Is het uitdrukken in absolute millimeters zo veel moeite dan?quote:De speler is dunner en lichter dan zijn voorganger. De 30 GB versie is dunner dan een halve inch en de nieuwe 60 GB versie is 10 procent dunner dan de 4e generatie 20 GB iPod.
quote:De speler is dunner en lichter dan zijn voorganger. De 30 GB versie meet 103,5 x 61,8 x 11 millimeter. De nieuwe 60 GB versie is even groot, maar drie millimeter dikker. Het apparaat weegt respectievelijk 136 en 157 gram.
ja "dunner dan een halve inch"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:22 schreef Geqxon het volgende:
Of ze hebben eindelijk de tekst laten vertalen door een echte nederlander
Ze luisteren naar jequote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Lachen trouwens
Vanochtend postte ik nog
"Godverdomme wat een gezwets trouwens zeg
[..]
Is het uitdrukken in absolute millimeters zo veel moeite dan?"
maar kennelijk is er geluisterd
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:50 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens Flash: Firewire support is op de iPod volledig gedropped
Die met google is liefquote:
Ja we houden immers allemaal van Googlequote:
Dan moet je gaan slapen!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zo eindelijk thuis!
En ik ben me toch ene partij moe!
Nee maar ik denk dat ze nu een weekje naar de inzendingen kijken en dan beslissen ofzoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
is er nou al een van die ballenkrabbers blauw geworden of hoe zit dat?
Sluiting is vanavondquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:07 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nee maar ik denk dat ze nu een weekje naar de inzendingen kijken en dan beslissen ofzo
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:50 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens Flash: Firewire support is op de iPod volledig gedropped
Ik ga voor de gein ook maar eens mailenquote:
ja of een maandje, of tweequote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:07 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nee maar ik denk dat ze nu een weekje naar de inzendingen kijken en dan beslissen ofzo
Bij Timmy was het anders in een paar minuten gebeurt hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja of een maandje, of twee
Godver ik heb alleen al 6 weken moeten wachten om weer ZWART geverfd te worden
Is mod zijn wel leuk eigenlijk?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja of een maandje, of twee
Godver ik heb alleen al 6 weken moeten wachten om weer ZWART geverfd te worden
Broccoli met een kaas sausje en vissticksquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wat gaan jullie vanavond allemaal eten eigenlijk?
Ik chicken tonight hawai!
Appels en Perenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bij Timmy was het anders in een paar minuten gebeurt hoor
Hmmn turkse pizza =quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |