Is het uitdrukken in absolute millimeters zo veel moeite dan?quote:De speler is dunner en lichter dan zijn voorganger. De 30 GB versie is dunner dan een halve inch en de nieuwe 60 GB versie is 10 procent dunner dan de 4e generatie 20 GB iPod.
quote:De speler is dunner en lichter dan zijn voorganger. De 30 GB versie meet 103,5 x 61,8 x 11 millimeter. De nieuwe 60 GB versie is even groot, maar drie millimeter dikker. Het apparaat weegt respectievelijk 136 en 157 gram.
ja "dunner dan een halve inch"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:22 schreef Geqxon het volgende:
Of ze hebben eindelijk de tekst laten vertalen door een echte nederlander
Ze luisteren naar jequote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Lachen trouwens
Vanochtend postte ik nog
"Godverdomme wat een gezwets trouwens zeg
[..]
Is het uitdrukken in absolute millimeters zo veel moeite dan?"
maar kennelijk is er geluisterd
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:50 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens Flash: Firewire support is op de iPod volledig gedropped
Die met google is liefquote:
Ja we houden immers allemaal van Googlequote:
Dan moet je gaan slapen!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zo eindelijk thuis!
En ik ben me toch ene partij moe!
Nee maar ik denk dat ze nu een weekje naar de inzendingen kijken en dan beslissen ofzoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
is er nou al een van die ballenkrabbers blauw geworden of hoe zit dat?
Sluiting is vanavondquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:07 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nee maar ik denk dat ze nu een weekje naar de inzendingen kijken en dan beslissen ofzo
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:50 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens Flash: Firewire support is op de iPod volledig gedropped
Ik ga voor de gein ook maar eens mailenquote:
ja of een maandje, of tweequote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:07 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nee maar ik denk dat ze nu een weekje naar de inzendingen kijken en dan beslissen ofzo
Bij Timmy was het anders in een paar minuten gebeurt hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja of een maandje, of twee
Godver ik heb alleen al 6 weken moeten wachten om weer ZWART geverfd te worden
Is mod zijn wel leuk eigenlijk?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja of een maandje, of twee
Godver ik heb alleen al 6 weken moeten wachten om weer ZWART geverfd te worden
Broccoli met een kaas sausje en vissticksquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wat gaan jullie vanavond allemaal eten eigenlijk?
Ik chicken tonight hawai!
Appels en Perenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bij Timmy was het anders in een paar minuten gebeurt hoor
Hmmn turkse pizza =quote:
En wat betaal jij voor je Turkse Piza?quote:
Wat had je gedaanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:04 schreef blrrrt het volgende:
[..]
En wat betaal jij voor je Turkse Piza?
net trouwens een gesprek van 2 uur met de directeur gehad![]()
Ik was een beetje gaan zwalken met m'n stageopdracht.quote:
Ooh dat valt dan nog wel meequote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:07 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik was een beetje gaan zwalken met m'n stageopdracht.
Hij heeft me weer ff op het juiste spoor gezet.
Rond de 5 euro volgens mijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:12 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik betaal niets voor mijn pizza
Geen flauw idee wat die dingen kosten, lekker zijn ze wel en das het belangrijkste..
Hij is toch al gebant?quote:
Op de brandstapel met hem !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:46 schreef Grasmaaier. het volgende:
Iemand die mijn naam op de hak neemt iig
Newbiequote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
quote:
5 euro! hier 1,50!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Rond de 5 euro volgens mij
Ik ga nu aan de brocolli
Als je hem laat bezorgen of uit de supermarkt?quote:
Four brothers daar heb ik veel overgehoord die film.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:56 schreef Steve-O het volgende:
Four brothers is dope
En turkse pizza uit de supermarkt zijn ook lekker
Die groene dozen met 3 stuks
Ik moet hem ook nog gaan zien.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:03 schreef Steve-O het volgende:
Dat kan wel kloppen ja trailers zijn al een aantal maanden te vinden ..
jij hebt hem ook gezien?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:19 schreef tonks het volgende:
Ja klopt ja!
ik ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:31 schreef melanie_the_miss het volgende:ik heb lekker gegeten joh!
Ey Remzz heldquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:51 schreef Remzz het volgende:
Heb het echt helemaaaaaaaal gehad. Vandaag weer om half 7 thuis en iedereen is zo blij voor mij dat ik maar 3 dagen les hebNou ik zou eerst eens 3 dagen van half 9 tot half 6 op school gaan zitten.... En nu heb ik iets nog niet af en moet ik morgen toch naar school
Zo dat is eruit
Alles goed hier?
Mooi zoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey Remzz held
Rot voor je![]()
Hier is alles goed
Is die herkenbaar ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:54 schreef tonks het volgende:
Ik zit the 40 year old virgin te kijken!
eergister in de bioscoop gezienquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:54 schreef tonks het volgende:
Ik zit the 40 year old virgin te kijken!
Haha nee manquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee want ik ben 17 en niet maagd. en jij zit je nog steeds brechtje te stalken op msn?
lo? heb je mij geblokt of kom je niet meer op msn?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:16 schreef Geqxon het volgende:
Napoleon Dynamite is trouwens een erg goede film
Zo goedkoop zou ik het niet vertrouwenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:24 schreef blrrrt het volgende:
Turkse Pizza is hier maar 75 cent!!!!
Bij de Turk zelf nog wel
Het begon hier ook op 1,50.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zo goedkoop zou ik het niet vertrouwen![]()
Dan zijn ze daar wel goed bezigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:36 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het begon hier ook op 1,50.
Toen kwam er een 2e winkeltje tegenover zitten; kregen ze een pizzaprijsoorlog
Nu zijn ze nog maar 75 cent
Eindelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:00 schreef tonks het volgende:
sollicitatie ronde closed!
Ff weer instalere hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:18 schreef tonks het volgende:
remzz kun je even op google talk komen
In iedergeval eentjequote:
Je kon het niet laten he?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben er ook weerff de stad in geweest, en zowaar ff bij de Apple Store naar binnen staan gluren
Nou ja, de Wok-to-go zit er naast, en we konden binnen niet meer terecht om het op te etenquote:
Nee, een prefab magnetronbak "Cha Sieuw" ook nietquote:
Ik heb lol op msn met mensen die ik wijs maak dat ik de heilige geest benquote:
Neem dan Toko Lienquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, een prefab magnetronbak "Cha Sieuw" ook niet
Ja gezien (zie topic) vet manquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:32 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Neem dan Toko Lien
Tonks laatste episode van lost al gezien?
slaap lekkerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:33 schreef super-muffin het volgende:
goedenavond, ik ga nu lekker douchen en dan heerlijk maffen.
Doei
ja net het soort mod waar GVH op zit te wachten iddquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik heb lol op msn met mensen die ik wijs maak dat ik de heilige geest ben![]()
Moet je ook niet zo hakuuuuuuh!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zo, mijn hoofd bonkt het is niet normaal meer!
Dat ding wat eigenlijk "Orgasmatron" heet bedoel je?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Moet je ook niet zo hakuuuuuuh!
Of je gebruikt een aromische hoofdpijnroller
Daar wachtte ik ookquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm dat lijkt me idd ook behoorlijk kut ja![]()
als sloop niet te vermijden is wil je dat natuurlijk eigenlijk het liefste zelf doendus nog ff 2 maanden oorlog schoppen daar
en veel foto's maken, nu het nog kan
En dan zo van: "O sorry jongens.... we bedoelden eigenljik dat die andere hut weg moest, die van de buren... maargoed, opgeruimd staat netjes!"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm dat lijkt me idd ook behoorlijk kut ja![]()
als sloop niet te vermijden is wil je dat natuurlijk eigenlijk het liefste zelf doendus nog ff 2 maanden oorlog schoppen daar
en veel foto's maken, nu het nog kan
Idem. maar dan een half uurtje eerderquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff zeg, zo maar eens pitten. half 8 weer de wekker
Van mij welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:56 schreef Geqxon het volgende:
Mag ik hier ook 18+ gadgets posten?
Surequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:56 schreef Geqxon het volgende:
Mag ik hier ook 18+ gadgets posten?
en dat wil dan mod wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:33 schreef tonks het volgende:
Hahahahhahaik dacht al waarom zie ik nooit GVH topics in active topics.. had ik hem uit de AT verwijderd
!!
Mmm ik denk dat ik ook maar eens wat vrije dagen ga opnemenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Na deze schooldag heb ik ook vakantie!
Ja want herfstvakantie is puick!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mmm ik denk dat ik ook maar eens wat vrije dagen ga opnemen
Uhm, dan blijf ik wel werkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja want herfstvakantie is puick!
Dan kan je met bladeren spelen
en straten vegen voor een kwartje enz
Ben jij helemaal van de pot gerukt of zo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
en straten vegen voor een kwartje enz
Houd je die kinderen wel mee bezig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij helemaal van de pot gerukt of zo?
Binnen drie seconden vallen er weer genoeg bladeren om je NOG een uur bezig te houden
Klopt tijdens vakantie's hoef je niet naar stage:)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:12 schreef tonks het volgende:
Als je stage ergens loopt krijg je toch nog wel gewoon herftvakantie.. ik bedoel je werkt er toch niet echt? je zit toch op mbo jaar 2 en het eerste halfjaar heb je stage? lijkt mij dat je gewoon vakantie krijgt
Het is gewoon werk. Als je niet op een school stage loopt, heb je ook geen herfstvakantie. Je kan wel al je vrij dagen in 1 keer gebruiken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:12 schreef tonks het volgende:
Als je stage ergens loopt krijg je toch nog wel gewoon herftvakantie.. ik bedoel je werkt er toch niet echt? je zit toch op mbo jaar 2 en het eerste halfjaar heb je stage? lijkt mij dat je gewoon vakantie krijgt
Dan doe je zeker BBL? Ik heb zelf een bedrijf moeten zoeken, zelf een solicitatiegesprek aan moeten vragen / af moeten leggen en ik heb zelf een CV moeten sturen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:16 schreef tonks het volgende:
School zoekt een bedrijf
Rebels, maar dan wordt je ontslagen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:16 schreef tonks het volgende:
Als ik geen vakantie krijg op stage dan blijf ik gewoon weg
jij ben stoerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:16 schreef tonks het volgende:
Wat Geqxon zegtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:16 schreef tonks het volgende:
Ik ga vermoedelijk op stage naar Griekenland en dan heeft school geen fuck meer te zeggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:34 schreef Steve-O het volgende:
Ga op school stage lopen heb ik ook gedaan
Je gaat weg als je stagebegeleider weg gaat en je heb een hoop vakanties en vrije dagen als ie ziek is
* Steve-O ziekjes is
diarree aanvallen, 12 keer per uur?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:45 schreef tonks het volgende:
Nouja ik ben zo goed als genezen. 1 klein probleempje wat met buikgriep komt.. heb ik nog
.
.
quote:
Een goeie manier om aftevallenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
diarree aanvallen, 12 keer per uur?
Dat was. maar nu niet meer nu alleen bij de normale 'grote boodschap' alleen het word al minder. beetje onsmakelijk allemaal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
diarree aanvallen, 12 keer per uur?
Als ik nu nog 10kilo afval vlieg ik mee met de windquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik ben iets van 10 kilo afgevallen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Leuk er zijn PSP Fanboy's in dit sub forum
![]()
Since when do you care?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat was. maar nu niet meer nu alleen bij de normale 'grote boodschap' alleen het word al minder. beetje onsmakelijk allemaal.
Maar maar maar meisje poepen niet hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:55 schreef tonks het volgende:
Iedereen heeft wel eens last van diaree geqxon, ook mooie meisjes die hebben dat ook.
nee die zeiken alleen maarquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar maar maar meisje poepen niet hoor
Een dame in het spel??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:43 schreef super-muffin het volgende:
goede morgen, ik ga lekker naar school op mn vrije dag in de vakantie
Een klasgenoot dus, we moeten ff wat afmaken en inleveren, het is de laatste dag van de periode en alles moet dus ingeleverd worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:52 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nope. ik heb met een jongen afgesproken.
Ik heb geen vakantie dit jaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:43 schreef super-muffin het volgende:
goede morgen, ik ga lekker naar school op mn vrije dag in de vakantie
Ik heb ook geen herfstvakantie volgende weekquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:12 schreef tonks het volgende:
Nou, veel plezier vastquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:10 schreef Skv het volgende:
Mijn ontgroening begint vanmiddag.
Ben maandag pas weer thuis
Wish me luck
Dankquote:
ja, het komt echt door de muren hier.. zijn heel oud enzo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:48 schreef Geqxon het volgende:
Heb je wel een behangblower erop gezet?
wtf begint de ontgroening nu pasquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:10 schreef Skv het volgende:
Mijn ontgroening begint vanmiddag.
Ben maandag pas weer thuis
Wish me luck
Is dat een film?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:50 schreef tonks het volgende:
Ik ben trouwens A history of violence aan het downloaden. die lijkt me echt cool
Ja heb ik gezienquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is dat een film?
Trouwens, heb je "Napoleon Dynamite" al gezien?
Is zeg maar de na-ontgroening.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wtf begint de ontgroening nu paswat voor club mag het dan wel niet zijn
Whehe, neej.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:49 schreef tonks het volgende:
heej skv niet teveel water drinken he op je ontgroening!
O was jij datquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja heb ik gezien. ik begon er laatst over in de slowchat.
En die a history of violence is een film ja, met die aragorn gast. http://www.apple.com/trailers/newline/ahistoryofviolence/
Gosh!! you guys are retarded!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
O was jij dat
Die film is zooo sloom (N.D.), dat het gewoon enorm vet is. En dat taalgebruikEn die uitspraken
Kid on Bus: What are you gonna do today, Napoleon?quote:
is het niet zo dat ze in Enschede geen alchohol meer tijdens KMT meer mogen schenkenquote:
Katholiek Militair Tehuis?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
is het niet zo dat ze in Enschede geen alchohol meer tijdens KMT meer mogen schenken![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
is het niet zo dat ze in Enschede geen alchohol meer tijdens KMT meer mogen schenken![]()
Waarom zou dat in E'de niet met bier mogen dan?quote:
oh okeequote:
Kansloze Masturbeer Tonksquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:37 schreef tonks het volgende:
kmTonks HAHAHAH!
omdat o.a. in Delft dat niet meer magquote:
Oh ja, ik weet niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat o.a. in Delft dat niet meer magik weet niks van enschede dus daarom vraag ik het
hebben we godverdomme 3 weken voor de kat zn kut zitten wachten op foto's van jou met het hoofd van een leraar op een parapluquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hebben we godverdomme 3 weken voor de kat zn kut zitten wachten op foto's van jou met het hoofd van een leraar op een paraplu
Een paraplu word als wapen gezien op school , Ik moest dus iets uit het houtlokaal halenquote:
ah, een hedendaagse terroristenangstschoolquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:26 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Een paraplu word als wapen gezien op school , Ik moest dus iets uit het houtlokaal halen
Leg eens uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:17 schreef super-muffin het volgende:
Ik zit nu in het geilste lokaal van de school.
Veel dual G5's met LaCie 22inch en veeel iMac G5 17 en 20 inch.
Weet ik veel. Daar ga ik niet over.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:22 schreef Geqxon het volgende:
Maar waarom staat heel het lokaal vol met Dual G5's
Digitale Media Productiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:30 schreef Geqxon het volgende:
Welke opleiding doe je eigenlijk?
Nu al?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben thuis
ff lekker een dutje doen
Ow ik lees dat je er maar 2 consumtiebonnen voor krijgt....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee 15 euro heeft ie er niet voor over zijn oude klasgenoten weer te zien![]()
Heej hallooww U ook in deze denktrein?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ow ik lees dat je er maar 2 consumtiebonnen voor krijgt....
Tja dan zijn het oplichters ja
Ik werk nog het meest op de PC, helaas. In de DTP lokalen staan wel de meeste Mac's, maar dan oude G4'squote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:02 schreef Remzz het volgende:
Bij ons op school is ook maar 1 lokaal met Mac's alleen waar ze de krant opmaken.
Is toch kansloos dat het belangrijkste werk op onze school op Mac's moet worden gedaan en dat er voor de rest alleen maar PC's staanOpleiding Journalistiek in Utrecht werkt trouwens wel volledig met Mac's... Had ik dat eerder geweten.....
Het zijn trouwens iMac's die er staan![]()
Sja, grafisch design kan tegenwoordig ook op de pc hequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:55 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik werk nog het meest op de PC, helaas. In de DTP lokalen staan wel de meeste Mac's, maar dan oude G4's
Er is maar 1 lokaal met zo veel PowerMacs, en daar zat ik vanmiddag
Welke opleiding doe jij dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, volgens mij werken wij nergens met Macs
Ja ik weet het ook niet zeker hoor had het van iemand gehoort.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, volgens mij werken wij nergens met Macs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |