staatsloterij winnen en/of een nieuwe baan misschienquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:17 schreef golfer het volgende:
Jarigen en een nieuwe mascotte, wat wil een mens nog meer om vrolijk van te worden.
Dat is natuurlijk ook wel leuk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:21 schreef Bjoro het volgende:
staatsloterij winnen en/of een nieuwe baan misschien
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:43 schreef DivineJester het volgende:
[upd] Zeven terreurverdachten aangehouden
Speelt Ado thuisquote:Verder heeft een getuige gemeld dat op de A20 en de A13 richting Den Haag opleggers rijden met zes blauwe pantserwagens erop. Een woordvoerder van de NCTb wil daar niets over zeggen. Het gaat waarschijnlijk om panterswagens van een speciale bijstandseenheid van de Koninklijke Marechausssee, die kunnen worden gebruikt om een gebied af te zetten.
heb je geen touch screen danquote:
Ja lekker!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:56 schreef Againzender het volgende:
Riep daar iemand bier?
Lekkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:58 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja lekker!
Rondje van mij, ik hoef (voorlopig) niet meer naar de fysio
Die heb je niet gehaald denk ik dan...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Deadline afgelopen nacht, nu nog bezig
Ach, tis voor het clubblad, vanavond gaan we het pas in mekaar gooien, alle aangeleverde stukjes. Ik heb nog evenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:02 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Die heb je niet gehaald denk ik dan...![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De directeur van die basisschool in Den Haag heet Ronald Guns zie ik net op het journaal
Inderdaad dat was ik die een biertje besteldequote:
quote:
ze willen fit zijn voor het vrijdagmiddaggebedquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op de ZA-knop
Teringjopie waarom wil heel utreg het ziekenhuis bellen of langskomen op een ramadanse vrijdagmiddag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |