en dat wil dan mod wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:33 schreef tonks het volgende:
Hahahahhahaik dacht al waarom zie ik nooit GVH topics in active topics.. had ik hem uit de AT verwijderd
!!
Mmm ik denk dat ik ook maar eens wat vrije dagen ga opnemenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Na deze schooldag heb ik ook vakantie!
Ja want herfstvakantie is puick!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mmm ik denk dat ik ook maar eens wat vrije dagen ga opnemen
Uhm, dan blijf ik wel werkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja want herfstvakantie is puick!
Dan kan je met bladeren spelen
en straten vegen voor een kwartje enz
Ben jij helemaal van de pot gerukt of zo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
en straten vegen voor een kwartje enz
Houd je die kinderen wel mee bezig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij helemaal van de pot gerukt of zo?
Binnen drie seconden vallen er weer genoeg bladeren om je NOG een uur bezig te houden
Klopt tijdens vakantie's hoef je niet naar stage:)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:12 schreef tonks het volgende:
Als je stage ergens loopt krijg je toch nog wel gewoon herftvakantie.. ik bedoel je werkt er toch niet echt? je zit toch op mbo jaar 2 en het eerste halfjaar heb je stage? lijkt mij dat je gewoon vakantie krijgt
Het is gewoon werk. Als je niet op een school stage loopt, heb je ook geen herfstvakantie. Je kan wel al je vrij dagen in 1 keer gebruiken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:12 schreef tonks het volgende:
Als je stage ergens loopt krijg je toch nog wel gewoon herftvakantie.. ik bedoel je werkt er toch niet echt? je zit toch op mbo jaar 2 en het eerste halfjaar heb je stage? lijkt mij dat je gewoon vakantie krijgt
Dan doe je zeker BBL? Ik heb zelf een bedrijf moeten zoeken, zelf een solicitatiegesprek aan moeten vragen / af moeten leggen en ik heb zelf een CV moeten sturen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:16 schreef tonks het volgende:
School zoekt een bedrijf
Rebels, maar dan wordt je ontslagen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:16 schreef tonks het volgende:
Als ik geen vakantie krijg op stage dan blijf ik gewoon weg
jij ben stoerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:16 schreef tonks het volgende:
Wat Geqxon zegtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:16 schreef tonks het volgende:
Ik ga vermoedelijk op stage naar Griekenland en dan heeft school geen fuck meer te zeggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:34 schreef Steve-O het volgende:
Ga op school stage lopen heb ik ook gedaan
Je gaat weg als je stagebegeleider weg gaat en je heb een hoop vakanties en vrije dagen als ie ziek is
* Steve-O ziekjes is
diarree aanvallen, 12 keer per uur?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:45 schreef tonks het volgende:
Nouja ik ben zo goed als genezen. 1 klein probleempje wat met buikgriep komt.. heb ik nog
.
.
quote:
Een goeie manier om aftevallenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
diarree aanvallen, 12 keer per uur?
Dat was. maar nu niet meer nu alleen bij de normale 'grote boodschap' alleen het word al minder. beetje onsmakelijk allemaal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
diarree aanvallen, 12 keer per uur?
Als ik nu nog 10kilo afval vlieg ik mee met de windquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik ben iets van 10 kilo afgevallen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Leuk er zijn PSP Fanboy's in dit sub forum
![]()
Since when do you care?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat was. maar nu niet meer nu alleen bij de normale 'grote boodschap' alleen het word al minder. beetje onsmakelijk allemaal.
Maar maar maar meisje poepen niet hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:55 schreef tonks het volgende:
Iedereen heeft wel eens last van diaree geqxon, ook mooie meisjes die hebben dat ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |