No pain no gainquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies.. een beetje strak moet het wel zitten natuurlijk.
Ah op die manier.... 14.gifquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat kan, maar Mediamarkt is snel, goed geprijst en voor mij is de kwaliteit ook goed.. en ik print zelden digitale foto's trouwens.
Ik twijfeldequote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is toch no pain no gain?
Ik zet even een slotje.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
gooi die van mij even dicht, 1 nummertje hoger.![]()
Zo'n eer is dat toch niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:00 schreef indahnesia.com het volgende:
jeeh.. ik wordt trouwens gekwoot in de OP
![]()
gelukkig niet, daarmee worden toch alleen maar fouten gemaakt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jullie houden niet bij hoeveelste GC dit is ?
Nopequote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja maar nu is er ook nooit een feest topic bij deeltje 500 ofzoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gelukkig niet, daarmee worden toch alleen maar fouten gemaakt.
hier is het vrijwel altijd feest.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja maar nu is er ook nooit een feest topic bij deeltje 500 ofzo![]()
Ey makker alles goedquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier is het vrijwel altijd feest.
Dan is het hier vast gezeligquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gelukkig nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:20 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand hier Batman Begins gezien?
Dan heb je niks gemistquote:
Nee, ik vond de eerste 2 batmans nog leuke sfeer hebben, maar vanaf toen ging het misquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:20 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand hier Batman Begins gezien?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan heb je niks gemist
Sin City was leuker![]()
Hij's bijna klaar met downloaden, kijken of dat wat is.quote:
Die twee met die cartoony slechterikken?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik vond de eerste 2 batmans nog leuke sfeer hebben, maar vanaf toen ging het mis
Klinkt hoopvol.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik vond de eerste 2 batmans nog leuke sfeer hebben, maar vanaf toen ging het mis
quote:
Buzzer en Duderinnetje posten hier ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Twee mods die hier regelmatig posten?
Dan loopt show nog steeds aan kop![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:31 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zó makkelijk. Die kon ik niet laten liggen
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:32 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Buzzer en Duderinnetje posten hier ook
Aahquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:32 schreef Tha_T het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Aah
En in show hebben we
Duiveltjah
Bupatih
Copycat
Tom_Tom-
En natuurlijk Dizer! Onze wel bekende mister fok!![]()
en die ander 40 die hier altijd zijn, normaal danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Twee mods die hier regelmatig posten?
Dan loopt show nog steeds aan kop![]()
Als je hoopt op mij kan je lang wachtenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:35 schreef Renesite het volgende:
Buzzer, Duderinnetje, Ikke, Tha_T, en verder niemand![]()
Maar we hopen binnenkort er nog een mod uit GCSC er bij te hebben![]()
[..]
D.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Aah
En in show hebben we
Duiveltjah
Bupatih
Copycat
Tom_Tom-
En natuurlijk Dizer! Onze wel bekende mister fok!![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als je hoopt op mij kan je lang wachten
Welke van de tweequote:
Het kon ook Dizer zijnquote:
Succesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, richting school, herkansing cisco final CCNA 3
Tot vanmiddag
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
Tot vanmiddag
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:45 schreef Troel het volgende:
Krijg nou wat.
Ik kom thuis van de kapper, zegt mijn vader: Je afspraak met Suzan gaat niet door.
1 probleem. Ik weet niets van een afspraak met Suzan.
De afspraak die ik vanmiddag had, als die niet door zou gaan, dan zou die persoon wel op mijn mobiel hebben gebeld.
Ik ben bang dat er iets mis gaat hier
o jee..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:45 schreef Troel het volgende:
Krijg nou wat.
Ik kom thuis van de kapper, zegt mijn vader: Je afspraak met Suzan gaat niet door.
De afspraak die ik vanmiddag had, als die niet door zou gaan, dan zou die persoon wel op mijn mobiel hebben gebeld.
Jou avatar dat is toch dat vergeten sesamstraat figuurtje dat tevens het vriendinnetje was van Tommiequote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:45 schreef Troel het volgende:
Krijg nou wat.
JA!!!!!! Hoe weet jij dat dan? Het is inderdaad Troel.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jou avatar dat is toch dat vergeten sesamstraat figuurtje dat tevens het vriendinnetje was van Tommie![]()
Ik vond Batman begins ook wel goedquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die heeft het echt over een afspraak met Frederique gehad.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:46 schreef Renesite het volgende:
??? vat het niet helemaal, lult die suzan nu?
[..]
Ooit eens een site over gezien.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:48 schreef Troel het volgende:
[..]
JA!!!!!! Hoe weet jij dat dan? Het is inderdaad Troel.
Komt Conflict hier ook al gezellig babbelen dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:35 schreef Renesite het volgende:
Buzzer, Duderinnetje, Ikke, Tha_T, en verder niemand![]()
Maar we hopen binnenkort er nog een mod uit GCSC er bij te hebben![]()
[..]
Succes!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
Tot vanmiddag
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Komt Conflict hier ook al gezellig babbelen dan?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Komt Conflict hier ook al gezellig babbelen dan?
Hoho, nauwelijks meer hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:32 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je mag hem IRC'en.quote:
quote:
Het standaard kanaal.quote:
Maar als je post is het leukquote:
Ik wilde het net zeggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
reageer anders ff ONDER een quote, dat staat iets minder warrig en onnavolgbaar
Wásquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Maar je bent wel een vaste postert
Dat gaat hier niet simpel lukken, dit is standaardquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen.
Renesite.![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wás![]()
Vroegah. Toen alles beter was en zo![]()
Tot vanavondquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:04 schreef Renesite het volgende:
Ik gaat werken en dan naar huis
half 5 ofzo thuis![]()
Dag jongen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:04 schreef Renesite het volgende:
half 5 ofzo thuis![]()
Tuurlijk wel, je kan toch gewoon onder de quote beginnen te typen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat gaat hier niet simpel lukken, dit is standaard
Haha als dat zo simpel gingquote:
Regel maar wat dan. Beetje je best doen hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat gaat hier niet simpel lukken, dit is standaard
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:04 schreef Renesite het volgende:
half 5 ofzo thuis![]()
Waar ging het mis bij jou dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je lang genoeg likt kom je tot de top.
i know daar weten sommigen alles vanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je lang genoeg likt kom je tot de top.
That brings back memoriesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar het gras een assje hoog is![]()
Klopt ik ben niet zo van het inlikkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Inderdaad. Is nog een hele klus bij jou..
Omg, jij weet het nog nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar ging het mis bij jou dan?
![]()
Hou die tong dan eens binnen, je lektquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Klopt ik ben niet zo van het inlikken![]()
Oeh pittigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hou die tong dan eens binnen, je lekt
Sorryquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
GrmbDat mag je niet leuk vinden
Je moet zelfs, ben je bang dat men over je roddelt?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:32 schreef indahnesia.com het volgende:
ben ik even lunchen, moet ik meteen 2 pagina's bijlezen..
uitge-eet dus.
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:32 schreef indahnesia.com het volgende:
uitge-eet dus.
Dacht dat jij niet aan bij/teruglezen deedquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:32 schreef indahnesia.com het volgende:
uitge-eet dus.
Dag jongenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:32 schreef indahnesia.com het volgende:
uitge-eet dus.
klopt..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Dacht dat jij niet aan bij/teruglezen deed.
Oohja shit nu word ik nog een adminquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Slijmen doe je maar bij mods.
vogelgriep mag buiten de EU blijvenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:35 schreef indahnesia.com het volgende:
The European Union says bird flu found in Turkish poultry is deadly H5N1 strain. Details soon.
op CNN.. da's lekker dus.
als ze het nu vinden in Turkije, dan is het toch allang hier, die trekvogels stoppen niet bij de grens hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vogelgriep mag buiten de EU blijven
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Morgen nog. Herfstvakantie lekker vrij, nog een weekje dus
.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vogelgriep mag buiten de EU blijven
wellicht al te laat dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Van mij hoeft die enge griep hier niet zo nodig laat maar lekker in Azie![]()
Teletekst nu..quote:***************************************
Vogelgriep Turkije is H5N1-variant
BRUSSEL De vogelgriep in Turkije blijkt
de voor mensen gevaarlijke H5N1-variant
te zijn.Dat heeft de Europese Commissie
bekendgemaakt.Gisteren besloot Brussel
al de importstop van Turks pluimvee te
verlengen tot april.
In Zuidoost-Azië overleden al ongeveer
zestig mensen aan deze variant van de
vogelgriep.Die wordt overgedragen van
dieren op mensen.
Ook in Roemenië is bij drie eenden de
vogelgriep vastgesteld.Het is nog niet
duidelijk of het ook daar om de variant
H5N1 gaat,maar uit voorzorg heeft de
Europese Commissie vanochtend een
importverbod ingesteld.
Ik vang wel vaker woordenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
normaal lees ik niet bij en zo.. nu heb ik alleen wat woorden opgevangen...
Admin ,dat klinkt wel weerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oohja shit nu word ik nog een admin![]()
Ik wil nog niet doodquote:
ik zie het al voor me hier in Nederland.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik ga het kapje alvast tevoorschijn halen
En je had wel een afspraak met haar?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:44 schreef Troel het volgende:
Ah, Suzan is gevonden.
Ze heette alleen geen Suzan maar totaal anders
Tamiflu, wat ze nu als een gek aan het maken zijn, schijnt niet (meer) te werken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Dat ze maar snel er iets tegen doen.
wie was het wel?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:44 schreef Troel het volgende:
Ah, Suzan is gevonden.
Ze heette alleen geen Suzan maar totaal anders
quote:
*murmelmurmelmurmel*quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zie het al voor me hier in Nederland.Veel te nuchter zijn we hier..
ik ga er maar eens een paar duizend inkopen.. goed voor de handelquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:48 schreef Tha_T het volgende:
[..]
*murmelmurmelmurmel*
Dat is dan 3 euro
Dan gaan we hier allemaal doodquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zie het al voor me hier in Nederland.Veel te nuchter zijn we hier..
is een mogelijkheidquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan gaan we hier allemaal dood
Lekker voor je .quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:46 schreef es70 het volgende:
[..]Ik bleek toch nog een paar dagen te hebben
. Aangezien ik vrij tussen kerst en oud&nieuw wel kan vergeten nu maar opmaken dus
. Uitslapen
.
dat was overigens al een tijdje zoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:48 schreef Tha_T het volgende:
[..]
*murmelmurmelmurmel*
Dat is dan 3 euro
Lijkt me welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ga er maar eens een paar duizend inkopen.. goed voor de handel![]()
Ja maar nu allemaal tegelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat was overigens al een tijdje zo
Geef je er ook een paar gratis weg?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ga er maar eens een paar duizend inkopen.. goed voor de handel![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[afbeelding] Gaat aanschaffen.
En over duizende jaren komen de alien's en die zien dan al die lege huisjesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het lost wel in een keer veel op, zoveel Nederlanders zijn er niet![]()
Je kunt maar 1 keer zo'n ding gebruiken he. Dan weet je datquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geef je er ook een paar gratis weg?
een paar moet wel lukken tegen inkoopsprijs, die compenseer ik wel door die anderen wat duurder te maken, 25 cent op 10 euro merkt toch niemand..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geef je er ook een paar gratis weg?
Als je het zo duur maakt ga je niks verkopen gok ikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een paar moet wel lukken tegen inkoopsprijs, die compenseer ik wel door die anderen wat duurder te maken, 25 cent op 10 euro merkt toch niemand..![]()
Hebben ze gelijk onderdakquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En over duizende jaren komen de alien's en die zien dan al die lege huisjes![]()
keuze tussen leven en dood, dan is tien euro toch nietsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Als je het zo duur maakt ga je niks verkopen gok ik
Kan jij die dingen niet goedkoop uit indonesie halen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een paar moet wel lukken tegen inkoopsprijs, die compenseer ik wel door die anderen wat duurder te maken, 25 cent op 10 euro merkt toch niemand..![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:57 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je kunt maar 1 keer zo'n ding gebruiken he. Dan weet je dat
dan gaan jullie allemaal de pijp uitquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Als je het zo duur maakt ga je niks verkopen gok ik
Het is maar de griep heurquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
keuze tussen leven en dood, dan is tien euro toch niets![]()
![]()
Geef mij die paar dan maar.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Men niet want men is doodquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hebben ze gelijk onderdakWat zal men gelukkig zijn op deze aarde.
Ik kom toch niet buiten dus dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan gaan jullie allemaal de pijp uit
ik zal eens rondvragen, hoewel ze ze daar nu ook nodig hebben. Maar wie meer biedt, krijgt ze natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kan jij die dingen niet goedkoop uit indonesie halen?![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zal eens rondvragen, hoewel ze ze daar nu ook nodig hebben. Maar wie meer biedt, krijgt ze natuurlijk![]()
alleen de blikjes?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ik zoek nog wat goedkope Coca Cola blikjes uit Indonesië.
![]()
Ja. Voor de verzameling.quote:
als je me eraan herinnerd rond 20 februari zet ik het op mijn lijstje, dan neem ik wel wat mee terug, ik heb toch een bijna lege koffer op de terugwegquote:
Is versturen vanuit Indonesie naar Nieuw-Zeeland duur?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als je me eraan herinnerd rond 20 februari zet ik het op mijn lijstje, dan neem ik wel wat mee terug, ik heb toch een bijna lege koffer op de terugweg![]()
zal wel wat kosten ja, maar je komt toch terug in NL?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is versturen vanuit Indonesie naar Nieuw-Zeeland duur?Omdat ik dan dus ws in Nieuw-Zeeland zit.
![]()
Ohja zeker maar dan moet jij ze al die tijd bewaren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zal wel wat kosten ja, maar je komt toch terug in NL?
ze zullen wel niet wegrollen in die tijd hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ohja zeker maar dan moet jij ze al die tijd bewaren.
Als jij het niet erg vind om ze tot juli ergens te bewaren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ze zullen wel niet wegrollen in die tijd hoor.![]()
Dan kom je maar wat eerder terugquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als jij het niet erg vind om ze tot juli ergens te bewaren.
neuh, die verdwijnen gewoon in de kast. Je krijgt ze vol, kun je zelf proevenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als jij het niet erg vind om ze tot juli ergens te bewaren.
Topquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, die verdwijnen gewoon in de kast. Je krijgt ze vol, kun je zelf proeven![]()
quote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wel me eraan herinneren he..![]()
En dat zou erg zijn omdatquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje moeilijk worden... Grote autoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker voor je .En dan lekker met de kids naar het bos en zo. heerlijk herfst
![]()
Ik hoop voor de kerst ook nog een paar daagjes te kunne nemen.
Maar zie het somber in, als baasje dan nog niet terug is.![]()
Och, als toch iedereen doodgaat, laat mij dan ook maar lekker gaan hoorquote:
Ja maar als iedereen in Nederland dood gaat, kan ik toch nog mooi naar het buitenland. Laat mij dus maar levenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Och, als toch iedereen doodgaat, laat mij dan ook maar lekker gaan hoor.
Ook al zou in Nederland niemand doodgaan, dan kan je alsnog mooi naar het buitenland.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja maar als iedereen in Nederland dood gaat, kan ik toch nog mooi naar het buitenland. Laat mij dus maar leven![]()
dat ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ook al zou in Nederland niemand doodgaan, dan kan je alsnog mooi naar het buitenland.
Voor mij ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het is voor mij 15 minuten rijden![]()
België dan
Tja, tis dan ook een ultra geheim plaatsjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waarom ken ik Bengelshaven dan niet?
dat blijktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tja, tis dan ook een ultra geheim plaatsje
Dat is weer wat overdreven.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik hoef de straat slechts uit te lopen
ik ookquote:
nog makkelijker kan haast niet..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik hoef de straat slechts uit te lopen
Dat zijn wel interessante plaatsen om te ontdekken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
al die geheime plaatjes zijn minder plekken om naar toe te gaan.![]()
Dat zou je zeggenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nog makkelijker kan haast niet..
jawel, maar als het geheim is kan ik er niet komen natuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zijn wel interessante plaatsen om te ontdekken.
dankquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje knuffel geeft aan buzzer en flash, de harde werkers.
Hoezo dat niet? Het kan je zomaar overkomen, opeens heeeeeeyy, dit plaatsje ken ik nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel, maar als het geheim is kan ik er niet komen natuurlijk.
dan ga ik eens fietsen dan binnenkort. wie weet kom ik nog eens langs je huisje in Bengelshaven dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoezo dat niet? Het kan je zomaar overkomen, opeens heeeeeeyy, dit plaatsje ken ik niet![]()
Geheim, wil niet zeggen dat het op slot zit.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
dank
het valt niet mee, beetje moeite met concentreren, maar goed ik worstel me er wel doorheen
Tja, er zijn hier plaatsen waar ik minder graag kom .quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:43 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat je België zo in kunt lopen? Ach ja, je raakt eraan gewend he
Malbergquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tja, er zijn hier plaatsen waar ik minder graag kom .
Woensel-West, de Kruidenbuurtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tja, er zijn hier plaatsen waar ik minder graag kom .
Nee voor mij hoeft het nietquote:
quote:
Beiden nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Woensel-West, de Kruidenbuurt![]()
Alsof ik wat te zeggen hebquote:
toeristische tour.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Beiden nog nooit van gehoord
Maar ik heb die wijken nu wel even bekeken
akkoord.. maar die wilde ganzen he..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:12 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan gaan we het daar neit over hebben
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
akkoord.. maar die wilde ganzen he..
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
akkoord.. maar die wilde ganzen he..
Ik schrijf hem even opquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk dat ik Malberg maar eens ga onderzoeken. Dat is wat dichterbij .
Dat moet niet al te moeilijk zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:22 schreef Sjowhan het volgende:
6.89
Weer een vak klaar, nu nog alleen ASP/SQL website maken enzo..
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje knuffel geeft aan buzzer en flash, de harde werkers.
Ik had voor SQL een 9 of zo.. kutvak ook.. vooral nutteloos.. Update insert en delete ken iedere kip nog wel.quote:
ik wel, als ik nog nooit iets in ASP heb gescriptquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
ik zie het probleem vooralsnog niet
SQL is niet zo moeilijk, ASP welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik had voor SQL een 9 of zo.. kutvak ook.. vooral nutteloos.. Update insert en delete ken iedere kip nog wel.
Wat luister je nu oude stijl # 854 daar zit ik nu even en dat is wel ongeveer wat ik luisterquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat voor muziek luisteren de mensen hier dan??
als je nog nooit ASP gedaan hebt dan is het wel even wennen, zeker als je PHP gedaan hebt.. sommige dingen zijn net iets anders. best vervelend.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
SQL is niet zo moeilijk, ASP wel
Maar ach, 't gaat me wel lukken
Dus ze laten je dingen doen die jullie nog nooit behandeld hebben. Da's lekkerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik wel, als ik nog nooit iets in ASP heb gescript
Maar dat gaat me vast en zeker wel lukken, vooral met videotutorials ASP
Ik zie Good Charlotte staanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:35 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wat luister je nu oude stijl # 854 daar zit ik nu even en dat is wel ongeveer wat ik luister
Ik luister alles door elkaarquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik zie Good Charlotte staan![]()
Ikzelf ben helemaal weg van Greenday momenteel![]()
Ik heb het toch in het dossier gezetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is Maastricht, tja, dat is zeker dichterbij dan Eindhoven.
voor mij nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is Maastricht, tja, dat is zeker dichterbij dan Eindhoven.
ik heb zelfs geen php gedaan. Alleen wat htmlquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als je nog nooit ASP gedaan hebt dan is het wel even wennen, zeker als je PHP gedaan hebt.. sommige dingen zijn net iets anders. best vervelend.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |