quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:43 schreef DivineJester het volgende:
[upd] Zeven terreurverdachten aangehouden
Speelt Ado thuisquote:Verder heeft een getuige gemeld dat op de A20 en de A13 richting Den Haag opleggers rijden met zes blauwe pantserwagens erop. Een woordvoerder van de NCTb wil daar niets over zeggen. Het gaat waarschijnlijk om panterswagens van een speciale bijstandseenheid van de Koninklijke Marechausssee, die kunnen worden gebruikt om een gebied af te zetten.
heb je geen touch screen danquote:
Ja lekker!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:56 schreef Againzender het volgende:
Riep daar iemand bier?
Lekkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:58 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja lekker!
Rondje van mij, ik hoef (voorlopig) niet meer naar de fysio
Die heb je niet gehaald denk ik dan...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Deadline afgelopen nacht, nu nog bezig
Ach, tis voor het clubblad, vanavond gaan we het pas in mekaar gooien, alle aangeleverde stukjes. Ik heb nog evenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:02 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Die heb je niet gehaald denk ik dan...![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De directeur van die basisschool in Den Haag heet Ronald Guns zie ik net op het journaal
Inderdaad dat was ik die een biertje besteldequote:
quote:
ze willen fit zijn voor het vrijdagmiddaggebedquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op de ZA-knop
Teringjopie waarom wil heel utreg het ziekenhuis bellen of langskomen op een ramadanse vrijdagmiddag
Doe esquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:03 schreef VoreG het volgende:
Ik heb nog niet gebelt
quote:
quote:Jason Culina arrogante dingo!
De afgelopen jaren zijn er legio vervelende spelers op een dito manier bij FC Twente vertrokken. In het geval van Culina leek dit ogenschijnlijk anders. Transfervrij binnengekomen en voor ¤1,1 miljoen verkocht aan PSV. Meneer Culina zelf gaat een salaris opstrijken van ¤650.000 per jaar plus eventuele bonussen. Twente blij, Culina blij zou je denken.
Maar meneer dacht er anders over. Na zich al onmogelijk en kinderachtig te hebben opgesteld jegens onze FC tijdens de onderhandelingen met PSV was het meneer Culina, na het rondmaken van de transfer, nog te veel moeite om een klein beetje respect op te brengen voor de club waar hij het laatste jaar weer is opgebloeid.
In zijn haast om Enschede te verlaten kon hij het nog net redden om de autosleutels in te leveren maar verder was alles te veel gevraagd. Zo was het ook te veel moeite voor meneer Culina om zijn tenues, shirts, trainingspakken etc even bij de club achter de deur te schuiven. In gedachten toerde hij al door Eindhoven in zijn Mercedes C-Klasse die hij daar "for free" krijgt. Dus wat is er makkelijker dan al je spullen zo uit de kast in de tas van FC Twente te drukken en deze bij je huis in de container te dumpen. Wel makkelijk maar niet verstandig, zeker niet met Agent 1965 in de buurt die dit aan het licht bracht.
Meneer Culina, zo hoor je niet met ons clubshirt om te gaan. Zoiets flik je gewoon niet, het is een teken van disrespect richting FC Twente. Notabene de club waar je het laatste jaar weer bent opgebloeid, waardoor deze transfer weer mogelijk was. Als meneer Culina denkt ons shirt als vuile was in een container te kunnen trappen vinden wij het wel gerechtvaardigd zijn vuile was hier op de site buiten te hangen. Meneer Culina is waarschijnlijk vergeten -is ook voor de hand liggend met het i.q. van een visstick- dat hij ook zijn notitieboekje nog in de tas had laten zitten. Hierin staat exact omschreven wat hij aankomende 4 jaar verdient, wat clubs als oa Feyenoord voor hem wilden betalen, hoe hoog zijn bonussen zullen zijn en veel privacy-gevoelige informatie als telefoonnummers van spelersmakelaars, trainers, spers en familieleden. Een en ander schitterend geillustreerd met australische Herman Brood werken. Agent 1965 zal nu een paar ingescande pagina's publiceren omdat hij dit jullie niet wil onthouden. Binnenkort zal er nog meer geplaatst worden.
De kunstwerken van Jason Brood zullen zaterdag per opbod geveild worden in het supportershome.
Dat is inderdaad allesbehalve netjes (mocht het waar zijn)quote:
Had ik jou uitgenodigdquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:04 schreef appelsientje het volgende:
Alles is klaar voor het feest vanavond![]()
Heb er zin in
quote:
Veel succes vanavond en met je avontuur.quote:
Dankjequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Veel succes vanavond en met je avontuur.
Vanmiddag waren het bekenden en familie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe vier jij je verjaardag Tong, met visite?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:16 schreef tong80 het volgende:
Vanmiddag waren het bekenden en familie.
Ik doe er eigenlijk niks aan maar die wippen toch even binnen om hun kadootjes af te leveren. Ik had niks te drinken in huis dus ze waren zo weer de deur uit. Wel klote dan dat ik de taart die ik nog niet had aangesneden nu zelf moet opeten. Net nu ik aan het lijnen ga. Ook een leuk kado van ma gehad, zegt steeds 'Herm ga nou eens afvallen'. Wat denk je dat ik van haar heb gehad ?....
........een friteuse.
Hahaha geweldig...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanmiddag waren het bekenden en familie.
Ik doe er eigenlijk niks aan maar die wippen toch even binnen om hun kadootjes af te leveren. Ik had niks te drinken in huis dus ze waren zo weer de deur uit. Wel klote dan dat ik de taart die ik nog niet had aangesneden nu zelf moet opeten. Net nu ik aan het lijnen ga. Ook een leuk kado van ma gehad, zegt steeds 'Herm ga nou eens afvallen'. Wat denk je dat ik van haar heb gehad ?....
........een friteuse.
Wie spät?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:50 schreef golfer het volgende:
Straks eens kijken of diezoveelste rip-off van Exp. Robinson iets is.
Bij de Tros, Oberon heet het. Terug naar de middeleeuwen.
echt helemaal niemand die het weet ????quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:45 schreef Bjoro het volgende:
vanavond Con Air....weet iemand of die leuk/goed is ?
..... als je hem nodig hebt !quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb hem nog niet gezien Bjoro. Waar is Pascal......
Ja, wel een tijd terug dat ik hem gezien heb.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Over een kaping?
Goed bezig Bossiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, wel een tijd terug dat ik hem gezien heb.
Nicolas Cage staat op het punt om na een aantal jaren in de gevangenis gezeten te hebben vrijgelaten te worden, als het vliegtuig met andere gedetineerden het toestel kapen/stelen.
Zoiets was het dacht ik.. Meer wil ik voor Bjoro eigenlijk ook niet verraden.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Net DIGGER gesproken: die klonk een stuk opgeluchter dan gisterenavond...
Wellicht vanavond nog wat foto's (met slangetjes uit de couveuse)
De zangeres van Clannad, nog aanwezig in onze huwelijksceremonie met "In a lifetime", samen gezongen met Bono, heet trouwens ook Máire (Brennan). Máire wordt ook regelmatig geschreven als Moya.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het zijn beiden Ierse namen (Net als dat haar broer dus Glenn William heet - William is dan wel een Engelse naam maar de naam Willem is van grote betekenis in m'n familie).
Kady staat voor de eerst geborene, de gezegende. Nu is ze dat niet overall, eerst geborene, maar wel de eerste meid van onze families van deze generatie.
en Máire (uitspraak Morja) is de oude Gaelic schrijfwijze van de moderne naam Mary op z'n Engels of Maria op z'n Italiaans en is niet toevallig een vernoeming naar Kady haar beide oma's (oftewel mijn moeder en m'n schoonmoeder).
Gaelic is dan ook bijna niet te verstaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:45 schreef VoreG het volgende:
Goed om te horen DIGGER
Máire uitspreken als Morja is vrij lastig. Het klinkt wel lekker Iers
Die moet binnenkort weer geopereerd worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:40 schreef golfer het volgende:
Fijn dat Kady het zo goed doet, DIGGER.
Hoe is het trouwens met Anna?
Wat moet ik doen voor de hattrick?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:28 schreef just me het volgende:
godsamme.. DIGGER 2e keer dat je me aan het janken hebt vandaag![]()
Alleen je spelling gaat er op achteruit, zal ik dus maar stoppen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:04 schreef clauwheee het volgende:
Ik wordt blij van je berichies DIGGER
Super man!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:20 schreef DIGGER het volgende:
Nou, maar weer even een update dan: Kady doet het geweldig.
Ze heeft een paar uur aan de zuurstofbril gelegen om haar wat te helpen met ademen (vergelijk het met de sparta-met). Zodoende kon ze niet ineens uitgeput raken van het feit dat ze het plotseling helemaal zelf moest doen.
Maar vanmiddag was dat al geheel niet meer nodg, het ademen gaat prima op 100% eigen kracht
Ze heeft een bloedtransfusie gehad, nodig vanwege de infectie die Anna had, om te zorgen dat ze genoeg rode bloedlichaampjes heeft, allemaal geen probleem.
Ivm de infectie krijgt ze ook een antibiotica kuur, gaat ook prima en ze krijgt ietwat extra suikers ivm een net ff ietwat laag suikerpijl.
Allemaal minor details, totaal niet zorgwekkend, zaken die rap vanzelf over zullen gaan, het meiske moet natuurlijk gewoon ff wennen aan de buitenwereld en dat ze het zelf moet gaan doen.
Ze ziet er geweldig uit, lijkt heel erg sterk op moeders, geniet al lekker van de voeding die ze via een sonde krijgt (op deze leeftijd is de combinatie drinken, slikken en ademhalen nog niet combineerbaar voor zo'n wurmpie) en doet het volgens de artsen op de IC gewoon fantastisch.
Zo goed zelfs dat ze eigenlijk verwachten dat ze morgen van de IC afmag naar een HC, en dat dit waarschijnlijk Dordt wordt, wat dichter in de buurt.
Verder zou ik nog veel kunnen vertellen, maar dat laat ik maar ff, ik denk nl. dat een foto veel meer zegt.
Nah, genoeg nieuws voor mij vandaag, ik gaat pitten en lekker dromen over m'n nieuwe aanwinstquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:27 schreef Againzender het volgende:
Fijn om te horen DIGGER!
En voor de liefhebbers: over een paar minuten op BBC1 een nieuwe aflevering van Have I got news for you
Het is nu toch 3-3 of ontbreekt er nog een mascotte naast Kady in de OP ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Goed dat de damesmascottes weer in de meerderheid zijn!
Jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Alleen je spelling gaat er op achteruit, zal ik dus maar stoppen?
Ik heb 5 minuten lang naar de banners zitten kijken, tellen, nagaan of ik niemand vergeten was e.d.quote:
Ik had ook zoiets, alleen was ik dus iets sneller, maar je had je reactie van mij niet hoeven te edittenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb 5 minuten lang naar de banners zitten kijken, tellen, nagaan of ik niemand vergeten was e.d.![]()
De oudste mascotte geeft, bij gelijke stand, de doorslagquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is nu toch 3-3 of ontbreekt er nog een mascotte naast Kady in de OP ?
Lijkt zo lullig. Een bijdehante opmerking plaatsen die 2 minuten eerder ook al gemaakt was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets, alleen was ik dus iets sneller, maar je had je reactie van mij niet hoeven te editten
Daar heb je weer gelijk inquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Lijkt zo lullig. Een bijdehante opmerking plaatsen die 2 minuten eerder ook al gemaakt was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |