jij ben stoerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:16 schreef tonks het volgende:
Als ik geen vakantie krijg op stage dan blijf ik gewoon weg
Wat Geqxon zegtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:16 schreef tonks het volgende:
Als ik geen vakantie krijg op stage dan blijf ik gewoon weg
Ik ga vermoedelijk op stage naar Griekenland en dan heeft school geen fuck meer te zeggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:34 schreef Steve-O het volgende:
Ga op school stage lopen heb ik ook gedaan
Je gaat weg als je stagebegeleider weg gaat en je heb een hoop vakanties en vrije dagen als ie ziek is
* Steve-O ziekjes is
diarree aanvallen, 12 keer per uur?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:45 schreef tonks het volgende:
Nouja ik ben zo goed als genezen. 1 klein probleempje wat met buikgriep komt.. heb ik nog
.
.
quote:
Een goeie manier om aftevallenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
diarree aanvallen, 12 keer per uur?
Dat was. maar nu niet meer nu alleen bij de normale 'grote boodschap' alleen het word al minder. beetje onsmakelijk allemaal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
diarree aanvallen, 12 keer per uur?
Als ik nu nog 10kilo afval vlieg ik mee met de windquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik ben iets van 10 kilo afgevallen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Leuk er zijn PSP Fanboy's in dit sub forum
![]()
Since when do you care?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat was. maar nu niet meer nu alleen bij de normale 'grote boodschap' alleen het word al minder. beetje onsmakelijk allemaal.
Maar maar maar meisje poepen niet hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:55 schreef tonks het volgende:
Iedereen heeft wel eens last van diaree geqxon, ook mooie meisjes die hebben dat ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |