casper en hobbes (die zijn alleen wel een beetje zwaar.....)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:01 schreef DeTolk het volgende:
Sientje, vergeet je niet om een flinke stapel stripalbums mee te nemen?
Dirk Janquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:01 schreef DeTolk het volgende:
Sientje, vergeet je niet om een flinke stapel stripalbums mee te nemen?
Fokke & Sukkequote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:21 schreef DeTolk het volgende:
Suske en wiske, Donald duck, Asterix en Obelix,
Guustquote:
Ik wil je dit nog ff persoonlijk vertellen:quote:
Als het om het WK zeuren om niks gaat, ja dan welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn we al wereldkampioen?
Doe maar chique.quote:
prrrquote:
Ja hoor - geweldig, heb je ook zo genoten gisterenavond?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik wil je dit nog ff persoonlijk vertellen:
Goede bondschoach hebben we he
Avond trouwens
Dat is het enige wat al die van Basten haters hebben, de twee wedstrijden tegen Macedoniëquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hoor - geweldig, heb je ook zo genoten gisterenavond?![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat is het enige wat al die van Basten haters hebben, de twee wedstrijden tegen Macedonië
1. Je laat anders merken van wel, vanaf dag één loopt je te zeiken op hemquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:33 schreef SCH het volgende:
[..]1. Ik haat hem niet. 2. Ik heb me bij de andere wedstrijden voor een groot deel stierlijk verveeld.
Trek je anders even op een andere plek op hem af?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
1. Je laat anders merken van wel, vanaf dag één loopt je te zeiken op hem
2. En? We winnen toch.
Je zegt zelf dat van Basten kinderachtig is, maar zodra iemand maar ook wat positiefs over hem zegt ga je als een idioot tegen die persoon tekeer... Vraag me af of jij wel helemaal volwassen bent. Maar genoeg over Oranje in Hoolsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Trek je anders even op een andere plek op hem af?
Je teksten zijn echt zo dom overal, komt dat van dat housen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat van Basten kinderachtig is, maar zodra iemand maar ook wat positiefs over hem zegt ga je als een idioot tegen die persoon tekeer... Vraag me af of jij wel helemaal volwassen bent. Maar genoeg over Oranje in Hools
De manier waarop jij mensen affakkelt en belachelijk maakt, vraagt daar wel een beetje om ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
Moet dat nou altijd op de man gaan spelen SCH??
Niet terwijl ik broccoli met witte roomsaus zit te eten jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Trek je anders even op een andere plek op hem af?
Bwahahaha al weken maak jij van Basten belachelijk, kan me nog iets herineren over dat je begon te zeiken over "It's not fair" terwijl ie gelijk had maar jij maakte hem toen nog voor alles en nog wat uit. Dus wie is er hier nu dom??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:46 schreef SCH het volgende:
[..]
De manier waarop jij mensen affakkelt en belachelijk maakt, vraagt daar wel een beetje om ja.
Ik maak Van Basten helemaal niet belachelijk en begin niet zoals jij te krijsen als een pillenslikkend speenvarkentje - maar het is goed met je joh. Misschien kun jij even quoten voor dat alles en nog wat ik de beste man heb uitgemaakt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Bwahahaha al weken maak jij van Basten belachelijk, kan me nog iets herineren over dat je begon te zeiken over "It's not fair" terwijl ie gelijk had maar jij maakte hem toen nog voor alles en nog wat uit. Dus wie is er hier nu dom??
En dat ik anders denk over van Bommel en over van Basten dan jouw, dat mag toch gewoon?? En ik vraag me ook serieus af wie ik aan het belachelijk maken ben volgen jou??
Smakelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Niet terwijl ik broccoli met witte roomsaus zit te eten ja![]()
Maar niet begrepenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik heb de affaire wel degelijk gevolgd
Anders begrepen dan jou, waarbij jouw interpertatie van de affaire niet de juist hoeft te zijnquote:
Je kan het niet anders uitleggen dan op die manier, het spijt me voor je.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Anders begrepen dan jou, waarbij jouw interpertatie van de affaire niet de juist hoeft te zijn
Ik wil fristiquote:En nu dat biertje pakken lul
Tering wat een zooitje op die plank naast jequote:
En ze lieten je lopenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:01 schreef JaWi het volgende:
Ik was zowaar op het politiebureau uit mezelf vandaag.
Sleutels gevonden en daar gebracht.
Jaquote:
ja heerlijk hè dat zooitjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Tering wat een zooitje op die plank naast je
niet dat het hier even opgeruimd is
en dan te bedenken Bluezz dat de voorkant degelijk hoog isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:59 schreef Bluezz het volgende:
Gezellig hier
JustJurkGalaaaaaaaaaaf
Die is mooiquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:04 schreef just me het volgende:
[..]
ja heerlijk hè dat zooitje
maar het ging om mijn jurk![]()
dan had je em andersom moeten dragenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:05 schreef just me het volgende:
[..]
en dan te bedenken Bluezz dat de voorkant degelijk hoog is
Valt mee, maar meer zien we eigenlijk niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
Suijk is een kuitenman?
Dat is het verraderlijkequote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:05 schreef just me het volgende:
en dan te bedenken Bluezz dat de voorkant degelijk hoog is
Niks voor jou ditquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja. Dat mens achter die balie begon ook nog te zeuren.
Verricht je als burger een keer een goede daad, is het nog niet goed.
quote:Opdonderdag 13 oktober 2005 19:42 schreef DIGGER het volgende:
EW ligt inmiddels op een andere kamer, 2 persoons, in haar up, heeft ze iig niet zo'n last van al die andere patienten die komen en gaan, want dat was gewoon strontvervelend.
Vandaag een rustige dag, was het wel weer eens ff tijd voor..... Nog effies en de 31 weken zijn gehaald.
En op het moment dat ik dat zeg gaat de telefoon, is er sprake van veel bloedverlies, harde buiken, lichte weeen en een dwars liggend kind, ligt EW aan de CTG en of ik maar vast wil komen, want als de weeen blijven wordt het opereren geblazen.
Wish us luck.
Golfer/Bluezz, dank voor het kaartje, hij gaat mee.
Inderdaad, bedanktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:58 schreef DeTolk het volgende:
Dankje Lois voor de update.
Ik wou het net plaatsen. DIGGER belde me straks op om het te zeggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:56 schreef Lois het volgende:
Ik zal jullie even op de hoogte brengen hoe het met Digger gaat, ik neem tenminste aan dat de bezoekers hier niet regelmatig in Zwangerschap en geboorte #157 kijken![]()
[..]
Gehaaldquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou Cart_man??
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gehaald![]()
Ging alleen zwaar kut, had een volledige blackout, presentatie was dus vollop klote...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |