
Dank voor de steun allemaal, moeder en kind maken het, ook al liggen ze niet samen, goed, en ik ook, ook al ben ik wel bekaf (merk ik nu pas weer, daarstraks merkte ik daar uiteraard geen ruk van).
Maar nu is het eerst tijd voor een borrel
moet je eens op Axel zoekenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:01 schreef SCH het volgende:
Oh wat heerlijk zeg - deze kutochtend gaat meteen stralen
dikke tuut voor jullie alledrie
en ook een beetje voor ons allemaal
Het eerste google-afbeeldingsplaatje op Kady is trouwens deze
[afbeelding]
over 3 dagenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:29 schreef Bluezz het volgende:
Sien wanneer vertrek jij nou precies?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
over 3 dagen![]()
![]()
Maandag 17 oktober... om 14:00 vetrekt zou mijn vliegtuig moeten vertrekken.. om 11 uur aanwezig zijn op schiphol en om half 10 weg vanuit thuis
*kriebels*
kom ik ff naast je liggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:32 schreef just me het volgende:
17 oktober gaat ie ons verlaten
O dat staat er al, ik duik nog even heerlijk mijn bed in
Bedankt voor je berichtjequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:32 schreef just me het volgende:
17 oktober gaat ie ons verlaten
O dat staat er al, ik duik nog even heerlijk mijn bed in
De eerste Feyenoord Banner.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:02 schreef DivineJester het volgende:
DIGGER, EW en Glenn gefeliciteerd met dochter/zusje Kady Maire.
De eerste banner dan maar:
[afbeelding]
Goed, ga nu maar eens slapen, nachtdienstgehad enzo.
Tot later.
Ik ben zo brak als maar zijn kan, het was niet eens laat gisterenavond, we waren om 01.00 uur thuisquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
kom ik ff naast je liggen
Ik kom niet op gang vandaag
aan jou de eerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:48 schreef Bjoro het volgende:
Is er al een feli topic voor Kady/DIGGER en EW ?????????
Dat is deze domoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:48 schreef Bjoro het volgende:
Is er al een feli topic voor Kady/DIGGER en EW ?????????
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | BliksemSchigt 9306 Radegast 9140 PyTh 9003 appelsientje 8938 The_BoezelaaR 8783 Da_Sandman 8539 Lionheaad 8513 Vom 8428 VoreG 8338 -Vaduz- 8283 Dos37 8220 rubbereend 8129 AirRaid 7722 Bos81 7692 Legolas_Greenleaf 7664 Suijk 7512 pascalheister 6100 Dylan Dog 3040 |
Hier issie dan : [Felicitatietopic] Kady Máire is geboren !quote:
quote:
ik had niet door dat ie in GC stondquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Kady Máire, dochtertje van DIGGER en EW, welkom !!![]()
![]()
![]()
parijs, altijd leuk! Wil er ook weer heen, al bijna een jaar niet geweest...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:21 schreef Blumchen het volgende:
[..]ja.. ik ga vanmiddag naar Dordrecht.. en dan morgen op de motor naar Gent, en daar een nachtje slapen, en dan door naar Parijs. .voor 1 week
en met jou?
Dank.. maar dat zal wel goed komen!quote:
gelukkig maarquote:Met mij lekker![]()
OK, kom maar op met die taart!quote:
quote:Jeugd dronken in de klas
AMSTERDAM - Het alcoholgebruik onder de jeugd in de weekenden is zo groot, dat veel scholieren op maandag nog de hele dag 'blauw' in de klas zitten en er voor de leraren geen eer aan te behalen valt om er lesstof in te pompen.
Bij het Nationaal Instituut voor Gezondheidsbevordering en Ziektepreventie (NIGZ) wordt het verschijnsel al 'blauwe maandag' genoemd. Volgens Rob Bovens van het instituut, en leider van de campagne 'Drank maakt meer kapot dan je lief is', is het tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld om in het weekend drie dagen lang te zuipen.
"Van de 16- tot 18-jarigen begint 17 tot 20 procent al op de vrijdagavond stevig te drinken, de zaterdag en de zondagavond volgen ook nog en dan zit je dus nog halfdronken in de schoolbanken op maandagochtend. Ze drinken op een zaterdagavond gemiddeld 15 tot 20 glazen bier. Aangezien het een uur duurt voordat je lichaam een glas bier afbreekt, blijf je dus lang onder invloed", legt Bovens uit.
Best wel jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:01 schreef Bjoro het volgende:
rode kruisjes taart Pyth...lekker !
veel moeite gekost zeker
heee moppiequote:
we hebben al 8 flessen wijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga je veel inslaan Sien?
staatsloterij winnen en/of een nieuwe baan misschienquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:17 schreef golfer het volgende:
Jarigen en een nieuwe mascotte, wat wil een mens nog meer om vrolijk van te worden.
Dat is natuurlijk ook wel leuk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:21 schreef Bjoro het volgende:
staatsloterij winnen en/of een nieuwe baan misschien
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:43 schreef DivineJester het volgende:
[upd] Zeven terreurverdachten aangehouden
Speelt Ado thuisquote:Verder heeft een getuige gemeld dat op de A20 en de A13 richting Den Haag opleggers rijden met zes blauwe pantserwagens erop. Een woordvoerder van de NCTb wil daar niets over zeggen. Het gaat waarschijnlijk om panterswagens van een speciale bijstandseenheid van de Koninklijke Marechausssee, die kunnen worden gebruikt om een gebied af te zetten.
heb je geen touch screen danquote:
Ja lekker!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:56 schreef Againzender het volgende:
Riep daar iemand bier?
Lekkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:58 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja lekker!
Rondje van mij, ik hoef (voorlopig) niet meer naar de fysio
Die heb je niet gehaald denk ik dan...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Deadline afgelopen nacht, nu nog bezig
Ach, tis voor het clubblad, vanavond gaan we het pas in mekaar gooien, alle aangeleverde stukjes. Ik heb nog evenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:02 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Die heb je niet gehaald denk ik dan...![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De directeur van die basisschool in Den Haag heet Ronald Guns zie ik net op het journaal
Inderdaad dat was ik die een biertje besteldequote:
quote:
ze willen fit zijn voor het vrijdagmiddaggebedquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op de ZA-knop
Teringjopie waarom wil heel utreg het ziekenhuis bellen of langskomen op een ramadanse vrijdagmiddag
Doe esquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:03 schreef VoreG het volgende:
Ik heb nog niet gebelt
quote:
quote:Jason Culina arrogante dingo!
De afgelopen jaren zijn er legio vervelende spelers op een dito manier bij FC Twente vertrokken. In het geval van Culina leek dit ogenschijnlijk anders. Transfervrij binnengekomen en voor ¤1,1 miljoen verkocht aan PSV. Meneer Culina zelf gaat een salaris opstrijken van ¤650.000 per jaar plus eventuele bonussen. Twente blij, Culina blij zou je denken.
Maar meneer dacht er anders over. Na zich al onmogelijk en kinderachtig te hebben opgesteld jegens onze FC tijdens de onderhandelingen met PSV was het meneer Culina, na het rondmaken van de transfer, nog te veel moeite om een klein beetje respect op te brengen voor de club waar hij het laatste jaar weer is opgebloeid.
In zijn haast om Enschede te verlaten kon hij het nog net redden om de autosleutels in te leveren maar verder was alles te veel gevraagd. Zo was het ook te veel moeite voor meneer Culina om zijn tenues, shirts, trainingspakken etc even bij de club achter de deur te schuiven. In gedachten toerde hij al door Eindhoven in zijn Mercedes C-Klasse die hij daar "for free" krijgt. Dus wat is er makkelijker dan al je spullen zo uit de kast in de tas van FC Twente te drukken en deze bij je huis in de container te dumpen. Wel makkelijk maar niet verstandig, zeker niet met Agent 1965 in de buurt die dit aan het licht bracht.
Meneer Culina, zo hoor je niet met ons clubshirt om te gaan. Zoiets flik je gewoon niet, het is een teken van disrespect richting FC Twente. Notabene de club waar je het laatste jaar weer bent opgebloeid, waardoor deze transfer weer mogelijk was. Als meneer Culina denkt ons shirt als vuile was in een container te kunnen trappen vinden wij het wel gerechtvaardigd zijn vuile was hier op de site buiten te hangen. Meneer Culina is waarschijnlijk vergeten -is ook voor de hand liggend met het i.q. van een visstick- dat hij ook zijn notitieboekje nog in de tas had laten zitten. Hierin staat exact omschreven wat hij aankomende 4 jaar verdient, wat clubs als oa Feyenoord voor hem wilden betalen, hoe hoog zijn bonussen zullen zijn en veel privacy-gevoelige informatie als telefoonnummers van spelersmakelaars, trainers, spers en familieleden. Een en ander schitterend geillustreerd met australische Herman Brood werken. Agent 1965 zal nu een paar ingescande pagina's publiceren omdat hij dit jullie niet wil onthouden. Binnenkort zal er nog meer geplaatst worden.
De kunstwerken van Jason Brood zullen zaterdag per opbod geveild worden in het supportershome.
Dat is inderdaad allesbehalve netjes (mocht het waar zijn)quote:
Had ik jou uitgenodigdquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:04 schreef appelsientje het volgende:
Alles is klaar voor het feest vanavond![]()
Heb er zin in
quote:
Veel succes vanavond en met je avontuur.quote:
Dankjequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Veel succes vanavond en met je avontuur.
Vanmiddag waren het bekenden en familie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe vier jij je verjaardag Tong, met visite?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:16 schreef tong80 het volgende:
Vanmiddag waren het bekenden en familie.
Ik doe er eigenlijk niks aan maar die wippen toch even binnen om hun kadootjes af te leveren. Ik had niks te drinken in huis dus ze waren zo weer de deur uit. Wel klote dan dat ik de taart die ik nog niet had aangesneden nu zelf moet opeten. Net nu ik aan het lijnen ga. Ook een leuk kado van ma gehad, zegt steeds 'Herm ga nou eens afvallen'. Wat denk je dat ik van haar heb gehad ?....
........een friteuse.
Hahaha geweldig...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanmiddag waren het bekenden en familie.
Ik doe er eigenlijk niks aan maar die wippen toch even binnen om hun kadootjes af te leveren. Ik had niks te drinken in huis dus ze waren zo weer de deur uit. Wel klote dan dat ik de taart die ik nog niet had aangesneden nu zelf moet opeten. Net nu ik aan het lijnen ga. Ook een leuk kado van ma gehad, zegt steeds 'Herm ga nou eens afvallen'. Wat denk je dat ik van haar heb gehad ?....
........een friteuse.
Wie spät?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:50 schreef golfer het volgende:
Straks eens kijken of diezoveelste rip-off van Exp. Robinson iets is.
Bij de Tros, Oberon heet het. Terug naar de middeleeuwen.
echt helemaal niemand die het weet ????quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:45 schreef Bjoro het volgende:
vanavond Con Air....weet iemand of die leuk/goed is ?
..... als je hem nodig hebt !quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb hem nog niet gezien Bjoro. Waar is Pascal......
Ja, wel een tijd terug dat ik hem gezien heb.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Over een kaping?
Goed bezig Bossiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, wel een tijd terug dat ik hem gezien heb.
Nicolas Cage staat op het punt om na een aantal jaren in de gevangenis gezeten te hebben vrijgelaten te worden, als het vliegtuig met andere gedetineerden het toestel kapen/stelen.
Zoiets was het dacht ik.. Meer wil ik voor Bjoro eigenlijk ook niet verraden.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Net DIGGER gesproken: die klonk een stuk opgeluchter dan gisterenavond...
Wellicht vanavond nog wat foto's (met slangetjes uit de couveuse)
De zangeres van Clannad, nog aanwezig in onze huwelijksceremonie met "In a lifetime", samen gezongen met Bono, heet trouwens ook Máire (Brennan). Máire wordt ook regelmatig geschreven als Moya.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het zijn beiden Ierse namen (Net als dat haar broer dus Glenn William heet - William is dan wel een Engelse naam maar de naam Willem is van grote betekenis in m'n familie).
Kady staat voor de eerst geborene, de gezegende. Nu is ze dat niet overall, eerst geborene, maar wel de eerste meid van onze families van deze generatie.
en Máire (uitspraak Morja) is de oude Gaelic schrijfwijze van de moderne naam Mary op z'n Engels of Maria op z'n Italiaans en is niet toevallig een vernoeming naar Kady haar beide oma's (oftewel mijn moeder en m'n schoonmoeder).
Gaelic is dan ook bijna niet te verstaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:45 schreef VoreG het volgende:
Goed om te horen DIGGER
Máire uitspreken als Morja is vrij lastig. Het klinkt wel lekker Iers
Die moet binnenkort weer geopereerd worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:40 schreef golfer het volgende:
Fijn dat Kady het zo goed doet, DIGGER.
Hoe is het trouwens met Anna?
Wat moet ik doen voor de hattrick?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:28 schreef just me het volgende:
godsamme.. DIGGER 2e keer dat je me aan het janken hebt vandaag![]()
Alleen je spelling gaat er op achteruit, zal ik dus maar stoppen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:04 schreef clauwheee het volgende:
Ik wordt blij van je berichies DIGGER
Super man!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:20 schreef DIGGER het volgende:
Nou, maar weer even een update dan: Kady doet het geweldig.
Ze heeft een paar uur aan de zuurstofbril gelegen om haar wat te helpen met ademen (vergelijk het met de sparta-met). Zodoende kon ze niet ineens uitgeput raken van het feit dat ze het plotseling helemaal zelf moest doen.
Maar vanmiddag was dat al geheel niet meer nodg, het ademen gaat prima op 100% eigen kracht
Ze heeft een bloedtransfusie gehad, nodig vanwege de infectie die Anna had, om te zorgen dat ze genoeg rode bloedlichaampjes heeft, allemaal geen probleem.
Ivm de infectie krijgt ze ook een antibiotica kuur, gaat ook prima en ze krijgt ietwat extra suikers ivm een net ff ietwat laag suikerpijl.
Allemaal minor details, totaal niet zorgwekkend, zaken die rap vanzelf over zullen gaan, het meiske moet natuurlijk gewoon ff wennen aan de buitenwereld en dat ze het zelf moet gaan doen.
Ze ziet er geweldig uit, lijkt heel erg sterk op moeders, geniet al lekker van de voeding die ze via een sonde krijgt (op deze leeftijd is de combinatie drinken, slikken en ademhalen nog niet combineerbaar voor zo'n wurmpie) en doet het volgens de artsen op de IC gewoon fantastisch.
Zo goed zelfs dat ze eigenlijk verwachten dat ze morgen van de IC afmag naar een HC, en dat dit waarschijnlijk Dordt wordt, wat dichter in de buurt.
Verder zou ik nog veel kunnen vertellen, maar dat laat ik maar ff, ik denk nl. dat een foto veel meer zegt.
Nah, genoeg nieuws voor mij vandaag, ik gaat pitten en lekker dromen over m'n nieuwe aanwinstquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:27 schreef Againzender het volgende:
Fijn om te horen DIGGER!
En voor de liefhebbers: over een paar minuten op BBC1 een nieuwe aflevering van Have I got news for you
Het is nu toch 3-3 of ontbreekt er nog een mascotte naast Kady in de OP ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Goed dat de damesmascottes weer in de meerderheid zijn!
Jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Alleen je spelling gaat er op achteruit, zal ik dus maar stoppen?
Ik heb 5 minuten lang naar de banners zitten kijken, tellen, nagaan of ik niemand vergeten was e.d.quote:
Ik had ook zoiets, alleen was ik dus iets sneller, maar je had je reactie van mij niet hoeven te edittenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb 5 minuten lang naar de banners zitten kijken, tellen, nagaan of ik niemand vergeten was e.d.![]()
De oudste mascotte geeft, bij gelijke stand, de doorslagquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is nu toch 3-3 of ontbreekt er nog een mascotte naast Kady in de OP ?
Lijkt zo lullig. Een bijdehante opmerking plaatsen die 2 minuten eerder ook al gemaakt was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets, alleen was ik dus iets sneller, maar je had je reactie van mij niet hoeven te editten
Daar heb je weer gelijk inquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Lijkt zo lullig. Een bijdehante opmerking plaatsen die 2 minuten eerder ook al gemaakt was.
Nou, vooruitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heb ik toch altijd.![]()
Ik ga naar bed, morgen om 9 uur al weer de 6-puntenwedstrijd tegen OVC.
Ik merk het ja, maar ook niet in het Nederlands he...ik vroeg nml: ALLES GOED!?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:22 schreef Eilanden het volgende:
OooooooohZoals je merkt ben ik nog niet helemaal thuis in het Grunnings
Ga jij dan maar lekker verder met mastuberen Nocaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:26 schreef Noca het volgende:
Ik voelde aan mn plasser dat je zou gaan posten PH
dat voelen laat je toch door clau doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:26 schreef Noca het volgende:
Ik voelde aan mn plasser dat je zou gaan posten PH
Misschien bereidt zij het wel voor en maakt Noca het afquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat voelen laat je toch door clau doen![]()
dat dacht ik alquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:33 schreef Noca het volgende:
Trusten eilandje!
Ik zag je online komen op msn op clau haar pc PHtje
inderdaad, jammer dat het einde zo vreselijk nep was...de rest was wel oke namelijk !quote:
Vond het einde ook wat minder, maar dat mocht de pret niet drukkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
inderdaad, jammer dat het einde zo vreselijk nep was...de rest was wel oke namelijk !
Ik heb een jonge moeder maar ze kent haar grenzen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:34 schreef SCH het volgende:
Je moeder komt toch zo paaldansen Tong?
Ze is al volop bezig op haar nieuwe pumpjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:34 schreef SCH het volgende:
Je moeder komt toch zo paaldansen Tong?
Waar waar waar?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:48 schreef pascalheister het volgende:
dione al stripact hoorde ik in de wandelgangen
Paling & Coquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:53 schreef SCH het volgende:
Komt ze met Jan Smit aanHeb ik dus meteen weer een erectie
Zij zuipen beneden je bier op en jij zit boven te fokken !!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:00 schreef appelsientje het volgende:
Mijn vrienden/innen zijn geweldig!!
leuk feestje!!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Zij zuipen beneden je bier op en jij zit boven te fokken !!!!![]()
ben arme studentquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:03 schreef popolon het volgende:
Bier op om 1 uur?
Da's wel erg vroeg.
*pakt ff een boekje .....quote:
Ik ga eerst naar bed, dan erop en dan erin... en ik heb het over het bed..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:03 schreef SCH het volgende:
Het is naar bed, niet op bed.
laat dan gewoon een klein lampje aan, als je bang bent !quote:
Homoquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:20 schreef -Vaduz- het volgende:
T'is mooi ewest, ik ga holwaarts. Welterusten!
vies he ?quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*pakt ff een boekje .....
[afbeelding]
zullen ze het wel over hun bovenkamer hebben, denk ik altijd maar !quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:20 schreef appelsientje het volgende:
http://www.hoeve.nu/oz
de foto's staan online
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Kaalheid komt in de familie veel voor?
dat is die wijsheid die hij zijn hele leven heeft opgedaan !quote:
ach ik scheer me wel kaal als ik down under benquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat is die wijsheid die hij zijn hele leven heeft opgedaan !
Wanneer vertrek je Appelsientje ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:29 schreef appelsientje het volgende:
Zo maar ff een biertje erbij gehaald
ter afsluiting
a.s. maandag (over 3 dagen)quote:
17e tochquote:
quote:
Pappie, waar blijft mijn flesje nouhouquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat is die wijsheid die hij zijn hele leven heeft opgedaan !
maarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
a.s. maandag (over 3 dagen)
dus redelijk snel zeg maar..
Doe de groenten aan Q. he, niet vergetenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:36 schreef appelsientje het volgende:jup!!
*rilt*
hmm opeens krijg ik de kriebels..
Natuurlijk!! als ik hem tegenkom..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doe de groenten aan Q. he, niet vergeten
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:37 schreef golfer het volgende:
We zullen proberen de Hools voor je vertrek in het teken van jouw afscheid te openen.
Als ik die Elmofoto mail, is het niet zo moeilijk je te herkennen hequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:37 schreef appelsientje het volgende:
Natuurlijk!! als ik hem tegenkom..
mail hem maar dat een zekere Appelsientje rond loopt
je doet maar moeitequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]sweet
Ik zal proberen te Fokken als ik daar ben... maar tja kan niks beloven
In biebs is het gratelooschquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]sweet
Ik zal proberen te Fokken als ik daar ben... maar tja kan niks beloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |