slaap lekkerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:33 schreef super-muffin het volgende:
goedenavond, ik ga nu lekker douchen en dan heerlijk maffen.
Doei
ja net het soort mod waar GVH op zit te wachten iddquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik heb lol op msn met mensen die ik wijs maak dat ik de heilige geest ben![]()
Moet je ook niet zo hakuuuuuuh!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zo, mijn hoofd bonkt het is niet normaal meer!
Dat ding wat eigenlijk "Orgasmatron" heet bedoel je?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Moet je ook niet zo hakuuuuuuh!
Of je gebruikt een aromische hoofdpijnroller
Daar wachtte ik ookquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm dat lijkt me idd ook behoorlijk kut ja![]()
als sloop niet te vermijden is wil je dat natuurlijk eigenlijk het liefste zelf doendus nog ff 2 maanden oorlog schoppen daar
en veel foto's maken, nu het nog kan
En dan zo van: "O sorry jongens.... we bedoelden eigenljik dat die andere hut weg moest, die van de buren... maargoed, opgeruimd staat netjes!"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm dat lijkt me idd ook behoorlijk kut ja![]()
als sloop niet te vermijden is wil je dat natuurlijk eigenlijk het liefste zelf doendus nog ff 2 maanden oorlog schoppen daar
en veel foto's maken, nu het nog kan
Idem. maar dan een half uurtje eerderquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff zeg, zo maar eens pitten. half 8 weer de wekker
Van mij welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:56 schreef Geqxon het volgende:
Mag ik hier ook 18+ gadgets posten?
Surequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:56 schreef Geqxon het volgende:
Mag ik hier ook 18+ gadgets posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |