casper en hobbes (die zijn alleen wel een beetje zwaar.....)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:01 schreef DeTolk het volgende:
Sientje, vergeet je niet om een flinke stapel stripalbums mee te nemen?
Dirk Janquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:01 schreef DeTolk het volgende:
Sientje, vergeet je niet om een flinke stapel stripalbums mee te nemen?
Fokke & Sukkequote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:21 schreef DeTolk het volgende:
Suske en wiske, Donald duck, Asterix en Obelix,
Guustquote:
Ik wil je dit nog ff persoonlijk vertellen:quote:
Als het om het WK zeuren om niks gaat, ja dan welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn we al wereldkampioen?
Doe maar chique.quote:
prrrquote:
Ja hoor - geweldig, heb je ook zo genoten gisterenavond?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik wil je dit nog ff persoonlijk vertellen:
Goede bondschoach hebben we he
Avond trouwens
Dat is het enige wat al die van Basten haters hebben, de twee wedstrijden tegen Macedoniëquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hoor - geweldig, heb je ook zo genoten gisterenavond?![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat is het enige wat al die van Basten haters hebben, de twee wedstrijden tegen Macedonië
1. Je laat anders merken van wel, vanaf dag één loopt je te zeiken op hemquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:33 schreef SCH het volgende:
[..]1. Ik haat hem niet. 2. Ik heb me bij de andere wedstrijden voor een groot deel stierlijk verveeld.
Trek je anders even op een andere plek op hem af?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
1. Je laat anders merken van wel, vanaf dag één loopt je te zeiken op hem
2. En? We winnen toch.
Je zegt zelf dat van Basten kinderachtig is, maar zodra iemand maar ook wat positiefs over hem zegt ga je als een idioot tegen die persoon tekeer... Vraag me af of jij wel helemaal volwassen bent. Maar genoeg over Oranje in Hoolsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Trek je anders even op een andere plek op hem af?
Je teksten zijn echt zo dom overal, komt dat van dat housen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat van Basten kinderachtig is, maar zodra iemand maar ook wat positiefs over hem zegt ga je als een idioot tegen die persoon tekeer... Vraag me af of jij wel helemaal volwassen bent. Maar genoeg over Oranje in Hools
De manier waarop jij mensen affakkelt en belachelijk maakt, vraagt daar wel een beetje om ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
Moet dat nou altijd op de man gaan spelen SCH??
Niet terwijl ik broccoli met witte roomsaus zit te eten jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Trek je anders even op een andere plek op hem af?
Bwahahaha al weken maak jij van Basten belachelijk, kan me nog iets herineren over dat je begon te zeiken over "It's not fair" terwijl ie gelijk had maar jij maakte hem toen nog voor alles en nog wat uit. Dus wie is er hier nu dom??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:46 schreef SCH het volgende:
[..]
De manier waarop jij mensen affakkelt en belachelijk maakt, vraagt daar wel een beetje om ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |