En de mensen die straks de topictitel zien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 05:54 schreef DIGGER het volgende:
Was wel leuk daarstraks om mensen uit bed te bellen. Sja als je zegt dat je direct op de hoogte gehouden wilt worden van alle belangrijke zaken in deze, dan ben je aan de beurt, daar houd ik me aan
Ja, zo lang het maar niet de nieuwe (zoveelste) vlam van Barbara Streisand betreft of zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 05:59 schreef Gollemrulez het volgende:
Wat is pril levensgeluk toch mooi he!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 05:20 schreef DIGGER het volgende:
Zo, terug uit het Sophia en vader van een schitterende dochter
Alles verliep gesmeerd, was al om 1.20 uur in het ziekenhuis (don't ask), Anna was natuurlijk nerveus voor de operatie/baby maar wel erg blij dat aan de onzekerheid snel een end zou komen.
Denk dat de operatie zelf zo rond 2.05 begon en om 2.20 uur was die kleine er met de 1e kreetjes.
Overige stats: 31 weken, 1980 gram (Normaal is volgens de arts 1700 gram bij 32 weken), gezond, volle bos gitzwart haar, gezicht erg lijkend op dat van moeder.
Dit keer uiteraard geen navelstreng doorknippen en zo erbij, daarvoor was de boel te kritiek. Maar als snel kon ik naar de aparte kamer om haar goed te bekijken en aan te raken.
Ze ligt nu op de IC voor 24 uur, krijgt antibiotica via infuus, had alleen een ietsiepietsie laag suikerniveau en ademt dus zelfstandig maar om uitputting te voorkomen krijgt ze 30% zuurstof ondersteuning.
Anna werd ruim een uur na de geboorte ook met bed en al naar de IC gereden om de kleine te kunnen bekijken en aanraken. Schijnt dat ze straks naar de kaakchirurg moet omdat de grijns vast bleef staan
Als alles goed gaat, en er is voorlopig geen enkele reden om aan te nemen dat dat niet zo zou lopen, kan de IC na 24 uur ingeruild worden voor de HC (High Care).
Verder is het nog even bekijken hoe lang Anna moet blijven en hoe lang die kleine.
Tot slot de naam van de nieuwe Mascotte. Da's (wederom) een Ierse (Gaellic) naam, nl.
Kady Máire (dat laatste spreek je uit als Morja). Máire is een Gaellic vorm van Mary (roepnaam mijn moeder) en de Italiaanse evenknie daarvan is Maria - de naam van Anna haar moeder.
Dank voor de steun allemaal, moeder en kind maken het, ook al liggen ze niet samen, goed, en ik ook, ook al ben ik wel bekaf (merk ik nu pas weer, daarstraks merkte ik daar uiteraard geen ruk van).
Maar nu is het eerst tijd voor een borrel
moet je eens op Axel zoekenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:01 schreef SCH het volgende:
Oh wat heerlijk zeg - deze kutochtend gaat meteen stralen
dikke tuut voor jullie alledrie
en ook een beetje voor ons allemaal
Het eerste google-afbeeldingsplaatje op Kady is trouwens deze
[afbeelding]
over 3 dagenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:29 schreef Bluezz het volgende:
Sien wanneer vertrek jij nou precies?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
over 3 dagen![]()
![]()
Maandag 17 oktober... om 14:00 vetrekt zou mijn vliegtuig moeten vertrekken.. om 11 uur aanwezig zijn op schiphol en om half 10 weg vanuit thuis
*kriebels*
kom ik ff naast je liggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:32 schreef just me het volgende:
17 oktober gaat ie ons verlaten
O dat staat er al, ik duik nog even heerlijk mijn bed in
Bedankt voor je berichtjequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:32 schreef just me het volgende:
17 oktober gaat ie ons verlaten
O dat staat er al, ik duik nog even heerlijk mijn bed in
De eerste Feyenoord Banner.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:02 schreef DivineJester het volgende:
DIGGER, EW en Glenn gefeliciteerd met dochter/zusje Kady Maire.
De eerste banner dan maar:
[afbeelding]
Goed, ga nu maar eens slapen, nachtdienstgehad enzo.
Tot later.
Ik ben zo brak als maar zijn kan, het was niet eens laat gisterenavond, we waren om 01.00 uur thuisquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
kom ik ff naast je liggen
Ik kom niet op gang vandaag
aan jou de eerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:48 schreef Bjoro het volgende:
Is er al een feli topic voor Kady/DIGGER en EW ?????????
Dat is deze domoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:48 schreef Bjoro het volgende:
Is er al een feli topic voor Kady/DIGGER en EW ?????????
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | BliksemSchigt 9306 Radegast 9140 PyTh 9003 appelsientje 8938 The_BoezelaaR 8783 Da_Sandman 8539 Lionheaad 8513 Vom 8428 VoreG 8338 -Vaduz- 8283 Dos37 8220 rubbereend 8129 AirRaid 7722 Bos81 7692 Legolas_Greenleaf 7664 Suijk 7512 pascalheister 6100 Dylan Dog 3040 |
Hier issie dan : [Felicitatietopic] Kady Máire is geboren !quote:
quote:
ik had niet door dat ie in GC stondquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Kady Máire, dochtertje van DIGGER en EW, welkom !!![]()
![]()
![]()
parijs, altijd leuk! Wil er ook weer heen, al bijna een jaar niet geweest...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:21 schreef Blumchen het volgende:
[..]ja.. ik ga vanmiddag naar Dordrecht.. en dan morgen op de motor naar Gent, en daar een nachtje slapen, en dan door naar Parijs. .voor 1 week
en met jou?
Dank.. maar dat zal wel goed komen!quote:
gelukkig maarquote:Met mij lekker![]()
OK, kom maar op met die taart!quote:
quote:Jeugd dronken in de klas
AMSTERDAM - Het alcoholgebruik onder de jeugd in de weekenden is zo groot, dat veel scholieren op maandag nog de hele dag 'blauw' in de klas zitten en er voor de leraren geen eer aan te behalen valt om er lesstof in te pompen.
Bij het Nationaal Instituut voor Gezondheidsbevordering en Ziektepreventie (NIGZ) wordt het verschijnsel al 'blauwe maandag' genoemd. Volgens Rob Bovens van het instituut, en leider van de campagne 'Drank maakt meer kapot dan je lief is', is het tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld om in het weekend drie dagen lang te zuipen.
"Van de 16- tot 18-jarigen begint 17 tot 20 procent al op de vrijdagavond stevig te drinken, de zaterdag en de zondagavond volgen ook nog en dan zit je dus nog halfdronken in de schoolbanken op maandagochtend. Ze drinken op een zaterdagavond gemiddeld 15 tot 20 glazen bier. Aangezien het een uur duurt voordat je lichaam een glas bier afbreekt, blijf je dus lang onder invloed", legt Bovens uit.
Best wel jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:01 schreef Bjoro het volgende:
rode kruisjes taart Pyth...lekker !
veel moeite gekost zeker
heee moppiequote:
we hebben al 8 flessen wijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga je veel inslaan Sien?
staatsloterij winnen en/of een nieuwe baan misschienquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:17 schreef golfer het volgende:
Jarigen en een nieuwe mascotte, wat wil een mens nog meer om vrolijk van te worden.
Dat is natuurlijk ook wel leuk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:21 schreef Bjoro het volgende:
staatsloterij winnen en/of een nieuwe baan misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |