Weet ik veel. Daar ga ik niet over.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:22 schreef Geqxon het volgende:
Maar waarom staat heel het lokaal vol met Dual G5's
Digitale Media Productiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:30 schreef Geqxon het volgende:
Welke opleiding doe je eigenlijk?
Nu al?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben thuis
ff lekker een dutje doen
Ow ik lees dat je er maar 2 consumtiebonnen voor krijgt....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee 15 euro heeft ie er niet voor over zijn oude klasgenoten weer te zien![]()
Heej hallooww U ook in deze denktrein?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ow ik lees dat je er maar 2 consumtiebonnen voor krijgt....
Tja dan zijn het oplichters ja
Ik werk nog het meest op de PC, helaas. In de DTP lokalen staan wel de meeste Mac's, maar dan oude G4'squote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:02 schreef Remzz het volgende:
Bij ons op school is ook maar 1 lokaal met Mac's alleen waar ze de krant opmaken.
Is toch kansloos dat het belangrijkste werk op onze school op Mac's moet worden gedaan en dat er voor de rest alleen maar PC's staanOpleiding Journalistiek in Utrecht werkt trouwens wel volledig met Mac's... Had ik dat eerder geweten.....
Het zijn trouwens iMac's die er staan![]()
Sja, grafisch design kan tegenwoordig ook op de pc hequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:55 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik werk nog het meest op de PC, helaas. In de DTP lokalen staan wel de meeste Mac's, maar dan oude G4's
Er is maar 1 lokaal met zo veel PowerMacs, en daar zat ik vanmiddag
Welke opleiding doe jij dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, volgens mij werken wij nergens met Macs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |